Beetje stoer doen dat je een Rabo pakje heb gekocht.. maar fietsen als trage stront..quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef PekingDuck het volgende:
Volgens mij zijn de meeste mensen in zo'n Rabo-pakje vaak niet eens aan het trainen. Ik haal ze zó vaak in als ik met een beetje haast ergens heen moet ofzo...
Ja dahaag! Nog 50 meter langer?!?!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Grumpey het volgende:
Op zich wel gezellig als je naar de midzomernachtcross gaat, ik ga namelijk ook waarschijnlijk
daar ga ik de 10,05 lopen (hij is 50 meter langer)
Heb vorig jaar een PR gelopen na een dag veel stappen, sindsdien geloof ik niet meer in slechte invloed van lekker uitgaanquote:Op maandag 18 juni 2007 08:16 schreef annoh het volgende:
[..]
Ja dahaag! Nog 50 meter langer?!?!
Ik ga denk ik gewoon proberen om me enigzins in te houden qua alcoholhoudende dranken, want het lijkt me idd wel leuk om m te lopen. Die evenementen zijn echt verslavend. En wat is 5km nou eigenlijk? Ik beloof nog niks, maar sluit het ook niet uit!
in je zij?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ben pas 2 weken aan het lopen maar 't gaat met de dag wat beter. Alleen die ellendige steken....
Haha als mij dat ook zou lukken, zou wel tof zijn. Ik kan nuchter makkelijk een pr lopen, dan is het met kater eigenlijk alleen maar een uitdagingquote:Op maandag 18 juni 2007 10:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een PR gelopen na een dag veel stappen, sindsdien geloof ik niet meer in slechte invloed van lekker uitgaan
Mijn oude PR op de 110m horden stond ook na een avondje te veel rode wodka red bull..quote:Op maandag 18 juni 2007 11:23 schreef annoh het volgende:
[..]
Haha als mij dat ook zou lukken, zou wel tof zijn. Ik kan nuchter makkelijk een pr lopen, dan is het met kater eigenlijk alleen maar een uitdaging.
meer??? Doe maar minder!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in je zij?
Probeer eens van te voren of tijdens het lopen wat meer water te drinken.
ik zou gewoon naar een horlogewinkel gaan, die kunnen allesquote:Op maandag 18 juni 2007 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, ik heb een vraagje. Om mn verbranding bij te houden tijdens het hardlopen heb ik een Polar A3 horloge (geloof ik) met hartslagband. Nu is het batterijtje van het horloge leeg. Kan dat vervangen worden?
ik krijg juist steken in de zij als ik te weinig heb gedronken... en als ik 2uur van te voren veel water drink.. dan blijf ik plassenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
meer??? Doe maar minder!. Of beter: 2 uur voor het lopen VEEL water drinken, daarna niks meer.
Ja, daar kan ik ook niet tegen. Ik heb vanmorgen al om half 9 ontbeten, zodat ik daar in ieder geval geen last van kon krijgen..quote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Beroepsgokker het volgende:
eten is al helemaal funest voor het hardlopen! En in 45 min is je eten nog niet volledig verteerd.
als je horloge waterdicht is dan zou ik em op sturen naar polar. dan krijg je em ook weer waterdicht terug met nieuwe batterij. daar waar ze polar verkopen kunnen ze je wel helpen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zou gewoon naar een horlogewinkel gaan, die kunnen alles
En steken in je zij, die gaan vanzelf over en dan heb je ze nooit meer, mooi vooruitzicht he![]()
Mijn tip: Als je niet rent zoveel mgelijk lucht er bij laten (op slippers lopen) en goed aftapen bij t rennen. Ik negeer blaren meestal gewoon, maar soms kunnen ze erg pijnlijk zijn. Het belangrijkste is denk ik nog dat je goede (lekker strakke) hardloopsokken hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat doen jullie hier met blaren? Die van mij speelt steeds weer op tijdens het lopen. Moet ik nu even stoppen met lopen tot 'ie over is, of is die blaar behandelbaar?
Zijn ook genoeg mensen die jarenlang op hun schoenen lopen. Maar ik vind 90% wel erg veel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
90%?! Dat is wel veel. Dat betekent dat er dus ook heel veel mensen snel weer mee stoppen.
Maar ze hielpen me inderdaad keurig en ik heb nu goede schoenen na wat passen en videoanalyse. (was nog niet zo makkelijk: ik weeg teveel (--> dus herenmodellen) en heb maat 40 (vrij klein voor een herenmodel) Vanavond uiteraard de schoenen meteen uitgetest en het voelt nu na het lopen een stuk beter dan de vorige keren met m'n "foute" schoenen. Volgende keer alleen nog m'n veters iets minder strak dan ik ze nu had.
aftapen werkt inderdaad in mijn geval vaak erg goed. Zoveel blaren heb ik niet meer, ergens is het ook het resultaat van irritatie of iets dergelijks. Dus misschien even kijken waar het aan ligt, sokken of schoenirritatie. Je kan goede hardloopsokken kopen, die hebben geen naden op de voetzone waardoor dat soort irritatie al onmogelijk is. Als het schoenen zijn moet je even kijken of het komt doordat je ruimte vrij hebt, of doordat je te weinig ruimte hebt voor je voet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat doen jullie hier met blaren? Die van mij speelt steeds weer op tijdens het lopen. Moet ik nu even stoppen met lopen tot 'ie over is, of is die blaar behandelbaar?
Zondag toevallig die van Roosendaal?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:55 schreef jde_kok het volgende:
Gisteren een lekkere heftige training gehad. Met de hoogste groep meegeweest en dat was te merken, al was het de rustweek. Donderdag weer lekker een rondje van 18km hollen op het gemak en dan is het zondag de beurt aan mijn 2e halve marathon. Ik ben benieuwd of ik hem nu pijnvrij kan uitlopen. Ik ga niet voor een tijd, maar om lekker te lopen. In Valkenswaard eind dit jaar wil ik proberen om 1:35 te gaan lopen op de halve...
Ik ga er zelf ook vroeg zijn, dus kom je wel gezelschap houden bij het studeren. Overigens hoef ik mezelf geen zorgen te maken, er zijn 120 startnummers voor de 5 en 328 voor de 10 overquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef annoh het volgende:
Nou, de kater valt mee, dus ik keek even op de site van midzomernachtcross. Blijkt dat er nog maar 30 startnummers zijn voor de 5 km vrouwen. De nainschrijving start om 1900, maar de race pas om 20.55. Wat zal ik doen? Ik ben geneigd om gewoon om 1900 daar al te zijn en dan nog maar 1.5 uur te gaan zitten studeren in dat café daar![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 07:46 schreef Cutie het volgende:
Gefeliciteerd Grumpey!
Doen er morgen nog ladies mee aan de Ladiesrun in Rotterdam?
Ik had 19:54, dat is absoluut veel langzamer dan ik verwacht had, omdat ik twee weken terug op de 5,2 km van de VUloop nog 18:06 liep, dus flink veel lager.... 15,7 km/h. Maar ik denk dat het ook wel erg kwam door de plassen en de heuvel in het parcour waardoor het best lastig was om snelheid vast te houden. Ach, het gevoel was wel goed, het liep lekker, en ik weet dat er niet meer inzat (had niet voor niets de 5 gekozen ipv de 10quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:31 schreef annoh het volgende:
@Grumpey: tevreden met je tijd? Hoop dat jij ook niet verkouden bent!
Bummer dat het tegenviel! Maar inderdaad die plassen modderglijbanen doen je tijd natuurlijk geen goed. De 25ers komen in zicht! De volgende mogelijkheid tot een 5 is wel pas weer in najaar, ik ga nu alles op alles zetten om die halve marathon in oktober te tackelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik had 19:54, dat is absoluut veel langzamer dan ik verwacht had, omdat ik twee weken terug op de 5,2 km van de VUloop nog 18:06 liep, dus flink veel lager.... 15,7 km/h. Maar ik denk dat het ook wel erg kwam door de plassen en de heuvel in het parcour waardoor het best lastig was om snelheid vast te houden. Ach, het gevoel was wel goed, het liep lekker, en ik weet dat er niet meer inzat (had niet voor niets de 5 gekozen ipv de 10).
Maar annoh, 7e joh!En die 26:10 kan veel lager nog, want dit parcour was alles behalve ideaal voor een PR, dat kan echt een minuut schelen nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |