Niet te spoilerig voor de NL-kijkers?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef Jivis het volgende:
Stomme TT
"They're coming right now" was beter geweest
Neu.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Niet te spoilerig voor de NL-kijkers?
Vond het wel zielig voor Tjaarlie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zijn we nog steeds niet verlost van Charlie. Had zo gehoopt dat die haai opeens zou verschijnen.
Verder idd een rustige aflevering als voorbereiding voor de finale.
Eerste keer dat ik moest lachen om Charlie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:21 schreef TC03 het volgende:
Leuke aflevering.
"First plane crash?"
"Yes, what gave it away?"
"You can always spot the newbies."
Ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik moest lachen om Charlie.
Dat was ook aflevering 9 volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Merkie het volgende:
Denk dat deze tweede helft van het seizoen het beste stukje Lost tot dusver is. Op de aflevering van Jack in Thailand na dan.
Kan wel, maar ik bedoelde dus de afleveringen sinds de winterstop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat was ook aflevering 9 volgens mij![]()
Nee sayid die die "other" tackelde. Alex was natuurlijk ook weer goed!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coolste van de aflevering was natuurlijk Bernard.![]()
Okquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik bedoelde dus de afleveringen sinds de winterstop.
Ja, als je de promo kijkt weet je 'tquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:01 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens een dubbele aflevering volgende week? Dat zei iemand in het vorige topic maar heb ik nog niet eerder gelezen
quote:A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC
The Special is hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows.
Uit dat huis van die Mikhail. Daar waren schappen vol met handleidingen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef TC03 het volgende:
Waar haalde Sayid die tekening van dat onderwaterstation vandaan?
Yay wat goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als je de promo kijkt weet je 't.
Ik heb dat ook nooit zo goed begrepen. Vooral na de aflevering van vandaag, hij was bereid om te sterven zodat de anderen gered zouden worden. Zelfs als Desmond aanbiedt om in zijn plaats te gaan zet hij dat door. Charlie is tofquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Headlong het volgende:
Waarom willen zoveel van jullie Charlie zo graag dood hebben joh? Ik zie het echt niet...
Then again, heel seizoen 2 was gewoon bagger.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef Jivis het volgende:
Charlie valt in seizoen 3 inderdaad mee. In seizoen 2 was die echter strontirritant met dat gekloot over z'n drugsverslaving e.d.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Then again, heel seizoen 2 was gewoon bagger.
Dat kan, maar dat is niet zo in dit geval. In de laatste 5 afleveringen zijn we meer opgeschoten dan in heel seizoen 2.quote:
Ik overdrijf niet. Dat niet alle afleveringen van seizoen 2 slecht waren maakt het niet tot een 'goed' seizoen. Zeker de helft was slaapverwekkend saai en traag. Als seizoen 1 van dat niveau was, was Lost al lang gecancelled.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt overwogen om 1 week voor de seizoensfinale te stoppen met kijken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef aerodynamic het volgende:
Vindt het nu wat minder worden, wat afgekapt.
Maar plaats toch nog ff een tvp, omdat het toch te irritant is ineens te stoppen met kijken.
Dus een seizoen is meteen helemaal bagger als het verhaal niet zo snel gaat? Mwoah dat vond ik niet.. oke het was wel minder dan seizoen 1 en 3, maar kwalitatief toch nog wel behoorlijk vond ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is niet zo in dit geval. In de laatste 5 afleveringen zijn we meer opgeschoten dan in heel seizoen 2.
Ach, dat viel best mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Then again, heel seizoen 2 was gewoon bagger.
Vond ik niet, ik ergerde me echt dood aan Lost, week in week uitquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus een seizoen is meteen helemaal bagger als het verhaal niet zo snel gaat? Mwoah dat vond ik niet.. oke het was wel minder dan seizoen 1 en 3, maar kwalitatief toch nog wel behoorlijk vond ik.
Ja dat van Alex vroeg ik mij ook al af. Danielle heeft haar toch ook ontmoet in het others kamp? (Toen Locke de duikboot op ging blazen) Misschien dat zij toen het echte verhaal verteld heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
Zeker mooie aflevering, damn. Charlie![]()
Desmond is ook zeker een van mijn favorieten geworden. En Alex weet blijkbaar dat Ben haar pa niet is, ook interessant.
Hoezo dat? Ik geloof dat ik een stukje gemist heb dan vandaag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
En Alex weet blijkbaar dat Ben haar pa niet is, ook interessant.
Ja, dat was ikzelf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja nu je het zegt en alle lolbroeken die 2 weken geleden Jack's Army belachelijk zaten te maken zijn met de staart tussen de benen vetrokken.
Ze zei "Is he my father?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
Carl zei iets als "Your fahter will kill me". Alex zei toen "Is he?".
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze zei "Is he my father?"
(nu lijkt het net alsof Alex vraagt of hij haar gaat vermoorden)
Ik vond trouwens dat Jack wel heel erg de nadruk legde op "we're gonna blow them all to hell"quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind de serie de laatste tijd weer erg spannend. Vooral het feit dat iedereen dood gevonden is na de crash. Toch een soort hemel / hel / vagevuur...?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind de serie de laatste tijd weer erg spannend. Vooral het feit dat iedereen dood gevonden is na de crash. Toch een soort hemel / hel / vagevuur...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Lostpedia hebben ze daar verschillende theorien voor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Of gooien ze er nog een complot tegenaan dat mensen buiten het eiland niet willen dat ze gevonden worden. En daarom een verhaal de wereld in hebben geholpen dat het vliegtuig gevonden was?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef greatgonzo het volgende:
vraag die mij bezig houd, Julliet kiest nu de zijde van de Losties ipv de Others, had ze dan niet ff kunnen vertellen dat er nog mensen in die onderwater hatch zijn, of is ze weer dubbelspel aan het spelen?
Nee. Volgende week woensdag 2 uur durende seizoensfinale.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
Vorige reactie verbeterd, is dus niet zo?
Scherp, zo had ik het nog niet bekeken. Charlie keek ook echt verbaasd toen hij eenmaal onder het station was, zo van 'hey hier hoort een gat te zitten!'. Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat er nog een ander station is?
Character development is prima, maar dat hoeft niet in zulke tergend trage en saaie afleveringen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Scherp, zo had ik het nog niet bekeken. Charlie keek ook echt verbaasd toen hij eenmaal onder het station was, zo van 'hey hier hoort een gat te zitten!'. Goed opgemerkt.
Daarnaast was seizoen 2 bittere noodzaak. Wel eens van character development gehoord mensen? Of gaat het jullie echt alleen maar om de actie en antwoorden?.
Alles wat nu gebeurd was niet mogelijk geweest zonder vele S2 afleveringen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Character development is prima, maar dat hoeft niet in zulke tergend trage en saaie afleveringen.
Jawel hoor. En dan nog hadden die S2 afleveringen wel wat aantrekkelijker gekund.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alles wat nu gebeurd was niet mogelijk geweest zonder vele S2 afleveringen.
Dat is een onvergelijkbaar ander uiterste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Sommige hier kunnen beter naar de A-Team kijken heb ik het idee: ook veel vragen, maar na 40 minuten is alles opgelost.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Sommige hier kunnen beter naar de A-Team kijken heb ik het idee: ook veel vragen, maar na 40 minuten is alles opgelost.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vond ze prima.
Wat ik bedoelde is dus dat S2 zeker niet zo slecht was als nu hip is om te zeggen. Erg sterke afleveringen, wat minder gefocussed op het grote mysterie, maar wat ik zeg, de tijd was er toen gewoon nog niet. Zonder S2 hadden we nu veel minder geweten over de hatch, over Mr. Eko, was er geen Libby geweest, hadden we heel wat minder over Kate geweten, etc, etc. Daarnaast vond ik de persoonlijke afleveringen nog eens bijzonder sterk geschreven en geacteerd ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is een onvergelijkbaar ander uiterste.
Wat jij dus wilt is geen 4 sezioenen maar gewoon 2, en dan was alles minder uitgemolken. Ikzelf vind het best zoals het nu gaat. Ik zal tot en met 2010 een lost-fan blijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel hoor. En dan nog hadden die S2 afleveringen wel wat aantrekkelijker gekund.
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dus dat S2 zeker niet zo slecht was als nu hip is om te zeggen. Erg sterke afleveringen, wat minder gefocussed op het grote mysterie, maar wat ik zeg, de tijd was er toen gewoon nog niet. Zonder S2 hadden we nu veel minder geweten over de hatch, over Mr. Eko, was er geen Libby geweest, hadden we heel wat minder over Kate geweten, etc, etc. Daarnaast vond ik de persoonlijke afleveringen nog eens bijzonder sterk geschreven en geacteerd ook.
Maar nu S3 in een volgende versnelling is gezet hoor je het steeds meer. Ik vond S2 destijds niet slecht, en nu al helemaal niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.
Zelfs toen was het al afgezaagd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is niet nu hip hoor, werd tijdens seizoen 2 ook al gezegd.
Hij had ineens keilang haar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Gosgloeiende wat heb ik zin in volgende week.
Ik begin Jack heel stiekem weer een beetje cool te vinden trouwens.
Dat laatste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Jarno het volgende:
Zou de finale trouwens echt 2 uur duren of zijn het gewoon 2 afleveringen van 42minuutnogwat achter elkaar die incl. reclame ongeveer 2 uur duren?
Mja, figures.quote:
Eeuh, gewoon 2 x 42 minuten..?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Jarno het volgende:
Zou de finale trouwens echt 2 uur duren of zijn het gewoon 2 afleveringen van 42minuutnogwat achter elkaar die incl. reclame ongeveer 2 uur duren?
Ach, dromen kan toch altijd?quote:
Ik zou seizoen 2 niet slecht noemen, maar op z'n zachtst gezegd stelde de serie mijn geduld aardig op de proef. Net als Greatest Hits trouwens. Geen wonder dat in Amerika toen een hoop mensen zijn afgehaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar nu S3 in een volgende versnelling is gezet hoor je het steeds meer. Ik vond S2 destijds niet slecht, en nu al helemaal niet.
maar hij ging toch huileeeennnnnnquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Jivis het volgende:
Wat was er zo zielig aan
Charlie is toch niet dood?
Dat zou wel desperate zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:36 schreef calvobbes het volgende:
Dan moet je de finale uitspreiden over 6 maanden ofzo. Elke dag 30 seconden kijken ofzo
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:30 schreef Geqxon het volgende:
Waarom dacht niemand eraan om de grote powercable simpelweg op te blazen?
Ja dat is wel een goede vraag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:30 schreef Geqxon het volgende:
Waarom dacht niemand eraan om de grote powercable simpelweg op te blazen?
Waar krijgen ze eigenlijk dan stroom vandaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede vraag.
Waarschijnlijk gaan ze ervan uit dat het geen stroomkabel is. Op de tekening staat dat het alleen maar een 'anker cable' is. Maar dan hadden ze nog wel kunnen bediscusieren.....
Deze week ook 2x lost kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef calvobbes het volgende:
Morgen ochtend weer downloaden.
Vanavond in de VS op TV:
[..]
Nee dusquote:Next we got Greta, who I've heard people saying looks a lot like Cassidy. However, the actress is different, so highly unlikely its a press bluff. Not much to say about her either, other than you might recognize her as Sarah Gavin from 24 Season 4? There's also the crackpot theory that Greta is a diminutive form of Margaret which means Pearl. Also, St Margaret is a patron saint of expectant mothers. Watertight.... excuse the pun.
Je beantwoord je eigen vraag verkeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef keijz het volgende:
Die vrouw die als 2e binnenkomt in het onderwaterhatch... lijkt ze niet heel veel op Cassidy
edit:
[..]
Nee dus
Vond Jack de laatste aflevering juist weer wat cooler worden vergeleken met de rest van dit seizoen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:22 schreef netto_m het volgende:
Zou Julliet niet stiekem toch nog een spion zijn, ze zei dat de looking glas vol water was gelopen en dat niemand er meer is geweest. Vind Jack trouwens steeds irritanter worden, hoop dat er een goede reden achter zit.
Goh.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:55 schreef chansadres het volgende:
Het is eigenlijk meer een grote samenvatting...![]()
Helemaal met je eens...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef Geqxon het volgende:
Verder vond ik de demonstratie explosie van de French chick ook een beetje té, ze verspilde wel erg veel dynamiet, en zouden de Others dat niet gehoord hebben?
Jazekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:42 schreef Reki het volgende:
dus volgende week dubbele aflevering? a.k.a. season finale?
Linkje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Jarno het volgende:
De recap van Darkufo is ook weer erg scherp deze week.
Hurley Would Definitely Not Have Fit In That Boatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Xurk het volgende:
http://darkufo.blogspot.c(...)reatest-hits-by.html
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef Molluck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Je url deed het niet, heb hem gefixt door tags eromheen te zetten...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier nog een interessant screenshot:
http://www.lostpedia.com/wiki/Image:Moments_ago.jpg
Eeeuh,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Xurk het volgende:
Grappig inderdaadNet als dit [hint: iets staat achterstevoren]:
[afbeelding]
Ik denk trouwens dat Desmond weer bij komt en toch nog achter Charlie aangaat... waarom? Hoe moet hij anders weten wat er gebeurt? Iedere keer is hij nog uiteindelijk aanwezig geweest bij de gebeurtenissen rondom zijn "flash-forwards", wat verklaart hoe hij weet hoe alles er precies uitziet. Zo ook deze keer denk ik
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, over de promo voor de volgende aflevering, deze screencap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ranja_Ranja op 18-05-2007 20:57:32 ]
Trouwens, over de promo voor de volgende aflevering, deze screencap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Trouwens, over de promo voor de volgende aflevering, deze screencap:Het lijkt er wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Spoilertags dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
vraag blijft alleen waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:39 schreef TwyLight het volgende:
Lost.S03.The.Answers.HDTV.XviD-XOR heeft toch een paar dingen duidelijk gemaakt die ik gemist had/niet snapte.
Zoals dat de zwarte rook die 'hallucinaties' veroorzaakt van jack's pa en dat paard van kate bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even iets heel anders, ik vind het wel vreemd dat iedereen al maanden loopt te roepen dat Charly dood moet en dat ze deze aflevering opeens zo zielig vonden
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Ja, was wel een leuke verwijzing. Alex volgt vanaf nu dus nu niet meer "the white rabbit" en zal zich binnenkort ook wel definitief aansluiten bij de Losties. Sowieso natuurlijk veel Alice in Wonderland verwijzingen. Nu ook weer "The Looking Glass".quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Dat witte konijn heeft het trouwens ook niet lang uitgehouden: vorige aflevering liep mini-Ben er nog vrolijk mee rond te sjouwen, deze aflevering zat 'dochter' Alex 'm vrolijk te fileren.. (Of eigenlijk heeft -ie het dan wel lang uitgehouden!). Leuk detail dat de tegenstelling tussen Alex en Ben nog eens benadrukt.
Waarschijnlijk een foutje van de s chrijvers ofzo. De andere gebouwen worden gewoon stations genoemd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef Symer het volgende:
[afbeelding]
Wij noemen die dingen 'luiken' als pars pro toto, maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom Dharma dat onderwatergebouw een 'hatch' zou noemen
Haha, ik had de link niet eens gelegd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Dat witte konijn heeft het trouwens ook niet lang uitgehouden: vorige aflevering liep mini-Ben er nog vrolijk mee rond te sjouwen, deze aflevering zat 'dochter' Alex 'm vrolijk te fileren.. (Of eigenlijk heeft -ie het dan wel lang uitgehouden!). Leuk detail dat de tegenstelling tussen Alex en Ben nog eens benadrukt.
Het was niet zo dat hij erg veel gaf om het konijn, diende als proefkonijn om te kijken of het sonnicfence uitstond. En hij heeft natuurlijk ook een keer een witkonijn een hartstilstand gegeven door met zijn kooi te schudden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef Jarno het volgende:
Wat zou ik hier in moeten zien danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik zat in het begin ook te denken aan: lo-two-ery , uitspreken als lottery. Dat kun je dan weer linken aan Hurley's loterij(numbers). Maar ik denk eerder losery iddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, lozery, oftewel, losery, oftewel: loserig [van loser]
Is het ook niet, gewoon een leuk easter-eggje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:45 schreef Merkie het volgende:
Woooow, wat een revelatie.
quote:Jumping from its lead-in by 8.2 million viewers (12.1 million vs. 3.9 million) and by 183% in young adults (5.1/13 vs. 1.8/4), "Lost" dominated the 10 o'clock hour, beating season finales on CBS ("C.S.I.: NY") and NBC ("Medium") across the key adult demographics. In the time slot, ABC's "Lost" outdelivered second-place CBS, with the season closer of "C.S.I.: NY," by 68% in Adults 18-34 (4.2/12 vs. 2.5/7), by 31% in Adults 18-49 (5.1/13 vs. 3.9/10) and by 17% in Adults 25-54 (5.6/14 vs. 4.8/11).
* "Lost" was up week to week among Adults 18-49 (5.1/13 vs. 5.0/13) and across each of the key men demographics: M18-34 (3.8/12 vs. 3.4/11), M18-49 (4.5/12 vs. 4.1/12) and M25-54 (5.0/13 vs. 4.9/13).
* The ABC drama has topped Wednesday's 10 o'clock hour in the key Adult 18-49 sales demographic on all 15 telecasts since entering its new time slot. In addition, it ranks as No. 1 scripted program on Wednesday this season and has been the top-rated scripted series of the night among Adults 18-49 for 6 consecutive weeks.
* Despite its late time period and declining overall television usage levels, "Lost" grew by 7% in Total Viewers (11.7 million to 12.5 million) and by 8% among young adults (4.9/12 to 5.3/14) from its first half-hour to its second half-hour.
* The penultimate episode this season for "Lost" improved its hour for ABC over the same night last year by 4.5 million viewers and 70% in Adults 18-49 (7.6 million & 3.0/8 on 5/17/06).
Dat maakt geen bal meer uit, want de nieuwe seizoenen zijn toch al besteldquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef Xurk het volgende:
Dit is wel goed nieuws:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Is dat zo moeilijk om te vinden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste episode van dit seizoen?
Als jij wat dingen bij elkaar kunt zetten wil ik wel meehelpen met een nieuw kopje maken in de OP met wat algemene punten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef calvobbes het volgende:
Ja en misschien kan er dan ook een uitleg bij waar de serie over gaat. Wat Jack z'n verleden is, waarom Ben zijn vader heeft vermoord, waar die ijsbeer vandaan kwam en wat voor een bizar eiland dat nou is.
Dan kunnen de mensen die het nog nooit hebben gezien, maar wel alles willen weten en te lui zijn om even naar bijv. www.lostpedia.com te gaan, ook gewoon meedoen in dit topic
Waar is dat uit gebleken dan? Ik heb alle afleveringen gezien, maar ben nog geen bewijs hiertegen tegengekomen. Of hebben de makers dat gezegd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef Addict89 het volgende:
Samen met de vermelding dat ze echt niet dood zijn of in purgatory.
pars pro toto? verduidelijk eens?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef Symer het volgende:
[afbeelding]
Wij noemen die dingen 'luiken' als pars pro toto, maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom Dharma dat onderwatergebouw een 'hatch' zou noemen
Dat is een algemene beschrijving over Lost die ook voor alle andere afleveringen opgaat. En die is gebaseerd op een 'tijdslot' van 1 uur (van 9 tot 10). De uitzending duurt een minuut of 42, en daarnaast is er 18 minuten reclame.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef patriek het volgende:
Hey, paar paginas terug gelezen dat jullie zeiden dat de dubbele aflevering 82 minuten zou duren. Op tv.com staat dat de aflevering 60 minuten duurt. http://www.tv.com/lost/show/24313/summary.html?tag=recent;featured;title;4&om_act=convert&om_clk=gumballs . Ik hoop dat jullie gelijk hebben, want 82 minuten is natuurlijk veel beter
Pars = deelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pars pro toto? verduidelijk eens?
Is een metoniem. Je benoemt een klein deel van iets, maar bedoelt het geheel. We kenden in seizoen 1 alleen het luik, toen later het hele station onthuld werd bleven we dat geheel aanduiden als 'het luik' (hatch).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pars pro toto? verduidelijk eens?
yeah thanks , lekker 80 minuten lost kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is een algemene beschrijving over Lost die ook voor alle andere afleveringen opgaat. En die is gebaseerd op een 'tijdslot' van 1 uur (van 9 tot 10). De uitzending duurt een minuut of 42, en daarnaast is er 18 minuten reclame.
De uitzending van komende woensdag is van 9 tot 11. Dus waarschijnlijk 2 keer 42 minuten show en 2 keer 18 minuten reclame.
[ Bericht 13% gewijzigd door budha op 20-05-2007 00:24:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus haal het weg.2000 light years from home
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Merkie het volgende:
Het is überhaupt al een spoiler als je zegt dat:Goed punt, dus aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus haal het weg.![]()
Dus de dubbele aflevering zullen we stukjes pr0n zien (met flashbacks erbij uiteraard)?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vet man, Charlie valt weer met z'n neus in de boter met al die vrouwtjes daar, die natuurlijk al jaren verstoken zijn gebleven van mannelijke aandacht.
quote:Op zondag 20 mei 2007 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus de dubbele aflevering zullen we stukjes pr0n zien (met flashbacks erbij uiteraard)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
27th August 2007quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
Wanneer begint prison break dan?
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]
1. Wat is er zo speciaal aan 8.15?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Symer het volgende:
Hoe laat is het volgens de klok in het konijn?
[afbeelding]
8:15![]()
[..]
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77![]()
Verder zag ik deze demo voor een Lost-gameHoe geweldig is dat
1. Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
1. Wat is er zo speciaal aan 8.15?
2. Wat is er zo speciaal aan het getal 77?
3. Vaag spel![]()
Komt er een videogame uit ja?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Symer het volgende:
[..]
3. Hopelijk qua opzet in niets gelijkend op de videogame die later die jaar uitkomt![]()
Mja das wel waar. Maar vorige week ging het een stuk sneller, toen keek ik de aflevering na een paar dagen en waren we al 2 topics verder (waardoor ik een heel topic mistte zonder het door te hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Symer het volgende:
Het lijkt traag te gaan misschien, maar 227 posts in 3 dagen is nog steeds een recordtempo.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eindelijk het mysterie van de kabel opgelost
Dat was idd ongehoord snel. Het leek het Prison Break-topic welquote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja das wel waar. Maar vorige week ging het een stuk sneller, toen keek ik de aflevering na een paar dagen en waren we al 2 topics verder (waardoor ik een heel topic mistte zonder het door te hebben)
Volgens mij was dat 1 van de oudste, nog onbeantwoorde, vragen in de seriequote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eindelijk het mysterie van de kabel opgelost
Het lijkt me nogal gevaarlijk om achter een kabel aan te duiken als je niet weet waar het naartoe leidt. Zeker als je daar geen reden toe hebt.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.
Hoe bedoel je "de code voor wanneer de Hostiles aanvallen"?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Symer het volgende:
[..]
1. Serieus?Ah, je hebt het al.
2. 77, de code voor wanneer de Hostiles aanvallen en waarmee Locke The Pearl opblaast. Verder: The episode (Enter 77) premiered on March 7th, 2007.The Episode also occurs on day 77 in the LOST universe, December 7, 2004.
3. Hopelijk qua opzet in niets gelijkend op de videogame die later die jaar uitkomt![]()
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidtquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef Symer het volgende:
Het lijkt me nogal gevaarlijk om achter een kabel aan te duiken als je niet weet waar het naartoe leidt. Zeker als je daar geen reden toe hebt.
Daarom is het een serie. Dingen gebeuren gewoonquote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidt
Dat was (bijna) allemaal Locke's werk en die deed dat alleen omdat hij denkt dat het z'n lot is.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidt
Alledrie je feiten: coolquote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Symer het volgende:
Hoe laat is het volgens de klok in het konijn?
[afbeelding]
8:15![]()
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77![]()
Verder zag ik deze demo voor een Lost-gameHoe geweldig is dat
Dan hebben de makers in ieder geval hun woorden waargemaakt, er werd in ieder geval een paar weken terug gezegd dat één van de s1-mysteries binnenkort opgelost zou wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef Symer het volgende:
Volgens mij was dat 1 van de oudste, nog onbeantwoorde, vragen in de serie
Deden ze meteen al toen ze het ontdekten, alleen dan de andere kant opquote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep?
Was het niet zo dat Rousseau allemaal vallen had neergelegd bij die kabel?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef NielZjuh het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Rousseau allemaal vallen had neergelegd bij die kabel?
Ik had de "band" stilgezet en dacht aan You're too cool ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik zat in het begin ook te denken aan: lo-two-ery , uitspreken als lottery. Dat kun je dan weer linken aan Hurley's loterij(numbers). Maar ik denk eerder losery idd![]()
ja die is goed he :-)quote:Op maandag 21 mei 2007 01:09 schreef Autoreply het volgende:
Whehe, die megaspoiler aan 't einde van 't vorige topic![]()
Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...quote:Op maandag 21 mei 2007 02:31 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ja die is goed he :-)
volgens mij hebben maar weinig mensen die gelezen maar ik denk echt dat "right ie on the money" is.
Vooral als ze er naast zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...
misschien het jeugdvriendinnetje van benquote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
Hij lijkt er ook wel wat op.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Goh dat wisten we nog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
ik vindet gek dat die andere kerel (die ben in het bos buiten het hek tegenkwam als kind) toen ook al volwassen was, en nu nog net zo oud terwijl ben wèl ouder is gewordenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Als 1 van die 2 echt Bens vriendin is kan hij stiekem af en toe die onderzeeër heen en weer gestuurd hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Eindelijkquote:
Podcasts? Waarom dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Moet je rechten gaan studeren, dan behandel je ze.
Ja, dat zou nog is best kunnen datie z'n jeugdliefde daar heeft verstopt. Als ze van the others zijn is het weer zo simpelquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Als 1 van die 2 echt Bens vriendin is kan hij stiekem af en toe die onderzeeër heen en weer gestuurd hebben.
Maar dan zitten ze nu al een tijdje op een stokkie te bijten, die zullen dus wel flink pissig zijn.
Inderdaad, Lost wacht minstens 2 jaar met het voorzetten van verhaallijnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is toch al veel te vroeg om het verhaallijn van zn vriendinnetje verder te zetten.
Joah.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef TwyLight het volgende:
maar de volgende ep, is dat de final? of niet?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef TwyLight het volgende:
maar de volgende ep, is dat de final? of niet?
Hehe leuk hoe ze reageren over het feit dat we te weten zijn gekomen wat die kabel was: "The show gave us an answer, finally... thank God!"quote:
Eugene, hoe wij onze tijd gaan besteden als er geen Lost meer is, is Lost-gerelateerd, hetgeen mij evident lijkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef Mike het volgende:
Offtopic reacties verwijderd.
Offtopic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef Mike het volgende:
Plus noem me gewoon Mike, da's ook wel zo aardig.
Jij was anders de eerste die met de naam Eugene op de proppen kwamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Offtopic.
Maar sorry, het komt allemaal door Merkie door wie ik geïndoctrineerd ben.![]()
Samenvatting van het seizoen door de producers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is The Answers?
Oh en dat valt dan tequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Samenvatting van het seizoen door de producers.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh en dat valt dan teyup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |