abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:05:30 #126
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_49651314
hey menschen,, weten jullie toevallig of de snoepjes gratis zijn in spanje? want iedereen die hier traint is echt kapot groot ,, ik sta iedere keer weer verbaasd om me heen te kijken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_49651430
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef Videopac het volgende:
@ Skazminko: ga je volgend jaar studeren? Anders kun je goedkoop bij het Sportcentrum (ACLO) sporten; ik meen me te herinneren dat Mc. Gilles daar ook traint. Anders Ivosnivo even vragen (als die nog komt opdagen...).
(Videopac heeft in Groningen gestudeerd).
Yep, studeren.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49651994
@Skaz: ACLO is heel krap, je hebt ook nog een sportschool met een oosterse naam die ik vergeten ben. ACLO is wel goedkoop, 80 euro per jaar oid.
pi_49657965
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef DubzOne het volgende:
Ik train in het sprotcentrum van mijn universiteit. Over het algemeen zeer goed te doen. 3 fitnesszalen, waarvan 1 'krachthonk'. Bijkomend voordeel is dat ik voor 73 euro per jaar voorzien ben
ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook een kaart halen. Hoeveel squatrekken zijn er? Mogelijkheid (ruimte en halters genoeg) om te deadliften?
pi_49659824
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:57 schreef DubzOne het volgende:

[..]

ja ik ook dus. Vroeger was hier nog een jongen van de UVT die er ook trainde, miguel oid, maar die had zoveel pech met z'n schouder dat hij nu nauwelijks meer traint en afentoe lurkt hiero (?)

In ieder geval, FOEI dat jij ook die andere twee zalen gebruikt, die zijn me toch 'n partij waardeloos. Al lopen er uiteraard afentoe leuke dames rond

Overigens vandaag voor het eerste 26 kilo per schouder staand geprest. Ik wil voor het eind van het jaar de 30 staand pressen (en niet push-pressen...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49659943
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef no-look het volgende:

[..]

ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook een kaart halen. Hoeveel squatrekken zijn er? Mogelijkheid (ruimte en halters genoeg) om te deadliften?
1 squatrek, 1 a 2 deadlift plekken, halters tot 34 of 36 kg. Goed genoeg om het eea te doen, zolang je maar weet dat het squatrek van mij is
Eigenlijk kan je altijd wel je ding doen daar, moet je wel voor 'n uur of twaalf komen. Daarna kom ik er eigenlijk vrij weinig, lopen toch best veel josti's rond...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49661028
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo

Ik heb ook weer lekker getraind

Ja, zit op het moment nog aan de apparaten te slingeren, maar zat overal 2 tot 3 stappen boven eerdere trainingen. Echt weird ja, bij sommige apparaten is een stap 5kg, andere 10kg.. Vind het opeens wel heel ver omhoog gegaan

Lijkt me stug dat het komt doordat ik sinds vrijdag whey gebruik en vrijdag na de training whey/dextrose shake gehad heb
Iemand een verklaring?
Signature
pi_49661640
Nee, dat zal zeker niet ineens door je whey/dextrose komen.
Misschien dat je uberhaupt beter bent gaan eten, en verder boek je natuurlijk gewoon goed vooruitgang
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:13:14 #134
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49661782
hoi, wil graag heel serieus verder gaan met trainen, ben ecto dus moet enorm veel freten, maar wil ook wat goede supplementen gaan kopen, maar in hoeverre is dat zinnig als je voeding niet 100% optimaal is? Wat ik nu eet is:

smorgens
3 boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet
+/- 100gr kwark

smiddags
wheyshake
+/- 200gr kwark
bord spaghetti zonder saus

tussendoor
3boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet

Savonds
avondeten, altijd anders maar wel goed, afwisselend, groente, vlees etc

Na avondeten
rest van de kwark en voor het slapen gaan nog een wheyshake

Is dit een fatsoenlijk schema of is het te weinig? Voor mijn gevoel freet ik mezelf de tering, zie ook wel vooruitgang maar mag absoluut meer, maar om nou bijv Nitrix te gaan kopen als je voeding al niet 100% is schiet dat ook niet op, dus is het schema wat?
pi_49661909
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef DjMark het volgende:
Nee, dat zal zeker niet ineens door je whey/dextrose komen.
Misschien dat je uberhaupt beter bent gaan eten, en verder boek je natuurlijk gewoon goed vooruitgang
Nee die shake lijkt me ook niet nee, beter gaan eten zeker wel, maar scheelt dat echt zoveel?
Signature
pi_49662017
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef koejoeloek het volgende:
hoi, wil graag heel serieus verder gaan met trainen, ben ecto dus moet enorm veel freten, maar wil ook wat goede supplementen gaan kopen, maar in hoeverre is dat zinnig als je voeding niet 100% optimaal is? Wat ik nu eet is:

smorgens
+/- 100gr kwark

smiddags
wheyshake
+/- 200gr kwark
bord spaghetti zonder saus

tussendoor
3boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet

Savonds
avondeten, altijd anders maar wel goed, afwisselend, groente, vlees etc

Na avondeten
rest van de kwark en voor het slapen gaan nog een wheyshake

Is dit een fatsoenlijk schema of is het te weinig? Voor mijn gevoel freet ik mezelf de tering, zie ook wel vooruitgang maar mag absoluut meer, maar om nou bijv Nitrix te gaan kopen als je voeding al niet 100% is schiet dat ook niet op, dus is het schema wat?
Voor zover ik met m'n weinig ervaring kan zien wel, alleen eet je 's morgens geen tussendoortje?
Signature
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:19:29 #137
164095 koejoeloek
pi_49662154
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Voor zover ik met m'n weinig ervaring kan zien wel, alleen eet je 's morgens geen tussendoortje?
smorgens is me training, zo rond een uurtje of 11, vandaar smiddags wheyshake, dus daarom ook geen tussendoortjes daar

Wat voor supplementen zouden jullie me aanraden? Wil dus meer eruit halen, sneller en optimaal groeien, lijkt mij creatine en flink wat whey?
pi_49662445
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

smorgens is me training, zo rond een uurtje of 11, vandaar smiddags wheyshake, dus daarom ook geen tussendoortjes daar

Wat voor supplementen zouden jullie me aanraden? Wil dus meer eruit halen, sneller en optimaal groeien, lijkt mij creatine en flink wat whey?
Je traint 7 dagen? Wat doe je op niet trainingsdagen? Creatine doe ik nog niet aan.. dat komt later
Signature
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:25:43 #139
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49662488
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Iemand een verklaring?
Misschien gewoon te licht getrained ? Dat je lichaam beter gewend is en je nu echt je kracht kan zien.
pi_49662970
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Nee die shake lijkt me ook niet nee, beter gaan eten zeker wel, maar scheelt dat echt zoveel?
Kan ook in je hoofd zitten. Je bent zo te horen wel erg overtuigd van het "witte poeder"
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_49663026
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef BertV het volgende:

[..]

Kan ook in je hoofd zitten. Je bent zo te horen wel erg overtuigd van het "witte poeder"
Ik ben nergens van overtuigt totdat ik het ook daadwerkelijk zie

Maar het was maar een vraag.. logisch leek het me idd niet
Signature
pi_49663101
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Fugie het volgende:

[..]

Misschien gewoon te licht getrained ? Dat je lichaam beter gewend is en je nu echt je kracht kan zien.
Fugie, jij ook hier

De vorige keren ben ik ook gewoon gegaan tot zover ik kon.. niet licht ofzo.. dus dat zal het niet zijn denk ik..
Signature
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:37:28 #143
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_49663111
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 20:58 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Iemand een verklaring?
Anaboluh!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_49664009
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Anaboluh!
Fout
Signature
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:55:39 #145
164095 koejoeloek
pi_49664153
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Je traint 7 dagen? Wat doe je op niet trainingsdagen? Creatine doe ik nog niet aan.. dat komt later
Ik train 6 dagen per week idd hou wel rekening met rust natuurlijk, niet dat ik op maandag me borst train, en dinsdag vrolijk weer. Heb schema laten maken door een van de grootste jongens in de sportschool, dus dat klopt zekersteweten Ben je ook ecto? ik heb echt iets nodig om het trainen optimaal te krijgen, zo optimaal mogelijk. Train nu half jaar, en neem wel whey, maar heb het idee dat het meer en beter kan

[ Bericht 5% gewijzigd door koejoeloek op 22-05-2007 22:02:35 ]
pi_49668713
Hoelang slapen jullie gemiddeld? Ik in het weekend minstens 10 uur soms zelfs meer dan 12 uur.
Maar doordeweeks kom ik nauwelijks aan 7 uur. Soms zelfs nog geen 5 uur.
Veel slapen schijnt goed te zijn voor groeien. Dus daar zit op dit moment mijn grootste fout denk ik zo.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49668750
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Skazminko het volgende:
Hoelang slapen jullie gemiddeld? Ik in het weekend minstens 10 uur soms zelfs meer dan 12 uur.
Veel slapen schijnt goed te zijn voor groeien. Dus daar zit op dit moment mijn grootste fout denk ik zo.
Door de weeks ook 6-7 uur, in het weekend lang
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 23 mei 2007 @ 01:07:12 #148
164095 koejoeloek
pi_49671726
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Skazminko het volgende:
Volgens mij was het niet zozeer slapen, maar rust.. rust is ook als je lekker in een stoel naar een muziekje luisterd..
pi_49673796
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:07 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet zozeer slapen, maar rust.. rust is ook als je lekker in een stoel naar een muziekje luisterd..
Daarvan herstellen je spieren niet he
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_49674991
en waarom van slaap dan wel? Als je gewoon non-actief bent, je spieren niet tot amper gebruikt, kun je dat toch als rust rekenen lijkt me?

Ik slaap een uurtje of 6/7 per nacht, in het weekend 8 of soms 9. Ik word gewoon altijd vroeg wakker en heb heel veel moeite weer in slaap te komen, wat ik meestal dus niet doe. Ik moet er wel bij zeggen dat ik veel dutjes doe en in de trein naar school vaak lig te pitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')