quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je gaat hem toch meteen geloven met die mooie ogen
[afbeelding]
nou, ik weet het niet hoor....de tribals van nu was het hartje met moeder erin of het anker van toen...altijd zelfde types die dat soort troep dragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou zo n tattoo allah maar een oorbel brrrrr jakkie![]()
het verbaast mij niet, alleen geloof ik niet dat hij in het verleden nooit gepest is, anders kun ke nooit zo worden zoals hij nu isquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Iig erg passief.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij is Nicolaas al een tijd lang depressief.
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Het spel is niet zijn doel, hij zit er gewoon om die 47.000 euri te incasseren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Vind ik ook enorm afstotend... Dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef product het volgende:
[..]
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbel....
Google heeft me al geholpenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Marrije het volgende:
Hoe heet dit liedje??
En zo praten ze elkaar weer een goed gevoel aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Brian heeft het niet groot op geblazen, dat heeft Amanda zelf gedaan. Hij is er pas over begonnen toen hij had gehoord dat zij het er met Eric over gehad had.
Zo scherp is hij (nu) niet in zijn denken. In het land der blinden.... Twee (kleine) uitzonderingen daargelaten, is het cognitief vermogen in DGK toch zwaar beneden peil. Volgens mij is Nicolaas in optima forma een stuk intelligenter dan de rest van de 'miljonairs', maar werken alle drank en zijn mindset momenteel niet echt mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Dan is zijn coming out aanstaande...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Brian - Iedereen zit maar te lullen en te schrijven, maar ik heb geen angst meer, no fear!
Dr. Oetker, zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef product het volgende:
Natasia is jaloerssssss ha ha ha, btw, ze lijkt wel lelijker te zijn dan anders, vandaag
Jimmy Hasselbaink met een pruik op!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Amanda haar plaats gewezen.
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/14279/2000582727686483487_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Brian praat Bart, Nathanael Huub, Jaap en Natasia na.....Hij kan geen eigen mening vormen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.
![]()
En projecteert al zijn eigen tekortkomingen op anderen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Brian praat Bart, Nathanael Huub, Jaap en Natasia na.....Hij kan geen eigen mening vormen....![]()
En 2 kleintjes is 1 grote!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Familie en vriendendag. Ze mogen zondag allemaal 2 personen uit te nodigen voor een middag.
Erics familie wil niet komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Familie en vriendendag. Ze mogen zondag allemaal 2 personen uit te nodigen voor een middag.
Die kunnen dan zondag afscheid nemen van mama Natasia voor het geval ze de operatie niet overleefd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:12 schreef ruby het volgende:
Natasia weer op haar enge manier: M'n kindjes.....Wilgo......jeeeuuuujjj.
Pfffff.
Bedoel je Bier en tieten van Jaap, dat was een nummer van Boney M. (Brown girl in the ring) waarschijnlijk was dat ook weer gejat van een anderquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Marrije het volgende:
Hoe heet dit liedje??
Ik ben ondertussen wel razend benieuwd naar dat andere zusje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
Amanda is zich aan het afvragen waar ze al die familie vandaan moet halen.
Ik vind 't trouwens wel gek voor zo'n jonge meid dat ik nooit wat over haar ouders hoor, ze zit er best lang nu al toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
Amanda is zich aan het afvragen waar ze al die familie vandaan moet halen.
Of dat ze terugkomt als man... Ongelukjes zitten in een klein hoekje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Die kunnen dan zondag afscheid nemen van mama Natasia voor het geval ze de operatie niet overleefd.
Achquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
Rent-a-Mom, Amanda..
quote:
Ontroerende manier van doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat dat zusje van Amanda weer komt.
Die heeft zo`n ontroerende manier van doen.
Jammer dat die kutkinderen van Natasia weer komen.![]()
Dat mag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontroerende manier van doen?Omdat ze traag praat? Vind je dat ontroerend?
Ik vond 't eerder 'n beetje lachwekkend of storend, in ieder geval niet ontroerend.
Wil wedden dat ie moet werken ofzo ietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Hopelijk trekt Wilgo weer flink van leer tegen die vislip.
Nee haar zussen met knie-klemmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef FuTilE het volgende:
Rent-a-Mom, Amanda..
Ik bedoel meer te zeggen hoe erg is het dat een naaste zich laat opereren met alle risico's vandien en jezelf toch meent in DGK te moeten blijven. Natasia denkt te veel licht over operaties.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Of dat ze terugkomt als man... Ongelukjes zitten in een klein hoekje.
Goh, ben ik het toch nog een keer eens met je....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb haar 1 keer gezien, en toen vond ik het ontroerend, ik was er stil van.
Zeker niet lachwekkend, het was lief.
Denk niet dat ie komt, moest werken ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat levert hem een zekere eerste plaats in de popupoll op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap haar dan gaat terroriseren.
sterker nog...hoop dat hij eist dat ze naar huis komt!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
De gevolgen van een hersenbloeding nav fysiek geweld (nog wel bij een heel jonge vrouw), zijn niet lachwekkend of storend, maar eerder om van te janken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ontroerende manier van doen?Omdat ze traag praat? Vind je dat ontroerend?
Ik vond 't eerder 'n beetje lachwekkend of storend, in ieder geval niet ontroerend.
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef ruby het volgende:
Natasia kan natuurlijk ook Ton, haar lebbervriendje uitnodigen. Dan kan ze hem voorstellen aan Wilgootje.
hahaha,zo`n blik van: tis dat ik er voor betaald word,maar anders.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.
Wilgo is trouwens altijd wel okay, hij straalt zo`n heerlijke frisse tegenzin uit als hij er is.
Anders is het Wilgonequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sterker nog...hoop dat hij eist dat ze naar huis komt!![]()
Heerlijk toch? Interessant juist om te zien hoe ze zich opstelt tegenover Amanda en Jaap na de vieze brieven die ze heeft geschreven.quote:
ja geweldig hequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou zeker leuk zijn als ze elkaar ontmoeten idd.
Wilgo is trouwens altijd wel okay, hij straalt zo`n heerlijke frisse tegenzin uit als hij er is.
Iedereen die vindt maar dat Amanda zo'n makkelijk leventje heeft en dat ze verwend is maar ze moet alles maar zelf uit vogelen volgens mij...En kijk eens wat een vrolijkheid en liefde ze uitstraalt, elke dag weer....nooit chagrijnig, nooit mensen onnodig kwetsend. Oke een beetje dom en naief maar voor de rest is ze top!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Nee haar zussen met knie-klemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |