quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je gaat hem toch meteen geloven met die mooie ogen
[afbeelding]
nou, ik weet het niet hoor....de tribals van nu was het hartje met moeder erin of het anker van toen...altijd zelfde types die dat soort troep dragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou zo n tattoo allah maar een oorbel brrrrr jakkie![]()
het verbaast mij niet, alleen geloof ik niet dat hij in het verleden nooit gepest is, anders kun ke nooit zo worden zoals hij nu isquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Iig erg passief.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:55 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij is Nicolaas al een tijd lang depressief.
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub is SUPER asociaal.. Ik weet dingen van voor zijn kooi-tijd die iemand met een beetje geweten niet doet
Het spel is niet zijn doel, hij zit er gewoon om die 47.000 euri te incasseren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Vind ik ook enorm afstotend... Dacht dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef product het volgende:
[..]
het iss wel een raar mannetje, op je 23e met een meisje van 16 gaan dat later bij je wegloopt omdat je haar op haar bek geslagen hebt.....met je dikke trailer trash 13 in een dozijn tribal op je schouder.....normaal draagt ie ook een oorbel....
Google heeft me al geholpenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Marrije het volgende:
Hoe heet dit liedje??
En zo praten ze elkaar weer een goed gevoel aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Dark het volgende:
Brian heeft het niet groot op geblazen, dat heeft Amanda zelf gedaan. Hij is er pas over begonnen toen hij had gehoord dat zij het er met Eric over gehad had.
Zo scherp is hij (nu) niet in zijn denken. In het land der blinden.... Twee (kleine) uitzonderingen daargelaten, is het cognitief vermogen in DGK toch zwaar beneden peil. Volgens mij is Nicolaas in optima forma een stuk intelligenter dan de rest van de 'miljonairs', maar werken alle drank en zijn mindset momenteel niet echt mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iig erg passief.
Hij is wel scherp in zijn denken, maar enig intitiatief van zijn mbt het spel, blijft achterwege.
Meer een reageerder.
Valt tegen, hij heeft het wel in zich.
Dan is zijn coming out aanstaande...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Dark het volgende:
Brian - Iedereen zit maar te lullen en te schrijven, maar ik heb geen angst meer, no fear!
Dr. Oetker, zeker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:04 schreef product het volgende:
Natasia is jaloerssssss ha ha ha, btw, ze lijkt wel lelijker te zijn dan anders, vandaag
Jimmy Hasselbaink met een pruik op!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Amanda haar plaats gewezen.
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/14279/2000582727686483487_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Brian praat Bart, Nathanael Huub, Jaap en Natasia na.....Hij kan geen eigen mening vormen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
Brian praat zijn psychiater na.....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dit soort nietszeggende mededelingen. Vertel dan gewoon gelijk wat die 'dingen' zijn, want anders lijkt 't op een niets toevoegende 'tadaaahm, ik kén Huub mensen, neem maar van mij aan, echt!'-post.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |