Duizend maal dank!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zal jullie het verhaal besparen over het smegma van Japio![]()
Als ik Lieke zie met een kapsel dat net onder de kruslspelden vandaan komt, en met haar geouweneel over haar "relatie" met Huub en haar hartje dat niet mag breken, dan denk ik steeds dat ik naar Willeke Alberti zit te kijken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef product het volgende:
Als ik Lieke zie dan denk ik steeds aan dat liedje, Op Volle Toeren, Op volle toeren!
Heb jij net zo'n 'Verdraai de realiteit naar eigen believen'-chip als Brian in je hoofd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Huub weer in zijn rechts extremisten modus. Turken zijn oke als ze maar plat twents praten.
Als ik aan Lieke denk, denk ik aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef product het volgende:
Als ik Lieke zie dan denk ik steeds aan dat liedje, Op Volle Toeren, Op volle toeren!
Ik ontmoette laatst een Marokkaan die Limburgs dialect sprak. Ik moet bekennen... dat is een combinatie die toch enigszins verwarrend werktquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Huub weer in zijn rechts extremisten modus. Turken zijn oke als ze maar plat twents praten.
Is die ook 3 weken achter elkaar ongesteldquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als ik Lieke zie met een kapsel dat net onder de kruslspelden vandaan komt, en met haar geouweneel over haar "relatie" met Huub en haar hartje dat niet mag breken, dan denk ik steeds dat ik naar Willeke Alberti zit te kijken!
Hmm, ik denk altijd hieraan:quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik aan Lieke denk, denk ik aan![]()
![]()
sorry piet
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hmm, ik denk altijd hieraan:
[afbeelding]
Vast niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die ook 3 weken achter elkaar ongesteld![]()
Hierbij denk ik toch meer aan japio.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n 'Verdraai de realiteit naar eigen believen'-chip als Brian in je hoofd?
Das meer Eric als hij boos of blij isquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Ja, ik chargeer. Huub zegt wel vaak nare dingen over buitenlanders maar dat is mensekijk maar niet zo handig op t.v.
Alles wat op Brians weblog staat is trouwen wel gewoon waar. Alles wat daar staat heeft Huub gezegd. Hij prees Nazi Duitsland al meerdere malen zelfs met het vernietigen van mongolen en sociaal onaangepasten. Misschien grappig bedoeld maar toch, hij zegt het wel..
Meer aan de man die dat zong, als ik plaatjes kon inplakken had hier nu een mooie prent van Chiel Montagne gestaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik aan Lieke denk, denk ik aan![]()
![]()
sorry piet
Welkom bij de DGK-tijdsplanning.... !quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:14 schreef Marrije het volgende:
Hmm, dus kort samengevat: de ontslagronde begint tussen 20 en 21.45 uur.
Ik mis Pim.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef product het volgende:
Tis een democratie he?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis Pim.
Of mag ik dat niet zeggen?
huub is gewoon een heel vreemde jongen met een heel aparte denkwijze, vind het nog steeds verbazingswekkend dat hij de populairste bewoner isquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet grappig heeft bedoeld, maar juist heeft gezegd om op dat moment te shocqueren, en om heftige reacties uit te lokken. Niet echt handig, want mensen vergeten dergelijke uitspraken zelden.
Huub zei dat mensen zoals Jaap in Auschwitz vergast zouden worden. Hij heeft niets gezegd over het aanprijzen daarvan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef product het volgende:
[..]
Alles wat op Brians weblog staat is trouwen wel gewoon waar. Alles wat daar staat heeft Huub gezegd. Hij prees Nazi Duitsland al meerdere malen zelfs met het vernietigen van mongolen en sociaal onaangepasten. Misschien grappig bedoeld maar toch, hij zegt het wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |