Ja, daar hebben ze gisteren ook al gesproken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
Nicolaas adviseert Jaap een pak in de kast van de master bedroom op te hangen voor het geval hij eruitgaat.
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh, daar worden tegenwoordig de 12 uur niet meer voor gebruikt?
Wordt op zondag begraven?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Nicolaas mocht dus gratis en voor niets zijn oma begraven, terwijl Syl een unanieme (toe)stemming moest hebben om haar eigen vader te begraven?
Menige begraafplaats en crematorium werkt op zondag. Enkele plaatsen hebben een structureel capaciteitstekort.quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef carpediem23 het volgende:
Zelf denk ik dat Jaap hem er in houd.
No words neededquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.
Nicolaas is in ieder geval enorm aan het bruin-neuzen bij Jaapquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:31 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas wil er ook uit denk ik, nu dat zijn oma is overleden.
Me too. Het was volstrekt idioot, dat Syl daar een unanieme stemming voor nodig had.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het veel handiger zo. Vond het niet zo interessant om met zaken buiten de Kooi bezig te moeten worden gehouden.
Dat, en ik vond het drama niet bepaald iets wat mij aanging of kon boeienquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Me too. Het was volstrekt idioot, dat Syl daar een unanieme stemming voor nodig had.
Zou best nog wel eens kunnen.. ik vind dat hij leuk kan schrijven!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:37 schreef ruby het volgende:
Jaap gaat doorbreken zegt ie. Klaar.
En toen Lieke wegliep zei hij dat het echt niet werkt, maar dat hoeft Lieke niet te weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Huh? De computer in de private staat op Tell Me en er is geen ikoontje voor internet te zien. Volgens Nicolaas moet hij daarom opnieuw opgestart worden.
Geen enkel idee, heb gewoon het gevoel dat er vanavond niks gebeurdquote:
Vandaar dat hij zo'n vertekend beeld van zichzelf heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb geen behoefte aan contact met valse mensen. Ik zeg vriendelijk goede morgen en welterusten en dat is het". Amanda loopt weer weg.
[afbeelding]
C'mon, Huubje is absoluut niet a-sociaal. Hij speelt het spel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas:
Jaap pretendeert asociaal te zijn
Natasia is super asociaal
Huub is super asosiaal
Amanda is super asociaal
Gelijk heeft ie!
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doetquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
[..]
C'mon, Huubje is absoluut niet a-sociaal. Hij speelt het spel...
nou ........eigenlijk viind ik iedereen die daar rondloopt asociaal maar als ze dat niet waren liepen zij er ook weer niet dus......en zaten wij hier nu niet..... Immers niets is zo boring als mensen met sociaal wenselijk gedrag althans dat vind ik......Dus heb ik een werkkring gezocht die aan mijn wensen voldoet in dat opzicht en kijk ik naar DGKquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef SiRojK het volgende:
Nicolaas:
Jaap pretendeert asociaal te zijn
Natasia is super asociaal
Huub is super asosiaal
Amanda is super asociaal
Gelijk heeft ie!
Vertel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Die draait al met haar reet en tieten sinds ze binnen is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat draaien.
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbelquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
nou zo n tattoo allah maar een oorbel brrrrr jakkiequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef product het volgende:
[..]
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbel....
Ja, en ik was van de week al de peetvader van Liekequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |