Jaap?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef product het volgende:
Waar is de eindbaas van de gouden kooi?
in de snackbar....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef product het volgende:
Waar is de eindbaas van de gouden kooi?
Ik ben benieuwd hoe Wilgo reageert op de uitzending van vanavond, waar zijn lieve vriendin, de reincarnatie van moeder Theresa, TOTAAL uit haar plaat gaat en weggedragen moet worden door Frater Fernantiusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Wilgo zo blij zal zijn dat Natasia hem in het spel gaat betrekken. Een van de vorige keren was hij bepaald niet meer zo positief over de actie's van Natasia in de Kooi. Maar het is bekend dat Natasia dit soort voorvallen wegdrukt. Ze moet wel geloven dat het thuisfront nog steeds 100% achter haar staat, anders stort ze in.
ongeveer 21:00quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Donnie29 het volgende:
Hoelaat is de ontslagronde??
OP een ABBA docu op nederland3 na dan, maar dat is makkelijk te combinerenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in! Er is toch niks op tv!
Ik heb net ook met verbazing zitten luisteren en kijken? Opmerkelijk: ze vielen beide Eric af en ook Brrrian noemt Eric de laatste dagen "vals" (wat Huub al langer doet). Brian gaf ook aan, dat hij afgelopen zaterdag tijdens zijn uitje met Amanda het één en ander gehoord had, dat verklaart het wellicht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
Zeldzaam gesprek tussen Brian en Huub.... Op zich kunnen ze best met elkaar overweg....
Wilgo durft zich na de uitzending van vanavond niet meer en plein publique te vertonen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:02 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof nooit dat Wilgo komt.....
Die heeft zijn buik vol van DGK..... Ook uit het laatste telefoongesprek bleek dat...
Familie en vriendendag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Joss-NL het volgende:
Ik heb iets gemist; waarom mag iedereen (?) mensen uitnodigen voor zondag?
Edit: Zucht... dombo, OP![]()
Dat zou wel eens kunnen betekenen, dat Natrasha Nicolaas erin gaat houden? Ik zie anders geen reden voor Eric om Natrasha ten tonele te voeren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef Starlie het volgende:
O...... Eric wil (Huub wil dat eric) vanavond als Natrasha komen...
Ik vind Eric de laatste tijd al vreselijk maar Natrasha is nog een stuk erger....
Nou Eric zal dit meer doen omdat Huub dat wil.... Denk niet da thij Nicolaas erin gaat houden... maar ja ik weet niet precies wat er in het script staat!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen betekenen, dat Natrasha Nicolaas erin gaat houden? Ik zie anders geen reden voor Eric om Natrasha ten tonele te voeren...
Triest voor hem, maar ik vrees het ook.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Wilgo durft zich na de uitzending van vanavond niet meer en plein publique te vertonen!
JA, 1 op 1 wel, dan hoeven ze zich niet als haantjes te bewijzen, maar zodra er anderen bij zijn, worden het weer alfamannetjes die letterlijk gaan bokken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Nostalgist het volgende:
Zeldzaam gesprek tussen Brian en Huub.... Op zich kunnen ze best met elkaar overweg....
Eric wel. Hij is de enigequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zie de lol van Natrasha niet in?? Ben sowieso niet van de verkleedpartijtjes
Helemaal mee eens! Maar ja... eerlijk toegeven de eerste keer dat hij als Natrasha kwam overleed de vader van Syl. en de tweede keer ik meen afgelopen weekend was hij/zij strond vervelend... en deed hij/zij iets bij Nicolaas wat niet mocht!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Tissik het volgende:
Eric verzucht: ooooooo als Natrasha komt, dat wordt echt leuk!
Ik heb nu 2 keer Natrasha gezien, vond er geen ruk aan en vreselijk saai. Hij mag die rol wel wat meer gaan uitdiepen, want het komt niet echt uit de verf.![]()
Dan mag hij wel snel in de verkleeddoos gaan kruipen, want Eric heeft minsten een halve dag nodig om een pruik op te zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:11 schreef Larisje het volgende:
Nicolaas is toch aangerand door Natrasha afgelopen weekend? en Eric mag nu niet meer bij Nicolaas slapen wordt er beweerd. Dus daarom komt Eric als Natrasha denk ik.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
JA, 1 op 1 wel, dan hoeven ze zich niet als haantjes te bewijzen, maar zodra er anderen bij zijn, worden het weer alfamannetjes die letterlijk gaan bokken.
t'is i.i.g.geen fok!kerquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
loopt er nou een streaker langs het hek ?
Ok, de eerste keer was gedoemd te mislukken gezien de omstandigheden. Vorige week was Natrasha oeverloos saai, tot "ze" strontlazarus besloot om Nicolaas aan te randen, terwijl de andere bewoners al lagen te slapen (behalve Huub).quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Maar ja... eerlijk toegeven de eerste keer dat hij als Natrasha kwam overleed de vader van Syl. en de tweede keer ik meen afgelopen weekend was hij/zij strond vervelend... en deed hij/zij iets bij Nicolaas wat niet mocht!
Ik heb al in geen maanden naar de uitzending gekeken, maar wat is er zo bijzonder aan de uitzending van vanavond dat ik een uitzondering zou maken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef maril het volgende:
[..]
ps vergeet vanavond niet om half 8 naar Tien te kijken Hilarisch.
je bent niet verplicht hoor maar het wordt een leuke uitzending.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb al in geen maanden naar de uitzending gekeken, maar wat is er zo bijzonder aan de uitzending van vanavond dat ik een uitzondering zou maken?
Dat zei je al, maar waarom wordt het juist vanavond een leuke uitzending?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
je bent niet verplicht hoor maar het wordt een leuke uitzending.
Wat gaat er gebeuren dan????quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
je bent niet verplicht hoor maar het wordt een leuke uitzending.
Jawel, maar ik vind Palma nog 10x erger met haar gedrag, dus in die discussies ben ik altijd voor Lieke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef maril het volgende:
Ik ben er achter waarom ik Lieke zo niet mag. vanaf dag 1 heeft ze nooit open gestaan voor andere behalve Huub en degene die Huub leuk vinden(bv Eric), ze is alleen maar bezig met hele discusssie met HH vw wraak en vertrouwensrelatie die er niet is tussen haar en Huub (slaapverwekkend) kortom ze wil zich in een soort HEL (voorheen SHE) groupie stortte, vanwege de popustatus, maar die is zijn status kwijt na het wegvallen van Sylvia, kortom Palma heeft harstikke gelijk als het om Lieke gaaat.
Kijk even naar de promo voor vanavond op de Tien site (onder video's van gisteren), dan snap je waarom je moet kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zei je al, maar waarom wordt het juist vanavond een leuke uitzending?![]()
Gewoon kijken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb al in geen maanden naar de uitzending gekeken, maar wat is er zo bijzonder aan de uitzending van vanavond dat ik een uitzondering zou maken?
eric schaamt zich er helemaal niet voor, als dit brian was geweest wordt er nu al moord en brand geschreeuwdquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:16 schreef maril het volgende:
Eric gaat compleet af als hij als Natrasia komt,en helemaal als Nicol. erin blijft.
Men kan er allemaal wel lachend om doen maar de beelden van Natrasia en Nicolaas waren niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |