Hey Hey,
Ik voel me nu best wel klote.
Ik heb nu al meer als 2,5 jaar een vriendin en zo ver als ik weet is zij nog smoor op mij en houd ze nog echt heel erg veel van mij. maar nu komt het probleem, mijn "gevoel" voor haar is minder geworden en niet zo'n beetje ook. het is voor mij nu net alsof ik meer een vriendschap met haar heb dan dat we echt verkering hebben..
![]()
ik loop hier nu al +/- 2 maand mee en het voelt zwaar klote.
Want ik hou nog wel van haar maar niet meer zoals eerst. ik ben nu 19 jaar en ik was 16 toen ik met haar kreeg. zei is nu 17 en toen dus 14. We zijn allebij zo giga veel veranderd sinds toen.
Ik weet dat dat heel erg normaal is dat je veranderd en dan hoeft geen enkel probleem op te leven maar dat doet het bij mij dus wel.
Ik ben namelijk het meest veranderd sins die tijd en nu is mn gevoel voor haar dus eigenlijk praktisch helemaal weg. En alsof dat nog niet genoeg is er ook nog het "probleem"dat ik een ander leuk vind.
Mn vriendin had al wel het idee dat ik iemand leuk vond, maar de gene waarvan zei d8 dat ik leuk zou vinden is het niet..
Ze begon er dus over tegen mij. Vind jij (voor het gemaak noem ik haar even truus) truus leuk?
Ik dus nee die vind ik niet leuk, maar omdat ik wel iemand anders leuk vind, werd ik dus rood en geloofde ze me niet. Ook wel logish maarja wel klote!!
Ik loop dus niet met het probleem dat ik het haar wel wil vertellen, maar het niet durf.
helemaal nu niet want ze zit midden in de examens en ik wil niet dat ze haar examens verneukt omdat ik haar lastig ga vallen met mijn problemen. ze is namelijk al een stresskip met haar examens dus dit kan ze er echt niet bij hebben.
Maarja nu hou ik haar dus aan het lijntje...!!
![]()
en dat wil ik ook weer niet.
Ik wil er gewoon met haar over kunnen praten, maar dat kan ik niet. Ik heb best wel goede gesprekken met haar gehad, maar ik heb eigenlijk nooit echt mn gevoelens kwijt gekunt bij haar.
Nou ben ik daar zoizo niet zo'n ster in.
Weet iemand hier raad mee???
zo ja laat het PLEASE weten want het is gewoon klote!!!
Ik hoop op een reactie waar ik wat mee kan
Kus en groeten,
Mylife,