Omdat je 21 bent en je ouders het niet erg vinden als je 12 jarig grut mee naar huis neemt of wat ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef Edie86 het volgende:
Ach ik heb er geen problemen mee..
Tsjah 12 is wat jong idd, maar denk na; als ze 18 zijn zullen ze het vast ook nog dragenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je 21 bent en je ouders het niet erg vinden als je 12 jarig grut mee naar huis neemt of wat ?
Bah bah![]()
![]()
![]()
ja idd mn vriendinnetje (van 10) heeft dat ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Jonger ook nog wel hoor. Voor bij turnen enzo.
Koop een bel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF.
Ik toenjust zo keisportief wielrennen hier (ja in mijn te strakke wielrenpak met ballenknijper aan ja, maar dat zie je toch niet als je op fiets fietst) want met lekker weer moet de fiets natuurlijk weer uit de kast getrokken worden.
Dus nadat ik mijn rondje van 23,6 KM op het buitengebied en zonder ook meer 1 auto tegen te zijn gekomen moest ik het drukke Roermondse verkeer weer in.
Rij ik met 30 km/h achterop zo'n standaards zondag en feestdagenfiets familietje die volgens mijn net van een feestje of communie afkwamen. Dus ik zo afremmen en SORRY MAG IK ERLANGS roepen, valt mijn oog op de achterkant van een wicht waar een rode string bovenuit steekt. Op het moment dat ik roep kijkt ze me recht in mijn zonnebril aan en ik zie dat ze 12 ofzo is. WTF !!!!! Draagt dat grut ook al strings![]()
![]()
![]()
Dus met gym op de basisschool waar wij in ondergoed soms moesten rondrennen vroeger lopen de kinderen al in strings enzo. DUDE !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld gaat naar de klote![]()
![]()
![]()
Ouders![]()
Kids van 12 die met elkaar remmelen![]()
Omo buitenspeelbond![]()
Damn![]()
was jij dat toen bij Undercover Nederland?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja idd mn vriendinnetje (van 10) heeft dat ook
die shorts van vroeger waren zo kort, dat leken wel op onderbroeken:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo moest jij vroeger in je onderbroek rondlopen tijdens gym? Sexueel misbruikt ofzo?
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?quote:
BUSTED!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?
Is hij dood?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
raar, dit is echt zo'n topic voor admiraal anaal....maar
is hij er niet![]()
hij geylt op kleine meisjes dehquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarom heb jij die foto's bij de hand om hier te posten?
Ja ik vind het niet geil als ze met een dikke wollen slip rondlopen hoor, dus doe ze nou maar een stringetje aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef Natalie het volgende:
Snap niet dat ouders hun dochters van die leeftijd zulke dingen laten dragen.
Maar ik zal wel ouderwets zijn ofzo.
OP quotersquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
raar, dit is echt zo'n topic voor admiraal anaal....maar
is hij er niet![]()
Waarschijnlijk omdat jij je afvroeg of TS een beetje plaatjes kan draaienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom wordt mijn berichtje weggehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |