ik ging niet voor de LaPo, zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef miss-scofield het volgende:
Hahahaaa, en Remco is te laat (of een post te vroeg)
Maar je wilde 'em stiekem wel vol makenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ging niet voor de LaPo, zie mijn post hierboven
die ga ik ook kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef miss-scofield het volgende:
Thanks Luctor
Oh, ik wilde niet eindigen..ik wachtte op jullie
Maar nu ga ik Pirates 3-special kijken!!
Doeeiiii
Veel plezier vanaaf Remcore.. en de rest ook natuurlijk!!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ben nu bij Dana op de Qlimax 2006 DVD
hierna beuken op Promo
oh ja, moet je maar niet in Turkije zijn hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:46 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Christelijke feestdagen + toebehoren (de dag na hemelvaart) zijn funest in Turkije
Neem het met liefde op de koop toe. Koninginnedag e.d. had ik wel graag in Nederland willen vierenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, moet je maar niet in Turkije zijn hoorMaar ga morgen ook nog wat voor mijn stage doen
ik zit nu in de afronde fase. ik moet nog ff de i'tjes zoeken om er een punt op te zettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef Frrreek het volgende:
En waarom werk je als je vrij bent? Stages betekent veel werken, maar vrij = vrij, geen huiswerkpraktijken
Vandaag zal ik je wel gezelschap houden, loop dan wel geen stage, maar ben wel aan het werk waar geen flikker te doen isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:12 schreef ETA het volgende:
ik ben altijd de lul.... loop al bijna 2 dagen tegen mezelf aan te lullen in dit topic
goh dat gevoel ken ik, was hier om 7.45 en het is nu bijna 8.30 en zijn nu eindelijk 2 mensjes binnen ! kunnen die ook eens wat gaan doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hoho, ik ben er ook hoor
Weet alleen niet hoe lang, want ben hier compleet de enige. Loop zelfs al post voor de rest van het bedrijf aan te nemen
Fok!ken is nooit doelloosquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:26 schreef Deansensitized het volgende:
Wij zijn een klein bedrijfje in een gebouw met meerdere kleine bedrijfjes, en heb hier inmiddels post voor van alles en iedereen liggen... als het hier oz rustig blijft smeer ik hem ook om 10 uur weer.
Doelloos beetje Fok!ken kan ik thuis ook wel
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nee ok, maar je snapt wat ik bedoel
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:36 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen, tijd geleden allemaal.. veel nieuwe gezichten as well
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:36 schreef Sok41 het volgende:
Werk bij een ICT bedrijfje voor website ontwikkeling en onderhoud computer. Ben verantwoordelijk voor collega's die websites bespreken en meteen een computer leveren en uitleggen. Tevens ben ik ook aanwezig voor de helpdesk en aangezien die bereikbaar is van 9 tot 19.00 en mijn collega vrij is die ook helpdesk draait zit ik hier tot 19.00quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:37 schreef Deansensitized het volgende:
Tien en een half?? Damn man, wat voor werk doe je??
Ik denk dat ik om 9 uur maar weer in pak, dit slaat hier nergens op...
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:36 schreef Sok41 het volgende:
Ik zeg : Schiet hem dood, hoef je helemaal geen deadline meer te halen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:40 schreef ETA het volgende:
gister echt lange dag gehad... om 8:45 begonnen, 19:30 thuis.... allemaal om spul af te hebben voor de deadline vandaag.... is mn baas ziekkon ik ook nog rustig vandaag alles doen........................
deadline ontwijkend gedrag noem ik datquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:40 schreef ETA het volgende:
gister echt lange dag gehad... om 8:45 begonnen, 19:30 thuis.... allemaal om spul af te hebben voor de deadline vandaag.... is mn baas ziekkon ik ook nog rustig vandaag alles doen........................
dat is kut wakker worden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:46 schreef teardropnl het volgende:
Hillbrand nawijn op Radio 538 over Jumpen.....
Moet niet gekker worden
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:50 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Vrijcheck
![]()
In bedcheck.. handig zo'n laptop
![]()
Slapenmentaal ben ik nog niet wakker
Dat gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hij heeft toch zelfs een clip opgenomen? Hey! Jumpen? heet die geloof ik, moet wel ergens op YouTube staan.
En sterkte ermee man. Wel betaald hoop ik?
Samequote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel ja![]()
Ik kom de dag wel door... Beetje fok!ken, youtube filmpjes kijken en af en toe beetje werken
Alleen als je wilt lachen en zien hoe erg die gast zichzelf voor lul zet !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:55 schreef PieterBas het volgende:
Dat filmpje is niet de moeite waard...
Dat scheelt al zoveelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:51 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel ja![]()
Ik kom de dag wel door... Beetje fok!ken, youtube filmpjes kijken en af en toe beetje werken
er is geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:56 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Alleen als je wilt lachen en zien hoe erg die gast zichzelf voor lul zet !
Das waarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er is geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
![]()
Dat doe je toch echt zelf !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:04 schreef Sehnsucht het volgende:
potverdrie, wou ik uitslapen zit ik nog om 9.03 achter m'n PC![]()
Dat zijn de betere burenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Wat heeftie gedaan dan?? Ik heb nooit last van de overburen. Hier heb ik ze niet, en in Nederland hoor ik ze niet.
meneer maakt (zover ik kan zien) gebruik van z'n vrije dag om een of ander kastje in elkaar te timmeren in z'n achtertuin.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Wat heeftie gedaan dan?? Ik heb nooit last van de overburen. Hier heb ik ze niet, en in Nederland hoor ik ze niet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik
Maar ik pak in en ga naar huis, zie jullie over een klein half uurtje weer
gelukkig is dat nog net niet het geval in deze buurtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
Het had erger kunnen zijn. Er knalluid Frans Bauer bij aanzetten ofzo...
Ik zou naar hem toegaan en zn hamer afpakken en hem een tik op zn kop geven, dan slaapt ie vast weer evenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
meneer maakt (zover ik kan zien) gebruik van z'n vrije dag om een of ander kastje in elkaar te timmeren in z'n achtertuin.
bah. ga slapen of zo![]()
Bij jou in de buurt houden ze meer van Jantje ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:09 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
gelukkig is dat nog net niet het geval in deze buurt![]()
neuh...een van z'n ouder zoons heeft wel een smaak voor andré hazes. die smaak komt meestal naar voren op zaterdag of zondagochtend, rond een uur of 7. dan moet de hele wijk weten dat zijn volkswagen polo echt een boemdik geluidssysteem heeft. gelukkig woont hij hier ver vandaan en komt hij hoogstens een keer in het jaar hier naar toe om 7.00 in de ochtend. maar dan nog. flikker op met die herrie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:10 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt houden ze meer van Jantje ?
mmmmmmmmmquote:
Sommige mensen zitten in een ritme als ze werken... ik ben 1 van die mensen... zeer irritant dus ja en aangezien ik vrij ben en niets beters weet te doen ga ik dan maar vanuit mn bed fokken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:25 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Stiekem vraag ik me toch af waarom je al wakker bent als je zoveel van je bed houdt![]()
Ga slapenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten in een ritme als ze werken... ik ben 1 van die mensen... zeer irritant dus ja en aangezien ik vrij ben en niets beters weet te doen ga ik dan maar vanuit mn bed fokken!
lukt me niet meer...quote:
moet je eens om 5:00 in de ochtend kijken...... dan is het pas rustigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:20 schreef teardropnl het volgende:
Toch gek dat je msn om 9 uur sochtends nog best leeg is
lijkt me een hele rare gewaarwording!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:31 schreef ETA het volgende:
[..]
moet je eens om 5:00 in de ochtend kijken...... dan is het pas rustigook leuk is om te zien hoe de massa wakker wordt en inlogd tussen 8:00 en 9:00
tussen 4 en 5 is het erg rustig op FOK, iets van 25 man online ofzo :S ... Active topics bestaat uit 20 topics ofzo... heb dan mooi tijd om TRU door te lezen, is toch het meest vermakelijke forumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
lijkt me een hele rare gewaarwording!![]()
Altijd leuk als je niets te doen hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:39 schreef ETA het volgende:
[..]
tussen 4 en 5 is het erg rustig op FOK, iets van 25 man online ofzo :S ... Active topics bestaat uit 20 topics ofzo... heb dan mooi tijd om TRU door te lezen, is toch het meest vermakelijke forumof TRV of SES, altijd leuk
Welkom terugquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis
Zometeen maar een beetje aan mijn verslag werken. Koffie loopt
Want ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik lig spijtig 60% van de dag in mn bed komende weken ook nog,
Heb je wel lang wat aan je dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man. Als ik meer dan 6 uur slaap krijg ik hoofdpijn. En uitslapen kan ik ook al niet. Gisteren ook vrij, stond er ook al om 7 uur naast...
Hmmm oke dat is dan wel minder jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef Sok41 het volgende:
Pfeiffer..
Dat kan je wel zeggen.. Ik kan verdomme fluiten naar mn avonden uit (getting wasted) voor de komende wekenquote:
Tjsa, dat is wel ideaal, maar als je niks te doen hebt is het wel langquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Lekker weer aan het werk?
(wat had ik graag willen uitslapen zeg vanmorgen.. grr)
Wat voor leven heb jij zeg ? je hebt niets te doen op je stage, en ook niets te doen als je thuis bentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tjsa, dat is wel ideaal, maar als je niks te doen hebt is het wel lang
Ja "hard" aan het werk hier, hier is ongeveer 50% van de werknemers present, best nog veel als ik het zo lees haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Goedemorgen
En waarom heb je dat dan niet gedaan ?
Of ben je ook iemand die de lul is en gewoon moet "werken" vandaag ?
Jea, kthanks..quote:
En iedereen is heel erg hard aan het werk hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja "hard" aan het werk hier, hier is ongeveer 50% van de werknemers present, best nog veel als ik het zo lees haha.
Sssshhhttquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Sok41 het volgende:
Ik draai halve dagen, ben zo klaar
Nou nee dankje dat hoeft ook weer nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik zou zo met je ruilen, als je dat maar weet..
Zo'n 3 koppen. Mits automaat meer, maar hier beschikt men enkel over instant baggerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef teardropnl het volgende:
Laten we een poll houden :
Hoeveel koffie drink jij per dag ?!
Ik zelf wandel toch wel tussen de 7 en 10 keer naar het koffieapparaat
gast..... das wel erg veelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Terug
En ik drink er.... ff rekenen...
07.50
08.15
08.45
09.20
10.00
10.45
12.30
13.25
14.15
15.00
15.45 [alleen als ik tot 16.30 moet, anders vervalt die]
Zoiets ongeveer. Kan een paar minuten schelen
1 a 2 bakjes per dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef teardropnl het volgende:
Laten we een poll houden :
Hoeveel koffie drink jij per dag ?!
Ik zelf wandel toch wel tussen de 7 en 10 keer naar het koffieapparaat
Kom je best laat mee dat je dit topic vindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:15 schreef K.Cav het volgende:
Kijk, mooi topic..
Ben zelf al paar maanden bezig met m'n ICT stage bij een overheidsinstantie![]()
Volgend jaar van sept tot dec nog een keer stage.. maar wil wel ergens anders.
Nu heb ik woensdag wel een gesprek ergens, via een vriend van me, klein bedrijfje, zijn met z'n 8e ofzo.
Maar is het voor bedrijven interessant om mij in de vakantie vakantiewerk te laten doen en daarna gewoon doorgaan als m'n stage? Betalen ze natuurlijk wel 1.5 maand volle prijs, maar daarna hebben ze een wel wat meer bekwame stagair.
Iemand ervaring mee?
Kijk dat zijn tenminste normale tijden om wakker te worden op je vrije dagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook weer wakker, wat was ik vannacht brak![]()
![]()
van 14.00 tot 18.00 werken en vanavond mooi rustig aan doenmorgen weer werken van 09.00 tot 18.00
maar 's avonds wel weer de feesttent in
![]()
Half 9quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:44 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tenminste normale tijden om wakker te worden op je vrije dag
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:19 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Kom je best laat mee dat je dit topic vind
Tuurlijk is het voor bedrijven dan aantrekkelijker, ze weten wie ze in huis halen, en met een beetje geluk betalen ze jou voor die stage periode hetzelfde bedrag
ho isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 90 van de jaren 90 op TMF
net kwam Barbie Girl al langsmaar nu hebben we Rainbow High In The Sky van Paul Elstak
![]()
we zijn net over de helftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn al bij het volgende nummer
maar goed, eten is klaar, tot zo
Ik heb vanmorgen even gekeken... Spice Girl met Wannabee op 50...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 90 van de jaren 90 op TMF
net kwam Barbie Girl al langsmaar nu hebben we Rainbow High In The Sky van Paul Elstak
![]()
Dunequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Leinonlein het volgende:
Jaren 90, dat waren voor mij de tijden van de hippe popmuziek![]()
Hardcore Vibesquote:
klinkt raar, ik weet het, maar hier in het oosten gaat iedereen die naar de 3e klas op de middelbare school gaat, ook naar dansles... dat is ook de 1e aanraking met een disco, die was altijd op zaterdagavondquote:
whaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hardcore Vibes
Can't stop raving
Million Miles from Home
Who wants to live forever![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hardcore Vibes
Can't stop raving
Million Miles from Home
Who wants to live forever![]()
jo gastquote:
Dansles ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt raar, ik weet het, maar hier in het oosten gaat iedereen die naar de 3e klas op de middelbare school gaat, ook naar dansles... dat is ook de 1e aanraking met een disco, die was altijd op zaterdagavond![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb thuis die CD van Dune nog liggen
Inderdaad raarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt raar, ik weet het, maar hier in het oosten gaat iedereen die naar de 3e klas op de middelbare school gaat, ook naar dansles... dat is ook de 1e aanraking met een disco, die was altijd op zaterdagavond![]()
iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad raar![]()
Maar is maar net wat je gewend bent denk ik.
Wat doe je met dat kuikentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iddin het Westen hebben ze dat niet, maar ze vonden het wel stoer dat ik het kon
![]()
regelen !!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:20 schreef Leinonlein het volgende:
Shit man, ik heb nu wel zin in een 90´s party ofzo!
quote:
shame on mequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]je noemt Rainbow To The Stars niet, wat een nummer
Danku danku, handtekeningen na de show.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Danku danku, handtekeningen na de show.
dat doen we !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Danku danku, handtekeningen na de show.
Die is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Brain Adams - (EVERYTHING I DO) I DO IT FOR YOU
* Houniet australian en cavello paktquote:
ik ben hem even aan het zoeken... ik kwam dit topic tegen... maar volgens mij klopt ie nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooi![]()
Kan iemand die lijst eens posten??
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:25 schreef teardropnl het volgende:
Goed mensen ik ga maar weer eens even aan het werk, tot straks
ik heb hem gekickedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben hem even aan het zoeken... ik kwam dit topic tegen... maar volgens mij klopt ie niet
TMF top 90's
die goeie ouwe tijdquote:
ik vind hem best welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
die goeie ouwe tijd
November rain.. vond er toen niks aan... nu begin ik het nummer wel te waarderen![]()
keep me informedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef Leinonlein het volgende:
Ik denk dat ik al die 90´s hitjes maar even in de download zet en een 90´s party ga plannen! heheeh
quote:
ik heb ooit eens de tmf millenium top 1000 gedownload.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef Leinonlein het volgende:
Ik denk dat ik al die 90´s hitjes maar even in de download zet en een 90´s party ga plannen! heheeh
Ik heb de top1000 van de jaren 80 op zowel mijn laptop als onze thuis gezins pc dinges staanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb ooit eens de tmf millenium top 1000 gedownload.![]()
Di-Rectquote:
LEOLINEDANCE !!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb de top1000 van de jaren 80 op zowel mijn laptop als onze thuis gezins pc dinges staan![]()
Wat dacht je van Barbi Girlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Weten jullie wat ook bij de beesten af is....Captain Jack![]()
Jo !quote:
wft heb jij door je lip gek!11!!!1!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef Leinonlein het volgende:
Jaren 80 en 90 wel oke op zijn tijd, maar alles van daarvoor, daar voel ik me toch een beetje te jong voor geloof ik haha. En anders, buiten de tijd dat ik naar 90´s luister, giraten
Captain Jack is doodquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Weten jullie wat ook bij de beesten af is....Captain Jack![]()
Wat dacht je van dr oor ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wft heb jij door je lip gek!11!!!1!!
Playah, lui spammen hier.. Ben ik niet van plan, k ben gvd vrijquote:
vanavond werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Playah, lui spammen hier.. Ben ik niet van plan, k ben gvd vrij![]()
Vanaaf ook nog bruiloft, wordt het helemaal feest![]()
Duitserquote:
Hoe kom je daar nou bij, het post zeer belangrijke informatiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HounietSpamwel is weer druk aan het opkrikken van zijn post-aantal
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HounietSpamwel is weer druk aan het opkrikken van zijn post-aantal
ik ben ook weg, he Tear rustig aan gastquote:
Dag dag maar weerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben ook weg, he Tear rustig aan gastleo jij ook [afbeelding]
Zet dat er dan inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef Deansensitized het volgende:
Wat doe ik? Eindelijk eens een leuke quote voor onderschriftgebruik. In mijn fotoboek noemt hij mijn zelfs een god
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:43 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, laat je niet zomaar alleen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:46 schreef Frrreek het volgende:
NOG MAAR 2 UUR EN 15 MINUTEN!
WAJLADKJFG WEEKEND GODVERDOMMEADHJLGASDG
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Duke Nukem 3Doude tijden herleven
dus jij spamt dit hele topic in je eentje volquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:28 schreef teardropnl het volgende:
Maar er wordt hier nu ook niets meer gezegd
Maar ik ga gewoon door, nog 2,5 uur
HounietSpamwel doet ook mee, vergeet hem nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dus jij spamt dit hele topic in je eentje vol
gevaarlijke outsiderquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HounietSpamwel doet ook mee, vergeet hem niet
ik kreeg de naam van spammer, maar Houniet is de grootstequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kreeg de naam van spammer, maar Houniet is de grootste
Bijna nog even volhouden .... is er trouwens wel iemand die een nieuwe maakt ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:59 schreef Deansensitized het volgende:
Nog niet vol??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |