En Lieke vindt wel dat Huub precies moet doen wat zij wil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:
Huub vindt wel dat Lieke heeeeeel blij moet zijn dat hij met haar iets wil.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
Goeie TT, misschien had het alleen zeiksnor tegen snor moeten zijn??![]()
Met pincetquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef rooie3 het volgende:
Na uren oeverloos gelul liggen ze weer te plukken.
Hoezo steeds snor, mis ik ietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef milk-shake het volgende:
snor snor snor ieuuuuu
Eigenlijk wel, he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
Goeie TT, misschien had het alleen zeiksnor tegen snor moeten zijn??![]()
Zit wel snorquote:
Ik vind 't een beetje jammer dat sommige mensen hier een beetje korte teentjes hebben als 't over dat onderwerp gaat het liefst zo snel mogelijk met het woorden als racistme/discriminatie gaan strooienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ga je maar ergens anders doen, maar niet hier!
Is ook de laatste keer dat ik je waarschuw!
nou dit kan niet missenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo steeds snor, mis ik iets![]()
vaseline kopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn Amanda en Brianaal?
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef KimiK het volgende:
Lieke heeft toch een cursus/opleiding psychologie gedaan, of is daar mee bezig???
Zou haar niet als psycholoog willen hebben![]()
![]()
Alsof ze een klein teer poppetje van een meisje is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Ik word zo misselijk van dat ge-mijn hartje van Lieke.
Sinds vanmiddag heeft hij een nieuwe bijnaam : kringspiermusketierquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn Amanda en Brianaal?
ja ...idd kwestie van potje vragen ...............quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof Eric daar niet een koffer vol van heeft meegenomen![]()
Ik druk er geen handje meequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof ze een klein teer poppetje van een meisje is.
Ik vind dat hele mens een weggooierquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Ik word zo misselijk van dat ge-mijn hartje van Lieke.
En bedankt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijn
Echt ? Ohhhhquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Die snor leidt echt af!!! Ik kan ze niet fatsoenlijk volgen, niet lullig bedoeld hoor maar heeft Huub al gezegd dat ze haar bovenlip moet harsen?
mischien zit er in eric's koffer nog wat hars???quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Die snor leidt echt af!!! Ik kan ze niet fatsoenlijk volgen, niet lullig bedoeld hoor maar heeft Huub al gezegd dat ze haar bovenlip moet harsen?
Volgens mij zit ze nog steeds te zuigen hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
Lieke die krabbelt weer flink terug
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien zit er in eric's koffer ook nog wat hars???
Hormonale kwestie...waarschijnlijke oorzaak anabolequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Zo noemde ik een uitsmijter toen ik nog klein wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dat hele mens een weggooier![]()
Ja ik typte het en ze begon alweer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog steeds te zuigen hoor.
Hmm... denk dat er wel goede tussen zitten, misschien ligt het meer aan haar leeftijd / gebrek aan levenservaring.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijn
Maar hoe breng je dat nu tactisch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar hoe breng je dat nu tactisch?![]()
Gewoon een extra Gillette op de bestel-lijst zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat 't schuurt bij 't zoenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is grof..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!![]()
Ja precies en gisternacht het huis op stelten zettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
gaan ze nou gewoon naar bed..........terwijl we allemaal kunnen uitslapen...lekker weer
Oke, dan voel ik mij bij deze niet aangesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach...voor alle zekerheid schreef ik er al 'vaak' bij![]()
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Had ze dat vanmorgen ook al?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!![]()
Lieke heeft de was gedaan Tis nu een grote grijzequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
Braaain heeft een nieuwe onderbroek, het is niet zo'n grote witte![]()
Wat moeten ze anders? Met zijn allen gezellig over de "relatie" van Huub en Lieke meezeiken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
gaan ze nou gewoon naar bed..........terwijl we allemaal kunnen uitslapen...lekker weer
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en gisternacht het huis op stelten zettenja en toen ...moest ik er vroeg uit
![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
Zou Lieke van Brain winnen met handje drukken?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
[..]
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"
Dat is de taal die Huub gebruikt..recht voor zijn raap...................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
[..]
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"
Ja lekker saai.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
ja vang wat kikkers of meikevers....gooi ze in bed.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Met zijn allen gezellig over de "relatie" van Huub en Lieke meezeiken?
Ik zou willen dat Lieke eens naar bed ging, en dan hoop ik dat Eric en Huub nog eens ouderwets gaan rellen midden in de nacht (memories).
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.quote:
ja dan was die van mij nog softquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is de taal die Huub gebruikt..recht voor zijn raap...................
make up remover?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Aman maakt haar gezicht schoon met iets wat ze op een wc-rol spuit
Glassexquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Aman maakt haar gezicht schoon met iets wat ze op een wc-rol spuit
Dat is waarquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom haalt Amanda haar make up in bed en niet in de badkamer van haar gezicht af?
...overbehaard?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
Ik kan er niets aan doen , maar Lieke is wel een enorme trut, totaal niet geschikt voor dit spel.......tè fake, tè .....![]()
Iemand vd redactie zou kunnen zeggen dat er klachten zijn gekomen dat de kijkers een double in haar zien van wijlen Saddam Husseinquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alles beter dan dat ja..............quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom haalt Amanda haar make up in bed en niet in de badkamer van haar gezicht af?
Terwijl???quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.
**edit*quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.
Valst niks schoon te maken,. hij komt toch niet klaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
brrrr in een tentje .....zonder water enz .....niks om de boel schoon te maken![]()
![]()
Ik heb mijn tekst aangepast, te snel gelezen en gereageerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
brrrr in een tentje .....zonder water enz .....niks om de boel schoon te maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Valst niks schoon te maken,. hij komt toch niet klaar
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vrouwlijke intuitiequote:
Beetje laat, dat begint meestal bij je 14e ............................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef milk-shake het volgende:
lieke gaat plassen ..mischien kijkt ze ff in de spiegel en zie .........een snor
ze weet het echt wel, ze zat het net te verbergen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef milk-shake het volgende:
lieke gaat plassen ..mischien kijkt ze ff in de spiegel en zie .........een snor
ja maar als je scheel ben....................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beetje laat, dat begint meestal bij je 14e ............................
Het zit haar ook niet mee...........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja maar als je scheel ben....................![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het zit haar ook niet mee...........
Zit er ook op te wachten, anders....................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Het ziet er weer ultiem saai uit allemaal.
Heeft Jaap zijn vuilnisronde nog niet gedaan?
nee heb hem al tijd niet gezien...is ie naar bed..........jaap zie je eigenlijk toch niet over het hoofdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zit er ook op te wachten, anders....................![]()
Ja duh... ze vraagt "kan je niet effe opzouten?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Lieke vraagt Eric of ze samen zo nog even kunnen kletsen. Wil ze Eric daarmee uit de woonkamer hebben?
Ja en ons ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Lieke vraagt Eric of ze samen zo nog even kunnen kletsen. Wil ze Eric daarmee uit de woonkamer hebben?
En die toon...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Soho het volgende:
[..]
Ja duh... ze vraagt "kan je niet effe opzouten?"
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....![]()
![]()
Verdomme, ik wil rellen, morgen kan ik toch uitslapen !!![]()
Ik ook en de andere helft gaat ook opquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weer![]()
Volgens mij zit ie nog in kantoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Lieke is zooooooo langdraderig..dat trek ik niet meer..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....![]()
![]()
Verdomme, ik wil rellen, morgen kan ik toch uitslapen !!![]()
ha haquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Tas eigenlijk??? Werkoverleg met Ton?
In haar dromen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Tas eigenlijk??? Werkoverleg met Ton?
Da's ook toevallig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef milk-shake het volgende:
waar is natasia........................???? bij de febo (ton)![]()
Die slaapt al. Brain vroeg net: DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS! Slaap je al?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef milk-shake het volgende:
waar is natasia........................???? bij de febo (ton)![]()
Dit is mijn 2e avond zonder (sterke) drank, gisternacht had ik het uitermate naar mijn zin, maar nu niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weer![]()
Valt niet op op stream 2, maar nou je het zegt..quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die slaapt al. Brain vroeg net: DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS! Slaap je al?
neeee ..heeel boring vanavondquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e avond zonder (sterke) drank, gisternacht had ik het uitermate naar mijn zin, maar nu niet.![]()
Tis de dienst van Oliebolquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
Pannekoek is er zeker vanavond.
Gisteren waren de twee andere er.
Toen wist Natasia alweer dat het rellen zou worden.
Gooi ik er nog een glas Martini tegenaanquote:
Natasia moet stressvrij gehouden vanwege die belachelijke tietenoperatie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
Pannekoek is er zeker vanavond.
Gisteren waren de twee andere er.
Toen wist Natasia alweer dat het rellen zou worden.
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee.quote:
Wacht maar, als ze ziet dat d'r theezakjes nu theezakjes van een paar cupmaten groter zijn geworden, hoe ze dan pieptquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natasia moet stressvrij gehouden vanwege die belachelijke tietenoperatie.![]()
Pannekoek is opgerold door de politie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee.
Dacht dat Amanda en Brian boring was.
Maar dit is ook erg.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:45 schreef STAP01 het volgende:
Jaap!!! Spring Schijt bovenop het hoofd van Lieke!
Vind je het gek ? Hij zit al 3, 4 uur te luisteren naar dit gezwam en het gaat nog steeds over hetzelfde.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Huub praat met hoorbare tegenzin mee.
Koffiefilters nr4quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wacht maar, als ze ziet dat d'r theezakjes nu theezakjes van een paar cupmaten groter zijn geworden, hoe ze dan piept
Wat een irritant kutnummer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
Check deze van LVO![]()
![]()
LVO_12 - De 7 kleine meisjes.mp3
ja ...doe iets....................verlos ons van het saaie .................................amenquote:
Volle maan ook nogquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
In een uur tijd is de snor van Lieke al weer aardig gegroeid....
beetje lubbersquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
Ik wel ja, maar voor Lieke is dit blijkbaar heel normaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind je het gek ? Hij zit al 3, 4 uur te luisteren naar dit gezwam en het gaat nog steeds over hetzelfde.....![]()
We blijven bezig hequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
vandaar dat ik me zo voel.....................![]()
en baardquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef Kinga het volgende:
Kan niet wachten tot morgen... dan heeft ze pas echt een snor.
Het was me nog niet eerder opgevallen, en ineens..godallemachtig...............quote:
Huub denkt ik luister maar.want ik wil nog effe wippen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind je het gek ? Hij zit al 3, 4 uur te luisteren naar dit gezwam en het gaat nog steeds over hetzelfde.....![]()
Als je het je probeert in te beelden isie best geinig.quote:
lekker bekkiequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hopelijk veranderd Natasia niet in dit:
[afbeelding]
En het verschil is?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hopelijk veranderd Natasia niet in dit:
[afbeelding]
]quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
Huub: Toevallig ben ik niet de gast die je kunt manipuleren.
Lieke: Ik heb nog nooit zoveel discussies gehad met een man.
ik zie hem voor mequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als je het je probeert in te beelden isie best geinig.![]()
Ik vind Huub geen man, maar een jochie. Ik herhaal mezelf ook maar weer eens om de tijd te doden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
Huub: Toevallig ben ik niet de gast die je kunt manipuleren.
Lieke: Ik heb nog nooit zoveel discussies gehad met een man.
Gillettequote:
Een kurk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef Soho het volgende:
Wat pakt Jaap?
Teleurstellend oordruppelsquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef Soho het volgende:
Wat pakt Jaap?
Word melig van dat gezeikquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]Ik kan er nog steeds lol om hebben, denk dat er een aantal het niet meer grappig vinden
![]()
ha ha spannends ...nee dat was gister ..vanavondquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hallo..zo lekker vrij morgen. Net mijn vakantiekiejes toegestuurd gekregen.
Nog wat spannends gebeurd?
Nou! Een inmiddels 5 uur durende discussie tussen Lieke en Huub over hun relatie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Hallo..zo lekker vrij morgen. Net mijn vakantiekiejes toegestuurd gekregen.
Nog wat spannends gebeurd?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ...zal vast een aanbieding van komen.....maar dan is ze al veranderd in bin laden
pech danquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
[..]Ik kan er nog steeds lol om hebben, denk dat er een aantal het niet meer grappig vinden
![]()
Oordruppelsquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Kinga het volgende:
Sofradex
quote:
Overdosis oordruppels..maar dat lijkt me wel heel bizar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:58 schreef FuTilE het volgende:
Is Jaap aan het trippen?
FuTilE..... je bent hard nodig. Lees nog ff wat voor uit eigen werk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:58 schreef FuTilE het volgende:
Is Jaap aan het trippen?
Goed plan ja...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef rooie3 het volgende:
Lieke rot op naar bed.
En laat Huubje en Japio samen.
Jemig en das geen pretje, maar hij heeft een rare zieke humorquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jaap weer uber grappig met zijn oorontsteking.
Mooi, ga de uitzending wel bekijken. Thanks voor de tipquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef r3gi3boy het volgende:
hahahahahaha ikh eb net de uitzending van vandaag gezien met de nog niet vertoonde beelden van het conflict met juf judith en natasia die helemaal doorflipt, amanda die met d'r blote TIETEN (er was zelfs een heule tepel te zien!) jaap's haar in het 5-sterren hotel aan't wassen is. Maastter shit echt fantastisch:D In de youtube filmpjes was wel geschreeuw te horen op de achtergrond tijdens JJ incident, maar dat die natasia zo uit d'r plaat is gegaan is wel echt fantastisch!
Wat is de zwaluwhoeve ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Afijn nu eindelijk mijn wallet geactiveerd..dus ik volg de streams..en zaterdag of zondag gaan we naar de zwaluwhoeve..dus hopelijk komt dat allemaal weer goed.
ja van elende hebben we het daar maar over gehadquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:03 schreef nibbieworld het volgende:
er is vanavond zeker weinig meer gebeurd dan de snor groei van Lieke!!![]()
onnozeltjequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de zwaluwhoeve ?
P.s. blij je te zien
Nou hellupquote:
Dat is waar de bewoners ook 2 keer zijn geweest om te ontspannen..maar dat wist (ex) vriend niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is de zwaluwhoeve ?
P.s. blij je te zien
Oh ja ik wist de klepelquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat is waar de bewoners ook 2 keer zijn geweest om te ontspannen..maar dat wist (ex) vriend niet.
Nou ik zou zeggen, begin jij dan, hoe heet je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik hier weleens jammer vind? Dat ik eigenlijk alleen jullie nicknames ken.
Zo denk ik dat klein zusje lang zwart haar heeft en 1.53 ofzo is.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet je wat ik hier weleens jammer vind? Dat ik eigenlijk alleen jullie nicknames ken.
ja ....vertel jij eerstquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee, dat kan niet. Ik ben aan het kijken of er schimmel op mijn brood zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FuTilE..... je bent hard nodig. Lees nog ff wat voor uit eigen werk!
Heb net naar je foto gegluurdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, begin jij dan, hoe heet je?![]()
Edit: mag in PM
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben Jos, 29. Pabo afgerond, werk nu bij de gemeente. Exact een mix tussen m'n vader en moeder en dit is mijn koppie:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben Jos, 29. Pabo afgerond, werk nu bij de gemeente. Exact een mix tussen m'n vader en moeder en dit is mijn koppie:
[afbeelding]
Ik lijkt het meest op Huub. Ik kan heel kinderlijk zijn (vandaar PABO), serieus, maar ik lach altijd om alles en ook om mijn eigen misere.
Ik haat Brian, mensen die denken dat ze intelligent zijn en mensen die altijd serieus zijn.
mmmmmm klink goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Ik lijkt het meest op Huub. Ik kan heel kinderlijk zijn (vandaar PABO), serieus, maar ik lach altijd om alles en ook om mijn eigen misere.
Ik haat Brian, mensen die denken dat ze intelligent zijn en mensen die altijd serieus zijn.
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Er zijn hier ook mensen die liever anoniem willen blijven![]()
bah... zit net aan een bak salade.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik ben aan het kijken of er schimmel op mijn brood zit.
magquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Je heb gelijk dit gebeurt elke keer weer als het zo boring is. Het forum word melig en leuk. Maar tis niet de bedoeling kweet hetquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Frasier het volgende:
Raden is ook leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.
Dat is een heel leuk idee, maar toch echt meer op zijn plaats in de SCquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.
Tijd voor een Fok! Gouden kooi meet dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
ja wees maar trotsquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heet Nettie en ik ben reuze trots op mijn knappe begaafde zoon Brianaal
![]()
Foto graag .. p.s. heb geen breedbeeldschermquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neufquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok zal ik het Fok DGK smoelenboek opstarten of wil iemand anders dat doen?
Ja dat ben ik zeker want door haar achter in-uitgang te nemen kan ik er in ieder geval zeker van zijn dat zij mijn kleinkinderen niet op deze wereld zal zetten, ik mag haar nietquote:
... en mijn zoon is de kringspiermusketier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
Ooooh, dan ben jij helemaal lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef milk-shake het volgende:
heet saskia ...uit alkmaar..........lijk beetje op lieke (blond ..blauwe ogen) maar zonder de snor en niet scheel
Je kan ook gewoon een fobo openen slimmerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok zal ik het Fok DGK smoelenboek opstarten of wil iemand anders dat doen?
quote:
Ik vind het ook wel gezellig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Heel gezellig met Huub/Lieke/Jaap op de bank
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
jij moeder netty...... neemt wie in haar in en uitgang?????![]()
Het is gister al in de analen opgenomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
Doordat Brianaal haar achter in-uitgang te nemen DUHHHHHquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
LDquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die is doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..gelijk heeft Jaap..daar lijkt hij op![]()
Strippoker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef agter het volgende:
Klein geheimpje van mij dan:
Ik poker meestal online als ik de streams aan heb staan.
Of andersom: Als ik poker, zet ik de streams aan...
Nou... alleen qua formaat dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..gelijk heeft Jaap..daar lijkt hij op![]()
kwisniedatjekwaadwerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doordat Brianaal haar achter in-uitgang te nemen DUHHHHH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |