Er komt een spin-off van Heroes van 6 afleveringen. Als ik het goed begrijp doet daarin niemand uit seizoen 1 mee, maar krijg je wel 'andere superheroes' te zien. Het "Idols-achtige" zit hem in de mededeling dat de kijker aan het eind van de 6 afleveringen mag kiezen wie van de gepresenteerde heroes mee gaat doen in seizoen 2.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef TwyLight het volgende:
Waar gaat het over? (waar jullie je dus druk over maken) iets met idols?
Dat is best wel jammer, als je al weet wat hun powers zijn als je ze voor het 'eerst' ziet in het nieuwe seizoen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er komt een spin-off van Heroes van 6 afleveringen. Als ik het goed begrijp doet daarin niemand uit seizoen 1 mee, maar krijg je wel 'andere superheroes' te zien. Het "Idols-achtige" zit hem in de mededeling dat de kijker aan het eind van de 6 afleveringen mag kiezen wie van de gepresenteerde heroes mee gaat doen in seizoen 2.
Het wordt er maar 1 hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dat is best wel jammer, als je al weet wat hun powers zijn als je ze voor het 'eerst' ziet in het nieuwe seizoen..
sommigen willen het gewoon geloven, en als een kind het dan zegt, is dat voor deze mensen meteen een bevestiging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef J0sT het volgende:
Spann0nd!! Wie gaat er nou ontploffen?
Grappig dat sommigen aannemen dat Sylar de hersens opeet, gebaseerd op een negenjarig uiterst irritant kind!
Which Heroes Character Are You?quote:
You are Peter. You're too sincere, but it works for you. Your family is very supportive despite your idealism
quote:
You are Sylar. You are very aggressive. You like to pick fights and play mind games. You've got it coming.
quote:
You are Claire. You're naive and still getting used to your abilities. Some more experience and assertiveness would be good for you.
Idem. I'm the bad guyquote:
quote:You are Hiro. You are everyones favorite Japanese tourist. Your time is well-managed and you make sure things get done. On top of that, the girls always want a second chance with you.
quote:You are Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don't want to be your enemies. No one messes with you.
quote:You are Sylar. You are very aggressive. You like to pick fights and play mind games. You've got it coming.
Ik heb het bedacht voor de TVPquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
Als je gewoon wat te zeggen hebt hoef je niet te doen alsof je stiekem een tvp zet hoor.
quote:You are Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don't want to be your enemies. No one messes with you.
Nee, de spinoff ('Heroes: Origins') komt waarschijnlijk na het 2e seizoen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het deze zomer komt, er dus tussenin. Het tweede seizoen begint pas in september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Origins komt als het goed is in de winterbreak van seizoen 2 toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, de spinoff ('Heroes: Origins') komt waarschijnlijk na het 2e seizoen.
Ik denk dat je in de war bent met 'Inside Heroes'. Dat is een soort making-of serie van 8 afleveringen die op NBC.com uitgezonden gaan worden. Dat begint morgen.
Dat zeiden de eerste geruchten idd, maar:quote:Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Origins komt als het goed is in de winterbreak van seizoen 2 toch?
quote:Series creator Tim Kring will develop Heroes: Origins for a run likely to take place after the second season of Heroes finishes airing. The spinoff will feature an entirely new cast and will introduce a new character each week.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Breuls het volgende:
Hmm, interessant. Een plaatje uit de volgende episode. (niet klikken als je geen spoilers wil zien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar als 1 van de makers zegt dat het 'likely' ná het 2e seizoen wordt verwacht ik niet dat het ineens deze herfst al op tv verschijnt.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar er staat duidelijk likely wat dus betekent dat er niets bevestigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |