quote:
Helpt niet, helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef nixxx het volgende:
bier! en blij
Waarom ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef DesertRose het volgende:
Eenzaam.
Ben bang dat ik voor altijd alleen blijf![]()
Overal in me omgeving is iedereen verliefd. Als ik op straat loop zie ik altijd van die lieve en mooie stelletjes.Ik word er een beetje ziek van, Iedereen is verliefd. En ik ga dan aan me zelf twijfelen, waarom ik dat niet heb dan..?quote:
Dat lijkt me ook niet fijn. Wat heeft ie gedaan dan??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:21 schreef JamesBrowny het volgende:
Kan ik me voorstellen, houd jezelf maar voor dat niet alle stelletjes even gelukkig zijn...
als ik nu over straat ga lopen met mijn vriend denken mensen misschien ook wel dat ik hem nog leuk vind. (nou ja, zo erg is het meestal niet, maar op het moment hb ik even een pesthekel aan hem.)
Open een topic. Lange verhalen zijn niet voor dit 'opsom'-topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:56 schreef Mylife1988 het volgende:
knip
En JEUJ. Met een omweg en wat kunst en vliegwerk (en hulp van iemand die er nog beter mee is dan ik) uiteindelijk de bad sector blijkbaar gemarkeerd en het ding start weer op!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef NiTiN het volgende:
een beetje opgelucht!
Want ook al is mn harddisk gecrasht, ik kan met wat omwegen alsnog mn foto's en documenten overzetten gelukkg (de hele dag al bezig). GELUKKIG
Nadeel is wel dat ik dus al wat achterloop en nu nog ietsje meer, en dus niet in het weekend kan verderwerken. -_-
Bad Timing dus. oh well.
zo dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
moe......vandaag een hoop doen waar ik geen zin in heb...
![]()
Same here, en dan moet ik vanmiddag ook nog m'n ogen open houden voor de FA-cup finalequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
branderige ogen van de vermoeidheid
wat??????????quote:
Gevolgd door slapeloosquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
Braque.
Dat dusquote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef JamesBrowny het volgende:
Moe en geen zin om te slapen en verveel me.
Ben je nou nog niet begonnen???? Ik ben al bijna klaarquote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef candygirl het volgende:
verveeld, maar dat kan eigenlijk niet met een grote schoonmaak wat op mij staat te wachten,
en het is mooi weer boehoe![]()
same here. Onrustig, wanhopig etcquote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Miam het volgende:
Best wel kut..
ja ik was overdag in slaap gevallen, maak je geen zorgenquote:
Dat dus, en daardoor bloody fucking annoyedquote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef hierissiedan het volgende:
ik voel me genegeerd
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja ik was overdag in slaap gevallen, maak je geen zorgen
Thanks.. ze heeft een veel pijnstilling gehad en medicijnen mee naar huis gekregen.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:07 schreef iamredleader het volgende:
@KiwiTjuHh: beterschap met de hond!
Aww... Veel beterschap!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:53 schreef Logician het volgende:
ziekkoorts, misselijk/overgeven, keelpijn ... blerghh...
thxquote:
Holy shite... Dat klinkt zeker ernstig... Hoop dat je er wel voor die koters kan zijn als het nodigquote:Op maandag 21 mei 2007 16:13 schreef Nies het volgende:
Kutjes......
Vriendin heeft borstkanker met uitzaaïngen.
Nou zit ik er niet echt op te wachten dat ik twee blonde koters in mijn schoot krijg geworpen, maar bovenal wil ik zo graag dat ze gewoon weer gezond wordt.
Ze zou het niet geopperd hebben als ze er niet van overtuigd zou zijn dat die kids en ik het samen kunnen rooien.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:18 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Holy shite... Dat klinkt zeker ernstig... Hoop dat je er wel voor die koters kan zijn als het nodig
mocht zijn... En voor je vriendin zou k aanraden om niet alleen binnen Nederland te kijken wat
ze kunnen doen maar ook zeker contact hebben met Amerikaanse deskundigen en ervarings-
deskundigen...
Ik ga het adres doorgeven! Thanksquote:De site www.cancer.org is voor en door mensen met (enorm veel soorten) kanker en is een
internationaal hulpkanaal voor mensen met kanker, om te praten, maar ook voor tips, en de
nieuwste geneeswijzen...
Dank jequote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef Logician het volgende:damn.. heel veel sterkte gewenst hiermee voor jou en je vriendin Nies...
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:13 schreef Nies het volgende:
Kutjes......
Vriendin heeft borstkanker met uitzaaïngen.
Nou zit ik er niet echt op te wachten dat ik twee blonde koters in mijn schoot krijg geworpen, maar bovenal wil ik zo graag dat ze gewoon weer gezond wordt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef TommyGun het volgende:
Deze quotations zeggen genoeg.....
"You didn't say anything to hurt me; it's what you didn't say that made me cry"
Hold me when I cry, sleep with me on my drenched pillow, just for one night"
"I can't help myself; I don't want anyone else"
"One day you'll look back and think... damn! that boy really did love me..."
"Why do I waste my time? Why is it that you're so damn irreplaceable?"
"So... from now on... when you think of me... just remember that I could've been the best thing you ever had"
"I think its time I let you go... and that is hard to do because part of me will be in love with you for the rest of my life"
"A million words would not bring you back, I know because I've tried, neither would a million tears, I know I've cried"
"You're the reason I live and the reason I die, you're the reason"
hoiquote:Op maandag 21 mei 2007 22:21 schreef birdydontfly het volgende:
ik wil niet meer om je huilen ik wil het echt niet
waarom komt dit nou niet zomaar goed, waarom mis je me niet
ik hou zo verschrikkelijk veel van je![]()
Van mij ook! op naar terschellingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:28 schreef Houniet het volgende:
kan niet slapen enzo
hey krengetjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
OT: super blij met mijn nieuwe UI....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je zei krengetje tegen mij....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
hey krengetje
leuke UI
straks weer aan de bak
gaat wel weer....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:36 schreef Apotheose het volgende:
again: zeeeeeeeeeer onrustig... Damn u!!
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Rotzak84 het volgende:
Van de wolk af gedonderd, met beide benen weer op de grond, en een hekel aan alles wat met relaties te maken heeft.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef crusher77 het volgende:
Zeg maar, verliefd, maar met een gat van 800km en zij is despressief, heeft al meerdere malen zelfmoordpoging gedaan, en heeft zichzelf gewoon opgegeven![]()
Best prima hoor...
Dat was sarcastisch bedoelt, zodat ik er zelf niet te veel over na denkquote:
Klinkt ook erg kut, maar troost je, of ze nu ver weg zijn of dichtbij, je hebt er geen grip op...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef crusher77 het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoelt, zodat ik er zelf niet te veel over na denk![]()
Wat ist?quote:
Met mn stomme kop nooit bij ticketmaster mn adres verandert (zo vaak bestel ik er niet en ben 1 mei verhuisd dus lowlands kaartje besteld en betaald heb en dan zie je NA betaling: wordt verstuurd naar: -Oude adres-quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Wat ist?![]()
OT: ondanks dat ik heel wat slaap in te halen heb, heb ik hier op dit moment absoluut geen behoefte aan![]()
Tjek, in ieder geval niet in vanmorgen.. Ik ga maar eens aan de slagquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Nijntjes het volgende:
Prima in orde, heerlijke weer vandaag!
Na minder dan een week is het weer bruinquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ow en ik heb mn haar geverfd en tis niet bruin maar zwart.pikzwart zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |