SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:27 schreef Silentuz het volgende:
Hijs weer vet de episode.
Vind het eeen goed einde van het seizoen.Kijk hem er als eerste bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je er voor wakker gebleven?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:27 schreef Silentuz het volgende:
Hijs weer vet de episode.
Vind het eeen goed einde van het seizoen.Overigens inderdaad wat ik al vermoedde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hiro is de meesterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:37 schreef Nikske het volgende:
Een van de beste series ooit!!! Hooked, en niet zon klein beetje ook... Kan vanavond pas de season finale kijken, jammergenoeg... Hoop dat het 2e seizoen er ook zo'n vaart in houdt...
Mijn favoriet is Hiro... En Sylar, heerlijk slecht... Trouwens, Niki/Jessica is ook cool... Eigenlijk zijn ze dat allemaal wel, zelfs Sprague... WHAAAAAH een hele zomer zonder m'n helden, hoe ga ik dat overleven?!
Gelukkig komt in juni the 4400 terug...
Ik vond het wel meevallen... Alleen die rare sprongen in het script (Tom's vrouw, Isabelle volwassen etc etc)... En dat gezeur met Diana en haar zus... Maarja, het was ook eigenlijk niet bedoeld als een lange serie...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef DrazTic het volgende:
[..]
4400 had potentie......totdat het een slechte soap werd
Absoluut. Die Molly is echt een superminiactriceje.quote:
Plus:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef RandomReader het volgende:
Damn, Sylar is een rioolrat geworden
Vragen voor seizoen 2:
- Waar is Sylar gebleven?
- Welk persoon bedoelde Molly met die ene die wist als ze aan hem dacht?
- Wat gaat Hiro met Takeo Kensei doen?
En een TT voor de volgende:
"Call me Noah"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef Breuls het volgende:
[..]Zeg maar hetzelfde als niet kunnen nadenken en neuken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
of je komt gewoon niet totdat je de aflevering hebt gezien enzo. hijs toch al geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:kunnen mensen misschien ook wat dingen in spoilers doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |