Om de mensen achter je een doodsschrik aan te jagen......quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
TomTom met regelmatige updates van alle vaste flitslocatie in de Benelux
Zodra ik een koe hoor loeien moet ik vol in de ankers
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Om de mensen achter je een doodsschrik aan te jagen......
Plotseling remmen kan gevaarlijke situaties opleveren.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)
Of gewoon normaal rijden en dan overkomt niemand wat.....quote:Op maandag 2 juli 2007 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kies maar: Of doodschrik of boete voor te hard rijden ( ik neem aan dat als ze zich zo kapot schrikken ze er dichtop de hardrijder zitten)
Normaal rijden kan ook prima als je 60 rijdt op een weg die nog 3 km helemaal vlak en recht is, waar 's nachts geen ene hond rijdt en dat niet dicht bij huizen staat. Maar als er dan van die klapmongolen achter een boompje staan te flitsen omdat ze hun quota niet hebben gehaald, wordt het vervelend.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Of gewoon normaal rijden en dan overkomt niemand wat.....
Als je daar 50 mag rijden en jij rijd er 60, dan ben je in overtreding en verdien je het om geflitst te worden. Dat heeft niets met quota of wat dan ook te maken, gewoon met de wet die je overtreed..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaal rijden kan ook prima als je 60 rijdt op een weg die nog 3 km helemaal vlak en recht is, waar 's nachts geen ene hond rijdt en dat niet dicht bij huizen staat. Maar als er dan van die klapmongolen achter een boompje staan te flitsen omdat ze hun quota niet hebben gehaald, wordt het vervelend.
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je daar 50 mag rijden en jij rijd er 60, dan ben je in overtreding en verdien je het om geflitst te worden. Dat heeft niets met quota of wat dan ook te maken, gewoon met de wet die je overtreed..
Als jij niet meer goed kunt autorijden omdat je moe bent, moet je helemaal niet achter het stuur kruipen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?
Ja dat doe ik inderdaad. Ik ken iets teveel mensen die op dat soort manieren een boete gekregen hebben ,toch zonde van het geld.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij rijdt exact 50 op een verlaten weg die totaal vlak is, 3 kilometer in lengte midden in de nacht als je moe bent?
Ga flitsen waar veel ongelukken gebeuren, op gevaarlijke situaties. Daar bereik je mee waar het voor bedoeld is, de veiligheid verbeteren. Het heeft geen ene tyfus met veiligheid te maken als je mij op bovenstaande situatie flits voor 5 of 10 kilometer per uur te hard, maar jij vindt natuurlijk van wel
Wat trek jij voor debiele conclusies?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Als jij niet meer goed kunt autorijden omdat je moe bent, moet je helemaal niet achter het stuur kruipen.
![]()
Asociaal zeg.
Leg mij eens precies uit hoe. Alsjeblieftquote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij voelt het misschien niet zo, maar op deze manier wordt de veiligheid wel degelijk bevorderd.
Och och, is het mannetje beledigd?quote:
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef drexciya het volgende:
Dit is zo'n zinloze discussie; de moraalridders roepen "het mag niet en zo is het" en de andere partij ziet het nut niet van dat geflits.
daarom staan ze nog aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Situatie: Kwart over 3 s' nachts op woensdag op donderdag, A9 bij Amsterdam, lege 3 baansweg, schijnbaar een limit van 100, Jill-RMC die snel naar huis wilde en ongeveer 130 reed, FLITS.
Echt kunnen ze in de avonduren als er toch geen hond op de weg is die flitspalen niet gewoon uitzetten?!?!
Dit heeft echt niets meer te maken met veiligheid o.i.d. dis echt gewoon geld aftroggelen.![]()
Oke zoals je wilt. JIj rijd midden in de nacht 5 tot 10 km te hard en daarvoor wordt je geflitst. Ten eerste is de weg misschien helemaal niet gebouwd om harder te rijden, ik neem aan dat die maximumsnelheid er met een reden staat.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Leg mij eens precies uit hoe. Alsjeblieft. En dan doorgaan op mijn voorbeeld he.
Ik ben geen moraalridder, maar ik ben wel iemand die de wet probeert na te leven en ik kan er niet tegen als anderen dat niet doen en er mee weg (proberen te) komen. De wetten en regels in dit land zijn er met een reden, ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar ze zullen ergens voor bedoeld zijn en daarom moeten ze nageleefd worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.
Exact wat ik zei en bedoelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar ik ben wel iemand die de wet probeert na te leven en ik kan er niet tegen als anderen dat niet doen en er mee weg (proberen te) komen. De wetten en regels in dit land zijn er met een reden, ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar ze zullen ergens voor bedoeld zijn en daarom moeten ze nageleefd worden.
Nou nee, van leven komt er dan niet veel meer terechtquote:Of zullen we maar meteen het hele wetboek overboord gooien en zonder regels gaan leven in dit land?
Weinig stedelijk gebied bij de TC op de A4 hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
Trajectcontrole vind vaak plaats bij stedelijkegebieden, niet alleen om 'de verkeersveiligheid te vergroten', maar ook vaak om geluidsoverlast te verminderen. Daar heb ik wel begrip voor
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Oke zoals je wilt. JIj rijd midden in de nacht 5 tot 10 km te hard en daarvoor wordt je geflitst. Ten eerste is de weg misschien helemaal niet gebouwd om harder te rijden, ik neem aan dat die maximumsnelheid er met een reden staat.
Ten tweede is het op dat moment misschien rustig, maar een half uur eerder of later niet. Denk bv eens aan uitgaansverkeer op vrijdag of zaterdagavond, dat komt ook plotseling opzetten. En als je harder mag rijden als er niemand is, waarom zou je het dan niet mogen als er wel iemand is. Kortom, meer kans op ongelukken.
Ten derde als iemand merkt dat jij er harder mag rijden zonder geflitst te worden, dan gaat iedereen dat doen. Midden in de nacht zal dat misschien niet zo'n probleem zijn, maar overdag wel he. Maar ja, de regel geld dag en nacht, dus waarom mag je 'snachts harder en overdag zachter ? Dan gaan we weer zeiken over bemoeizucht van de overheid enzo.
Nog meer voorbeelden nodig.....
Als je het met al mijn voorbeelden nog niet snapt, dan doe ik er niet eens moeite voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.
Die veranderingen van maximumsnelheid zijn idd niet logisch, op een aantal plekken maar voor een paar km een andere snelheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef drexciya het volgende:
- Onlogische snelheidslimieten; rij maar eens van R'dam naar de grens over de A16, dan is het 100, dan 120 en juist op het 4+ baans gedeelte mag je maar 100.
Vandaar 'vaak' en niet 'altijd'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Weinig stedelijk gebied bij de TC op de A4 hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |