abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 13:41:35 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49886491
Bastard!!

Hoe gaat het met jou?
En met je kindjes, ik heb de jongste nog helemaal niet gezien.
Wat is het geworden?
Hoe heet zij/hij?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:48:26 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49886730
Ey Senesta

Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Met een hoop liefde en aandacht komt het wel goed met dr.
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.
Tot zover de update dan..

Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52:55 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49886908
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta

Ja gaat zn gangetje wel.. heel druk afgelopen maanden, thuis en op werk. Het is een meisje geworden 17 Feb jl. Ze heet Amber
Gezonde meid hoor, maar moeilijk in een ritme te krijgen, kan het nog steeds uitgillen van de krampjes.. maar iedere week lijkt het iets beter te gaan en ze iets makkelijker te worden. We hebben zelf het idee gehad dat ze 'boven' erg miste
Jasmijn reageert er heerlijk op, ze is zo blij met dr zus.. ze zegt ook de hele dag wel 'zus?' als ze dr even niet kan vinden. (ze is anderhalf) afgelopen weekend werd ik wakker en hoor ik zachtjes over de babyfoon "amb.. amb... amber?"
Maar goed, handen vol aan.. geen tijd voor andere zaken meer.. vermoeiend allemaal maar wel leuk.

Heb laatste tijd weinig tijd voor TRU zaken... blijft boeiend, maar het aardse bestaan vergt veel aandacht. Ben ook al tijden niet naar een reiki avond geweest, jammer maar komt wel weer.
Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens he

Wat lief: "amb.. amb... amber?"
Ik zie het altijd meteen helemaal voor me.

Sommige kinderen schijnen veel moeite te hebben met het reincarnatieproces, in bepaalde astrologische stromingen zeggen ze ook wel dat dat ook vaak kinderen zijn met een retrograde mercurius in de geboortehoroscoop.
Ik zal zo even voor je kijken of zij dat ook heeft
pi_49886960
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ey Senesta

Fotoooooo's van de spruit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 13:55:36 #245
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49887012
Ze heeft inderdaad een retrograde mercurius, Bastard.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:00 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49887158
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Wel ja, voor alles een tijd zeggen ze wel eens he

Wat lief: "amb.. amb... amber?"
Ik zie het altijd meteen helemaal voor me.

Sommige kinderen schijnen veel moeite te hebben met het reincarnatieproces, in bepaalde astrologische stromingen zeggen ze ook wel dat dat ook vaak kinderen zijn met een retrograde mercurius in de geboortehoroscoop.
Ik zal zo even voor je kijken of zij dat ook heeft
Zo lief als je dat hoort inderdaad
Jasmijn is ook erg zorgzaam.. restje van de fles geven, mondje afvegen bij Amber, proberen aan te kleden.. echt verbazingwekkend vind ik dat. Op de creche houdt ze dr zus ook in de gaten en zodra ej binnen komt om ze te halen is het meteen "ZUS" en wijzen.. dan denk ik meissie jij bent er ook nog hoor

Amber heeft ook moeite (of ik ben er niet uit) om reiki toe te laten.. bij iedereen voel ik het stromen, en bij Amber vooral de eerste weken gewoon niet, ze liet het niet toe ofzo.. heel vreemd. Twas net of ze niet wilde ofzo? Bevalling ging ook zo raar.. heel snel uiteindelijk..moesten thuis bevallen enzo misschien iets mee te maken ik weet het niet. Ach als ouder blijf je toch zoeken wat het kan zijn wat ze niet duidelijk kan maken.
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:29 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49887178
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef senesta het volgende:
Ze heeft inderdaad een retrograde mercurius, Bastard.
Wat is het eigenlijk, nooit van gehoord eigenlijk

En kan het weer goed komen?

[ Bericht 21% gewijzigd door Bastard op 29-05-2007 14:06:18 ]
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:01:42 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49887255
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Fotoooooo's van de spruit
euh.. werkt dit http://atuniel.hyves.nl/a(...)tos/56368832/0/Y8-c/
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's van haar, althans niet geupload ergens ofzo. Staat ze er ook vaak niet zo leuk op hoor, beweegt veel, kijkt boos enzo
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 14:21:54 #249
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49887951
Oh bastard wat een hompy en wat lijkt ze op haar zus!

Retrograde mercurius is eigenlijk optisch bedrog vanuit de aarde, het lijkt dan net alsof mercurius achteruit loopt in plaats van vooruit.
Dat komt omdat mercurius om de zon heen loopt, daardoor kan het op sommige momenten vanuit de aarde gezien lijken alsof hij achteruit loopt.

Vanuit de karmische astrologie (astrologie met een reincarnatie insteek) zegt men dat dat vaak kinderen zijn die moeite hebben met de wedergeboorte, ze waren er voor hun gevoel nog niet klaar voor.

Ik zal Lillith eens vragen er nog wat over te vertellen, ze heeft een tijd terug ook hele rake dingen daarover verteld.
Mijn dochtertje heeft trouwens ook een retrograde mercurius.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:25:40 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888112
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef senesta het volgende:
Oh bastard wat een hompy en wat lijkt ze op haar zus!

Retrograde mercurius is eigenlijk optisch bedrog vanuit de aarde, het lijkt dan net alsof mercurius achteruit loopt in plaats van vooruit.
Dat komt omdat mercurius om de zon heen loopt, daardoor kan het op sommige momenten vanuit de aarde gezien lijken alsof hij achteruit loopt.

Vanuit de karmische astrologie (astrologie met een reincarnatie insteek) zegt men dat dat vaak kinderen zijn die moeite hebben met de wedergeboorte, ze waren er voor hun gevoel nog niet klaar voor.

Ik zal Lillith eens vragen er nog wat over te vertellen, ze heeft een tijd terug ook hele rake dingen daarover verteld.
Mijn dochtertje heeft trouwens ook een retrograde mercurius.
Ik had in de tussentijd snel ff wat gegooled.. inderdaad ze valt precies in zon periode! Grappig dat vanaf die kant (astro kant) hetzelfde word gezegd als door ons gedacht "nog niet helemaal klaar voor".
Aan de andere kant, ik denk dat een zwangerschap niet toevallig is.. dat je word geboren onder een bepaald teken met een bedoeling. Dus.. dan zou ze er toch klaar voor geweest zijn.. hmm ingewikkeld al zeker?
The truth was in here.
pi_49888146
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

euh.. werkt dit http://atuniel.hyves.nl/a(...)tos/56368832/0/Y8-c/
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's van haar, althans niet geupload ergens ofzo. Staat ze er ook vaak niet zo leuk op hoor, beweegt veel, kijkt boos enzo
En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?
Ik vind haar mooi, ook met een serieuze babyblik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:41 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888153
Was jou dochter ook zo moeilijk in een ritme te krijgen? Bij Jasmijn ging het als vanzelf.. ging prima, en zij gaf duidelijke signalen aan ons. Maar Amber is een heel ander slag wdb.
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:27:38 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888186
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En wie zegt dat ze altijd leuk moeten kijken en lachen?
Ik vind haar mooi, ook met een serieuze babyblik.
Ik vind r ook heel knap
The truth was in here.
pi_49888301
Dat klaar zijn voor.....Mischien is dat gewoon een van de levenslessen. Dat de eerste les van dit leven is dat je moet accepteren dat wat moet komen op je pad komt, ook als je vind dat je er niet klaar voor bent, maar het overkoepelend kosmisch orgaan vindt van wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 29 mei 2007 @ 14:31:03 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49888308
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef Bastard het volgende:
Was jou dochter ook zo moeilijk in een ritme te krijgen? Bij Jasmijn ging het als vanzelf.. ging prima, en zij gaf duidelijke signalen aan ons. Maar Amber is een heel ander slag wdb.
Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.

Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
Vanaf het moment dat ze meer mobiel werd werd ze ook steeds blijer.

Ze liep al met 9 maanden en drie weken.
pi_49888403
Mooie meid Bastard

Ik heb even gezocht en het topic gevonden waar het ging over Mercurius Retrograde Spiritueel of ?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_49888427
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Samara was inderdaad ook lastig in een ritme te krijgen, ik heb er zelfs wel eens om zitten huilen hoor in het begin.
Ik had het gevoel dat ik alleen nog maar met haar bezig was en dat ik dan nog steeds een ontevreden baby had.

Ik had bij samara ook heel erg het gevoel alsof het hele babybestaan haar enorm frustreerde.
Vanaf het moment dat ze meer mobiel werd werd ze ook steeds blijer.

Ze liep al met 9 maanden en drie weken.
Dat komt me bekend voor.
Joel was als baby ook zo maar werd een heel makkelijk kind zodra hij dingen kon.
Nu nog is ie een makkelijk mens als ie de vrijheid heeft
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:39:00 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888646
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Dat klaar zijn voor.....Mischien is dat gewoon een van de levenslessen. Dat de eerste les van dit leven is dat je moet accepteren dat wat moet komen op je pad komt, ook als je vind dat je er niet klaar voor bent, maar het overkoepelend kosmisch orgaan vindt van wel.
Moest je zin even 3x lezen maar snap m nu wel.
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:42:59 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888814
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.
Maar juist omdat ze al zo sterk is en een voorbeeld heeft denken we dat ze ook wel eerder zal lopen.. Jasmijn eigenlijk pas vanaf afgelopen weekend!
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:43:16 #260
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49888824
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mooie meid Bastard

Ik heb even gezocht en het topic gevonden waar het ging over Mercurius Retrograde Spiritueel of ?
ff lezen..

Leuk topic, in het begin verhelderend ook ergens.. goh ik moet vaker hier komen
Topic wat mn vrouw had aangemaakt overigs op zoek naar een rede: New Age kind?

Heb gisteren trouwens wel hele mooie foto's van r gemaakt, zal ze morgen anders posten als ik het niet vergeet

[ Bericht 37% gewijzigd door Bastard op 29-05-2007 15:01:07 ]
The truth was in here.
pi_49890030
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou DAT is precies zoals het bij ons ook is.. doe je zo je best om r te helpen, voornamelijk Tamara dan ze heeft engelengeduld. Schone broek, borstvoeding, andere zij leggen en nog blijft ze je boos aankijken en gillen.. ze is ook heel erg gespannen en sterk in dr lichaam.. echt van het tegenspartelen. Tam heeft er ook echt wel om gehuild.
Maar juist omdat ze al zo sterk is en een voorbeeld heeft denken we dat ze ook wel eerder zal lopen.. Jasmijn eigenlijk pas vanaf afgelopen weekend!
Babymassage?
Hier hielp het omdat ie er soepeler van werd.
Kind overspande de spieren uit nijd om het niets kunnen en werd daardoor stijf en kon dus minder. Door soepel te worden leerde hij sneller en ging het opeens allemaal tegelijk. Dat kwam het humeur zwaaaar ten goede.

Vanaf 8 maanden kamertje helemaal kindveilig en de spijltjes uit het ledikantje. En zo snel mogelijk een eenpersoons bedje. daarna nooit meer ergens last mee gehad eigenlijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49890613
hey bastard! mooie foto (en ik ben gek op hyves)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:34:33 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49890751
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Babymassage?
Hier hielp het omdat ie er soepeler van werd.
Kind overspande de spieren uit nijd om het niets kunnen en werd daardoor stijf en kon dus minder. Door soepel te worden leerde hij sneller en ging het opeens allemaal tegelijk. Dat kwam het humeur zwaaaar ten goede.

Vanaf 8 maanden kamertje helemaal kindveilig en de spijltjes uit het ledikantje. En zo snel mogelijk een eenpersoons bedje. daarna nooit meer ergens last mee gehad eigenlijk.
Babymassage ook geprobeerd inderdaad .. werkt niet echt voor langere duur. Maar goed het gaat beetje bij beetje wel beter met r hoor
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:37:53 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49890917
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef draculettetje het volgende:
hey bastard! mooie foto (en ik ben gek op hyves)
Ik hyves niet zo gek veel maar het is leuk medium
The truth was in here.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:47:52 #265
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49891343
1 ding: en nog eens
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:57:51 #266
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49894204
1 woord: en nog eens: