Kan ie dat dan niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij je afvroeg of TS een beetje plaatjes kan draaien
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef sillvana1988 het volgende:
alleen kids tot 6-7 jaar lopen nog in een odnerbroek en hemd te gymen hoor
weet ook niet precis hoe oud maargoedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.
Ik heb dat nooit gehad iig. Altijd gewoon korte broek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet op de basisschool waar ik gezeten heb. Ik hoop overigens dat dat tegenwoordig is afgeschafd. 7 jarige glitterboys die met hun Björn Borg boxer pimpen en even oude meiden die in een kanten hipstertje aan komen lopen. Verschrikkelijk.
quote:
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat moest zeker van de 'meester' en daarna gezellig douchen samen met de 'meester' en 'doktertje' spelen....
+ 1 scherpquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?
Nee, ik hoefde niet in me ondergoed te gymen, de rest van het forum blijkbaar wel....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeugdtrauma wat je probeert te verwerken op een forum ?
Lekker toch! Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Chen het volgende:
Ik vind meisjes van 12 met een string aan wel geil
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Lekker toch! Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul toch?![]()
je loopt achter, ontmaagd op de 12e is zoooo beginjaren 2000, tegenwoordig is (admiraal) anaal op de 12e de shit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Die meisjes willen gewoon een keiharde penis in de pruim
Ontmaagd zijn op je 12de is de shit tegenwoordig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |