Is er geen leed als er niemand is om te lijden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Apropos het volgende:
Toch zou de wereld een hoop leed bespaard zijn gebleven wanneer alle Japanners als boreling in ketenen waren geslagen.
Wat is je concept?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Apropos het volgende:
Toch zou de wereld een hoop leed bespaard zijn gebleven wanneer alle Japanners als boreling in ketenen waren geslagen.
Nou nee... je moet de bron aanpakken...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er geen leed als er niemand is om te lijden?
Overigens blijf ik pleiten voor preventieve castratie van alle manvolk als dichtst mogelijke benadering van algehele wereldvrede.
Nee, maar dat is hier toch niet aan de orde?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er geen leed als er niemand is om te lijden?
Goed idee, menselijke wezens zonder mannelijke kenmerken zorgen nooit voor twisten en onenigheid.quote:Overigens blijf ik pleiten voor preventieve castratie van alle manvolk als dichtst mogelijke benadering van algehele wereldvrede.
Borrelpraat zonder borrel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:24 schreef Monidique het volgende:
Preventieve castratie, baarmoeders verwijderen, ben ik een van mijn nachtmerries terechtgekomen, ofzo?
Alle weerbare Jappen gedienstig maken aan de tripartite kongsi van Christendom, lopende band en vlax tax.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is je concept?
Laten verhongeren in de ketenen?
Goeiemorgen, bedankt voor het schopaanbod, we bestuderen de vraag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou nee... je moet de bron aanpakken...
Al die baarmoeders verwijderen
Goedemorgen overigens![]()
De Portugezen hebben dat al geprobeerd in de 16e eeuw...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alle weerbare Jappen gedienstig maken aan de tripartite kongsi van Christendom,
Als je alle borelingen ketent, staakt de voortplanting.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, maar dat is hier toch niet aan de orde?
Benadering betekent dat het doel niet gehaald wordt. Ooit nog onderwerp van gesprek geweest: conducteurs die omriepen dat een plaats genaderd zou worden. Sindsdien hebben de meeste conducteurs hun standaardzinnetje gewijzigd.quote:[..]
Goed idee, menselijke wezens zonder mannelijke kenmerken zorgen nooit voor twisten en onenigheid.
Loop heen met je filisofische marxistische intriges..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen, bedankt voor het schopaanbod, we bestuderen de vraag.
Maar ook voor jou dan de vraag:
Als er niemand is die kan lijden, is er dan geen leed?
Bestaat er schoonheid als niemand is om te kijken?
Bestaat er taal die maar 1 persoon begrijpt?
Ok, ok, ik ga wel dweilen..
tja, zo dacht Hitler ook over Ruslandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach.. sommige mensen leren het ook nooit.
In de 19e eeuw dacht men het hetzelfde over Japan.
Begin 20e eeuw moest men erkennen dat Japan economisch, technologisch en wetenschappelijk grote vorderingen had gemaakt.... bleef men nog beweren..' jawel maar dat volk kan alleen maar imiteren, zelf ontwikkelen kan het niet'
Pas in de zeventiger jaren werd het minachtend stereotype van imitators losgelaten...
Zo dacht Hitler ook over Japan... volume zoveel in Sein Kampfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
tja, zo dacht Hitler ook over Rusland
Auw!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk, voor mensen die niets anders hebben om 'trots' te zijn, wordt zoiets abstracts als vaderland of ras natuurlijk een aantrekkelijk alternatief.
Japanse borelingen, he.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je alle borelingen ketent, staakt de voortplanting.
Omdat jij het bent:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
You can say that again.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat jij het bent:
Japanse borelingen, he!
Doelde je dan op ''auw'', of het stukje over de Messias?quote:
Auw.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doelde je dan op ''auw'', of het stukje over de Messias?
een fluim is een roggel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon#F
Bij de ''h'' ontbreekt ''homo's'', oftewel ''marinepersoneel''.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon#F
Leuk, dankquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef Apropos het volgende:
PS:
http://www.neder-l.nl/newindex.html?http://www.neder-l.nl/bulletin/2003/11/031112.html
.
Omdat die wel doorhebben dat het bestaan van goden een leuke grap is waar de lol onderhand wel vanaf is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom zijn atheisten toch altijd zo snel op hun teentjes getrapt, terwijl je gewoon kritisch bent
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:50 schreef Sidekick het volgende:
Het lijkt meer op een Jood die borsten aan het kneden is.
If the evil in the world is intended by god he is not good. If it violates his intentions he is not almighty. God can't be both almighty and good. There are many objections to this, but none that holds since god is ultimately responsible for the existence of evil. Besides, if only god can create he must have created evil. If somebody else (the devil) created evil, how can one know that god, and not Satan created the universe?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom zijn atheisten toch altijd zo snel op hun teentjes getrapt, terwijl je gewoon kritisch bent
Dat zou je inderdaad kunnen denken. Als je ontzettend bang bent voor God.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
If the evil in the world is intended by god he is not good. If it violates his intentions he is not almighty. God can't be both almighty and good. There are many objections to this, but none that holds since god is ultimately responsible for the existence of evil. Besides, if only god can create he must have created evil. If somebody else (the devil) created evil, how can one know that god, and not Satan created the universe?
Een deugdzame jood verricht de daad via een gat in de lakens. Die kneedt nooit geen borsten, hooguit kneden de borstige joden gistloos deeg.quote:
Ik ben banger voor die idioten die mij willen bekeren in een soort van afgod.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad kunnen denken. Als je ontzettend bang bent voor God.
Tjsa. Levenslang maagd zijn is niet het ergst mogelijke, misschien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef Monidique het volgende:
Een deugdzame jood verricht de daad via een gat in de lakens.
Uh,?
Ik vind het wel flauw, maar is dat echt eenr egel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Tjsa. Levenslang maagd zijn is niet het ergst mogelijke, misschien.
Ik dacht niet dat het een regel was, maar het is wel beschreven gedrag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het wel flauw, maar is dat echt eenr egel?
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het wel flauw, maar is dat echt eenr egel?
Ja schat, maar niet-neuken onderschat - door neukenden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neuken is overschat.
Zei ze dat, gisteravond?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neuken is over, schat.
Ach in de praktijk is de vrijdag na hemelvaart vaak gewoon 2e hemelvaartsdagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Hemelvaart was gisteren, wie heeft dit verzonnen.
aangepast.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
Hemelvaart was gisteren, wie heeft dit verzonnen.
StefanP heeft wel gelijk; de taal verloedert, het is een goedkope del.quote:Hier het omgekeerder verhaal ! Je gaat ervan versteld staan.
Slet is verloederd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Slet.. het woordje del is pas goedkoop.
Uit welk jaar stamt ie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik moet nu opeens denken aan het uitgekauwde IT grapje: "Ik kocht een Dell [een computermerk], maar mijn vrouw is er niet blij mee" HAHAHAHAHAHAHAHA
Kleine tietjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef sigme het volgende:
Maar ja, wie weet nu nog wat zeden zijn?
Ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef sigme het volgende:
Mirjam Sterk over seksuele moraal bij jongeren
Maandag is wasdag, en op vrijdag hoor je vis te eten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef sigme het volgende:
Wel, dan ga ik maar weer eens de zedige vrouw uithangen. De was moet uitgehangen worden, boodschappen gedaan, massa's eten gekookt..
Vrijdag is visdag, malle.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maandag is wasdag, en op vrijdag hoor je biefstuk te eten.
Correct, al verbeterd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:08 schreef sigme het volgende:
Vrijdag is visdag, malle.
Is je nieuwe huis al af dan? Da's snel.quote:En wassen kan je beter doen als er nachtstroom is, in het weekend dus, maar dit huis moet morgen schoon opgeleverd worden.
En ik wil nog snel even gebruik maken van het feit dat ik hier maar liefst 4 gaspitten tot m'n beschikking heb.
Moet je je ballen mee doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:23 schreef Monidique het volgende:
Lekker hoor. Scheren met een bot mes en dan aftershave.
Pffrt. Een paar Rotterdamse negerinnen worden in een kelder verkracht door wat tuig, en dus is er sprake van seksuele grenzeloosheid en "slaat de slinger naar de andere kant door." Fucking christenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef sigme het volgende:
Mirjam Sterk over seksuele moraal bij jongeren
Die laat ook maar iedereen aan d'r tieten zitten.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Helft Franse regering vrouw
Moet je de reacties lezen.![]()
quote:s niet altijd gezegd. Vrouwen zijn vaker veel emotioneler, iets wat je niet kunt gebruiken bij belangrijke besluitvormingen. In mijn functie als manager heb ik altijd moeite om vrouwen te vertellen dat/wanneer zij hun werk niet goed doen. Als je dat niet met een fluweele handschoen verteld, gaan ze vaak zitten janken en brullen. En ja, ze zijn dan zeker de rest van de dag over de zeik en moeten soms naar huis omdat ze dan niet meer kunnen werken. Een kerel wordt gewoon even kwaad en gaat weer verder met zijn werk.
En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals Margereth Thatcher, maar die zijn dun gezaaid hoor.
Maar hoe denk jij erover dat Sarkozy een Algerijns Marokkaanse vrouw in z'n regering heeft opgenomen?quote:
Lijkt me prima. Die Dati is geen Albayrak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:20 schreef du_ke het volgende:
Maar hoe denk jij erover dat Sarkozy een Algerijns Marokkaanse vrouw in z'n regering heeft opgenomen?
Volgens de reacties houdt hij niet van kopvodden. Het is een Leefbaar-Gorilla.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gorilla's hebben erg kleine piemols heb ik mij laten vertellen.
Maar vast en zeker voorzien van 2 paspoorten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Die Dati is geen Albayrak.
Bron?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Maar vast en zeker voorzien van 2 paspoorten.
Marokko neemt ook haar niet zomaar haar nationaliteit af. En volgens mij heeft Algarije een vergelijkbare benadering.quote:
Wie zegt dat ze die heeft? Ze is in Frankrijk geboren hoor, en daar melden ze je niet automatisch aan bij het consulaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
Marokko neemt ook haar niet zomaar haar nationaliteit af. En volgens mij heeft Algarije een vergelijkbare benadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |