Hoezo, Nicolaas stemde Jaap er eerder toch al uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef avonne het volgende:
nee, Jaap houdt hem erin.
Hij beschouwt Nicolaas als een rustpunt, motivator en backup voor de komende 3 stemrondes
Maar is "de bok" het daar ook mee eens ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef avonne het volgende:
nee, Jaap houdt hem erin.
Hij beschouwt Nicolaas als een rustpunt, motivator en backup voor de komende 3 stemrondes
Sylvia deed meer?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar is "de bok" het daar ook mee eens ?
Sylvia deed meer in de kooi, en was nog populairder ook....Toch kwam voor haar de onverbiddelijke haak... Ik heb het idee dat "achter" door middel van een stemming gemakkelijk van Nicolaas af kan komen....![]()
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef Bagheera het volgende:
Ik hoop ook dat hij erin blijft. Ik mag het duo Jaap-Nico wel.
Nee hoor dit is pas de 1e stemronde dat Nicolaas mee mag doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hoezo, Nicolaas stemde Jaap er eerder toch al uit?
ik zag haar een keer de tafel afvegenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Sylvia deed meer?
Kom op zeg, zij deed ook geen ene enkele hol.
hoeft ook niet. Als iemand eruit gestemd wordt, komt er geen vervanger (is de regel).quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Stemmen zijn vanmiddag afgegeven bij de FEBO. Voor het spel lijkt het mij onlogisch dat Niels eruit gaat. Er is geen hond meer te vinden om dat gekkenhuis in te stappen.
Ow dat zou ook kunnen, heb ik niet goed opgelet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Nee hoor dit is pas de 1e stemronde dat Nicolaas mee mag doen
Hey, das waar, vreemd van Nicolaas. Aan de andere kant: hij wil dat het spel vordert en ziet het van de zakelijke kant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Repeat het volgende:
Maar wat wel zeker is dat hij heel boos was omdat Jaap er niet uit ging
Wat dacht je van Palma en Herma?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Stemmen zijn vanmiddag afgegeven bij de FEBO. Voor het spel lijkt het mij onlogisch dat Niels eruit gaat. Er is geen hond meer te vinden om dat gekkenhuis in te stappen.
Precies. Die altijd ruggengraatloos en onderdanig Palma overal in steunt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef Napster het volgende:
Herma is die schoonmaakslet
De stemmingen beginnen meestal rond 21:00 uur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef OudFruit het volgende:
Hoelaat is de stemronde??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |