Neh dat valt dan onder discriminatie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Taurus het volgende:
[..]Koranteksten en racistisch? Dus de bijbelbashers of antichrist mensen zijn racisten?
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek haddenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
geweldige uitzending...
Nou, goed. . .quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek hadden
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:58 schreef Kinga het volgende:
Zag ik daar nou littekens bij amanda?
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh dat valt dan onder discriminatie.
quote:
Het lullige is dat ze niet toegeeft.quote:
Voor het eerst in maanden weer eens gekeken, en het was de moeite waard.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
geweldige uitzending...
Rotterdam ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toevallig woon ik ook op wat het platteland genoemd wordt. En ik heb ook lang in 'de stad' gewoond.
Op het 'platteland' wonen procentueel ongeveer net zoveel mensen die op een verjaardag lekker rechts uit de hoek komen als in 'de stad'.
Lekker makkelijk, dat generaliseren.![]()
Hoe dat ontkennen is ontstaan, snap ik ook niet? Toen Amanda net in de villa was, heeft ze zelf verteld dat ze op haar 15e(!!!!!) jaar een borstvergroting heeft ondergaan, en haar wenkbrouwen heeft laten tatoeëren in Thailand. Later, is ze halsstarrig gaan beweren dat haar borsten "echt" zouden zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.
Ontopic: Ik snap niet waarom Amanda zo koppig blijft roepen dat ze echt zijn. Geef gewoon toe dat ze nep zijn, iemand daar mee pesten of ergens achteraan roepen 'met je neptieten', daar is toch ook geen hol aan. Bovendien zou dat minder vaak voor komen als ze aan 't begin al had gezegd dat ze niet echt zijn.
Daar is niemand uitgegooid voor racisme.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef product het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar dan moet hij niet zeuren als anderen dat niet zien of niet willen zien en vaak aals racist aangemerkt zal worden. In Engeland is er meende ik iemand uit een Big Brother huis gegooid om mindere uitspraken van racistische aard.
Was gewoon op de streams anders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een mooie. Heb op de streams nooit gezien dat Jj en Jaap een goed gesprek hadden
Helemaal waar, maar ik snap niet dat mensen eerst dat litteken moeten zien om te beoordelen dat ze nep zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontopic: Ik snap niet waarom Amanda zo koppig blijft roepen dat ze echt zijn. Geef gewoon toe dat ze nep zijn, iemand daar mee pesten of ergens achteraan roepen 'met je neptieten', daar is toch ook geen hol aan. Bovendien zou dat minder vaak voor komen als ze aan 't begin al had gezegd dat ze niet echt zijn.
Die JJ is ook niet helemaal 100 trouwens zeg, dies net zo labiel als Stasia, heeft die vrouw geen familie die haar in bescherming neemt? Een ei op haar hoofd, ze zat erbij alsof ze verkracht was door een groep negers....wat een huillie zegquote:
Echt wel, dat was een hele rel toen vorig jaar met een "celebrity BB" in Engeland, een Indiase deelneemster continue gediscrimineerd werd door een medebewoner.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is niemand uitgegooid voor racisme.
Wel iemand die van plan was om zelfmoord in het BBhuis te plegen.
Oh snap hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze niet toegeeft.
Nope.quote:
Wel hoor. Een of ander Bollwood sterretje werd gediscrimineerd in het huis. Half India ging zich daarover opwinden en het meisje wat discrimineerde werd er de week daarop uitgestemd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb het niet gezien, en dan bedoel ik dat haar borsten onecht zijn .quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ook niet. De koran heeft niets te maken met afkomst of eigenschappen van mensen waar ze niets aan kunnen doen.
21:30 al Bee blijven dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lullige is dat ze niet toegeeft.
Waarschijnlijk heeft ze zich niet gerealiseerd dat er meegekeken werd, en wilde ze toen ze zich dat wel realiseerde net doen alsof ze wel echt waren... voor de streamersquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hoe dat ontkennen is ontstaan, snap ik ook niet? Toen Amanda net in de villa was, heeft ze zelf verteld dat ze op haar 15e(!!!!!) jaar een borstvergroting heeft ondergaan, en haar wenkbrouwen heeft laten tatoeëren in Thailand. Later, is ze halsstarrig gaan beweren dat haar borsten "echt" zouden zijn.
Aan dat stomme ronde krieltafeltje van Jan de B is dat cameratechnisch niet zo handig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef Kinga het volgende:
ow apart, ontslagronde tegenwoordig op de bank....
oh, sorry dat dacht ik. Nouja was wel een enorme rel, was celebrity big brother in Engeland. Werden wel kamervragen over gesteld en de Indiaase bevolking roerde zich zelfs gelooof ik. Was datzelfde wijdf als het Richard Gere incident...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De ontslagronde is vroeger dan normaal! Volgens mij heeft dat een rede: Nicolaas verlaat de villa.
Bij Amanda, zijn de siliconen vanaf de zijkant geplaatst. Het maakt ook allemaal niet zoveel uit. Wat wel uitmaakt, is dat Amanda deze operatie (iedere operatie is een medische ingreep overigens) op 15 jarige leeftijd heeft ondergaan. In Nederland, is dat verboden. In Nederland mogen deze operaties pas worden uitgevoerd wanneer een lichaam volgroeid is. Het lichaam van een 15-jarig meisje is nog volop in de groei.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maaar ik heb het niet gezien, en dan bedoel ik dat haar borsten onecht zijn .
Ik zelf en ik beken heb eeen borstcorrectie gehad dus hetzelfde als natasia maar dan zonder "nep"zal ik maar zeggen zonder silconen dus, maar gewoon in het ziekenhuis een correctie, en dan zie je rondom de tepels een liteken(die later nauwlijks te zien is) en onder de borst.
Mijn operatie was zo,n 25 jaar geleden en medisch.
Of Jan en Monique waren niet blij dat er iets streamwaardigs was op het moment dat de uitzending over hun metamorfose op TV is..... en daar zullen ze best een hele leuke deal over gemaakt hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De ontslagronde is vroeger dan normaal! Volgens mij heeft dat een rede: Nicolaas verlaat de villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |