quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef maril het volgende:
FF een vraagje heeft iemand gezien dat Fries eten heeft gekregen en lekker heeft mogen lopen in de bak?
Om 5 uur heeft Natasia Fries eten gegeven. Fries mag nog niet naar buiten vanwege de wond op zijn been. Die moet eerst helen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef maril het volgende:
FF een vraagje heeft iemand gezien dat Fries eten heeft gekregen en lekker heeft mogen lopen in de bak?
Eten : Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef maril het volgende:
Een jassie, een jassie, een jassie voor ome Japieeequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
zing amanda, zing!!!!
Thanks. en toch blijf ik vinden dat hij daar weg moet, het arme beest., wat dat betrefd ben ik het met Brain eens , gewoon een tenniscourt er neer zettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Om 5 uur heeft Natasia Fries eten gegeven. Fries mag nog niet naar buiten vanwege de wond op zijn been. Die moet eerst helen.
Ik ga zeker kijken vanavond, je hebt me overtuigdquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
maar je moet ervan houden...........om dit te willen zien.![]()
Amanda is promiscue, nou nou nou, wat erg zeg....niets vergeleken met wat die aso's allemaal uithalen. Wat Amanda niet doet en de rest wel: Elkaar nodeloos hard de grond in boren, liegen, heel erg vals zingen, van zichzelf denken dat ze heel slim zijn, vlak voor iemands hoofd gaan schreeuwen etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef maril het volgende:
[..]
Amanda gedraagd zich anders niet vooorbeeldig hoor, de meeste ruzies gaan om haar, altans de aanleiding.
Ik ga vanavond kijken (iemand had me al overgehaald).quote:
Gemist dat ze Eric 2 dagen voor flikker uit heeft gescholden? Maar verder klopt het wel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef product het volgende:
[..]
Amanda is promiscue, nou nou nou, wat erg zeg....niets vergeleken met wat die aso's allemaal uithalen. Wat Amanda niet doet en de rest wel: Elkaar nodeloos hard de grond in boren, liegen, heel erg vals zingen, van zichzelf denken dat ze heel slim zijn, vlak voor iemands hoofd gaan schreeuwen etc.
Kom je bijna klaar ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
zing amanda, zing!!!!
Och jezus ja, dat was ook zo genant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gemist dat ze Eric 2 dagen voor flikker uit heeft gescholden? Maar verder klopt het wel...
eric was erg vervelend, en helaas voor hem is hij het nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gemist dat ze Eric 2 dagen voor flikker uit heeft gescholden? Maar verder klopt het wel...
Same thought here.......quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:07 schreef Larisje het volgende:
Goh wel toevallig hoor dat er nu een familie en vriendendag is. Jairootje zat nog maar een paar dagen geleden te huilen aan de telefoon dat ie zijn mammie zo mist en voila hij mag al weer komen. Het is niet dat ik het dat jongetje niet gun, want dat gun ik hem zeker, maar zo wordt het wel weer lekker makkelijk voor Natasja. Kan ze toch weer even wat langer wegblijven.
Hij ziet eruit als een grote blauwe druif!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef product het volgende:
nicopaars
Bij Natasja is het ook psychisch, ze denkt dat ze een betere mama van word.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen kan ik me dat heel goed voorstellen, bijvoorbeeld als je echt helemaal geen borsten hebt (en daar psychische hinder van ondervindt), of wanneer je juist veel te grote borsten hebt (en daar psychische en/of lichamelijke hinder van ondervindt). Dan ben ik helemaal voor dergelijke operaties.
Maar uit ijdelheid, vind ik (heel persoonlijke mening) het risico te groot. Ook plastische chirurgie, is gewoon chirurgie, en brengt dezelfde risico's met zich mee als iedere andere chirurgische ingreep.
Mwoah, ik vond die kop thee over Huub heen ook wel een dieptepunt, vooral omdat ze bleef volhouden dat dat ok was om te doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat was absoluut het dieptepunt van Amanda.
Dat hoort Robert toch niet met z'n roze bril oordoppenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op 'een jassie, een jassie, een jassie voor jaaapie'![]()
kwam niet uit het niets hoor, ze was daarvoor wekenlang om haar domheid uitgelachen door hem dus pakte ze hem terug op zijn 'manco'.............ja, komt u maar (knipoog) zucht, moraalriddertjesquote:
Bij Natasia is het helemaal niet psychisch, ik zie bij haar geen enkele schaamte voor haar eigen lichaam waaronder ze gebukt zou gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij Natasja is het ook psychisch, ze denkt dat ze een betere mama van word.
doet niets af aan mijn reactie. Er werd gezegd dat Amanda anderen niet nodeloos zat af te kraken. Iemand 2 dagen voor flikkeer uitschelden lijkt me behoorlijk nutteloos. Of Eric nou vervelend was of niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eric was erg vervelend, en helaas voor hem is hij het nog steeds
Hij slingert het voer altijd zijn hoofd inquote:
maak er maar een grapje van, vind dat ze gewoon een leuke stem heeft en er wat mee moet gaan doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op 'een jassie, een jassie, een jassie voor jaaapie'![]()
Ik dacht dat dat niet mocht (Ilona mocht het in ieder geval niet).quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Hij stuurt er zelfs op aan. Speel het spel en stem desnoods mij weg (stille hint).
Ik zeg: schrijf een brief en vraag of je dr manager mag wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maak er maar een grapje van, vind dat ze gewoon een leuke stem heeft en er wat mee moet gaan doen.
als die ene zweedse chick met at tietenlied in zoveel landen uitgebracht kan worden, kan amanda gerust op north sea jazz festival leuke deuntjes zingen
Kan je er een mee prijs winnen als je raak schietquote:
Dat was in de tijd dat er nog een spel was..... Slechts een soap rest nu nog....quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mocht (Ilona mocht het in ieder geval niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |