fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
rustig ja ik haal de OP ook maar gewoon van de wiki mensen moeten die ook aanpassen je staat nu ook in de wikiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Zeg, asje me er niet bij wil hebben moet je het zeggen, zet me anders snel weer terug bij de komers aub...
Je bent liefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
rustig ja ik haal de OP ook maar gewoon van de wiki mensen moeten die ook aanpassen je staat nu ook in de wiki
Bavariaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hebben ze er wel goed bier?
quote:
Had je nou maar niet zoeen scharrelquote:
Wtf is dit?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef paultjuhhh het volgende:
WEHEHHEHE
http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7
Jij komt toch niet naar de meetquote:
Is primaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die foto uit de OP ook.
Oh, Surveillance-Fiets en Boem-Dikkie??
Ik moet eerst even ergens heen om 14.00u, dus rond 15.15 u weg, is dat wat?
En dan weer afspreken bij de bekende brug of moet ik jullie ergens anders oppikken?
Ladi durft nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt toch niet naar de meet![]()
Ik ben dan kamperenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef enter het volgende:
omg http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7![]()
Negert![]()
Ja, ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Q. het volgende:
Komen er ook toffe mensen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef enter het volgende:
omg http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7![]()
Negert![]()
Hoezo? Jij kwam toch niet ,zei je in het vorige topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Q. het volgende:
Komen er ook toffe mensen?
De uitsmijter?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat mij als eerste aanspreke op de meet?
quote:
Ik wilde net vragen waarom die in de OP staat. Jij hebt mod-rechten, zet er eens een hertog jan of grolsch neer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Die bavaria is een dikke anti-climax in de OP![]()
Komt Dirkh ook dan ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan DirkH ook op het lijstje nu?
Kom je uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Alle Onzinmeets buiten mijn woonplaats worden zorgvuldig gemeden door mij.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Geef nou maar gewoon toe, dat je geen buitengewoon verlof zonder begeleiding krijgt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Die moet ik sprekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
Ik heb een 3e mod gevonden die mee wil!
The_Terminator![]()
Woonachtig in het altijd gezellig Gasselternijveenschemond
![]()
Waarom het is gewoon een feit dat er bavaria geschonken word hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waarom die in de OP staat. Jij hebt mod-rechten, zet er eens een hertog jan of grolsch neer.
in Groningen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
The_Terminator![]()
![]()
+- 500 meter van de grens met Groningen ongeveerquote:
wat een mond vol trouwensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+- 500 meter van de grens met Groningen ongeveer![]()
Ja da's een beetje jammer, maar Heineken was nog erger geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom het is gewoon een feit dat er bavaria geschonken word hoor
Ik ga je aaienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat mij als eerste aanspreke op de meet?
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
The_Terminator![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
In dat geval wordt het waarschijnlijk wel een half uurtje later dat ik in Assen ben. Ik moet helemaal binnendoor, want de Ir. Van Veelenweg ligt er uit. Dan ben ik rond 15.15u in Gasselternijveenschemondsterkanaalsterveenschebrug. () en dan ben ik rond 15.45 in the capital city of Drenthe. En dan zijn we rond een uur of half 7 in Utrecht. (Tenzij McDonalds dan 19.00u)
![]()
hahhaahhahahhahahhaahhah haahahhha aha hhahahquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nog steeds veuls te ver weg.
je eigen naam afkortenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi ik kom niet, gewoon omdat ik niet kan.
Sorry kusje knuffel, iwowz
Ja hallo, ik heb al een tafel gereserveerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry kusje knuffel, iwowz
Sowwyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb al een tafel gereserveerd
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:23 schreef eQuaL het volgende:
Maargoed ik kom voor fiets en boem natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
Jah joh, komt wel goed.
Wel jammer dat je er niet bij bent.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry kusje knuffel, D_A
Ja fucking aandachtshoer iedereen weet het nou wel, en het zal niemand ook maar een beetje wat kunnen schelen... mij iig niet.quote:
Neen jij bent lekker interessant.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja fucking aandachtshoer iedereen weet het nou wel, en het zal niemand ook maar een beetje wat kunnen schelen... mij iig niet.
Hoe langquote:
Ja hoe laat gaan we danquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Hoe langduurt de trein van Breda naar Dordt
20 min toch
dus dan
moet je wel pff naja geen zin in om uit te leggen :p je snap me wel
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja hoe laat gaan we dan![]()
Want ik ga nog naar de stad met ...![]()
![]()
dord urtecht met ov...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ow neej doe maar niet want het is fucking ver rijden iets van 40 min d8 ikdus uh kwart over 7 in dordrecht
Ik ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga mn lelijke kutkop toch niet op een meet vertonen
Daar gaat het ook totaal niet over en btw... ik ga niet vier tot vijf keer melden dat ik niet komquote:
ik kom nietquote:Op zondag 20 mei 2007 15:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Daar gaat het ook totaal niet over en btw... ik ga niet vier tot vijf keer melden dat ik niet kom.
Want dat is gewoon een klein beetje zielig.
pas maar op straks krijg je klappen van biznichtquote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik kom niet
ik kom niet
ik kom niet
ik kom niet
ik kom niet
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pas maar op straks krijg je klappen van biznicht![]()
Neen, geen zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 16:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee jij danblijf lekker weg dan als je toch niet komt
Oh fietsje toch...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Biznicht mag mij wel klappen geven * insert zwoelle smijllie *
Liefde is murp... what's up with thatquote:Op zondag 20 mei 2007 16:18 schreef enter het volgende:
Gelukkig komt Murp niet want ik mag hem totaal niet.
Maarja het is dus duidelijk dat niemand er een fuck om geeft of je wel of niet komt dus blijf hier maar gewoon slowchatten of niet en niet janken en aandacht trekken:')quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:18 schreef enter het volgende:
Gelukkig komt Murp niet want ik mag hem totaal niet.
Dat ligt ook aan mevrouw bitch we moeten zaterdag sowieso in limburghhh zijn dus als we vrijdga zouden komen is het niet voor lang hequote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik zie nog steeds Dribbel_ niet bij de komers staan?
limburgquote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan mevrouw bitch we moeten zaterdag sowieso in limburghhh zijn dus als we vrijdga zouden komen is het niet voor lang he
Op het station slapen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Zijn er mensen die nu al besloten hebben om op Utrecht centraal te blijven "pitten"?
Zit een beetje te dubben hier. Trein...auto...drank...vertrektijden..overnachten...zoveel keus, it drives me mad!!!![]()
Tof, jij komt ook niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maarja het is dus duidelijk dat niemand er een fuck om geeft of je wel of niet komt dus blijf hier maar gewoon slowchatten of niet en niet janken en aandacht trekken:')
Als het gezellig is/blijft ga ik doorhalen, anders neem ik de laatste treinquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Zijn er mensen die nu al besloten hebben om op Utrecht centraal te blijven "pitten"?
Zit een beetje te dubben hier. Trein...auto...drank...vertrektijden..overnachten...zoveel keus, it drives me mad!!!![]()
Ik kom wel hoor, ben alleen ff mn opties aant bekijken...quote:
Pinkpopquote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik kom wel hoor, ben alleen ff mn opties aant bekijken...
Kan met mn auto komen, maar dan moet ik ook in mn auto slapen want ik drink gegarandeert teveel.Heeft wel zn voordeel dat ik mn eigen tijd kan indelen. Met de trein ben ik dan weer afhankelijk van hun tijden, aangezien ik ook uit het verre Limland moet komen.....Moet ik te vroeg weg denk ik.
Ik weet niet wat jou excuus gaat zijn om niet te komen, je zult er nog wel een paar over hebben schat ik zo...![]()
Der gaan 's nachts elk uur treinen naar A'dam. En vanaf daar elk uur een nachtbus naar ons stadjequote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als het gezellig is/blijft ga ik doorhalen, anders neem ik de laatste trein.
Op vrijdag mis je weinig, dus je kan net zo goed met de vroege treiners of latere doorzitters mee afreizen..quote:
Hehe maar goed, vrijdagnacht is altijd gezellig. Dus ik denk dat ik toch voor A ga zitten met bier, en onze muziekkarquote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Op vrijdag mis je weinig, dus je kan net zo goed met de vroege treiners of latere doorzitters mee afreizen..
Excuus afgekeurt![]()
Vooruit dan, voor deze keerquote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe maar goed, vrijdagnacht is altijd gezellig. Dus ik denk dat ik toch voor A ga zitten met bier, en onze muziekkar
Ohja dat was ik dus vergetenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:42 schreef Quara het volgende:
[..]
Der gaan 's nachts elk uur treinen naar A'dam. En vanaf daar elk uur een nachtbus naar ons stadje
Ik zou es moeten kijken....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
hoelaat gaan de laatste treinen vanaf utrecht?
Jullie weten het wel verdomd aantrekkelijk te maken, zó.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja fucking aandachtshoer iedereen weet het nou wel, en het zal niemand ook maar een beetje wat kunnen schelen... mij iig niet.
Dan drink je niet en ga je met de auto..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
laatste naar Heerlen...23:08![]()
Damn...kut ov![]()
Ja sorry hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 18:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jullie weten het wel verdomd aantrekkelijk te maken, zó..
Als ik niet drink, ga ik dood..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan drink je niet en ga je met de auto..
Dan moet je niet zeiken op het OV, klaarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als ik niet drink, ga ik dood..
Als ik drink en rij, ga ik dood..
Ik moet dus drinken zonder te rijden..
Hmmmmmm..![]()
Als ik gedronken heb....zeik ik waar het me uitkomt.Kan ook op het station zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken op het OV, klaar.
Jean > msnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb....zeik ik waar het me uitkomt.Kan ook op het station zijn
Dus ik mag met de trein komen, maar niet zeiken...
Hmmmmm...
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oeh, hij is al bijna.
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Woei! 25 graden plus vrijdag [afbeelding]
ja joh??quote:Op maandag 21 mei 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Woei! 25 graden plus vrijdag [afbeelding]
Kóm dat moet ik zienquote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hahaha PisPaultjuhhh meent dat ik flink gedisst ben door jullie en dat ik daarom niet naar de meeting kom.
Kan iemand mij vertellen wanneer dat is gebeurt?Ik weet namelijk van niks.
De reden dat ik niet kom is dat ik Stairway een ballentent vind.
Maar nu denk ik eraan om toch te komen en Pispaultjuhhh eens even flink aan de haren te trekken.
Verder hou ik het wel gezellig hoor![]()
Waar heb jij last vanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hahaha PisPaultjuhhh meent dat ik flink gedisst ben door jullie en dat ik daarom niet naar de meeting kom.
Kan iemand mij vertellen wanneer dat is gebeurt?Ik weet namelijk van niks.
De reden dat ik niet kom is dat ik Stairway een ballentent vind.
Maar nu denk ik eraan om toch te komen en Pispaultjuhhh eens even flink aan de haren te trekken.
lame...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga dus zeker niet komen...
Zaterdag Boschje doen dan? Leg ik alles wel uit en zoquote:
Ik denk dat we vrijdag op zaterdagnacht om een uur of één wel in Bosch zijn met het grootste gedeelte van de arnhemse delegatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zaterdag Boschje doen dan? Leg ik alles wel uit en zo
Oh dan kan ik ook wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we vrijdag op zaterdagnacht om een uur of één wel in Bosch zijn met het grootste gedeelte van de arnhemse delegatie.
ORLY?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat we vrijdag op zaterdagnacht om een uur of één wel in Bosch zijn met het grootste gedeelte van de arnhemse delegatie.
ik spreek je voicemail wel weer inquote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh dan kan ik ook wel.
Moet je maar sms'en ofzo als jullie onderweg zijn
Oh nu is je naam ook ineens haas geworden? Of ben je al bang.quote:
Lees je pm maarquote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh nu is je naam ook ineens haas geworden? Of ben je al bang.![]()
Lees t FoBo maar.![]()
quote:
Nogmaals..ik weet van niks.quote:Was toch zo dat mensen raar over jou deden bij de meeting achteraf vooral
als jullie nou eens ergens anders gaan zeiken?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals..ik weet van niks.
En over welke meeting heb je het dan? Als je nou eens een linkje geeft.
AAA-hum.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:30 schreef Quickie_Butt het volgende:
ja denk het ook wel, op Garisson na dan, want die zal wel weer om 22:00 naar bed gaan ofzo![]()
omgekeerde logicaquote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
AAA-hum.Hoor ik hier mijn naam?
![]()
Tevens meld ik mij voor de onderhavige meet van vrijdag a.s., want immers moet ik mij de kunst van het baggeren te ONZ nog eigen maken, en welks een buitenkans wordt mij hiertoe geboden in de vorm van zulks een vuurdoop tijdens een meet. n'est-ce pas?
Bij de 1e meet vroeg heatwave me nog vanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
omgekeerde logica
alsof het gedrag van fokkers irl ook maar enigzins te vergelijken is met dat op het forum
newbie![]()
De spanningquote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef SiemeN het volgende:
Heel misschien kom ik toch nog wel eventjes..
Het valt of staat bij de motivatie op de vrijdag zelf.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bij de 1e meet vroeg heatwave me nog van
PAULTJUHHH GA NOU EENS BAGGEREN![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk, die buuv-bash...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
omgekeerde logica
alsof het gedrag van fokkers irl ook maar enigzins te vergelijken is met dat op het forum
newbie![]()
Het is dus wel 27 graden vrijdag he?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef SiemeN het volgende:
Heel misschien kom ik toch nog wel eventjes..
Het valt of staat bij de motivatie op de vrijdag zelf.
zonder bier is het ook wel 27 graden hoorquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zonder bier is het ook wel 27 graden hoor
Ratel! Kom! Ik ben er ookquote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:36 schreef eQuaL het volgende:
41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until tot we gaan roffelen tot we gaan roffelen41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until tot we gaan roffelen41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until tot we gaan roffelen41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until tot we gaan roffelen41 days, 23 hours, 52 minutes, and 24 seconds left until tot we gaan roffelen
wie ben jij nou weerquote:Op maandag 21 mei 2007 21:47 schreef Nielsch het volgende:
Ow het is vrijdag, dan kan ik niet. Tenzij het 's middags is. Hoe laat is het eigenlijk?
Ik zeg hetquote:Op maandag 21 mei 2007 21:55 schreef -skippybal- het volgende:
Paultjuhhh, wat gaan jullie over een kleine 42 dagen roffelen??!!
OMG VERTEL OMG!!!1![]()
![]()
![]()
:O:?
![]()
![]()
:o
Tof!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zeg het
In een nieuw paultjuhh fantopique anders niet
OMG.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Is de meet deze week al. Ik was het helemaal vergeten
!
Sjoerdjuhhhs mogen komen maar Paultjuhhhsquote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe kwam niet daggik
Ga leren jijquote:Op maandag 21 mei 2007 23:37 schreef enter het volgende:
[..]
Sjoerdjuhhhs mogen komen maar Paultjuhhhs![]()
Neen ik wil met filmpje op de FPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
paultje krijgt klappen, kk vet
ik maak de fotos voor de fp
Ik heb filmpje van vorige meet van jou nog steeds op mn pc staanquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb filmpje van vorige meet van jou nog steeds op mn pc staan
Ik kijk hem altijd voor het slapengaanquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kijk hem altijd voor het slapengaan![]()
Een uur of zeven hoorde ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef enter het volgende:
BOEM, hoelaat ben jij vrijdag in Utrecht?
JIJ KOMT HELEMAAL NNIET STOMMERDquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
Hey allemaal smatjes, ik kom ook, en ik daag hierbij iedereen uit, diegene die mij kan vinden he, zo in utrecht daarzo he, die mag mij slaan.
En hard.
en ik zal niet terugslaan.
Ok?
Ha, dan ga ik zijn trein zo een bommelding doen, en dan zo van HA! JA! HIJ! DIE DAAR! HIJ KAN GOED NEDERLANDS PRATEN HOOR< MAAR ALS JE HET VRAAGT SPREEKT IE NOG WEL MEER DINGEN, EN HEUL GOED HOOR HAHHA, BOEM !!! HAHA TREINKAPOT.quote:
Tuuk wel, ik doe wel een paarse met groene stippen jas aan ofzo, en een hippiebroek.quote:
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - wasquote:
Aaaah wat lief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - was
Ff voor de onwetenden hiero
Juistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik had zo een biertje toen voor hem gehaald want hij mocht die zo niet kopen daar want ze dacht dat hij zo 16 - was
Ff voor de onwetenden hiero
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist
Misschien dit keer alvast tegen de barmensen zeggen dat hij wel 16+ isOf zo'n toffe batch op met: Ik ben 16+, biertje ?
Krijg je van mij een biertjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh men, dat gaat echt een feest worden ja, als ik over 8 jaar 16 ga worden.![]()
jeuj enzo.
Neuh, ik ben nog wel bezig met studeren de komende 8 jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer, ik stuur je wel een invite.
Niet verhuizen de komende 8 jaar dan he!
Zeg klapdeurjosti, als je ook maar enigzins de meettopics gevolgd had je kunnen weten dat zowel Boem-Dikkie als Surveillance-Fiets en , wat ik van Fiets begreep ook The Terminator met mij mee rijden. En mijn auto is nog steeds niet geel met een blauwe streep. (en dat wordt hij ook niet.)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, dan ga ik zijn trein zo een bommelding doen, en dan zo van HA! JA! HIJ! DIE DAAR! HIJ KAN GOED NEDERLANDS PRATEN HOOR< MAAR ALS JE HET VRAAGT SPREEKT IE NOG WEL MEER DINGEN, EN HEUL GOED HOOR HAHHA, BOEM !!! HAHA TREINKAPOT.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Tvp.. morgen even nalezen.
Utrecht is te doen.
Doorgaan tot de eerste trein is geen optie?quote:Zijn er eventueel slaapplekken ?
Ja eventeel is dat natuurlijk een optie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Doorgaan tot de eerste trein is geen optie?
Owja, sorry, ik was even vergeten dat mensen hier niet zo tolerant zijn.quote:
Fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:16 schreef longinus het volgende:de meet
Dit keer laat ik mijn fototoestel thuis
quote:
quote:Ik eet vagina's
Omg, ben je nu alweer terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef fivivf het volgende:
Ik kom ik kom!!!!
'T is een kloonquote:
Ben je nog aan de dunne van die bacterie?quote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ben je nog aan de dunne van die bacterie?
Ze weten dat we komen op het stairwayforumquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat Paultjuhhh nog groepskorting regelen dan?
Geeft dat voordelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze weten dat we komen op het stairwayforum
er zullen vast wel een paar zwervers/junks hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Wie doen er allemaal nachtje utrecht centraal? Als ik kom ga ik er niet heel de nacht alleen zitten
Als jij het bier regelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
Wie doen er allemaal nachtje utrecht centraal? Als ik kom ga ik er niet heel de nacht alleen zitten
Vast ook wel een zwervers/junks van de meetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
er zullen vast wel een paar zwervers/junks hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |