Vaak is dat dus vanwege de geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want je komt nu met leuke als als als, maar je moet me nog steeds vertellen waarom ze de veiligheid verbeteren als ze om 3 uur 's nachts flitsen voor iemand die 5 km/u te hard rijdt.
Verassend hoor. Je kan dus zelf ook niet vertellen wat het nou direct met de verkeersveiligheid te maken heeft. Zie je wel, nu moet je het alleen nog van jezelf toegeven. Dan ben je al een heel eind verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je het met al mijn voorbeelden nog niet snapt, dan doe ik er niet eens moeite voor.
Ik hoef het ook niet uit te leggen, dat heb ik al gedaan. Dat jij het niet snapt, is niet mijn probleem denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Verassend hoor. Je kan dus zelf ook niet vertellen wat het nou direct met de verkeersveiligheid te maken heeft. Zie je wel, nu moet je het alleen nog van jezelf toegeven. Dan ben je al een heel eind verder.
waarom reed je dan 130quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja ik wist idd dat ze er stonden, alleen de meeste staan best wel in het zicht of anders rijdt er wel iemand in mn buurt die precies weet waar ze staan. Maar in dat geval waren er dus geen andere auto's in de buurt en we waren druk aan het kletsen, dus zat ook niet echt op te letten.
En als ik wil racen ga ik wel naar Duitsland :p
Mooi, je bent uitgeluld en je kan het niet hebben dat iemand anders gelijk heeft over dit onderwerp.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet uit te leggen, dat heb ik al gedaan. Dat jij het niet snapt, is niet mijn probleem denk ik.
Als je gelijk zou hebben, zou ik de eerste zijn om het toe te geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi, je bent uitgeluld en je kan het niet hebben dat iemand anders gelijk heeft over dit onderwerp.
Duurt lang dan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je gelijk zou hebben, zou ik de eerste zijn om het toe te geven.
Dat is waar, idiote hardrijders spekken de kas flink, daar heb ik geen bezwaar tegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:21 schreef lurf_doctor het volgende:
Toch niet echt nutteloos, TS heeft 89 euro in onze gemeenschappelijke kas mogen storten. Mooi toch![]()
Je hebt geen gelijk, dus je kunt nog lang wachten denk ik. Aan je leeftijd te zien zit je nog in je woeste puberjaren, dus ik hoor je wel weer als je de boete zelf betaald in plaats van Pappie en Mammie.quote:
Ik weet niet hoe het met jou is knul, maar als ik te hard rijd en een boete krijg, krijg ik dezelfde nog nog een telefoontje van m'n ouders of ik niet even het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend. Jammer genoeg voor jou ben ik nog altijd boetevrij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, dus je kunt nog lang wachten denk ik. Aan je leeftijd te zien zit je nog in je woeste puberjaren, dus ik hoor je wel weer als je de boete zelf betaald in plaats van Pappie en Mammie.![]()
120 is het maximum in dit land en dus is 130 racen. Lijkt me makkelijk zat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als jij onder 130 racen verstaat ga dan asjeblieft nooit meer autorijden...slak.
Knul? Ik ben 11 jaar ouder dan jij bent, snotneusquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou is knul, maar als ik te hard rijd en een boete krijg, krijg ik dezelfde nog nog een telefoontje van m'n ouders of ik niet even het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend. Jammer genoeg voor jou ben ik nog altijd boetevrij.
Is te merken aan je gedrag jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Knul? Ik ben 11 jaar ouder dan jij bent, snotneus
Je geeft het op.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is te merken aan je gedrag ja
Maar laat ik de slimste hier zijn en niet meer hierover door gaan
Tsja sommige mensen geven nu eenmaal niet zo snel toe dat ze niet slim zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef Kiegie het volgende:
Als je had gewild dat wij je slim vonden, had je beter niets kunnen posten.
![]()
Hier ontpop je je gewoon als een nooit opgegroeide kutpuber...iemand kan 120 een mooie snelheid vinden en die altijd aanhouden, en 130 racen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Als jij onder 130 racen verstaat ga dan asjeblieft nooit meer autorijden...slak.
Wanneer men niet stelselmatig de snelheidslimieten steeds verder naar beneden bijsteld, alsof de gemiddelde automobilist een kleuter is. Allerlei wegen in de buurt van mijn woonplaats zijn van 80 naar 60 gegaan en in de bebouwde kom is 30 schering en inslag. Dat heeft veelal ook geen enkele rechtsgeldigheid trouwens, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel die moraalridders halen gewoon de wet aan, misschien zijn ze het er zelf niet mee eens (ik ook niet altijd), maar zo is het en zo moet het uiteindelijk worden nageleefd.
Kijk; dáár ben ik 't nou helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
Je bent pas volwassen als je weet dat het gaspedaal niet volledig ingedrukt hoeft te worden....![]()
Klinkt truttig, maar je zult maar een noodstop moeten maken...
Moeders met kinderen op de weg anyone ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef drexciya het volgende:
[..]
Wanneer men niet stelselmatig de snelheidslimieten steeds verder naar beneden bijsteld, alsof de gemiddelde automobilist een kleuter is. Allerlei wegen in de buurt van mijn woonplaats zijn van 80 naar 60 gegaan en in de bebouwde kom is 30 schering en inslag. Dat heeft veelal ook geen enkele rechtsgeldigheid trouwens, maar dat is een ander verhaal.
De wet naleven is 1 ding, maar of je het met de regelgeving eens moet zijn is iets heel anders. Het enige wat men nu bereikt heeft is dat veel mensen, mijns inziens terecht, hun achterwerk afvegen met de snelheidslimieten in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |