En Lieke vindt wel dat Huub precies moet doen wat zij wil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:01 schreef maril het volgende:
Huub vindt wel dat Lieke heeeeeel blij moet zijn dat hij met haar iets wil.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
Goeie TT, misschien had het alleen zeiksnor tegen snor moeten zijn??![]()
Met pincetquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef rooie3 het volgende:
Na uren oeverloos gelul liggen ze weer te plukken.
Hoezo steeds snor, mis ik ietsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef milk-shake het volgende:
snor snor snor ieuuuuu
Eigenlijk wel, he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef KimiK het volgende:
Goeie TT, misschien had het alleen zeiksnor tegen snor moeten zijn??![]()
Zit wel snorquote:
Ik vind 't een beetje jammer dat sommige mensen hier een beetje korte teentjes hebben als 't over dat onderwerp gaat het liefst zo snel mogelijk met het woorden als racistme/discriminatie gaan strooienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ga je maar ergens anders doen, maar niet hier!
Is ook de laatste keer dat ik je waarschuw!
nou dit kan niet missenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo steeds snor, mis ik iets![]()
vaseline kopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn Amanda en Brianaal?
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef KimiK het volgende:
Lieke heeft toch een cursus/opleiding psychologie gedaan, of is daar mee bezig???
Zou haar niet als psycholoog willen hebben![]()
![]()
Alsof ze een klein teer poppetje van een meisje is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Ik word zo misselijk van dat ge-mijn hartje van Lieke.
Sinds vanmiddag heeft hij een nieuwe bijnaam : kringspiermusketierquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn Amanda en Brianaal?
ja ...idd kwestie van potje vragen ...............quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof Eric daar niet een koffer vol van heeft meegenomen![]()
Ik druk er geen handje meequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof ze een klein teer poppetje van een meisje is.
Ik vind dat hele mens een weggooierquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Ik word zo misselijk van dat ge-mijn hartje van Lieke.
En bedankt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijn
Echt ? Ohhhhquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Die snor leidt echt af!!! Ik kan ze niet fatsoenlijk volgen, niet lullig bedoeld hoor maar heeft Huub al gezegd dat ze haar bovenlip moet harsen?
mischien zit er in eric's koffer nog wat hars???quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Die snor leidt echt af!!! Ik kan ze niet fatsoenlijk volgen, niet lullig bedoeld hoor maar heeft Huub al gezegd dat ze haar bovenlip moet harsen?
Volgens mij zit ze nog steeds te zuigen hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
Lieke die krabbelt weer flink terug
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef milk-shake het volgende:
[..]
mischien zit er in eric's koffer ook nog wat hars???
Hormonale kwestie...waarschijnlijke oorzaak anabolequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Zo noemde ik een uitsmijter toen ik nog klein wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind dat hele mens een weggooier![]()
Ja ik typte het en ze begon alweer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nog steeds te zuigen hoor.
Hmm... denk dat er wel goede tussen zitten, misschien ligt het meer aan haar leeftijd / gebrek aan levenservaring.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is toch bekend dat veel mensen die zich daarin willen verdiepen vaak zelf niet helemaal helder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |