ohja, dat was ik vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef annoh het volgende:
EDIT: Ik zie dat je met je VUlooptijd 1e was geworden.![]()
Ja maar ik bedoel dus dat als je bij de midzomernachtcross je VUlooptijd had gelopen je ook 1e was geworden! Maar dan zonder subcategorieën! Nr 1 was namelijk 3 seconden langzamer.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ohja, dat was ik vergeten te zeggen. Mijn 1e winst ooit
(alhoewel het wel ongeveer 25 subcategorieeen waren waardoor er maar een stuk of 30 in mijn categorie zaten
)
oh wacht, op die manier....haha, grappig!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:48 schreef annoh het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dus dat als je bij de midzomernachtcross je VUlooptijd had gelopen je ook 1e was geworden! Maar dan zonder subcategorieën! Nr 1 was namelijk 3 seconden langzamer.
Dat gaat me vader niet leuk vinden.. die ziet nu in het warme Zuid Frankrijk.. Straks maar even hem bellen of ik hem heb moet inschrijven.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:31 schreef jde_kok het volgende:
Nog mede-FOK'kers die meedoen met de zevenheuvelenloop van 18 november. Inschrijving is gelimiteerd dus wees er snel bij. Ik heb me gisteren ingeschreven.
http://www.fortiszevenheuvelenloop.nl
Netjes hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef Jojogirl het volgende:
Woei ik heb de 3km van de Ladiesrun in 1 keer uitgelopen en dat vond ik best knap van mezelf aangezien ik nog nooit langer dan 7 minuten achter elkaar gelopen had.Ik ben dus helemaal blij met mezelf. Tijd weet ik nog niet. De 6.5 km startte een kwartier na ons en de klok bij de finish stond al op de tijd voor de 6.5 km. Maar als die netjes een kwartier na ons is gestart heb ik er een minuut of 18-19 over gedaan en ook daar ben ik erg blij mee.
Echt apart dat je in een wedstrijd zo anders loopt dan in een gewoon rondje alleen.
ik ga me ook inschrijvenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:31 schreef jde_kok het volgende:
Nog mede-FOK'kers die meedoen met de zevenheuvelenloop van 18 november. Inschrijving is gelimiteerd dus wees er snel bij. Ik heb me gisteren ingeschreven.
http://www.fortiszevenheuvelenloop.nl
@jojogirl & babbel1; goed gedaan. Die evenementen zijn inderdaad leuk en verslavend!quote:Op zondag 24 juni 2007 17:13 schreef Babbel1 het volgende:
Ik ben 39ste geworden van de 312 met 37:58 over 6,5km
![]()
Vooral de laatste keer omhoog naar de Willemsbrug vond ik wel zwaar, maar gelukkig stond daar een sponzenkraamHet was mijn eerste wedstrijd, ik was echt heel nerveus ineens, maar ik vond het zooo gaaf! Ik stond te praten met een paar mensen voor de start en volgens mij waren er best veel mensen die ook voor de eerste keer aan een wedstrijd meededen. Echt zo tof, volgens mij werkt dit verslavend
Fijn dat het bij jou ook goed was gegaan, jojogirl! Ik heb nog even staan kijken bij de warming-up van de 3km, maar ik zag geen bekende gezichten. Ik had nog even in je fotoboek gespiekt![]()
Volgende poging: 9 september, 10km!![]()
Zet m in je sig!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zo, vandaag 23 km gelopen
Zie m'n site
..ik vind verdwalen het leukste wat er is..word je nog eens verrast. Regen=ook fijn, veel zuurstof en je wordt niet zo warm.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef annoh het volgende:
Als je bij de vrouwen binnen het uur loopt is dat (voor een beginneling) prima. Ik ben ook een amateurvrou (haha) en heb vorige week de 10 km in 54.38 gelopen, en daarmee was ik 38e van de 120 vrouwen. Bij die loop kwam de laatste binnen op 1.21, de snelste liep 39.03. Als je een beetje goed getraind bent hoef je je absoluut geen zorgen te maken.
Ik heb net een duurloop achter de rug van 1.08, in de regen! Na een half uur viel mn mp3 speler ook nog eens uit, en moest ik zonder muziek lopen. En ik was ook nog verdwaald Gelukkig was dat allemaal helemaal niet zo erg, ik heb echt heerlijk gelopen!
Heb je een katoenen t-shirt? Heb wel eens gehoord dat dat behoorlijk kan schuren wanneer je veel zweet. Misschien is het dan verstandig om een 'dry-fit' tshirt te kopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Vandaag een potje vaseline gekocht voor de zere tepeltjes. De dames van de Etos keken toch wat vreemd
waar koop je die?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Freeflyer het volgende:
al eens aan tepelpleisters gedacht?
werken perfect
Lijkt me duurquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef Freeflyer het volgende:
ik heb ze bij de runningcenter gehaald.
och, ik draag ze alleen bij wedstrijden wanneer het warmer is dan 20 graden, anders heb ik ze niet nodig dus dat valt wel wat meequote:
Het moet allemaal niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
och, ik draag ze alleen bij wedstrijden wanneer het warmer is dan 20 graden, anders heb ik ze niet nodig dus dat valt wel wat mee
ducktape kun je ook gebruiken natuurlijk
ach je wil niet weten waar ducktape allemaal goed voor is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet veel gekker worden.![]()
Laten we het maar bij hardlopen houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ach je wil niet weten waar ducktape allemaal goed voor is.
Ik had het steeds over hardlopen hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Laten we het maar bij hardlopen houden![]()
Nee hoor. Ik loop nog wel, alleen wat kortere afstanden (sprints etc). Ik zag wel een leuke loop voor de hardlopers die van het klim en het mulle zand loop houden..quote:Op zondag 8 juli 2007 11:53 schreef annoh het volgende:
Zo, zijn we allemaal zo lui, of hebben we gewoon geen zin om over het hardlopen te schrijven? Voor mij geldt dat eerste, of tenminste, ik heb mijn prioriteiten een beetje verkeerd gesteld deze week. Maar vanavond ga ik weer op pad, ik moet natuurlijk wel even goed trainen voor mijn 10 km in Berlijn, op 4 augustus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |