fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
rustig ja ik haal de OP ook maar gewoon van de wiki mensen moeten die ook aanpassen je staat nu ook in de wikiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Zeg, asje me er niet bij wil hebben moet je het zeggen, zet me anders snel weer terug bij de komers aub...
Je bent liefquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
rustig ja ik haal de OP ook maar gewoon van de wiki mensen moeten die ook aanpassen je staat nu ook in de wiki
Bavariaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hebben ze er wel goed bier?
quote:
Had je nou maar niet zoeen scharrelquote:
Wtf is dit?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef paultjuhhh het volgende:
WEHEHHEHE
http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7
Jij komt toch niet naar de meetquote:
Is primaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die foto uit de OP ook.
Oh, Surveillance-Fiets en Boem-Dikkie??
Ik moet eerst even ergens heen om 14.00u, dus rond 15.15 u weg, is dat wat?
En dan weer afspreken bij de bekende brug of moet ik jullie ergens anders oppikken?
Ladi durft nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij komt toch niet naar de meet![]()
Ik ben dan kamperenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef enter het volgende:
omg http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7![]()
Negert![]()
Ja, ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Q. het volgende:
Komen er ook toffe mensen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef enter het volgende:
omg http://www.stairway.nl/forum/viewtopic.php?p=7#7![]()
Negert![]()
Hoezo? Jij kwam toch niet ,zei je in het vorige topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef Q. het volgende:
Komen er ook toffe mensen?
De uitsmijter?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat mij als eerste aanspreke op de meet?
quote:
Ik wilde net vragen waarom die in de OP staat. Jij hebt mod-rechten, zet er eens een hertog jan of grolsch neer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Die bavaria is een dikke anti-climax in de OP![]()
Komt Dirkh ook dan ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan DirkH ook op het lijstje nu?
Kom je uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Alle Onzinmeets buiten mijn woonplaats worden zorgvuldig gemeden door mij.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Geef nou maar gewoon toe, dat je geen buitengewoon verlof zonder begeleiding krijgt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Die moet ik sprekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
Ik heb een 3e mod gevonden die mee wil!
The_Terminator![]()
Woonachtig in het altijd gezellig Gasselternijveenschemond
![]()
Waarom het is gewoon een feit dat er bavaria geschonken word hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waarom die in de OP staat. Jij hebt mod-rechten, zet er eens een hertog jan of grolsch neer.
in Groningen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
The_Terminator![]()
![]()
+- 500 meter van de grens met Groningen ongeveerquote:
wat een mond vol trouwensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
+- 500 meter van de grens met Groningen ongeveer![]()
Ja da's een beetje jammer, maar Heineken was nog erger geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom het is gewoon een feit dat er bavaria geschonken word hoor
Ik ga je aaienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat mij als eerste aanspreke op de meet?
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
RealZeus!
The_Terminator![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
In dat geval wordt het waarschijnlijk wel een half uurtje later dat ik in Assen ben. Ik moet helemaal binnendoor, want de Ir. Van Veelenweg ligt er uit. Dan ben ik rond 15.15u in Gasselternijveenschemondsterkanaalsterveenschebrug. () en dan ben ik rond 15.45 in the capital city of Drenthe. En dan zijn we rond een uur of half 7 in Utrecht. (Tenzij McDonalds dan 19.00u)
![]()
hahhaahhahahhahahhaahhah haahahhha aha hhahahquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nog steeds veuls te ver weg.
je eigen naam afkortenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi ik kom niet, gewoon omdat ik niet kan.
Sorry kusje knuffel, iwowz
Ja hallo, ik heb al een tafel gereserveerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry kusje knuffel, iwowz
Sowwyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb al een tafel gereserveerd
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:23 schreef eQuaL het volgende:
Maargoed ik kom voor fiets en boem natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
Jah joh, komt wel goed.
Wel jammer dat je er niet bij bent.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sorry kusje knuffel, D_A
Ja fucking aandachtshoer iedereen weet het nou wel, en het zal niemand ook maar een beetje wat kunnen schelen... mij iig niet.quote:
Neen jij bent lekker interessant.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja fucking aandachtshoer iedereen weet het nou wel, en het zal niemand ook maar een beetje wat kunnen schelen... mij iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |