pars pro toto? verduidelijk eens?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef Symer het volgende:
[afbeelding]
Wij noemen die dingen 'luiken' als pars pro toto, maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom Dharma dat onderwatergebouw een 'hatch' zou noemen
Dat is een algemene beschrijving over Lost die ook voor alle andere afleveringen opgaat. En die is gebaseerd op een 'tijdslot' van 1 uur (van 9 tot 10). De uitzending duurt een minuut of 42, en daarnaast is er 18 minuten reclame.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:57 schreef patriek het volgende:
Hey, paar paginas terug gelezen dat jullie zeiden dat de dubbele aflevering 82 minuten zou duren. Op tv.com staat dat de aflevering 60 minuten duurt. http://www.tv.com/lost/show/24313/summary.html?tag=recent;featured;title;4&om_act=convert&om_clk=gumballs . Ik hoop dat jullie gelijk hebben, want 82 minuten is natuurlijk veel beter
Pars = deelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pars pro toto? verduidelijk eens?
Is een metoniem. Je benoemt een klein deel van iets, maar bedoelt het geheel. We kenden in seizoen 1 alleen het luik, toen later het hele station onthuld werd bleven we dat geheel aanduiden als 'het luik' (hatch).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
pars pro toto? verduidelijk eens?
yeah thanks , lekker 80 minuten lost kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is een algemene beschrijving over Lost die ook voor alle andere afleveringen opgaat. En die is gebaseerd op een 'tijdslot' van 1 uur (van 9 tot 10). De uitzending duurt een minuut of 42, en daarnaast is er 18 minuten reclame.
De uitzending van komende woensdag is van 9 tot 11. Dus waarschijnlijk 2 keer 42 minuten show en 2 keer 18 minuten reclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door budha op 20-05-2007 00:24:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus haal het weg.2000 light years from home
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Merkie het volgende:
Het is überhaupt al een spoiler als je zegt dat:Goed punt, dus aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus haal het weg.![]()
Dus de dubbele aflevering zullen we stukjes pr0n zien (met flashbacks erbij uiteraard)?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vet man, Charlie valt weer met z'n neus in de boter met al die vrouwtjes daar, die natuurlijk al jaren verstoken zijn gebleven van mannelijke aandacht.
quote:Op zondag 20 mei 2007 09:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus de dubbele aflevering zullen we stukjes pr0n zien (met flashbacks erbij uiteraard)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
27th August 2007quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
Wanneer begint prison break dan?
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:24 schreef Xurk het volgende:
Grappig inderdaadNet als dit [hint: iets staat achterstevoren]:
[afbeelding]
1. Wat is er zo speciaal aan 8.15?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Symer het volgende:
Hoe laat is het volgens de klok in het konijn?
[afbeelding]
8:15![]()
[..]
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77![]()
Verder zag ik deze demo voor een Lost-gameHoe geweldig is dat
1. Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
1. Wat is er zo speciaal aan 8.15?
2. Wat is er zo speciaal aan het getal 77?
3. Vaag spel![]()
Komt er een videogame uit ja?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Symer het volgende:
[..]
3. Hopelijk qua opzet in niets gelijkend op de videogame die later die jaar uitkomt![]()
Mja das wel waar. Maar vorige week ging het een stuk sneller, toen keek ik de aflevering na een paar dagen en waren we al 2 topics verder (waardoor ik een heel topic mistte zonder het door te hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Symer het volgende:
Het lijkt traag te gaan misschien, maar 227 posts in 3 dagen is nog steeds een recordtempo.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eindelijk het mysterie van de kabel opgelost
Dat was idd ongehoord snel. Het leek het Prison Break-topic welquote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja das wel waar. Maar vorige week ging het een stuk sneller, toen keek ik de aflevering na een paar dagen en waren we al 2 topics verder (waardoor ik een heel topic mistte zonder het door te hebben)
Volgens mij was dat 1 van de oudste, nog onbeantwoorde, vragen in de seriequote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eindelijk het mysterie van de kabel opgelost
Het lijkt me nogal gevaarlijk om achter een kabel aan te duiken als je niet weet waar het naartoe leidt. Zeker als je daar geen reden toe hebt.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.
Hoe bedoel je "de code voor wanneer de Hostiles aanvallen"?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Symer het volgende:
[..]
1. Serieus?Ah, je hebt het al.
2. 77, de code voor wanneer de Hostiles aanvallen en waarmee Locke The Pearl opblaast. Verder: The episode (Enter 77) premiered on March 7th, 2007.The Episode also occurs on day 77 in the LOST universe, December 7, 2004.
3. Hopelijk qua opzet in niets gelijkend op de videogame die later die jaar uitkomt![]()
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidtquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef Symer het volgende:
Het lijkt me nogal gevaarlijk om achter een kabel aan te duiken als je niet weet waar het naartoe leidt. Zeker als je daar geen reden toe hebt.
Daarom is het een serie. Dingen gebeuren gewoonquote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidt
Dat was (bijna) allemaal Locke's werk en die deed dat alleen omdat hij denkt dat het z'n lot is.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik in deze serie geen argument. Ze doen allerlei gevaarlijke dingen, ze gaan een hatch in waarvan ze geen flauw benul hebben wat daar zit, en ook andere dharma stations. Ze zijn in ieder geval nieuwsgierig genoeg om eens te gaan checken waar die kabel heen leidt
Alledrie je feiten: coolquote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Symer het volgende:
Hoe laat is het volgens de klok in het konijn?
[afbeelding]
8:15![]()
Als je de letters YRE2OL bij elkaar optelt (dmv posities in het alfabet) krijg 25+18+5+2+15+12= 77![]()
Verder zag ik deze demo voor een Lost-gameHoe geweldig is dat
Dan hebben de makers in ieder geval hun woorden waargemaakt, er werd in ieder geval een paar weken terug gezegd dat één van de s1-mysteries binnenkort opgelost zou wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef Symer het volgende:
Volgens mij was dat 1 van de oudste, nog onbeantwoorde, vragen in de serie
Deden ze meteen al toen ze het ontdekten, alleen dan de andere kant opquote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep?
Was het niet zo dat Rousseau allemaal vallen had neergelegd bij die kabel?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze nooit eerder zijn gaan kijken waar die kabel heenliep? Bovendien vond ik wel dat Sayid erg snel tot de conclusie kwam dat het onderwaterstation daar dan wel zou liggen terwijl zelfs Juliette geen flauw idee had waar het lag.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef NielZjuh het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Rousseau allemaal vallen had neergelegd bij die kabel?
Ik had de "band" stilgezet en dacht aan You're too cool ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, ik zat in het begin ook te denken aan: lo-two-ery , uitspreken als lottery. Dat kun je dan weer linken aan Hurley's loterij(numbers). Maar ik denk eerder losery idd![]()
ja die is goed he :-)quote:Op maandag 21 mei 2007 01:09 schreef Autoreply het volgende:
Whehe, die megaspoiler aan 't einde van 't vorige topic![]()
Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...quote:Op maandag 21 mei 2007 02:31 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ja die is goed he :-)
volgens mij hebben maar weinig mensen die gelezen maar ik denk echt dat "right ie on the money" is.
Vooral als ze er naast zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Altijd leuk om eens na te lezen nadat je de epi gezien hebt...
misschien het jeugdvriendinnetje van benquote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
Hij lijkt er ook wel wat op.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Goh dat wisten we nog nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
Ik zat net nog even geschiedenis te leren voor mn examen morgen.. Kom ik opeens de man John Locke tegen, schijnt ook n historisch figuur te wezen.
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!quote:Op maandag 21 mei 2007 17:52 schreef Shrien het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wow. Voor je het weet blijkt Rousseau nog een of andere filosoof te zijn! Of David Hume! Of Edmund Burke!
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me niet, ze zijn vrij jong en dan zouden ze daar als kinderen hebben gezeten.
maar goed het blijft lost dus het zou best kunnen.
zou wel vet zijn imo
ik vindet gek dat die andere kerel (die ben in het bos buiten het hek tegenkwam als kind) toen ook al volwassen was, en nu nog net zo oud terwijl ben wèl ouder is gewordenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Als 1 van die 2 echt Bens vriendin is kan hij stiekem af en toe die onderzeeër heen en weer gestuurd hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben was toch al volwassen toen de rest van Dharma werd uitgemoord? Dus zo heel lang geleden hoeft dat niet te zijn, een paar jaar misschien. Vraag is natuurlijk wel hoe die mensen het in dat onderwaterstation hebben volgehouden zo lang...
Eindelijkquote:
Podcasts? Waarom dat?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Moet je rechten gaan studeren, dan behandel je ze.
Ja, dat zou nog is best kunnen datie z'n jeugdliefde daar heeft verstopt. Als ze van the others zijn is het weer zo simpelquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Als 1 van die 2 echt Bens vriendin is kan hij stiekem af en toe die onderzeeër heen en weer gestuurd hebben.
Maar dan zitten ze nu al een tijdje op een stokkie te bijten, die zullen dus wel flink pissig zijn.
Inderdaad, Lost wacht minstens 2 jaar met het voorzetten van verhaallijnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is toch al veel te vroeg om het verhaallijn van zn vriendinnetje verder te zetten.
Joah.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef TwyLight het volgende:
maar de volgende ep, is dat de final? of niet?
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:52 schreef TwyLight het volgende:
maar de volgende ep, is dat de final? of niet?
Hehe leuk hoe ze reageren over het feit dat we te weten zijn gekomen wat die kabel was: "The show gave us an answer, finally... thank God!"quote:
Eugene, hoe wij onze tijd gaan besteden als er geen Lost meer is, is Lost-gerelateerd, hetgeen mij evident lijkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef Mike het volgende:
Offtopic reacties verwijderd.
Offtopic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef Mike het volgende:
Plus noem me gewoon Mike, da's ook wel zo aardig.
Jij was anders de eerste die met de naam Eugene op de proppen kwamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Offtopic.
Maar sorry, het komt allemaal door Merkie door wie ik geïndoctrineerd ben.![]()
Samenvatting van het seizoen door de producers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is The Answers?
Oh en dat valt dan tequote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Samenvatting van het seizoen door de producers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh en dat valt dan teyup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |