Omdat je 21 bent en je ouders het niet erg vinden als je 12 jarig grut mee naar huis neemt of wat ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Edie86 het volgende:
Ach ik heb er geen problemen mee..
Tsjah 12 is wat jong idd, maar denk na; als ze 18 zijn zullen ze het vast ook nog dragenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je 21 bent en je ouders het niet erg vinden als je 12 jarig grut mee naar huis neemt of wat ?
Bah bah![]()
![]()
![]()
ja idd mn vriendinnetje (van 10) heeft dat ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Jonger ook nog wel hoor. Voor bij turnen enzo.
Koop een bel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF.
Ik toenjust zo keisportief wielrennen hier (ja in mijn te strakke wielrenpak met ballenknijper aan ja, maar dat zie je toch niet als je op fiets fietst) want met lekker weer moet de fiets natuurlijk weer uit de kast getrokken worden.
Dus nadat ik mijn rondje van 23,6 KM op het buitengebied en zonder ook meer 1 auto tegen te zijn gekomen moest ik het drukke Roermondse verkeer weer in.
Rij ik met 30 km/h achterop zo'n standaards zondag en feestdagenfiets familietje die volgens mijn net van een feestje of communie afkwamen. Dus ik zo afremmen en SORRY MAG IK ERLANGS roepen, valt mijn oog op de achterkant van een wicht waar een rode string bovenuit steekt. Op het moment dat ik roep kijkt ze me recht in mijn zonnebril aan en ik zie dat ze 12 ofzo is. WTF !!!!! Draagt dat grut ook al strings![]()
![]()
![]()
Dus met gym op de basisschool waar wij in ondergoed soms moesten rondrennen vroeger lopen de kinderen al in strings enzo. DUDE !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld gaat naar de klote![]()
![]()
![]()
Ouders![]()
Kids van 12 die met elkaar remmelen![]()
Omo buitenspeelbond![]()
Damn![]()
was jij dat toen bij Undercover Nederland?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja idd mn vriendinnetje (van 10) heeft dat ook
die shorts van vroeger waren zo kort, dat leken wel op onderbroeken:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo moest jij vroeger in je onderbroek rondlopen tijdens gym? Sexueel misbruikt ofzo?
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?quote:
BUSTED!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?
Is hij dood?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
raar, dit is echt zo'n topic voor admiraal anaal....maar
is hij er niet![]()
hij geylt op kleine meisjes dehquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?
Ja ik vind het niet geil als ze met een dikke wollen slip rondlopen hoor, dus doe ze nou maar een stringetje aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef Natalie het volgende:
Snap niet dat ouders hun dochters van die leeftijd zulke dingen laten dragen.
Maar ik zal wel ouderwets zijn ofzo.
OP quotersquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
raar, dit is echt zo'n topic voor admiraal anaal....maar
is hij er niet![]()
Waarschijnlijk omdat jij je afvroeg of TS een beetje plaatjes kan draaienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom wordt mijn berichtje weggehaald?
Kan ie dat dan niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij je afvroeg of TS een beetje plaatjes kan draaien
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef sillvana1988 het volgende:
alleen kids tot 6-7 jaar lopen nog in een odnerbroek en hemd te gymen hoor
weet ook niet precis hoe oud maargoedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.
Ik heb dat nooit gehad iig. Altijd gewoon korte broek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.
quote:
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat moest zeker van de 'meester' en daarna gezellig douchen samen met de 'meester' en 'doktertje' spelen....
+ 1 scherpquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?
Nee, ik hoefde niet in me ondergoed te gymen, de rest van het forum blijkbaar wel....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?
Lekker toch! Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Ik vind meisjes van 12 met een string aan wel geil
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Lekker toch! Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul toch?![]()
je loopt achter, ontmaagd op de 12e is zoooo beginjaren 2000, tegenwoordig is (admiraal) anaal op de 12e de shit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Die meisjes willen gewoon een keiharde penis in de pruim
Ontmaagd zijn op je 12de is de shit tegenwoordig
Je bent een vrijetijds wielrenner? Damn, dan verdien je al helemaal een kogel samen met al je "collega's"quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik toenjust zo keisportief wielrennen hier (ja in mijn te strakke wielrenpak met ballenknijper aan ja,
Volgens sommige zijn ze al puber als ze uit de baarmoeder komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
als je 12 bent dan ben je volgens mij nog niet eens puber
Yes, we're all individuals!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef ralphbollen het volgende:
mensen mensen mensen. ik neem aan dat een meid van 12 nog een puber is en dus bij de doelgroep wilt horen waat zij zich meest prettig bij voelt toch? Nou als ze eenmaal 18 is ziet ze wel in dat het niet mogelijk is om nog halfnaakt strings te dragen.
tenzij ze dom is en een stoephoer wilt worden ofzo![]()
worden ze allemaal stoephoeren![]()
individualisme rules!! fuck massagroepering zonder enige besef van de norm!!![]()
Je weet het, meisjes/dames die zo in het openbaar verschijnen vragen om een lul van minimaal 23cm in hun anus. Hetzelfde verhaal bij breezasletsquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF.
Ik toenjust zo keisportief wielrennen hier (ja in mijn te strakke wielrenpak met ballenknijper aan ja, maar dat zie je toch niet als je op fiets fietst) want met lekker weer moet de fiets natuurlijk weer uit de kast getrokken worden.
Dus nadat ik mijn rondje van 23,6 KM op het buitengebied en zonder ook meer 1 auto tegen te zijn gekomen moest ik het drukke Roermondse verkeer weer in.
Rij ik met 30 km/h achterop zo'n standaards zondag en feestdagenfiets familietje die volgens mijn net van een feestje of communie afkwamen. Dus ik zo afremmen en SORRY MAG IK ERLANGS roepen, valt mijn oog op de achterkant van een wicht waar een rode string bovenuit steekt. Op het moment dat ik roep kijkt ze me recht in mijn zonnebril aan en ik zie dat ze 12 ofzo is. WTF !!!!! Draagt dat grut ook al strings![]()
![]()
![]()
Dus met gym op de basisschool waar wij in ondergoed soms moesten rondrennen vroeger lopen de kinderen al in strings enzo. DUDE !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld gaat naar de klote![]()
![]()
![]()
Ouders![]()
Kids van 12 die met elkaar remmelen![]()
Omo buitenspeelbond![]()
Damn![]()
of 14quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef RonaldV het volgende:
12 jaar =/= wijven
tenzij je zelf 13 bent natuurlijk
Geil hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef Spacehamster het volgende:
Vroeger bij mij op de basisschool gold voor iedere klas dat je moest gymmen in je ondergoed als je geen gymkleding bij je had.
Ik had heel erg pech want ik kreeg vaak geen of slechte gymkleding mee en had al borsten op mijn 9e..
Al die kut vrijetijds wielrenners, altijd schreeuwen als jij gewoon rustig op het fietspad fietst. En ze vinden meisjes van 12 met een string boven hun broek ook niet geilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Je bent een vrijetijds wielrenner? Damn, dan verdien je al helemaal een kogel samen met al je "collega's"
dat sowieso. Maar jij bent geen bosschenaar, dus jij moet ook doodquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef Chen het volgende:
[..]
Al die kut vrijetijds wielrenners, altijd schreeuwen als jij gewoon rustig op het fietspad fietst. En ze vinden meisjes van 12 met een string boven hun broek ook niet geil. Ze moeten allemaal dood.
Geil hoor. Maar stel nou dat je alle niet Bosschenaren zou doden. Dan zou je dus in een land leven met alleen maar boeren. En alleen maar intilt hebben aangezien iedereen in Den Bosch famillie van elkaar is en elkaar kent. In leef liever in een groot land waar ik meisjes van 12 zie met een string boven hun broek dan in een kut dorp waar ik mijn eigen zusje van 12, die ik dan overigens 3 keer heb geneukt, zo zie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:19 schreef Eamon het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar jij bent geen bosschenaar, dus jij moet ook dood![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:55 schreef Chen het volgende:
[..]
Geil hoor. Maar stel nou dat je alle niet Bosschenaren zou doden. Dan zou je dus in een land leven met alleen maar boeren. En alleen maar intilt hebben aangezien iedereen in Den Bosch famillie van elkaar is en elkaar kent. In leef liever in een groot land waar ik meisjes van 12 zie met een string boven hun broek dan in een kut dorp waar ik mijn eigen zusje van 12, die ik dan overigens 3 keer heb geneukt, zo zie.
DJ-gedoe? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:42 schreef Janetje het volgende:
DJ-gedoe wordt niet op prijs gesteld.
Dank u.
Geef maar toe dat je wild van me wordtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben jij dat?Ik dacht dat je een 13-jarige gozer was.
Ik dacht dat je een gozer was!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je wild van me wordt.
Over 2 jaar welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je wild van me wordt.
En heb je haar achtervolgt en gesnift aan het zadel op het station ?!?!?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef hiephoi het volgende:
Vorige week fietste ik 's ochtends door amsterdam voor college. Fietst er een dame voor me met haar broek zo laag, en geen onderbroek of string te zien. Had zeker die nieuwe, op doos plakkende, inlegkruis
Precies. Het hele verhaal doet me denken aan een parodie-tekst op Horse with no name die ik onlangs geschreven heb, genaamd "Meisje van Twaalf".quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geil toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |