Ik vind dat ook zo idioot.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:56 schreef Lobasca het volgende:
Is daar wel eens een bezoeker/ gast geweest, die de achterlijke kussen van die idioten afsloeg?
DIe naam past beter bij: SM-club the Golden Cagequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef SiRojK het volgende:
Wijnhuis 'the Golden Cage'
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef Kaleddis het volgende:
Typerend weer, iedereen aan het afruimen en helpen. Amanda zit alleen aan tafel een sigaretje te roken![]()
Ik ben niet zo van het zoenen met Jan en Alleman. Op feestjes zeg ik ook rustig dat ik niet verder ga dan een hand. Waarna ik naar de keuken of het toilet verdwijn om die grondig te wassen. Brrr...quote:
Wij zijn normaal. Ik steek vaak een hand uit voordat er gesmakt kan wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zoenen met Jan en Alleman. Op feestjes zeg ik ook rustig dat ik niet verder ga dan een gand. Waarna ik na de keuken of het toilet verdwijn om die grondig te wassen. Brrr...
Past dan mooi bij de rest van haar outfit!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Lieke gaat weer voor haar lelijk oubollige kapsel
Voorbereiding op alweer een degelijk 'zo kan ik niet met je verder Huub' gesprek?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Lieke gaat weer voor haar lelijk oubollige kapsel
Correctie: Ze zijn voor zieke kindjes (Amanda)quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef SiRojK het volgende:
Iedereen druk in de weer.. Vast voor vrienden van de redactie
Lieke is de enige die Huubje kan behoeden voor vroegtijdig instorten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorbereiding op alweer een degelijk 'zo kan ik niet met je verder Huub' gesprek?
Mijn god, wat kun jouw ogen bedriegenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is de enige die Huubje kan redden van vroegtijdig instorten.![]()
![]()
Ook gemeen, om z ieke kindjes foto's van de bewoners te sturen! Ja zal als ziek kind ziijnde maar een foto van Natasja tussen je post vinden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Correctie: Ze zijn voor zieke kindjes (Amanda)
Huh? Lieke is de aanleiding van een vroegtijdig instorten van Huub (als dat ooit zover zou komen).quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is de enige die Huubje kan redden van vroegtijdig instorten.![]()
![]()
FdW is nu eenmaal into de Libelles.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, wat kun jouw ogen bedriegenDie knul is al helemaal verzwakt!
Dat lijkt me dodelijk. Uit veiligheid zal daarna wel de hele afdeling van het ziekenhuis tijdelijk gesloten wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ook gemeen, om z ieke kindjes foto's van de bewoners te sturen! Ja zal als ziek kind ziijnde maar een foto van Natasja tussen je post vinden...![]()
Kun je dat vertalen in clean readable Dutch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
FdW is nu eenmaal into de Libelles.![]()
Gelukkig, is voor het audiodagboekquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorbereiding op alweer een degelijk 'zo kan ik niet met je verder Huub' gesprek?
Lieke is inderdaad van: stand by your man.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's alleen maar uitstel van executie. Lieke is een volhoudertje.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Kun je dat vertalen in clean readable Dutch?
Nou inderdaad. Wat zou ik dan een ruime keuze hebben als ik niet al was voorzien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is inderdaad van: stand by your man.![]()
![]()
Waren alle vrouwen maar zo!![]()
![]()
Bij mij wordt niet gelezen wanneer ik een vrouw tot ongekende hoogtes van genot breng.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem.
FdW neukt graag Libelle-lezeressen.
Dan leg ik mijn Libelle even weg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij mij wordt niet gelezen wanneer ik een vrouw tot ongekende hoogtes van genot breng.![]()
Dat is wijnproevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is ook een doorzettertje, hij zit weer aan de wijn!
Tsja, hij heeft nu de smaak te pakkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas is ook een doorzettertje, hij zit weer aan de wijn!
Eerst naar de gang en nu weer terug naar de private roomquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:17 schreef SiRojK het volgende:
Waar is Jaap zijn grote stoel eigenlijk gebleven?
Oh, daar worden tegenwoordig de 12 uur niet meer voor gebruikt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De oma van Nicolaas was een tijdje geleden ernstig ziek. Zojuist zegt hij dat ze is overleden. Daarom was hij dus laatst een aantal uren weg .....
[afbeelding]
Ja, daar hebben ze gisteren ook al gesproken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
Nicolaas adviseert Jaap een pak in de kast van de master bedroom op te hangen voor het geval hij eruitgaat.
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh, daar worden tegenwoordig de 12 uur niet meer voor gebruikt?
Wordt op zondag begraven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?
Menige begraafplaats en crematorium werkt op zondag. Enkele plaatsen hebben een structureel capaciteitstekort.quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zelf denk ik dat Jaap hem er in houd.
No words neededquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.
Nicolaas is in ieder geval enorm aan het bruin-neuzen bij Jaapquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas wil er ook uit denk ik, nu dat zijn oma is overleden.
Me too. Het was volstrekt idioot, dat Syl daar een unanieme stemming voor nodig had.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.
Dat, en ik vond het drama niet bepaald iets wat mij aanging of kon boeienquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Me too. Het was volstrekt idioot, dat Syl daar een unanieme stemming voor nodig had.
Zou best nog wel eens kunnen.. ik vind dat hij leuk kan schrijven!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Jaap gaat doorbreken zegt ie. Klaar.
En toen Lieke wegliep zei hij dat het echt niet werkt, maar dat hoeft Lieke niet te weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Huh? De computer in de private staat op Tell Me en er is geen ikoontje voor internet te zien. Volgens Nicolaas moet hij daarom opnieuw opgestart worden.
Geen enkel idee, heb gewoon het gevoel dat er vanavond niks gebeurdquote:
Vandaar dat hij zo'n vertekend beeld van zichzelf heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb geen behoefte aan contact met valse mensen. Ik zeg vriendelijk goede morgen en welterusten en dat is het". Amanda loopt weer weg.
[afbeelding]
C'mon, Huubje is absoluut niet a-sociaal. Hij speelt het spel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas:
Jaap pretendeert asociaal te zijn
Natasia is super asociaal
Huub is super asosiaal
Amanda is super asociaal
Gelijk heeft ie!
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doetquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
C'mon, Huubje is absoluut niet a-sociaal. Hij speelt het spel...
nou ........eigenlijk viind ik iedereen die daar rondloopt asociaal maar als ze dat niet waren liepen zij er ook weer niet dus......en zaten wij hier nu niet..... Immers niets is zo boring als mensen met sociaal wenselijk gedrag althans dat vind ik......Dus heb ik een werkkring gezocht die aan mijn wensen voldoet in dat opzicht en kijk ik naar DGKquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas:
Jaap pretendeert asociaal te zijn
Natasia is super asociaal
Huub is super asosiaal
Amanda is super asociaal
Gelijk heeft ie!
Vertel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Die draait al met haar reet en tieten sinds ze binnen is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat draaien.
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbelquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
nou zo n tattoo allah maar een oorbel brrrrr jakkiequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef product het volgende:
[..]
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbel....
Ja, en ik was van de week al de peetvader van Liekequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je gaat hem toch meteen geloven met die mooie ogen
[afbeelding]
nou, ik weet het niet hoor....de tribals van nu was het hartje met moeder erin of het anker van toen...altijd zelfde types die dat soort troep dragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou zo n tattoo allah maar een oorbel brrrrr jakkie![]()
het verbaast mij niet, alleen geloof ik niet dat hij in het verleden nooit gepest is, anders kun ke nooit zo worden zoals hij nu isquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Iig erg passief.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij is Nicolaas al een tijd lang depressief.
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het spel is niet zijn doel, hij zit er gewoon om die 47.000 euri te incasseren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Vind ik ook enorm afstotend... Dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef product het volgende:
[..]
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbel....
Google heeft me al geholpenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Marrije het volgende:
Hoe heet dit liedje??
En zo praten ze elkaar weer een goed gevoel aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Brian heeft het niet groot op geblazen, dat heeft Amanda zelf gedaan. Hij is er pas over begonnen toen hij had gehoord dat zij het er met Eric over gehad had.
Zo scherp is hij (nu) niet in zijn denken. In het land der blinden.... Twee (kleine) uitzonderingen daargelaten, is het cognitief vermogen in DGK toch zwaar beneden peil. Volgens mij is Nicolaas in optima forma een stuk intelligenter dan de rest van de 'miljonairs', maar werken alle drank en zijn mindset momenteel niet echt mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Dan is zijn coming out aanstaande...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Brian - Iedereen zit maar te lullen en te schrijven, maar ik heb geen angst meer, no fear!
Dr. Oetker, zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef product het volgende:
Natasia is jaloerssssss ha ha ha, btw, ze lijkt wel lelijker te zijn dan anders, vandaag
Jimmy Hasselbaink met een pruik op!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Amanda haar plaats gewezen.
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/14279/2000582727686483487_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Brian praat Bart, Nathanael Huub, Jaap en Natasia na.....Hij kan geen eigen mening vormen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.
![]()
En projecteert al zijn eigen tekortkomingen op anderen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Brian praat Bart, Nathanael Huub, Jaap en Natasia na.....Hij kan geen eigen mening vormen....![]()
En 2 kleintjes is 1 grote!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Familie en vriendendag. Ze mogen zondag allemaal 2 personen uit te nodigen voor een middag.
Erics familie wil niet komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Familie en vriendendag. Ze mogen zondag allemaal 2 personen uit te nodigen voor een middag.
Die kunnen dan zondag afscheid nemen van mama Natasia voor het geval ze de operatie niet overleefd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:12 schreef ruby het volgende:
Natasia weer op haar enge manier: M'n kindjes.....Wilgo......jeeeuuuujjj.
Pfffff.
Bedoel je Bier en tieten van Jaap, dat was een nummer van Boney M. (Brown girl in the ring) waarschijnlijk was dat ook weer gejat van een anderquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Marrije het volgende:
Hoe heet dit liedje??
Ik ben ondertussen wel razend benieuwd naar dat andere zusje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
Amanda is zich aan het afvragen waar ze al die familie vandaan moet halen.
Ik vind 't trouwens wel gek voor zo'n jonge meid dat ik nooit wat over haar ouders hoor, ze zit er best lang nu al toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
Amanda is zich aan het afvragen waar ze al die familie vandaan moet halen.
Of dat ze terugkomt als man... Ongelukjes zitten in een klein hoekje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kunnen dan zondag afscheid nemen van mama Natasia voor het geval ze de operatie niet overleefd.
Achquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
Rent-a-Mom, Amanda..
quote:
Ontroerende manier van doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat dat zusje van Amanda weer komt.
Die heeft zo`n ontroerende manier van doen.
Jammer dat die kutkinderen van Natasia weer komen.![]()
Dat mag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontroerende manier van doen?Omdat ze traag praat? Vind je dat ontroerend?
Ik vond 't eerder 'n beetje lachwekkend of storend, in ieder geval niet ontroerend.
Wil wedden dat ie moet werken ofzo ietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Hopelijk trekt Wilgo weer flink van leer tegen die vislip.
Nee haar zussen met knie-klemmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
Rent-a-Mom, Amanda..
Ik bedoel meer te zeggen hoe erg is het dat een naaste zich laat opereren met alle risico's vandien en jezelf toch meent in DGK te moeten blijven. Natasia denkt te veel licht over operaties.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Of dat ze terugkomt als man... Ongelukjes zitten in een klein hoekje.
Goh, ben ik het toch nog een keer eens met je....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb haar 1 keer gezien, en toen vond ik het ontroerend, ik was er stil van.
Zeker niet lachwekkend, het was lief.
Denk niet dat ie komt, moest werken ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat levert hem een zekere eerste plaats in de popupoll op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap haar dan gaat terroriseren.
sterker nog...hoop dat hij eist dat ze naar huis komt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
De gevolgen van een hersenbloeding nav fysiek geweld (nog wel bij een heel jonge vrouw), zijn niet lachwekkend of storend, maar eerder om van te janken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontroerende manier van doen?Omdat ze traag praat? Vind je dat ontroerend?
Ik vond 't eerder 'n beetje lachwekkend of storend, in ieder geval niet ontroerend.
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef ruby het volgende:
Natasia kan natuurlijk ook Ton, haar lebbervriendje uitnodigen. Dan kan ze hem voorstellen aan Wilgootje.
hahaha,zo`n blik van: tis dat ik er voor betaald word,maar anders.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.
Wilgo is trouwens altijd wel okay, hij straalt zo`n heerlijke frisse tegenzin uit als hij er is.
Anders is het Wilgonequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...hoop dat hij eist dat ze naar huis komt!![]()
Heerlijk toch? Interessant juist om te zien hoe ze zich opstelt tegenover Amanda en Jaap na de vieze brieven die ze heeft geschreven.quote:
ja geweldig hequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.
Wilgo is trouwens altijd wel okay, hij straalt zo`n heerlijke frisse tegenzin uit als hij er is.
Iedereen die vindt maar dat Amanda zo'n makkelijk leventje heeft en dat ze verwend is maar ze moet alles maar zelf uit vogelen volgens mij...En kijk eens wat een vrolijkheid en liefde ze uitstraalt, elke dag weer....nooit chagrijnig, nooit mensen onnodig kwetsend. Oke een beetje dom en naief maar voor de rest is ze top!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Nee haar zussen met knie-klemmen
Ik zoek wel ff een foto voor je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef Starlie het volgende:
Zou wel leuk zijn als die Hedda van Huub komt..... ben nu wel benieuwd hoe ze eruit ziet! Nadeel is alleen dat Lieke daarna jaloers is en er weer eindeloze discussies gaan komen!
Lieke herkent een echt leuke meid wel als ze er een ziet... dus dat wordt zeker jaloeziequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef Starlie het volgende:
Zou wel leuk zijn als die Hedda van Huub komt..... ben nu wel benieuwd hoe ze eruit ziet! Nadeel is alleen dat Lieke daarna jaloers is en er weer eindeloze discussies gaan komen!
Jaja, dat weet ik nou wel. Ik vind 't dan ook niet lachwekkend omdat ik denk aan de dag waarop ze in elkaar werd geslagen of wat er ook is gebeurd, ik vind 't gewoon lachwekkend omdat de conversatie van de twee dames lachwekkend was. Always look on the bright side of life hoor..quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
De gevolgen van een hersenbloeding nav fysiek geweld (nog wel bij een heel jonge vrouw), zijn niet lachwekkend of storend, maar eerder om van te janken.
Whehe...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar komt die blaasontsteking toch vandaan ?
[afbeelding]
Stoker. Huub nodigt dan vast Ernesto Hoost uit...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico heeft de broer van Brian uitgenodigd??
Je insemineert toch niet dat het van Huub's tong is, hoop ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waar komt die blaasontsteking toch vandaan ?
[afbeelding]
Hedda was toch in new zeeland?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft Hedda en Joris uitgenodigd
Dat heeft een reden! Hoe komt Huub van Lieke af? Huub zet grof geschut in: Hedda! Als de boodschap dan nóg niet duidelijk is, is Lieke echt dommer dan dom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft Hedda en Joris uitgenodigd
Ja dan kan ie nog iemand uit nodigen, twee kleintjes tellen voor een toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef Starlie het volgende:
Nee, ik insemineer haar nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Je insemineert toch niet dat het van Huub's tong is, hoop ik![]()
Dan liever Lucia Rijker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stoker. Huub nodigt dan vast Ernesto Hoost uit...
Dank u!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.(...)orized/photo0187.jpg
http://huubfeedsyourhead.(...)orized/photo0076.jpg
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef ruby het volgende:
Brian ligt alvast in een doodskistpositie.
Best slim, als overlevingsstrategie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico heeft de broer van Brian uitgenodigd??
Familie óf vrienden. Hoeft niet familie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
Nathanael is familie van wie. Denk niet dat dat de bedoeling is![]()
Door wie???quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
Nathanael wordt uitgenodigd !!!!
Ze mogen geloof ik zelf bepalen wie ze uitnodigen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
En plassen na de sex!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef carpediem23 het volgende:
Van Sex kun je blaasontsteking krijgen, vaak als je na de sex je niet gaat douchen en er bacterien achter blijven!!!! Dus Amanda ga eens douchen en trek daarnaast eens een broek aan ipv die t shirt achtige jurkjes.
Bijzonder mooi meisjequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef ruby het volgende:
Brian ligt alvast in een doodskistpositie.
Ze heeft wel wat ja... Alles beter dan Lieke zou ik zeggen....quote:
Het grootste risico op een blaasontsteking is, wanneer je meteen na anale sex ook vaginale sex hebt...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef carpediem23 het volgende:
Van Sex kun je blaasontsteking krijgen, vaak als je na de sex je niet gaat douchen en er bacterien achter blijven!!!! Dus Amanda ga eens douchen en trek daarnaast eens een broek aan ipv die t shirt achtige jurkjes.
je hoeft na sex niet perse direct te douchen hoor....plassen is wel heel verstandig,dan plas je de bacterieen uit!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef carpediem23 het volgende:
Volgens mij is hij ernstig gefrustreerd omdat Amanda daarstraks bij hem wegliep. En een gesprek met Natasia bracht ook al geen verlichting omdat ze op de bank werden geroepen.quote:
Nicolaas....quote:
Kenners op het forumquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het grootste risico op een blaasontsteking is, wanneer je meteen na anale sex ook vaginale sex hebt...
ja dat is inderdaad vragen om ellende!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het grootste risico op een blaasontsteking is, wanneer je meteen na anale sex ook vaginale sex hebt...
Ja hoor je gaat naar de dokter voor een blaasontsteking en je krijgt gelijk een spoedcursus over hoe het kan komen en hoe je het kan verhelpen... in het geval van Amanda zal een condoom ook geen slechte optie zijn denk ik!quote:
Huub heeft in ieder geval een uitgesproken smaak voor damesquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huub is ook niet alleen die dag, en 't is niet eens met de avond er bij, dus ik denk dat we niet veel spannends hoeven te verwachten tussen Huub en Nathanael. En indien Nathanael wel wil rotzooien staat Huub dus ook niet alleen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico's keus: Brians broer en Nathaneal.... Gezellig voor Huubje
Het plaatje spreekt boekdelen. Zeikmode.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Eric is heel vals. Ik had mijn blaadje opgevouwen en hij maakte het open. Heel vals"
[afbeelding]
Nou nee... ik heb vroeger wel seksuele voorlichting gehad op schoolquote:
Speltechnisch een leuke.... De vijand van Huub uitnodigen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat raar? Toen Nathanaël in DGK kwam, was Nicolaas toch al weg?
wilgo geeft hem waarschijnlijk nog groot gelijk ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft Huub gezegd dat hij zondag maar eens tegen Wilgo moet zeggen wat hij altijd tegen haar zegt over de kindjes.
Er is toch ook zoiets als een intiem shower?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je hoeft na sex niet perse direct te douchen hoor....plassen is wel heel verstandig,dan plas je de bacterieen uit!![]()
zeker aan te raden als je al gevoelig bent voor blaasontstekingen.
Het is een stomme huilie!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Eric is heel vals. Ik had mijn blaadje opgevouwen en hij maakte het open. Heel vals"
[afbeelding]
Ik zal wel gek zijn hoor, maar wat heeft plassen te maken met sex hebben. Zijn jullie in de war met het gaatje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je hoeft na sex niet perse direct te douchen hoor....plassen is wel heel verstandig,dan plas je de bacterieen uit!![]()
zeker aan te raden als je al gevoelig bent voor blaasontstekingen.
euhh jaa....maar het gaat om de bacterieeen die in je plasbuis zitten zeg maar....die veroorzaken de onsteking.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Er is toch ook zoiets als een intiem shower?
Sexy als je net de leifde hebt bedrevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Er is toch ook zoiets als een intiem shower?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn hoor, maar wat heeft plassen te maken met sex hebben. Zijn jullie in de war met het gaatje?
![]()
er gaat bij mij alleen iets uit...niets erin!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nou nee... ik heb vroeger wel seksuele voorlichting gehad op school![]()
Maar qua anale sex ben ik gelukkig nog een maagd, lijkt me he-le-maal niets (brrrrrr!).
Tjoeri had vandaag een opmerking die mij naar het volgende linkje bracht:quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
elke huisarts kan je dat vertellen als je toevallig eens langskomt met een blaasontsteking![]()
![]()
Hij wil haar beschermenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:38 schreef ruby het volgende:
Ow, Brian wil Nettie niet meer uitnodigen. Hij wil haar niet meer bij de show betrekken.
Jammer, ik vind Nettie zo cool.
Lijkt me bijna even erg als aambeien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
euhh jaa....maar het gaat om de bacterieeen die in je plasbuis zitten zeg maar....die veroorzaken de onsteking.![]()
nee het gaat om je urine weg! dus je kan leuk gaatjes gaan spoelen,maar dat schiet niet echt op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal wel gek zijn hoor, maar wat heeft plassen te maken met sex hebben. Zijn jullie in de war met het gaatje?
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me bijna even erg als aambeien.
[afbeelding]
Damn, die Jaap toch...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dat eigenlijk niets voor een apart topic, Kwaaltjes in DGK? Niet dat ik iets van oorpijn of blaasontsteking weet hoor.quote:
Het is mij ook ter oren gekomen, DUS IS HET WAAR.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dat gezeikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
Kan de blaasontsteking ergens anders besproken worden?
We hebben al genoeg foto's van Eric gezien..quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Graag.... (dat gezeik)quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niets voor een apart topic, Kwaaltjes in DGK? Niet dat ik iets van oorpijn of blaasontsteking weet hoor.
Dat is nieyt Eric, maar de vriend van Peter:Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:43 schreef FdW het volgende:
[..]
We hebben al genoeg foto's van Eric gezien..
Zou Natasia even tegen de weduwenaar dhr Mannetje willen herhalen wat ze allemaal over zijn wijlen vrouw verkondigd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia verheugt zich erop Huub zondag uit te gaan dagen, want dan is Wilgo erbij.
Ze wil graag bevestigt zien dat ze GEEN slechte moeder is die haar kinderen in de steek laat.
Mocht Hedda komen wat ik niet geloof want die is ver weg, dan is het ook geen fam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:30 schreef Soury het volgende:
Was mij al eerder opgevallen, alleen en ander dekje erop.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:38 schreef Nostalgist het volgende:
Krijg nou niks.... De BB-hangstoelen zijn in de tuin geplaatst .....![]()
![]()
Maar wel een vriendin, en het is tenslotte een "Familie en vriendendag".quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef maril het volgende:
[..]
Mocht Hedda komen wat ik niet geloof want die is ver weg, dan is het ook geen fam.
Ik zie Jaap ervoor aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:40 schreef Taurus het volgende:
zou iemand Nicolaas er in houden vanavond?Ik hoop 't eigenlijk wel, niet omdat ik Nicolaas zo leuk vind, maar meer omdat er dan weer gezeik is
![]()
Kyra is de vriendin van Jonathan. Brian heeft ze beiden uitgenodigd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Starlie het volgende:
Wie is trouwens Kyra??? Een zus van Brain?
Ik ben benieuwd of Wilgo zo blij zal zijn dat Natasia hem in het spel gaat betrekken. Een van de vorige keren was hij bepaald niet meer zo positief over de actie's van Natasia in de Kooi. Maar het is bekend dat Natasia dit soort voorvallen wegdrukt. Ze moet wel geloven dat het thuisfront nog steeds 100% achter haar staat, anders stort ze in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef product het volgende:
Natasia heeft doorgaans niet zo'n moeite met het verdelen van haar aandacht: Jairo: 3 minuutjes
Sjaaijenne: 5 minuutjes
Wilgo opjutten tegen Huub de rest van de tijd en als Nathanael ook komt zal ze wel de hele tijd om zijn nek hangen en bij de broer en andere vriendi van Brian hangen
Ongetwijfeld gaat ze aangesproken worden op haar getier van eerverleden nacht. Het eerste waarover ze zich toen zorgen maakte was wat haar zussen ervan zouden denken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Wilgo zo blij zal zijn dat Natasia hem in het spel gaat betrekken. Een van de vorige keren was hij bepaald niet meer zo positief over de actie's van Natasia in de Kooi. Maar het is bekend dat Natasia dit soort voorvallen wegdrukt. Ze moet wel geloven dat het thuisfront nog steeds 100% achter haar staat, anders stort ze in.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef F04 het volgende:
Nicolaas is al aardig wat kleuriger geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |