Deels, volgens mij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef P0rt0 het volgende:
Ik vroeg me af of het dezelfde cast word in Season 2. Weet één van jullie dat?
Dat is degene die de zang in de achtergrondmuziek doet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:58 schreef Vegitto het volgende:
Wie is nou eigenlijk die Shenkar, die steeds wordt gecredit in de opening (Jan de Vries (naam vergeten) as the voice of Shenkar)?
"The "featuring voice of Shenkar" credit at the begining of "Heroes" episodes probably refers to the musician who makes the omnipresent eery moaning/wailing ..."quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:58 schreef Vegitto het volgende:
Wie is nou eigenlijk die Shenkar, die steeds wordt gecredit in de opening (Jan de Vries (naam vergeten) as the voice of Shenkar)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Van de heroes wikiquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:58 schreef Vegitto het volgende:
Ik dacht altijd dat dat Mohinder was trouwens...quote:Shenkar is responsible for the vocalizations added to the opening credit music and transitions on the series Heroes. Originally known as Shankar, Shenkar is widely considered a living legend in the world of music. He often blends pop, hip hop, hock, soundtrack and world elements into his music.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef Isabeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
Hoezo? Het gaat over de muziek. De stem in het openingspraatje is gewoon Mohinder.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Van de heroes wiki
[afbeelding]
[..]
Ik dacht altijd dat dat Mohinder was trouwens...
Dat is het ook. Die vertellingen wil ik immers niet betitelen als gezeur en gezeik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
"The "featuring voice of Shenkar" credit at the begining of "Heroes" episodes probably refers to the musician who makes the omnipresent eery moaning/wailing ..."
De voice-over aan 't begin dus.Volgens mij is ie in de serie in persoon nog niet voorgekomen. Ik dacht eigenlijk altijd dat het Mohinder was.
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef Kiev het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Aangezien het over een vorige aflevering gaat geen spoilertag: Claire is gered in Five Years Gone, als resultaat van Hiro's tripje naar de metro. Sylar heeft haar dus ook niet gedood, noch haar hersenen genomen. Hij heeft daar dus dat regenereren pas nadat hij Claire in diezelfde aflevering te pakken krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Oké, ik wist dat het zoiets dergelijks was. Vind zoiezo dat er veel dingen door elkaar lopen. Af en toe hou ik het niet echt meer bij. Maar dat maakt de serie niet minder goed ofzo. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Crazykill het volgende:
[..]Natuurlijk niet! Claire is de enige die bij hem kan komen omdat ze niet doodkan, ze heeft uiteraard Ted ook overleefd die aan het meltdownen was. Er is helemaal geen speciale zwakke plek ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil een plaatje posten!
Volgens mij wel hoor. De plek waar hij een stuk glas had zitten en zij die tak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Claire is de enige die bij hem kan komen omdat ze niet doodkan, ze heeft uiteraard Ted ook overleefd die aan het meltdownen was. Er is helemaal geen speciale zwakke plek ofzo![]()
Waarom dan? HRG legt duidelijk uit van dat Claire al eerder een meltdown heeft overleefd etc etc, daar ligt de nadruk dus op en niet op het feit dat Claire Peter op een speciale plek in z'n achterhoofd kan schieten ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. De plek waar hij een stuk glas had zitten en zij die tak.
tvp.
Misschien is dat de plek in de hersenen die al het onbewuste regelt, dus ook het regenereren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:41 schreef GI het volgende:
"You are the only one that can get close enough, hit me in the head where the glass was"
Of iets in die geest. De nadruk lag op beide onderdelen.
Is niet nodig en in het vervolg toch een beetje meer aandacht tijdens het kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:34 schreef Isabeau het volgende:
ow, ik wilde lief zijn voor de mensen die nog niet alles hadden gezien
Puur het feit dat er nog een object in je hersens zitten, lijkt me al geen pretjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Misschien is dat de plek in de hersenen die al het onbewuste regelt, dus ook het regenereren.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:14 schreef Mirel het volgende:
Die laatste shot met Sylar op dat gebouw is gaaf.
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat vond een vriend van me ook
Hij probeert echt de wereld over te nemen! Ik stem op hem voor de Heroes Spin off, als new character! The evil s.o.b.!quote:
Beter dat dan maandenlang moeten wachten op het tweede seizoenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het eigenlijk een best wel irritant idee, die spin off. "Laten we Heroes ook in een idols-jasje gooien!" *zucht*Echt oooooveral moet tegenwoordig voor gestemd worden.
Het komt toch pas na het 2e seizoen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beter dat dan maandenlang moeten wachten op het tweede seizoen![]()
Ik heb begrepen dat het deze zomer komt, er dus tussenin. Het tweede seizoen begint pas in september.quote:
Er komt een spin-off van Heroes van 6 afleveringen. Als ik het goed begrijp doet daarin niemand uit seizoen 1 mee, maar krijg je wel 'andere superheroes' te zien. Het "Idols-achtige" zit hem in de mededeling dat de kijker aan het eind van de 6 afleveringen mag kiezen wie van de gepresenteerde heroes mee gaat doen in seizoen 2.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Waar gaat het over? (waar jullie je dus druk over maken) iets met idols?
Dat is best wel jammer, als je al weet wat hun powers zijn als je ze voor het 'eerst' ziet in het nieuwe seizoen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er komt een spin-off van Heroes van 6 afleveringen. Als ik het goed begrijp doet daarin niemand uit seizoen 1 mee, maar krijg je wel 'andere superheroes' te zien. Het "Idols-achtige" zit hem in de mededeling dat de kijker aan het eind van de 6 afleveringen mag kiezen wie van de gepresenteerde heroes mee gaat doen in seizoen 2.
Het wordt er maar 1 hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dat is best wel jammer, als je al weet wat hun powers zijn als je ze voor het 'eerst' ziet in het nieuwe seizoen..
sommigen willen het gewoon geloven, en als een kind het dan zegt, is dat voor deze mensen meteen een bevestiging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef J0sT het volgende:
Spann0nd!! Wie gaat er nou ontploffen?
Grappig dat sommigen aannemen dat Sylar de hersens opeet, gebaseerd op een negenjarig uiterst irritant kind!
Which Heroes Character Are You?quote:
You are Peter. You're too sincere, but it works for you. Your family is very supportive despite your idealism
quote:
You are Sylar. You are very aggressive. You like to pick fights and play mind games. You've got it coming.
quote:
You are Claire. You're naive and still getting used to your abilities. Some more experience and assertiveness would be good for you.
Idem. I'm the bad guyquote:
quote:You are Hiro. You are everyones favorite Japanese tourist. Your time is well-managed and you make sure things get done. On top of that, the girls always want a second chance with you.
quote:You are Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don't want to be your enemies. No one messes with you.
quote:You are Sylar. You are very aggressive. You like to pick fights and play mind games. You've got it coming.
Ik heb het bedacht voor de TVPquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
Als je gewoon wat te zeggen hebt hoef je niet te doen alsof je stiekem een tvp zet hoor.
quote:You are Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don't want to be your enemies. No one messes with you.
Nee, de spinoff ('Heroes: Origins') komt waarschijnlijk na het 2e seizoen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het deze zomer komt, er dus tussenin. Het tweede seizoen begint pas in september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Origins komt als het goed is in de winterbreak van seizoen 2 toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, de spinoff ('Heroes: Origins') komt waarschijnlijk na het 2e seizoen.
Ik denk dat je in de war bent met 'Inside Heroes'. Dat is een soort making-of serie van 8 afleveringen die op NBC.com uitgezonden gaan worden. Dat begint morgen.
Dat zeiden de eerste geruchten idd, maar:quote:Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Origins komt als het goed is in de winterbreak van seizoen 2 toch?
quote:Series creator Tim Kring will develop Heroes: Origins for a run likely to take place after the second season of Heroes finishes airing. The spinoff will feature an entirely new cast and will introduce a new character each week.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
Hmm, interessant. Een plaatje uit de volgende episode. (niet klikken als je geen spoilers wil zien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar als 1 van de makers zegt dat het 'likely' ná het 2e seizoen wordt verwacht ik niet dat het ineens deze herfst al op tv verschijnt.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar er staat duidelijk likely wat dus betekent dat er niets bevestigd is.
quote:You are Hiro. You are everyones favorite Japanese tourist. Your time is well-managed and you make sure things get done. On top of that, the girls always want a second chance with you.
Welnee! Ik verwacht gewoon weer een paar verrassingen en ik hoop maar dat er niet nog meer hoofdpersonen dood gaan (naast Izaac Mendez (sp?) )quote:Op maandag 21 mei 2007 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben zo bang dat het morgen tegen gaat vallen.
Ja, zo weet je in de eerste ep al dat Claire helemaal niet doodgaat als ze van dat hoge ding afspringt!!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu al overnieuw begonnenBest leuk, nu vallen me heel andere dingen op omdat je heel veel al weet.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
Hmm, interessant. Een plaatje uit de volgende episode. (niet klikken als je geen spoilers wil zien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Season one of Hiro, Claire, Peter and the rest of the superfriends is coming home on August 28 on DVD, HD-DVD.
Fans of Heroes are looking toward the season finale of the show with both anticipation and trepidation. On the plus side, the show will likely answer the question that has plagued viewers since the pilot aired last September: "Will the 'Heroes' be able to save New York City?"
On the negative side, it means no more new episodes until the fall as the series takes a break. However, Heroes fans won't have to spend the summer sewing up a new cape and matching tights, blogging about conspiracy theories, and trying to bend spoons with one's mind to get their fix.
Universal Studios Home Entertainment today announced that the first season of Heroes will be released on DVD and HD-DVD on August 28, as previously leaked. The seven-disc set will feature all 23 episodes from the first season, as well as a wealth of extras.
The most prized extra is the unaired 73-minute version of the pilot episode, which features a never-before-seen character. Also included is the obligatory "making of" featurette, specials on the show's special effects, score, and stunts, a profile of Tim Sale and his comic book-style art, a minigame to test viewers' mind-reading abilities, and 50 deleted and extended scenes.
Heroes: Season 1 will retail for $59.99.
quote:What is the origin of "Origins?" How did this all come about and what was the impetus behind it? And when exactly will this run?
The impetus, we think came from a discussion as to how "Heroes" can run without a break. The network asked for 30 episodes, but Tim thought it would dilute the series too heavily. So Co-Executive Producer Jesse Alexander had a brilliant idea: What about an anthology aspect to our universe? Several one-hours dedicated to the origin stories. Everyone fell for it hard. When it will run is still to be locked down – one possibility is to have one or two during the Christmas break and run the rest after season 2 ends. But this may change come gameday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:27 schreef Silentuz het volgende:
Hijs weer vet de episode.
Vind het eeen goed einde van het seizoen.Kijk hem er als eerste bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je er voor wakker gebleven?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:27 schreef Silentuz het volgende:
Hijs weer vet de episode.
Vind het eeen goed einde van het seizoen.Overigens inderdaad wat ik al vermoedde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hiro is de meesterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:37 schreef Nikske het volgende:
Een van de beste series ooit!!! Hooked, en niet zon klein beetje ook... Kan vanavond pas de season finale kijken, jammergenoeg... Hoop dat het 2e seizoen er ook zo'n vaart in houdt...
Mijn favoriet is Hiro... En Sylar, heerlijk slecht... Trouwens, Niki/Jessica is ook cool... Eigenlijk zijn ze dat allemaal wel, zelfs Sprague... WHAAAAAH een hele zomer zonder m'n helden, hoe ga ik dat overleven?!
Gelukkig komt in juni the 4400 terug...
Ik vond het wel meevallen... Alleen die rare sprongen in het script (Tom's vrouw, Isabelle volwassen etc etc)... En dat gezeur met Diana en haar zus... Maarja, het was ook eigenlijk niet bedoeld als een lange serie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef DrazTic het volgende:
[..]
4400 had potentie......totdat het een slechte soap werd
Absoluut. Die Molly is echt een superminiactriceje.quote:
Plus:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef RandomReader het volgende:
Damn, Sylar is een rioolrat geworden
Vragen voor seizoen 2:
- Waar is Sylar gebleven?
- Welk persoon bedoelde Molly met die ene die wist als ze aan hem dacht?
- Wat gaat Hiro met Takeo Kensei doen?
En een TT voor de volgende:
"Call me Noah"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Breuls het volgende:
[..]Zeg maar hetzelfde als niet kunnen nadenken en neuken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
of je komt gewoon niet totdat je de aflevering hebt gezien enzo. hijs toch al geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:kunnen mensen misschien ook wat dingen in spoilers doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |