Ik heb mijn tekst aangepast, te snel gelezen en gereageerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
brrrr in een tentje .....zonder water enz .....niks om de boel schoon te maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Valst niks schoon te maken,. hij komt toch niet klaar
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vrouwlijke intuitiequote:
Beetje laat, dat begint meestal bij je 14e ............................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef milk-shake het volgende:
lieke gaat plassen ..mischien kijkt ze ff in de spiegel en zie .........een snor
ze weet het echt wel, ze zat het net te verbergen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef milk-shake het volgende:
lieke gaat plassen ..mischien kijkt ze ff in de spiegel en zie .........een snor
ja maar als je scheel ben....................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Beetje laat, dat begint meestal bij je 14e ............................
Het zit haar ook niet mee...........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja maar als je scheel ben....................![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het zit haar ook niet mee...........
Zit er ook op te wachten, anders....................quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Het ziet er weer ultiem saai uit allemaal.
Heeft Jaap zijn vuilnisronde nog niet gedaan?
nee heb hem al tijd niet gezien...is ie naar bed..........jaap zie je eigenlijk toch niet over het hoofdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zit er ook op te wachten, anders....................![]()
Ja duh... ze vraagt "kan je niet effe opzouten?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Lieke vraagt Eric of ze samen zo nog even kunnen kletsen. Wil ze Eric daarmee uit de woonkamer hebben?
Ja en ons ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Lieke vraagt Eric of ze samen zo nog even kunnen kletsen. Wil ze Eric daarmee uit de woonkamer hebben?
En die toon...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Soho het volgende:
[..]
Ja duh... ze vraagt "kan je niet effe opzouten?"
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....![]()
![]()
Verdomme, ik wil rellen, morgen kan ik toch uitslapen !!![]()
Ik ook en de andere helft gaat ook opquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weer![]()
Volgens mij zit ie nog in kantoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
Lieke is zooooooo langdraderig..dat trek ik niet meer..........quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wil Lieke dat Eric weg gaat omdat ze nog samen even willen "kletsen" .....![]()
![]()
Verdomme, ik wil rellen, morgen kan ik toch uitslapen !!![]()
ha haquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Tas eigenlijk??? Werkoverleg met Ton?
In haar dromen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar is Tas eigenlijk??? Werkoverleg met Ton?
Da's ook toevallig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef milk-shake het volgende:
waar is natasia........................???? bij de febo (ton)![]()
Die slaapt al. Brain vroeg net: DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS! Slaap je al?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef milk-shake het volgende:
waar is natasia........................???? bij de febo (ton)![]()
Dit is mijn 2e avond zonder (sterke) drank, gisternacht had ik het uitermate naar mijn zin, maar nu niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..heb al halve fles wijn op .............gezellie weer![]()
Valt niet op op stream 2, maar nou je het zegt..quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die slaapt al. Brain vroeg net: DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS! Slaap je al?
neeee ..heeel boring vanavondquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e avond zonder (sterke) drank, gisternacht had ik het uitermate naar mijn zin, maar nu niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |