Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Fotoooooo's van de spruitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta
Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..
Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Zo lief als je dat hoort inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens he![]()
Wat lief: "amb.. amb... amber?"![]()
Ik zie het altijd meteen helemaal voor me.
Sommige kinderen schijnen veel moeite te hebben met het reincarnatieproces, in bepaalde astrologische stromingen zeggen ze ook wel dat dat ook vaak kinderen zijn met een retrograde mercurius in de geboortehoroscoop.
Ik zal zo even voor je kijken of zij dat ook heeft![]()
Wat is het eigenlijk, nooit van gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef senesta het volgende:
Ze heeft inderdaad een retrograde mercurius, Bastard.
euh.. werkt ditquote:
Ik had in de tussentijd snel ff wat gegooled.. inderdaad ze valt precies in zon periode! Grappig dat vanaf die kant (astro kant) hetzelfde word gezegd als door ons gedacht "nog niet helemaal klaar voor".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef senesta het volgende:
Oh bastard wat een hompy en wat lijkt ze op haar zus!
Retrograde mercurius is eigenlijk optisch bedrog vanuit de aarde, het lijkt dan net alsof mercurius achteruit loopt in plaats van vooruit.
Dat komt omdat mercurius om de zon heen loopt, daardoor kan het op sommige momenten vanuit de aarde gezien lijken alsof hij achteruit loopt.
Vanuit de karmische astrologie (astrologie met een reincarnatie insteek) zegt men dat dat vaak kinderen zijn die moeite hebben met de wedergeboorte, ze waren er voor hun gevoel nog niet klaar voor.
Ik zal Lillith eens vragen er nog wat over te vertellen, ze heeft een tijd terug ook hele rake dingen daarover verteld.
Mijn dochtertje heeft trouwens ook een retrograde mercurius.
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
euh.. werkt dithttp://atuniel.hyves.nl/a(...)tos/56368832/0/Y8-c/
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's van haar, althans niet geupload ergens ofzo. Staat ze er ook vaak niet zo leuk op hoor, beweegt veel, kijkt boos enzo
Ik vind r ook heel knapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?
Ik vind haar mooi, ook met een serieuze babyblik.
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Was jou dochter ook zo moeilijk in een ritme te krijgen? Bij Jasmijn ging het als vanzelf.. ging prima, en zij gaf duidelijke signalen aan ons. Maar Amber is een heel ander slag wdb.
Dat komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
Vanaf het moment dat ze meer mobiel werd werd ze ook steeds blijer.
Ze liep al met 9 maanden en drie weken.
Moest je zin even 3x lezen maar snap m nu wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Dat klaar zijn voor.....Mischien is dat gewoon een van de levenslessen. Dat de eerste les van dit leven is dat je moet accepteren dat wat moet komen op je pad komt, ook als je vind dat je er niet klaar voor bent, maar het overkoepelend kosmisch orgaanvindt van wel.
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.
Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
ff lezen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mooie meid Bastard![]()
Ik heb even gezocht en het topic gevonden waar het ging over Mercurius Retrograde Spiritueel of ?
Babymassage?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.
Maar juist omdat ze al zo sterk is en een voorbeeld heeft denken we dat ze ook wel eerder zal lopen.. Jasmijn eigenlijk pas vanaf afgelopen weekend!
Babymassage ook geprobeerd inderdaad .. werkt niet echt voor langere duur. Maar goed het gaat beetje bij beetje wel beter met r hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Babymassage?
Hier hielp het omdat ie er soepeler van werd.
Kind overspande de spieren uit nijd om het niets kunnen en werd daardoor stijf en kon dus minder. Door soepel te worden leerde hij sneller en ging het opeens allemaal tegelijk. Dat kwam het humeur zwaaaar ten goede.
Vanaf 8 maanden kamertje helemaal kindveilig en de spijltjes uit het ledikantje. En zo snel mogelijk een eenpersoons bedje. daarna nooit meer ergens last mee gehad eigenlijk.
Ik hyves niet zo gek veel maar het is leuk mediumquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:
hey bastard!mooie foto
(en ik ben gek op hyves)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |