Voor de kindjes van God gelden altijd uitzonderingen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Starlie het volgende:
Er mogen toch max. 2 personen komen? Ik hoor Natasia praten over 3 personen.. Wilgo en de 2 kids... Of tellen de kinderen voor 1 volwassen persoon!?
Oh ja was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat er nog een spel was..... Slechts een soap rest nu nog....
kan het niet met mijn studie combineren en daarnaast werk ik nog in een kroegquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg: schrijf een brief en vraag of je dr manager mag worden![]()
In het begin wel een keer maar toen ze naar het veulen kwamen kijken weer niet. . .quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Starlie het volgende:
Er mogen toch max. 2 personen komen? Ik hoor Natasia praten over 3 personen.. Wilgo en de 2 kids... Of tellen de kinderen voor 1 volwassen persoon!?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:01 schreef OudFruit het volgende:
Natasia leeft echt in de waan dat heel op-lolly's-kluivent-en-in-de-broek-schijtend Nederland nu voor de computer zit te kijken en te smachten naar een verhaal van deze nep-moeder
Mamma Natasia is net als Sinterklaas lieve kinds...ze bestaat niet!!!!!!
2 gasten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:02 schreef Starlie het volgende:
Er mogen toch max. 2 personen komen?
Ik hoor Natasia praten over 3 personen.. Wilgo en de 2 kids...
Of tellen de kinderen voor 1 volwassen persoon!?
Ze lijken meer op elkaar dan ze zouden wensen, waarschijnlijk is het de herkenning die ze tot razernij drijft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:07 schreef product het volgende:
Lieke kon wel een dochter van Palma zijn, twee van die dokwerkers met een raar pruikje haar
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:08 schreef Kaleddis het volgende:
Natrasha is geen bewoner en mag vanavond dus niet stemmen![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat is de ontslagronde eigenlijk? 21 uur?
Hoorde ze vanmiddag zeggen 8 uur, maar normaal gesproken is het inderdaad om 9 uur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat is de ontslagronde eigenlijk? 21 uur?
Het was gewoon afschuwelijk ordinair. Kan er niet meer van maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:57 schreef product het volgende:
[..]
kwam niet uit het niets hoor, ze was daarvoor wekenlang om haar domheid uitgelachen door hem dus pakte ze hem terug op zijn 'manco'.............ja, komt u maar (knipoog) zucht, moraalriddertjes
Lekker makkelijk, dan kun je Eric in een rokje van Natrasha dus ook niet van aanranding beschuldigen: It wasn't me!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:08 schreef Kaleddis het volgende:
Natrasha is geen bewoner en mag vanavond dus niet stemmen![]()
Duizend maal dank!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zal jullie het verhaal besparen over het smegma van Japio![]()
Als ik Lieke zie met een kapsel dat net onder de kruslspelden vandaan komt, en met haar geouweneel over haar "relatie" met Huub en haar hartje dat niet mag breken, dan denk ik steeds dat ik naar Willeke Alberti zit te kijken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef product het volgende:
Als ik Lieke zie dan denk ik steeds aan dat liedje, Op Volle Toeren, Op volle toeren!
Heb jij net zo'n 'Verdraai de realiteit naar eigen believen'-chip als Brian in je hoofd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Huub weer in zijn rechts extremisten modus. Turken zijn oke als ze maar plat twents praten.
Als ik aan Lieke denk, denk ik aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef product het volgende:
Als ik Lieke zie dan denk ik steeds aan dat liedje, Op Volle Toeren, Op volle toeren!
Ik ontmoette laatst een Marokkaan die Limburgs dialect sprak. Ik moet bekennen... dat is een combinatie die toch enigszins verwarrend werktquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Huub weer in zijn rechts extremisten modus. Turken zijn oke als ze maar plat twents praten.
Is die ook 3 weken achter elkaar ongesteldquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als ik Lieke zie met een kapsel dat net onder de kruslspelden vandaan komt, en met haar geouweneel over haar "relatie" met Huub en haar hartje dat niet mag breken, dan denk ik steeds dat ik naar Willeke Alberti zit te kijken!
Hmm, ik denk altijd hieraan:quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik aan Lieke denk, denk ik aan![]()
![]()
sorry piet
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hmm, ik denk altijd hieraan:
[afbeelding]
Vast niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die ook 3 weken achter elkaar ongesteld![]()
Hierbij denk ik toch meer aan japio.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n 'Verdraai de realiteit naar eigen believen'-chip als Brian in je hoofd?
Das meer Eric als hij boos of blij isquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.
Alles wat op Brians weblog staat is trouwen wel gewoon waar. Alles wat daar staat heeft Huub gezegd. Hij prees Nazi Duitsland al meerdere malen zelfs met het vernietigen van mongolen en sociaal onaangepasten. Misschien grappig bedoeld maar toch, hij zegt het wel..
Meer aan de man die dat zong, als ik plaatjes kon inplakken had hier nu een mooie prent van Chiel Montagne gestaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik aan Lieke denk, denk ik aan![]()
![]()
sorry piet
Welkom bij de DGK-tijdsplanning.... !quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:14 schreef Marrije het volgende:
Hmm, dus kort samengevat: de ontslagronde begint tussen 20 en 21.45 uur.
Ik mis Pim.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Tis een democratie he?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis Pim.
Of mag ik dat niet zeggen?
huub is gewoon een heel vreemde jongen met een heel aparte denkwijze, vind het nog steeds verbazingswekkend dat hij de populairste bewoner isquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.
Huub zei dat mensen zoals Jaap in Auschwitz vergast zouden worden. Hij heeft niets gezegd over het aanprijzen daarvan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Alles wat op Brians weblog staat is trouwen wel gewoon waar. Alles wat daar staat heeft Huub gezegd. Hij prees Nazi Duitsland al meerdere malen zelfs met het vernietigen van mongolen en sociaal onaangepasten. Misschien grappig bedoeld maar toch, hij zegt het wel..
Ik ook. Tot over een half uur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Tissik het volgende:
Nou ok, ik ga de televisie aanzetten als uitzondering op de regel...
Ik ga het hier niet voor Huub opnemen, maar je moet wel rekening houden met de context waarin dingen gezegd worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.
Schijnt in te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Mitch blijft een lekker ding. Die broek is wel te kort.
engquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis Pim.
Of mag ik dat niet zeggen?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet voor Huub opnemen, maar je moet wel rekening houden met de context waarin dingen gezegd worden.
Neem de 'apen'-uitspraak van afgelopen week, die door Brian onmiddellijk werd bestempeld als racistisch, terwijl het dat in de situatie waarin het gezegd werd absoluut niet was. Brian en Natasia vertoonden op dat moment simultaan apengedrag, en Huub zei gewoon wat hij zag.
Het zijn mensen als Brian, die dingen uit hun verband rukken, die gevaarlijk zijn, die anderen willen ophitsen.
Brian is moedwillig bezig voortdurend de racisme-kaart te spelen, met als enige doel om Huub's terugkeer in de buitenwereld te bemoeilijken.
Zelfs het vernielen van een of ander kut-Ikea-schilderij wordt door Brian uitgelegd als racisme. Hoe triest ben je dan?
Kijk je vanavond toch bij uitzending gemistquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie missen wel wat rainbowkissing is en scatten
Mijn man wil de uitzending niet zien![]()
waar hebbie t over?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom een streamlock de bewuste avond? Wat een onzin.
Zogenaamd stagiaires met te vlugge vingertjes volgens DGK_redactie. Zal wel zijn om exclusief materiaal te kunnen uitzenden en zo extra kijkers te trekken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Zodat er mensen naar de uitzending kijken, doh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom eng? Ik zeg wat ik denk, en ik was het met Pim eens.quote:
over welke streamlock hebben jullie t nou?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zodat er mensen naar de uitzending kijken, doh.
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.quote:
De ei-voor-een-ei avond op de camping.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
over welke streamlock hebben jullie t nou?
Jaap was wel erg grappig moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
heeft tniks met racisme te maken alleen met shockerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.
2 leuke friesche namen. Friesche namen zijn mooi. Froukje, Famke, Jiske, Jikke, Hinke, Femke, Baukje...hmmmquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
De zus van Lieke heet Jiske.... As in het fries
ah oke bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De ei-voor-een-ei avond op de camping.
Lees de posts hierboven. Iid voor de uitzending.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap was wel erg grappig moet ik zeggen.![]()
En ook het moment dat Brian boos werd op Judith was mooi.
Erg jammer dat dat die bewuste avond gestreamlockt werd.
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De ei-voor-een-ei avond op de camping.
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
heeft tniks met racisme te maken alleen met shockeren
de regio waar huub vandaan komt is natuurlijk wel apartquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.
Op het 'platteland' wonen procentueel ongeveer net zoveel mensen die op een verjaardag lekker rechts uit de hoek komen als in 'de stad'.
Lekker makkelijk, dat generaliseren.![]()
de anderen die dat niet willen zien zij meestal degenen van andere landen of andere aard die niet zo sterk in hun schoenen staan die zoeken gewoon naar dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.
Huub wil wat Hirsi Ali doet. Shockeren om een discussie los te maken. Vandaar die uitspraak van die koranteksten laten zetten. Tjezus, wat praat jij een kolder zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Zag ik daar nou littekens bij amanda?
Jah joh dat ziet er niet uit..eerder zag ik het ook....quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Zag het ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.
Niet dat het me stoort maar het fabeltje van "echt" is nu defintief de wereld uit geholpen.quote:
Neh dat valt dan onder discriminatie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Taurus het volgende:
[..]Koranteksten en racistisch? Dus de bijbelbashers of antichrist mensen zijn racisten?
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek haddenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
geweldige uitzending...
Nou, goed. . .quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek hadden
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Zag ik daar nou littekens bij amanda?
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh dat valt dan onder discriminatie.
quote:
Het lullige is dat ze niet toegeeft.quote:
Voor het eerst in maanden weer eens gekeken, en het was de moeite waard.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
geweldige uitzending...
Rotterdam ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.
Op het 'platteland' wonen procentueel ongeveer net zoveel mensen die op een verjaardag lekker rechts uit de hoek komen als in 'de stad'.
Lekker makkelijk, dat generaliseren.![]()
Hoe dat ontkennen is ontstaan, snap ik ook niet? Toen Amanda net in de villa was, heeft ze zelf verteld dat ze op haar 15e(!!!!!) jaar een borstvergroting heeft ondergaan, en haar wenkbrouwen heeft laten tatoeëren in Thailand. Later, is ze halsstarrig gaan beweren dat haar borsten "echt" zouden zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.
Ontopic: Ik snap niet waarom Amanda zo koppig blijft roepen dat ze echt zijn. Geef gewoon toe dat ze nep zijn, iemand daar mee pesten of ergens achteraan roepen 'met je neptieten', daar is toch ook geen hol aan. Bovendien zou dat minder vaak voor komen als ze aan 't begin al had gezegd dat ze niet echt zijn.
Daar is niemand uitgegooid voor racisme.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Was gewoon op de streams anders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek hadden
Helemaal waar, maar ik snap niet dat mensen eerst dat litteken moeten zien om te beoordelen dat ze nep zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontopic: Ik snap niet waarom Amanda zo koppig blijft roepen dat ze echt zijn. Geef gewoon toe dat ze nep zijn, iemand daar mee pesten of ergens achteraan roepen 'met je neptieten', daar is toch ook geen hol aan. Bovendien zou dat minder vaak voor komen als ze aan 't begin al had gezegd dat ze niet echt zijn.
Die JJ is ook niet helemaal 100 trouwens zeg, dies net zo labiel als Stasia, heeft die vrouw geen familie die haar in bescherming neemt? Een ei op haar hoofd, ze zat erbij alsof ze verkracht was door een groep negers....wat een huillie zegquote:
Echt wel, dat was een hele rel toen vorig jaar met een "celebrity BB" in Engeland, een Indiase deelneemster continue gediscrimineerd werd door een medebewoner.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is niemand uitgegooid voor racisme.
Wel iemand die van plan was om zelfmoord in het BBhuis te plegen.
Oh snap hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze niet toegeeft.
Nope.quote:
Wel hoor. Een of ander Bollwood sterretje werd gediscrimineerd in het huis. Half India ging zich daarover opwinden en het meisje wat discrimineerde werd er de week daarop uitgestemd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb het niet gezien, en dan bedoel ik dat haar borsten onecht zijn .quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.
21:30 al Bee blijven dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze niet toegeeft.
Waarschijnlijk heeft ze zich niet gerealiseerd dat er meegekeken werd, en wilde ze toen ze zich dat wel realiseerde net doen alsof ze wel echt waren... voor de streamersquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hoe dat ontkennen is ontstaan, snap ik ook niet? Toen Amanda net in de villa was, heeft ze zelf verteld dat ze op haar 15e(!!!!!) jaar een borstvergroting heeft ondergaan, en haar wenkbrouwen heeft laten tatoeëren in Thailand. Later, is ze halsstarrig gaan beweren dat haar borsten "echt" zouden zijn.
Aan dat stomme ronde krieltafeltje van Jan de B is dat cameratechnisch niet zo handig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef Kinga het volgende:
ow apart, ontslagronde tegenwoordig op de bank....
oh, sorry dat dacht ik. Nouja was wel een enorme rel, was celebrity big brother in Engeland. Werden wel kamervragen over gesteld en de Indiaase bevolking roerde zich zelfs gelooof ik. Was datzelfde wijdf als het Richard Gere incident...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De ontslagronde is vroeger dan normaal! Volgens mij heeft dat een rede: Nicolaas verlaat de villa.
Bij Amanda, zijn de siliconen vanaf de zijkant geplaatst. Het maakt ook allemaal niet zoveel uit. Wat wel uitmaakt, is dat Amanda deze operatie (iedere operatie is een medische ingreep overigens) op 15 jarige leeftijd heeft ondergaan. In Nederland, is dat verboden. In Nederland mogen deze operaties pas worden uitgevoerd wanneer een lichaam volgroeid is. Het lichaam van een 15-jarig meisje is nog volop in de groei.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb het niet gezien, en dan bedoel ik dat haar borsten onecht zijn .
Ik zelf en ik beken heb eeen borstcorrectie gehad dus hetzelfde als natasia maar dan zonder "nep"zal ik maar zeggen zonder silconen dus, maar gewoon in het ziekenhuis een correctie, en dan zie je rondom de tepels een liteken(die later nauwlijks te zien is) en onder de borst.
Mijn operatie was zo,n 25 jaar geleden en medisch.
Of Jan en Monique waren niet blij dat er iets streamwaardigs was op het moment dat de uitzending over hun metamorfose op TV is..... en daar zullen ze best een hele leuke deal over gemaakt hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De ontslagronde is vroeger dan normaal! Volgens mij heeft dat een rede: Nicolaas verlaat de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |