Om de mensen achter je een doodsschrik aan te jagen......quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
TomTom met regelmatige updates van alle vaste flitslocatie in de Benelux
Zodra ik een koe hoor loeien moet ik vol in de ankers
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Om de mensen achter je een doodsschrik aan te jagen......
Plotseling remmen kan gevaarlijke situaties opleveren.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)
Of gewoon normaal rijden en dan overkomt niemand wat.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)
Normaal rijden kan ook prima als je 60 rijdt op een weg die nog 3 km helemaal vlak en recht is, waar 's nachts geen ene hond rijdt en dat niet dicht bij huizen staat. Maar als er dan van die klapmongolen achter een boompje staan te flitsen omdat ze hun quota niet hebben gehaald, wordt het vervelend.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of gewoon normaal rijden en dan overkomt niemand wat.....
Als je daar 50 mag rijden en jij rijd er 60, dan ben je in overtreding en verdien je het om geflitst te worden. Dat heeft niets met quota of wat dan ook te maken, gewoon met de wet die je overtreed..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaal rijden kan ook prima als je 60 rijdt op een weg die nog 3 km helemaal vlak en recht is, waar 's nachts geen ene hond rijdt en dat niet dicht bij huizen staat. Maar als er dan van die klapmongolen achter een boompje staan te flitsen omdat ze hun quota niet hebben gehaald, wordt het vervelend.
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je daar 50 mag rijden en jij rijd er 60, dan ben je in overtreding en verdien je het om geflitst te worden. Dat heeft niets met quota of wat dan ook te maken, gewoon met de wet die je overtreed..
Als jij niet meer goed kunt autorijden omdat je moe bent, moet je helemaal niet achter het stuur kruipen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?
Ja dat doe ik inderdaad. Ik ken iets teveel mensen die op dat soort manieren een boete gekregen hebben ,toch zonde van het geld.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?
Ga flitsen waar veel ongelukken gebeuren, op gevaarlijke situaties. Daar bereik je mee waar het voor bedoeld is, de veiligheid verbeteren. Het heeft geen ene tyfus met veiligheid te maken als je mij op bovenstaande situatie flits voor 5 of 10 kilometer per uur te hard, maar jij vindt natuurlijk van wel
Wat trek jij voor debiele conclusies?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Als jij niet meer goed kunt autorijden omdat je moe bent, moet je helemaal niet achter het stuur kruipen.
![]()
Asociaal zeg.
Leg mij eens precies uit hoe. Alsjeblieftquote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij voelt het misschien niet zo, maar op deze manier wordt de veiligheid wel degelijk bevorderd.
Och och, is het mannetje beledigd?quote:
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef drexciya het volgende:
Dit is zo'n zinloze discussie; de moraalridders roepen "het mag niet en zo is het" en de andere partij ziet het nut niet van dat geflits.
daarom staan ze nog aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Situatie: Kwart over 3 s' nachts op woensdag op donderdag, A9 bij Amsterdam, lege 3 baansweg, schijnbaar een limit van 100, Jill-RMC die snel naar huis wilde en ongeveer 130 reed, FLITS.
Echt kunnen ze in de avonduren als er toch geen hond op de weg is die flitspalen niet gewoon uitzetten?!?!
Dit heeft echt niets meer te maken met veiligheid o.i.d. dis echt gewoon geld aftroggelen.![]()
Oke zoals je wilt. JIj rijd midden in de nacht 5 tot 10 km te hard en daarvoor wordt je geflitst. Ten eerste is de weg misschien helemaal niet gebouwd om harder te rijden, ik neem aan dat die maximumsnelheid er met een reden staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Leg mij eens precies uit hoe. Alsjeblieft. En dan doorgaan op mijn voorbeeld he.
Ik ben geen moraalridder, maar ik ben wel iemand die de wet probeert na te leven en ik kan er niet tegen als anderen dat niet doen en er mee weg (proberen te) komen. De wetten en regels in dit land zijn er met een reden, ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar ze zullen ergens voor bedoeld zijn en daarom moeten ze nageleefd worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.
Exact wat ik zei en bedoelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar ik ben wel iemand die de wet probeert na te leven en ik kan er niet tegen als anderen dat niet doen en er mee weg (proberen te) komen. De wetten en regels in dit land zijn er met een reden, ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar ze zullen ergens voor bedoeld zijn en daarom moeten ze nageleefd worden.
Nou nee, van leven komt er dan niet veel meer terechtquote:Of zullen we maar meteen het hele wetboek overboord gooien en zonder regels gaan leven in dit land?
Weinig stedelijk gebied bij de TC op de A4 hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
Trajectcontrole vind vaak plaats bij stedelijkegebieden, niet alleen om 'de verkeersveiligheid te vergroten', maar ook vaak om geluidsoverlast te verminderen. Daar heb ik wel begrip voor
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Oke zoals je wilt. JIj rijd midden in de nacht 5 tot 10 km te hard en daarvoor wordt je geflitst. Ten eerste is de weg misschien helemaal niet gebouwd om harder te rijden, ik neem aan dat die maximumsnelheid er met een reden staat.
Ten tweede is het op dat moment misschien rustig, maar een half uur eerder of later niet. Denk bv eens aan uitgaansverkeer op vrijdag of zaterdagavond, dat komt ook plotseling opzetten. En als je harder mag rijden als er niemand is, waarom zou je het dan niet mogen als er wel iemand is. Kortom, meer kans op ongelukken.
Ten derde als iemand merkt dat jij er harder mag rijden zonder geflitst te worden, dan gaat iedereen dat doen. Midden in de nacht zal dat misschien niet zo'n probleem zijn, maar overdag wel he. Maar ja, de regel geld dag en nacht, dus waarom mag je 'snachts harder en overdag zachter ? Dan gaan we weer zeiken over bemoeizucht van de overheid enzo.
Nog meer voorbeelden nodig.....
Als je het met al mijn voorbeelden nog niet snapt, dan doe ik er niet eens moeite voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.
Die veranderingen van maximumsnelheid zijn idd niet logisch, op een aantal plekken maar voor een paar km een andere snelheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef drexciya het volgende:
- Onlogische snelheidslimieten; rij maar eens van R'dam naar de grens over de A16, dan is het 100, dan 120 en juist op het 4+ baans gedeelte mag je maar 100.
Vandaar 'vaak' en niet 'altijd'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Weinig stedelijk gebied bij de TC op de A4 hoor.
Vaak is dat dus vanwege de geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.
Verassend hoor. Je kan dus zelf ook niet vertellen wat het nou direct met de verkeersveiligheid te maken heeft. Zie je wel, nu moet je het alleen nog van jezelf toegeven. Dan ben je al een heel eind verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je het met al mijn voorbeelden nog niet snapt, dan doe ik er niet eens moeite voor.
Ik hoef het ook niet uit te leggen, dat heb ik al gedaan. Dat jij het niet snapt, is niet mijn probleem denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verassend hoor. Je kan dus zelf ook niet vertellen wat het nou direct met de verkeersveiligheid te maken heeft. Zie je wel, nu moet je het alleen nog van jezelf toegeven. Dan ben je al een heel eind verder.
waarom reed je dan 130quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja ik wist idd dat ze er stonden, alleen de meeste staan best wel in het zicht of anders rijdt er wel iemand in mn buurt die precies weet waar ze staan. Maar in dat geval waren er dus geen andere auto's in de buurt en we waren druk aan het kletsen, dus zat ook niet echt op te letten.
En als ik wil racen ga ik wel naar Duitsland :p
Mooi, je bent uitgeluld en je kan het niet hebben dat iemand anders gelijk heeft over dit onderwerp.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet uit te leggen, dat heb ik al gedaan. Dat jij het niet snapt, is niet mijn probleem denk ik.
Als je gelijk zou hebben, zou ik de eerste zijn om het toe te geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi, je bent uitgeluld en je kan het niet hebben dat iemand anders gelijk heeft over dit onderwerp.
Duurt lang dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je gelijk zou hebben, zou ik de eerste zijn om het toe te geven.
Dat is waar, idiote hardrijders spekken de kas flink, daar heb ik geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef lurf_doctor het volgende:
Toch niet echt nutteloos, TS heeft 89 euro in onze gemeenschappelijke kas mogen storten. Mooi toch![]()
Je hebt geen gelijk, dus je kunt nog lang wachten denk ik. Aan je leeftijd te zien zit je nog in je woeste puberjaren, dus ik hoor je wel weer als je de boete zelf betaald in plaats van Pappie en Mammie.quote:
Ik weet niet hoe het met jou is knul, maar als ik te hard rijd en een boete krijg, krijg ik dezelfde nog nog een telefoontje van m'n ouders of ik niet even het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend. Jammer genoeg voor jou ben ik nog altijd boetevrij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, dus je kunt nog lang wachten denk ik. Aan je leeftijd te zien zit je nog in je woeste puberjaren, dus ik hoor je wel weer als je de boete zelf betaald in plaats van Pappie en Mammie.![]()
120 is het maximum in dit land en dus is 130 racen. Lijkt me makkelijk zat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als jij onder 130 racen verstaat ga dan asjeblieft nooit meer autorijden...slak.
Knul? Ik ben 11 jaar ouder dan jij bent, snotneusquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou is knul, maar als ik te hard rijd en een boete krijg, krijg ik dezelfde nog nog een telefoontje van m'n ouders of ik niet even het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend. Jammer genoeg voor jou ben ik nog altijd boetevrij.
Is te merken aan je gedrag jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Knul? Ik ben 11 jaar ouder dan jij bent, snotneus
Je geeft het op.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is te merken aan je gedrag ja
Maar laat ik de slimste hier zijn en niet meer hierover door gaan
Tsja sommige mensen geven nu eenmaal niet zo snel toe dat ze niet slim zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef Kiegie het volgende:
Als je had gewild dat wij je slim vonden, had je beter niets kunnen posten.
![]()
Hier ontpop je je gewoon als een nooit opgegroeide kutpuber...iemand kan 120 een mooie snelheid vinden en die altijd aanhouden, en 130 racen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als jij onder 130 racen verstaat ga dan asjeblieft nooit meer autorijden...slak.
Wanneer men niet stelselmatig de snelheidslimieten steeds verder naar beneden bijsteld, alsof de gemiddelde automobilist een kleuter is. Allerlei wegen in de buurt van mijn woonplaats zijn van 80 naar 60 gegaan en in de bebouwde kom is 30 schering en inslag. Dat heeft veelal ook geen enkele rechtsgeldigheid trouwens, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.
Kijk; dáár ben ik 't nou helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
Je bent pas volwassen als je weet dat het gaspedaal niet volledig ingedrukt hoeft te worden....![]()
Klinkt truttig, maar je zult maar een noodstop moeten maken...
Moeders met kinderen op de weg anyone ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef drexciya het volgende:
[..]
Wanneer men niet stelselmatig de snelheidslimieten steeds verder naar beneden bijsteld, alsof de gemiddelde automobilist een kleuter is. Allerlei wegen in de buurt van mijn woonplaats zijn van 80 naar 60 gegaan en in de bebouwde kom is 30 schering en inslag. Dat heeft veelal ook geen enkele rechtsgeldigheid trouwens, maar dat is een ander verhaal.
De wet naleven is 1 ding, maar of je het met de regelgeving eens moet zijn is iets heel anders. Het enige wat men nu bereikt heeft is dat veel mensen, mijns inziens terecht, hun achterwerk afvegen met de snelheidslimieten in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |