Maar hoe breng je dat nu tactisch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Die snor leidt echt af!!! Ik kan ze niet fatsoenlijk volgen, niet lullig bedoeld hoor maar heeft Huub al gezegd dat ze haar bovenlip moet harsen?
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar hoe breng je dat nu tactisch?![]()
Gewoon een extra Gillette op de bestel-lijst zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat 't schuurt bij 't zoenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is grof..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!![]()
Ja precies en gisternacht het huis op stelten zettenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
gaan ze nou gewoon naar bed..........terwijl we allemaal kunnen uitslapen...lekker weer
Oke, dan voel ik mij bij deze niet aangesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach...voor alle zekerheid schreef ik er al 'vaak' bij![]()
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Had ze dat vanmorgen ook al?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
gewoon zeggen ..."scheer je lip ..je lijk wel een kerel"!!!!!![]()
Lieke heeft de was gedaan Tis nu een grote grijzequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
Braaain heeft een nieuwe onderbroek, het is niet zo'n grote witte![]()
Wat moeten ze anders? Met zijn allen gezellig over de "relatie" van Huub en Lieke meezeiken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
gaan ze nou gewoon naar bed..........terwijl we allemaal kunnen uitslapen...lekker weer
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en gisternacht het huis op stelten zettenja en toen ...moest ik er vroeg uit
![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Frasier het volgende:
Zou Lieke van Brain winnen met handje drukken?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
[..]
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"
Dat is de taal die Huub gebruikt..recht voor zijn raap...................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
[..]
"Hey Snol hars je lip eens, lijkt wel een kut"
Ja lekker saai.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef milk-shake het volgende:
ja vang wat kikkers of meikevers....gooi ze in bed.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Met zijn allen gezellig over de "relatie" van Huub en Lieke meezeiken?
Ik zou willen dat Lieke eens naar bed ging, en dan hoop ik dat Eric en Huub nog eens ouderwets gaan rellen midden in de nacht (memories).
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.quote:
ja dan was die van mij nog softquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is de taal die Huub gebruikt..recht voor zijn raap...................
make up remover?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Aman maakt haar gezicht schoon met iets wat ze op een wc-rol spuit
Glassexquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Aman maakt haar gezicht schoon met iets wat ze op een wc-rol spuit
Dat is waarquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom haalt Amanda haar make up in bed en niet in de badkamer van haar gezicht af?
...overbehaard?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef yellowfirst het volgende:
Ik kan er niets aan doen , maar Lieke is wel een enorme trut, totaal niet geschikt voor dit spel.......tè fake, tè .....![]()
Iemand vd redactie zou kunnen zeggen dat er klachten zijn gekomen dat de kijkers een double in haar zien van wijlen Saddam Husseinquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Alles beter dan dat ja..............quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem liever doen dan dat geruk aan die draaitafelknoppen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom haalt Amanda haar make up in bed en niet in de badkamer van haar gezicht af?
Terwijl???quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.
**edit*quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet ze wel vaker, ook al een keer terwijl ze gekrikt werd door de kringspiermusketier.
Valst niks schoon te maken,. hij komt toch niet klaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
brrrr in een tentje .....zonder water enz .....niks om de boel schoon te maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |