[img=,200]linkje naar foto[/img]quote:
Top dank je, verander ik het straks ff!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[url=200]linkje naar foto[/url]
Zo vind ik het altijd irritant! Wil het gewoon van m'n pc afhalen..niet eerst op een andere site uploaden om vervolgens te linken :Squote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top dank je, verander ik het straks ff!![]()
Schei uit man, hip gek!quote:
niets.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat is er mis met dat shirt?
dacht ook al. Vind die persoon die het draagt ....quote:
Vond m zelf ook wel oké! Heb altijd polo's aan, RL/Abercrombie/Tommy. Heb dr maar 1 van Esprit en dat is dezequote:
Tnx moatiequote:
en jouw vriendje zit zo onder de plak bij je dat hij het ook niet draagt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, sorry!
Wist niet dat het zo erg zou zijn!
Hou niet van het 'motief' Twee van die grote vlakken naast elkaar! Wie heeft dat ooit verzonnen?
Mja, ik houd ook absoluut niet van streepjes, en dat draagt iedereen! (Behalve mijn vriendje, dat mag 'ie niet)
dan zit hij onder de duimquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, sorry!
Hou niet van het 'motief' Twee van die grote vlakken naast elkaar! Wie heeft dat ooit verzonnen?
Mja, ik houd ook absoluut niet van streepjes, en dat draagt iedereen! (Behalve mijn vriendje, dat mag 'ie niet)
Dan heeft jouw vriend een klap van de molen gehad dat die het niet draagtquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, sorry!
check mijn fobo, streepjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef miss-scofield het volgende:Hahaha!
Welnee! Hij vindt het zelf ook niet leuk! Anders draagt ie het wel hoor! Whahah! Hij draagt ook roze, vind ik ook verschrikkelijk! Nou houdt ie er wel rekening mee als ik er ben, dan trekt ie wat anders aanMuhaha, goed van mij eigenlijk!
roze is voor heumeu'squote:Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef miss-scofield het volgende:Hahaha!
Welnee! Hij vindt het zelf ook niet leuk! Anders draagt ie het wel hoor! Whahah! Hij draagt ook roze, vind ik ook verschrikkelijk! Nou houdt ie er wel rekening mee als ik er ben, dan trekt ie wat anders aanMuhaha, goed van mij eigenlijk!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
check mijn fobo, streepjes!
Roze ook mooi![]()
ik heb ook roze kleding jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
roze is voor heumeu's
vind ik
wat betekend dat Royyccoooooooquote:Gof of Alanya jeweets
Hoezo voor homo's?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb ook roze kleding jaben hetero trouwens..
![]()
TYPOOOOOOOOquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
wehehhe vakantie in Malgrat de Mar, 2004 overigens![]()
Slaat nergens op, maar die reactiesquote:
Was wel mooi ja maar niet echt mijn ding. Prefereer toch Spanje/Griekenland o.i.d.quote:
Wat een giller, Sevilla net kansen. Heremetiet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:10 schreef Houniet het volgende:ja id ! wat een gek zeg, die verdediger raakte de bal nog aan
![]()
Ik prefereer de Dominicaanse Republiek!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was wel mooi ja maar niet echt mijn ding. Prefereer toch Spanje/Griekenland o.i.d.![]()
Bij mij meestal nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Roycoooooo het volgende:
@Miss: hoe is je vriend gekleed dan?
Ja oke, daar ben ik nog nooit geweest dus kan ik niet over oordelen maar lijkt mij ook wel vetquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik prefereer de Dominicaanse Republiek!![]()
Maar.. Spanje niet echt mijn ding. Ben je naar die sex-oorden geweest?
Ik naar Torremolinos, vlakbij Málaga. Vond het niet zo, is dat de zon scheen
Oh, nooit naar Griekenland geweest
ooh ja, ben ik dus totaal het tegenovergestelde van hem denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Bij mij meestal niet![]()
![]()
Haha, nee gewoon. Effen shirts met gekke prints en teksten. Sportief, van die vesten met capuchon. Soms H&M stijl. Wijde broeken, niet skater.
Gewoon, lekker![]()
Wie? Wat is alias?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Houniet het volgende:
wat is ze toch mooi he, maakt niet uit wat ze aan heeft
Hehe, ik doelde meer op Salou, Lloret en Blanesquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja oke, daar ben ik nog nooit geweest dus kan ik niet over oordelen maar lijkt mij ook wel vet!
Ooh ja,Tor. is ook wel vrij bekend hoor.. Sex-oorden? Uuh ja, Mallorca en Malgrat![]()
Zie dat wijf netquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Freshthinking het volgende:
strafskopp'n
Daar nog nooit, denk dat Mallorca er ook wel onder wordt geschaard. Misschien deze zomerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, ik doelde meer op Salou, Lloret en Blanes![]()
Knap, dat je het tegenovergestelde van jezelf bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh ja, ben ik dus totaal het tegenovergestelde van mij denk ik![]()
Leuke meid iddquote:
Goddomme, alweer typoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Knap, dat je het tegenovergestelde van jezelf bent
Maar ja, geeft niet hoor! Hoe belangrijk is kleding nou?!![]()
In het begin droeg mijn vriendje ook niet zulk leuke kleding, en toch verliefd geworden!
Haha, mag hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goddomme, alweer typo!
Vind ik toch vrij belangrijk als ik heel eerlijk ben![]()
![]()
zo min mogelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, mag hoor!
Wat moet een meisje aanhebben van jou?
Moet vind ik beetje overdreven maar goed verzorgd sowieso. Gewoon leuke kleren, leuke schoenen, nais pantsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, mag hoor!
Wat moet een meisje aanhebben van jou?
Nee maar ik bedoel ook niet, dat kleding niet belangrijk is.. Ik zou nooit op jongens met lang haar en zwarte kleding vallen! Mja.. ik vind nu dat mijn vriendje leukere kleding draagt dan 5 jaar terug! Alhoewel hij wel superleuke schoenen had toen![]()
Hij had toen gewoon niet superleuke kleding aan, en nu wel![]()
![]()
Hehe, goed verzorgd spreekt voor zich?! Wie wil er nou een viezerik?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet vind ik beetje overdreven maar goed verzorgd sowieso. Gewoon leuke kleren, leuke schoenen, nais pants. Soms kun je aan schoenen al zien hoe iemand met kleren enzo omgaat
!
Ben zelf wel beetje ''kak'', vriendin mag dat ook wel zijn. Blouse enzo, niet kraakje omhoog hoor..
ik heb nieuwe, witte van Lacostequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, goed verzorgd spreekt voor zich?! Wie wil er nou een viezerik?
Maar idd...ik kijk altijd eerst naar schoenen!
Beetje jammer dat ik niet van stippen houd, en ik tegenwoordig alle meisjes stom vindHaha!
Haha neej, niet zo... andersquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, goed verzorgd spreekt voor zich?! Wie wil er nou een viezerik?
Maar idd...ik kijk altijd eerst naar schoenen!
Beetje jammer dat ik niet van stippen houd, en ik tegenwoordig alle meisjes stom vindHaha!
nee, helemaal wit missquote:
K heb ook nieuwe sneakers, Asics en nieuwe instappers van Gaastraquote:
Weltrustenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog ff kijken dan
tot morgen
weltrustequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weltrusten
Ik ga zo ook maar 'es! Verveel me.. ga Friends kijken
Hehe, okay dan! Duidelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha neej, niet zo... anders![]()
Naja, ken ook dames met kleren wat gewoon totaal niet kan en/of niet staat. Hoef ik haar echt niet hoor, vreselijk vind ik dat! Zoooo een afknapper!
Gelukkigquote:
Asics zijn leuk! Jammer dat íedereen ze draagtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb ook nieuwe sneakers, Asics en nieuwe instappers van Gaastra![]()
Kun je dat nog beetje makkelijk schoon houden? Doekje en klaar?quote:
Tja, de andere sneakers vond ik niet echt je van het.. Deze vond ik wel vetquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, okay dan! Duidelijk
[..]
Gelukkig
[..]
Asics zijn leuk! Jammer dat íedereen ze draagt![]()
Gaastralijn ken ik niet zoKen alleen de bootschoenen
'quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, de andere sneakers vond ik niet echt je van het.. Deze vond ik wel vet!
K heb geen bootschoenen, ook niet echt mijn ding![]()
ja man, doekje met speciale wax. ik heb anderhalf jaar op me kswiss gelopen, ongeveer hetzelfde model. zijn ook nog spierwit. je moet alleen eens in de twee maanden even de veters wassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je dat nog beetje makkelijk schoon houden? Doekje en klaar?
eerder gaatjesschoenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tja, de andere sneakers vond ik niet echt je van het.. Deze vond ik wel vet!
K heb geen bootschoenen, ook niet echt mijn ding![]()
Zal morgen wel ff pic makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
'
Goed zo!!![]()
Welke kleuren Asics heb je?
vind je het gekquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:59 schreef Frrreek het volgende:
Ik heb toevallig wat nodig van de Nederlandse afdeling van mijn stagebedrijf. Ik bellen en bellen, maar niemand nam op
pafipoquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
terugvindpostje! morning guys! lekker geslapen?
Zekers, met de dagcijfers:quote:
respectabele 4e Stage SC plaats voor mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zekers, met de dagcijfers:
020. 155 ReMcOrE
Houniet![]()
![]()
![]()
Mijn 2e plaats maag ook zeker in het boekje worden bijgeschrevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
respectabele 4e Stage SC plaats voor mij![]()
vriendin is nog steeds hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pafipo
goed geslapen hoor, gisteravond bij de vriendin geweest, straks naar de races toe en de tent in![]()
jij?
dan moet je wel veel tegen jezelf gaan praten, dan ga je dat wel halenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef ETA het volgende:
hmm, dit zou voor mij de uitgelegen kans zijn om in het daglijstje te komen... echter heb ik het drukJa hallo, ben maar stagair
Ach is wel leuk om operationeel mee te draaien op een ontwerpafdeling. Ik denk dat het best uniek is om dit zo te doen, want vaak zit je al stagair parallel met je eigen opdrachtje.
Iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef ETA het volgende:
hmm, dit zou voor mij de uitgelegen kans zijn om in het daglijstje te komen... echter heb ik het drukJa hallo, ben maar stagair
Ach is wel leuk om operationeel mee te draaien op een ontwerpafdeling. Ik denk dat het best uniek is om dit zo te doen, want vaak zit je al stagair parallel met je eigen opdrachtje.
M'n hoogst behaalde plaats tot nu toequote:Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zekers, met de dagcijfers:
028. 121 miss-scofield
Goeiedag slaaptablet oniquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom net uit bed rollen! Zo lekker douchen!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom net uit bed rollen! Zo lekker douchen!
Tering, wel lange dagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef ETA het volgende:
zekers naar me zin, vanmiddag met alle collegas weer es buiten de deur gegeten. Met een stoet autos centrum van taipei ingereden en lekker gegeten in een klein noodle tentje, geen rare zooi dit keer
Maar ja, ik denk dat ik hier nog wel tot vanavond 6-7 uur zit... morgenochtend weer bespreking met de baas en dan moet alles af... Mijn afspraakje met mijn language partner maar gecancelled.....
joh?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net dat de races afgelast zijn door de weersomstandigheden![]()
![]()
zal wel dikke drekzooi wezen door de regen van de laatste dagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
joh?
Minders, nu gewoon de tent in?![]()
Jaaaawel, doekje beetje water en er is weer een wonder geschiedtquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaf!
Hopen dat ze wit blijven![]()
Van mij kant ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:43 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga er weer vandoor!! Zal vandaag geen 121 posts posten!
Ik ga chillenDoeeeiiii
![]()
Fijne hemelvaart en ETA succes!!
Eigen kan meenemen smorgens?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef ETA het volgende:
grmbl, voor koffie moet ik helemaal naar beneden... 23 verdiepingen.... vandaaar geen koffie overdag....
sowieso vaag kantoor, niemand drinkt hier koffie, max 1 kop ofzo...
ja, jij ook een fijne Hemelvaartquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:43 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga er weer vandoor!! Zal vandaag geen 121 posts posten!
Ik ga chillenDoeeeiiii
![]()
Fijne hemelvaart en ETA succes!!
Gisteren heeeeel veel regen gehad. Vandaag tot nu toe nog droogquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef ETA het volgende:
wat voor weer is het in NL dan??
en net hier heel ff een zonnetjequote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gisteren heeeeel veel regen gehad. Vandaag tot nu toe nog droog
heb geen koffiezetter thuisquote:
Hmm dat gaat ook niet werken neequote:Op donderdag 17 mei 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
heb geen koffiezetter thuisnu haal ik altijd een icecoffee bij de koffie bar in de lobby...
instant coffee maybe? nahhhhh!!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmm dat gaat ook niet werken nee!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
hier een heerlijke 26 graden met maar 51% humidity, echt serieus lekker weer
Bofkontquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef ETA het volgende:
hier een heerlijke 26 graden met maar 51% humidity, echt serieus lekker weer
Zal je nog wel aan moeten wennen lijkt mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:02 schreef ETA het volgende:
echt laag is 51% volgens mij ook nog niet echt, maar wel stukke beter dan gisteren met dikke boven de 70% en boven de 30 graden. t'is de combinatie altijd
en slaafje deed het prima, kleine algemene upswing gehad door wat reloads. slaafje maakte gistermiddag ~70 bets winst, en snachts een kleine 40 bets winstmijn laptop staat nu al 3 dagen non stop te draaien... en vannacht weer een sessie gepland
Tot zover de BJ updates
Lekker ja, bezwete kop ff aan je werk gaan. Niet echt ideaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:05 schreef ETA het volgende:
wel klote is dat ik altijd licht bezweet op mijn werk kom, om 9:00 in de ochtend is het meestal al tegen de 30 graden aan. En ik kan moeilijk in een korte broek op werk komen. Gelukkig is pak niet verplicht op deze afdeling (designers he)
Valt mee? 23, wtf man. Doe je idd erg keurigquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
aantal landen valt wel mee, alleen de periode waarin is redelijk kortStuk of 23 landen verdeeld over 16 reizen in 3 jaar is misschien wel redelijk intensief
en dan ook nog mijn master degree halen met maar 4 maanden vertraging
Haha neej, dit slaat helemaal nergens op wat voor spammert die gozert isquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb het gisteren rustig aan gedaan met een 7de plaats, maar Houniet![]()
![]()
zo'n erge spammer ben ik ook niet eens
Mag je zeker trots op zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:21 schreef ETA het volgende:
nee, wat ik nu doe is een extra opleiding voor engineers die zich meer willen op internationaal management en softskills (communicatie, leiderschap, samenwerken, intercultural sensitivity, etc). Ben stiekem best trots op dat ik ben aangenomen voor deze programma, slechts 14 plekken beschikbaar binnen TU Delft.
Voor deze programma moet je dan ook beetje reizen, academische uitwisseling in buitenland, stage in buitenland, en 3x een week lang workshoppen in een plaats in Europa. Er zit dan ook redelijk wat geld achter dit programma, leuke beurs voor de uitwisseling, een beurs voor het reizen en een ruime vergoeding voor stage.
Veel plz ReM!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ben er vandoor, toch maar even richting de feesten
spreek jullie nog wel![]()
ciao!
nu snap ik ook waarom hij zijn spam-posts geheim wil houdenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha neej, dit slaat helemaal nergens op wat voor spammert die gozert is![]()
![]()
zou wel eens moeten hequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mag je zeker trots op zijn! Sjezus, gaat idd wat geld in om! Wel tof
![]()
Hierna aan t werk dus?
haha ach ja, veels te lang. Zoals je t nog kunt betalen ed zie ik t probleem nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:26 schreef ETA het volgende:
[..]
zou wel eens moeten heben al veels te lang student.....
maar ik zou graag nog een roadtrip willen maken door de VS...... (en dat moet redelijk haalbaar zijn dankzij BJ)
mazzelaar.... ik zit hier al sinds 3:00 NL tijd.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ben er vandoor, toch maar even richting de feesten
spreek jullie nog wel![]()
ciao!
gewoon relaxed, 2 maanden met de auto rondrijden, en maar kijken waar je terecht komt....... vrienden kunnen helaas niet 2 maanden vrij nemen..... dus zal wel iets korter worden, of in mn uppie... In mn uppie reizen kan ook leuk zijn, maar toch iets midner.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha ach ja, veels te lang. Zoals je t nog kunt betalen ed zie ik t probleem niet!
VS lijkt me ook tof ja![]()
hehe mac ook lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:39 schreef ETA het volgende:
heb het ook zo wel ff gehad.... 6:40 al... ff snel langs de mac, geen zin in chinees vanavond
een nummer één plaats in het daglijstje van alle forum-gebruikers, vind ik toch echt wel een spammer.quote:
in listo di grande spamerri = lijst van grote spammerts?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef ETA het volgende:
spero domani sono in listo di grande spamerri
Wauw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:34 schreef ETA het volgende:
ben thuiswas ff in italiaanse bui
spero = ik hoop
domani = morgen
sono = (ik) ben
in = in
......
jaja, italiaans kan ik ook al
dan verwacht ik jou niet in het lijstje vandaagquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
nee hoor krijg het hartikke druk vandaag, gister was puur toeval
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan verwacht ik jou niet in het lijstje vandaaganders noem ik je voortaan HounietSpamwel
![]()
dat is ook een manier om van je hooge aantal spamposts af te komenquote:
quote:
quote:
hoe dichter bij Dord, hoe rotter het wordtquote:
ze zijn er nog niet toch, er is toch ook nog een 3de rondequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
Hè kut.
Kutsysteem van die playoffs voor degradatie
plee offs zijn kutquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
Hè kut.
Kutsysteem van die playoffs voor degradatie
dus dat er sowieso één eredivisieclub degradeerd, naast de nummer 18?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Klopt, maar het systeem is kut.
Ze moeten gewoon de playoffs per divisie houden. Niet mixen. Das altijd in het voordeel van de eredivisieclubs.
ik snap ook niet waarom we dat zo ook niet doen in Nederland. Maar ja we zulen het voorlopig hiermee moeten doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb liever dat de laatste 3 direct degraderen en dat de nummer 1 eerste divisie promoveert. 2-7 uit de eerste divisie tegen mekaar en de 2 winnaars naar eredivisie.
ofzo.
In alle andere landen gaat het ook rechtstreeks zonder promotie/degradatie.
iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef Damzkieee het volgende:helaas.
Hoewel de kans dat Heracles er nog effe inblijft groter is.
Ik had ook graag gezien dat je kunt degraderen uit de Jupilerleague.
Maar waarheen? terug naar het amateurvoetbal? En dat de kampioen van het amateurvoetbal promoveert naar de Jupiler League?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef Damzkieee het volgende:helaas.
Hoewel de kans dat Heracles er nog effe inblijft groter is.
Ik had ook graag gezien dat je kunt degraderen uit de Jupilerleague.
Oh dat adres van mn pa werkt niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii![]()
Ik wist helemaal niet dat je van elk berichtje dat in je FoBo wordt geplaatst, dat je een mailtje krijgt!!![]()
Is dom casema-adres.. van m'n moeder! Ging ze net kijken, iets van 50 nieuwe mailtjesOok nog van november
Hoe is het hier?
aha. Nog niets over gehoord. Ik hoop dat er ook nog eens een Zeeuwse club in het betaalde voetbal komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:14 schreef Damzkieee het volgende:
Er schijnt een soort tussenleague te komen.
Zitten best goede bij in Zeeland.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Nog niets over gehoord. Ik hoop dat er ook nog eens een Zeeuwse club in het betaalde voetbal komt
Naja, vorig jaar augustus kon dat nog niet! Moest per se van provider zijn..betaald schooladres mocht ook niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh dat adres van mn pa werkt niet meer
Tegenwoordig kun je je trouwens ook met hotmail aanmelden geloofik.
hier is het goed, daar?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Naja, vorig jaar augustus kon dat nog niet! Moest per se van provider zijn..betaald schooladres mocht ook niet!
Hier prima, ga zo poffertjes eten
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii![]()
Ik wist helemaal niet dat je van elk berichtje dat in je FoBo wordt geplaatst, dat je een mailtje krijgt!!![]()
Is dom casema-adres.. van m'n moeder! Ging ze net kijken, iets van 50 nieuwe mailtjesOok nog van november
Hoe is het hier?
Ja, ben ik wel met je eens! Ik wil een leuke bewegende, maar kan ik zelf niet makenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Toch vind ik die foto ietwat raar Miss.
Net of je vriend een bochel heeft
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn oom was altijd thee-in-de-pauze-führer bij SV Middelburg ofzo.
Let 'es op joh! Kan ik niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik vind 'em niet echt bewegend
ik dacht dat je het intussen had opgelostquote:
Speedy-me!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik dacht dat je het intussen had opgelost
Ik ga ook weer!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor, ga maar eweer eens effe liggen
Dat heb ik nu dagelijks...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben gewoon voor mijn stage bezig hoor. Heb alleen nog niets getypt, maar heb het bestand wel open staan
hoezo herken ik datquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben gewoon voor mijn stage bezig hoor. Heb alleen nog niets getypt, maar heb het bestand wel open staan
quote:
is toch zo, met een eerste plaats met ruim 400 postsquote:
dat is ook een keer gebeurd hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is toch zo, met een eerste plaats met ruim 400 posts
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is toch zo, met een eerste plaats met ruim 400 posts
maar nooit met 400 postsquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is ook een keer gebeurd hoorjij staat er vaker in dan ik
![]()
precies zo erg ben ik niet met een eertse plaats. En door deze discussie ben je gelijk weer lekker bezigquote:
als het goed is dan tot maandag en anders tot iets eerderquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:11 schreef Cuckoo het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor! Als ik ook nog op m'n vrije dagen hier de hele tijd rondhang begint het op een verslaving te lijkenEn daarbij; heb nog genoeg te doen
![]()
Tot maandag!![]()
(of stiekem toch wat eerder als ik het niet laten kan)![]()
bedoel je beetje??quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
ik begin nu eentje te herstellen van het schoolfeest van gisteren..
quote:
teveel gezopen of gewoon moe??quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
. Eigenlijk wel ja...
![]()
PB is nog steeds... heel erg brak
teveel gezopen.. Als je 5 maanden weinig alcohol heb gedronken.. en nu opeens een heleboel.. dan wil dat nog wel eens resulteren in een knallende koppijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
teveel gezopen of gewoon moe??
ik denk dat ik zo even een flesje Grolsch losmaak, om het begin van een lange avond in te luiden![]()
ik zie wel hoeveel er vanavond/vannacht naar binnen gaatquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
teveel gezopen.. Als je 5 maanden weinig alcohol heb gedronken.. en nu opeens een heleboel.. dan wil dat nog wel eens resulteren in een knallende koppijn
Ik blijf lekker thuis en de gin is bijna opquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie wel hoeveel er vanavond/vannacht naar binnen gaat
hallootjesquote:
Klaar met de afwas?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallootjes
ik ga nu even afwassen, daarna gaat toch echt de Grolsch los
owja, ondertussen DVD van Qlimax 2006 lekker hard aan
jaquote:
quote:
je kunt toch wel beetje gasgeven en sturen?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
ik kan niet karten maar ga voor de gezelligheid mee
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
ik kan niet karten maar ga voor de gezelligheid mee
Ik wil NIET de laatste zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit topic zo vol is
Zij doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:54 schreef Houniet het volgende:
tuurlijk kan ik karten, maar hun doen het vaker dus ben ik de noob van de groep zegmaar
ben geen Friends kijken trouwens
jij gaat vooor de laatste plekquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:54 schreef Houniet het volgende:
tuurlijk kan ik karten, maar hun doen het vaker dus ben ik de noob van de groep zegmaar
ben geen Friends kijken trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |