ja heel leuk........nico naar huis en das all have fun! dat was het dan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
je bent niet verplicht hoor maar het wordt een leuke uitzending.
Dat klopt, zowel Brian als Huub hebben een ontslagronde aangevraagd voor Nicolaas.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef F04 het volgende:
Volgens natasia is er maar één ontslagronde aangevraagd,
Ok, jij hebt me overtuigd, ik ga vanavond dat toch maar eens naar de uitzending kijken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Gewoon kijken!
Heb een voorstukje gezien bij uitzending gemist en deze wil je echt niet missen!
Natas gaat helemaal uit haar plaat na het ei incident met Juf Judith. Vandaag aan de telefoon met JJ heeft Natas zich als grote beschermer van JJ op geworpen, gewoon lekker kijken hoe "de grote beschermer natasia" er uit ziet![]()
Volgens mij vindt ie het ook helemaal niet erg om te vertrekken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:25 schreef Kaleddis het volgende:
Zal Nico dus echt vertrekken vanavond ???
Nicolaas houdt er zelf iig rekening mee, want hij had Jaap geadviseerd om vanmiddag alvast een pak van Jaap in de kast van de masterbedroom op te hangen (zodat Jaap de kamer kan claimen).quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:25 schreef Kaleddis het volgende:
Japio hangt vast een shirt van hem zelf in de kast van Nico. Zal Nico dus echt vertrekken vanavond ???
Nee, dat denk ik ook niet. Hij stuurt er zelfs op aan. Speel het spel en stem desnoods mij weg (stille hint).quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie het ook helemaal niet erg om te vertrekken.
Goedenavond vanuit het zonnige Nederland. Zijn we nu echt je verjaardag vergeten?quote:
Dat mag ik weet niet of het gezegd mag worden maar zo,n vrouw als Palma vind ik gaaf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind Palma nog 10x erger met haar gedrag, dus in die discussies ben ik altijd voor Lieke.
Eigenlijk zouden we niet moeten kijken bedenk ik me net. Ze gebruiken nu al voor de tweede keer beeldmateriaal wat niet te zien was op de streams vanwege een streamlock. Waarschijnlijk om de kijkcijfers op te krikken. Als dat werkt gaan ze het waarschijnlijk vaker inzettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wil je Amanda topless zien samen met Jaap in een bad in een hotel? Dan moet je vanavond zeker kijken
Ik kijk iig welquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we niet moeten kijken bedenk ik me net. Ze gebruiken nu al voor de tweede keer beeldmateriaal wat niet te zien was op de streams vanwege een streamlock. Waarschijnlijk om de kijkcijfers op te krikken. Als dat werkt gaan ze het waarschijnlijk vaker inzetten![]()
Heb er al een pic van voorbij zien komen, maar zowel Amanda als Jaap, hebben al zo vaak naakt voor de camera gestaan, dat ik dat nu niet als reden zou kunnen verzinnen om de tv eens aan te zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wil je Amanda topless zien samen met Jaap in een bad in een hotel? Dan moet je vanavond zeker kijken
Is het niet onder ipv tussenquote:
Kan ook betekenen ik houd je erin maar de priveroom is voor mij, hij houdt hem erin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nicolaas houdt er zelf iig rekening mee, want hij had Jaap geadviseerd om vanmiddag alvast een pak van Jaap in de kast van de masterbedroom op te hangen (zodat Jaap de kamer kan claimen).
Ik zit met verbazing én bewondering en okay, ook een beetje angst te luisterenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Natasja lult Amanda weer het bed in van wifebeater. Helaas, zonder succes![]()
![]()
Ik hoop zo dat ze standvastig blijftquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Tissik het volgende:
Amanda ziet het toch wel goed, hoe Brrrian in elkaar steekt.
Ja maar het is erg lachhuh als je hun twee in een badkuip ziet terwijl Amanda , Jaap wast.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb er al een pic van voorbij zien komen, maar zowel Amanda als Jaap, hebben al zo vaak naakt voor de camera gestaan, dat ik dat nu niet als reden zou kunnen verzinnen om de tv eens aan te zetten.
Dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef maril het volgende:
[..]
Kan ook betekenen ik houd je erin maar de priveroom is voor mij, hij houdt hem erin.
nicolaas heeft er zelf denk ik ook geen zin meer in, het is natuurlijk ook een aso-zooi wat er allemaal zit m.u.v. amandaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Hij stuurt er zelfs op aan. Speel het spel en stem desnoods mij weg (stille hint).
Een Tontonquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef F04 het volgende:
Wat krijgt Natasia onder haar tepel?
Mooie capquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
Amanda: Oh ja, wat veel vel!
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/17426/2000326709640180162_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Een litteken van maar liefst 7 cm.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef F04 het volgende:
Wat krijgt Natasia onder haar tepel?
Amanda gedraagd zich anders niet vooorbeeldig hoor, de meeste ruzies gaan om haar, altans de aanleiding.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nicolaas heeft er zelf denk ik ook geen zin meer in, het is natuurlijk ook een aso-zooi wat er allemaal zit m.u.v. amanda![]()
quote:
Ik snap uberhaupt niet waarom vrouwen aan dit soort zelfverminking doen en zich dan 'beter voelen'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Tissik het volgende:
Jemig, Natasia krijgt in iedere borst een litteken van 7 cm! Dat is VET lelijk Natasia.
Sjonge, ik zou het er beslist niet voor over hebben.
Mijn ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom vrouwen aan dit soort zelfverminking doen en zich dan 'beter voelen'.
hmm, ja, kan er niets aan doen heb gewoon een zwak voor haar, maar vind tegenwoordig huub en brian bv echt 1 pot nat, zijn alle 2 klojo's 1e klasse.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef maril het volgende:
[..]
Amanda gedraagd zich anders niet vooorbeeldig hoor, de meeste ruzies gaan om haar, altans de aanleiding.
Jij hebt een zwak voor Amanda? Was me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmm, ja, kan er niets aan doen heb gewoon een zwak voor haar, maar vind tegenwoordig huub en brian bv echt 1 pot nat, zijn alle 2 klojo's 1e klasse.
In bepaalde gevallen kan ik me dat heel goed voorstellen, bijvoorbeeld als je echt helemaal geen borsten hebt (en daar psychische hinder van ondervindt), of wanneer je juist veel te grote borsten hebt (en daar psychische en/of lichamelijke hinder van ondervindt). Dan ben ik helemaal voor dergelijke operaties.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom vrouwen aan dit soort zelfverminking doen en zich dan 'beter voelen'.
Welke medicijnen heeft ze aangetrokken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef Marrije het volgende:
Ja Amanda en naast die medicijnen kun je misschien ook beter ff een legging aan doen.
Nat heeft Fries eten gegeven. Fries mag nog niet naar buiten i.v.m zijn beenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef maril het volgende:
FF een vraagje heeft iemand gezien dat Fries eten heeft gekregen en lekker heeft mogen lopen in de bak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |