Ik ook. Tot over een half uur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Tissik het volgende:
Nou ok, ik ga de televisie aanzetten als uitzondering op de regel...
Ik ga het hier niet voor Huub opnemen, maar je moet wel rekening houden met de context waarin dingen gezegd worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.
Alles wat op Brians weblog staat is trouwen wel gewoon waar. Alles wat daar staat heeft Huub gezegd. Hij prees Nazi Duitsland al meerdere malen zelfs met het vernietigen van mongolen en sociaal onaangepasten. Misschien grappig bedoeld maar toch, hij zegt het wel..
Schijnt in te zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
Mitch blijft een lekker ding. Die broek is wel te kort.
engquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis Pim.
Of mag ik dat niet zeggen?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet voor Huub opnemen, maar je moet wel rekening houden met de context waarin dingen gezegd worden.
Neem de 'apen'-uitspraak van afgelopen week, die door Brian onmiddellijk werd bestempeld als racistisch, terwijl het dat in de situatie waarin het gezegd werd absoluut niet was. Brian en Natasia vertoonden op dat moment simultaan apengedrag, en Huub zei gewoon wat hij zag.
Het zijn mensen als Brian, die dingen uit hun verband rukken, die gevaarlijk zijn, die anderen willen ophitsen.
Brian is moedwillig bezig voortdurend de racisme-kaart te spelen, met als enige doel om Huub's terugkeer in de buitenwereld te bemoeilijken.
Zelfs het vernielen van een of ander kut-Ikea-schilderij wordt door Brian uitgelegd als racisme. Hoe triest ben je dan?
Kijk je vanavond toch bij uitzending gemistquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie missen wel wat rainbowkissing is en scatten
Mijn man wil de uitzending niet zien![]()
waar hebbie t over?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom een streamlock de bewuste avond? Wat een onzin.
Zogenaamd stagiaires met te vlugge vingertjes volgens DGK_redactie. Zal wel zijn om exclusief materiaal te kunnen uitzenden en zo extra kijkers te trekken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Zodat er mensen naar de uitzending kijken, doh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom eng? Ik zeg wat ik denk, en ik was het met Pim eens.quote:
over welke streamlock hebben jullie t nou?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zodat er mensen naar de uitzending kijken, doh.
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.quote:
De ei-voor-een-ei avond op de camping.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
over welke streamlock hebben jullie t nou?
Jaap was wel erg grappig moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
heeft tniks met racisme te maken alleen met shockerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.
2 leuke friesche namen. Friesche namen zijn mooi. Froukje, Famke, Jiske, Jikke, Hinke, Femke, Baukje...hmmmquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
De zus van Lieke heet Jiske.... As in het fries
ah oke bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De ei-voor-een-ei avond op de camping.
Lees de posts hierboven. Iid voor de uitzending.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap was wel erg grappig moet ik zeggen.![]()
En ook het moment dat Brian boos werd op Judith was mooi.
Erg jammer dat dat die bewuste avond gestreamlockt werd.
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Huub heeft ook wel es gezegd dat ie koranteksten op zijn kont wilde tattoueren. Vooral als ie dronken is wordt ie vaak racistisch. Volgens Fokkers hier (dan natuurlijk naar aanleiding van dronken uitspraken van Japie) blijkt dan wel hoe die werkelijk in elkaar zit en hoe die erover denkt. Is niets mis mee en ik geloof wel dat Huub geen racist is maar wel zo'n figuur die op verjaardagen lekker rechts uit de hoek komt. Hij komt ook van het platteland natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De ei-voor-een-ei avond op de camping.
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
heeft tniks met racisme te maken alleen met shockeren
de regio waar huub vandaan komt is natuurlijk wel apartquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.
Op het 'platteland' wonen procentueel ongeveer net zoveel mensen die op een verjaardag lekker rechts uit de hoek komen als in 'de stad'.
Lekker makkelijk, dat generaliseren.![]()
de anderen die dat niet willen zien zij meestal degenen van andere landen of andere aard die niet zo sterk in hun schoenen staan die zoeken gewoon naar dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.
Huub wil wat Hirsi Ali doet. Shockeren om een discussie los te maken. Vandaar die uitspraak van die koranteksten laten zetten. Tjezus, wat praat jij een kolder zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Zag ik daar nou littekens bij amanda?
Jah joh dat ziet er niet uit..eerder zag ik het ook....quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef product het volgende:
[..]
Zag het ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zag ik nou toevallig ook onder haar linker tiet.
Niet dat het me stoort maar het fabeltje van "echt" is nu defintief de wereld uit geholpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |