quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik train ook in een pussy gym. Van de week is het squatrek weg gedaan en ingeruild voor een smith, omdat die veelzijdiger is, en we hebben toch een leg press?Aldus de eigenaar.
Maar ja, het is 5 minuten fietsen en gratis. Mijn pa is bevriend met de eigenaar van die zaak.![]()
Als ik ergens anders heen wil moet ik al 20 a 25 minuten fietsen. Das me iets te ver, en ik red me eigenlijk nog wel. Volgend jaar ben ik toch klaar met school en ga ik naar Groningen denk ik en daar is vast wel iets beters.![]()

UVT?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef DubzOne het volgende:
Ik train in het sprotcentrum van mijn universiteit. Over het algemeen zeer goed te doen. 3 fitnesszalen, waarvan 1 'krachthonk'. Bijkomend voordeel is dat ik voor 73 euro per jaar voorzien ben![]()

quote:

Yep, studeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:14 schreef Videopac het volgende:
@ Skazminko: ga je volgend jaar studeren? Anders kun je goedkoop bij het Sportcentrum (ACLO) sporten; ik meen me te herinneren dat Mc. Gilles daar ook traint. Anders Ivosnivo even vragen (als die nog komt opdagen...).
(Videopac heeft in Groningen gestudeerd).

ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook een kaart halen. Hoeveel squatrekken zijn er? Mogelijkheid (ruimte en halters genoeg) om te deadliften?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef DubzOne het volgende:
Ik train in het sprotcentrum van mijn universiteit. Over het algemeen zeer goed te doen. 3 fitnesszalen, waarvan 1 'krachthonk'. Bijkomend voordeel is dat ik voor 73 euro per jaar voorzien ben![]()

ja ik ook dus. Vroeger was hier nog een jongen van de UVT die er ook trainde, miguel oid, maar die had zoveel pech met z'n schouder dat hij nu nauwelijks meer traint en afentoe lurkt hiero (?)quote:

1 squatrek, 1 a 2 deadlift plekken, halters tot 34 of 36 kg. Goed genoeg om het eea te doen, zolang je maar weet dat het squatrek van mij isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef no-look het volgende:
[..]
ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook een kaart halen. Hoeveel squatrekken zijn er? Mogelijkheid (ruimte en halters genoeg) om te deadliften?

Iemand een verklaring?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zo
Ik heb ook weer lekker getraind![]()
Ja, zit op het moment nog aan de apparaten te slingeren, maar zat overal 2 tot 3 stappen boven eerdere trainingen. Echt weird ja, bij sommige apparaten is een stap 5kg, andere 10kg.. Vind het opeens wel heel ver omhoog gegaan
Lijkt me stug dat het komt doordat ik sinds vrijdag whey gebruik en vrijdag na de training whey/dextrose shake gehad heb

Nee die shake lijkt me ook niet nee, beter gaan eten zeker wel, maar scheelt dat echt zoveel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef DjMark het volgende:
Nee, dat zal zeker niet ineens door je whey/dextrose komen.
Misschien dat je uberhaupt beter bent gaan eten, en verder boek je natuurlijk gewoon goed vooruitgang

Voor zover ik met m'n weinig ervaring kan zien wel, alleen eet je 's morgens geen tussendoortje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef koejoeloek het volgende:
hoi, wil graag heel serieus verder gaan met trainen, ben ecto dus moet enorm veel freten, maar wil ook wat goede supplementen gaan kopen, maar in hoeverre is dat zinnig als je voeding niet 100% optimaal is? Wat ik nu eet is:
smorgens
3 boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet
+/- 100gr kwark
smiddags
3 boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet
wheyshake
+/- 200gr kwark
bord spaghetti zonder saus
tussendoor
3boterhammen dubbel gesmeerd met magere kipfilet
Savonds
avondeten, altijd anders maar wel goed, afwisselend, groente, vlees etc
Na avondeten
rest van de kwark en voor het slapen gaan nog een wheyshake
Is dit een fatsoenlijk schema of is het te weinig? Voor mijn gevoel freet ik mezelf de tering, zie ook wel vooruitgang maar mag absoluut meer, maar om nou bijv Nitrix te gaan kopen als je voeding al niet 100% is schiet dat ook niet op, dus is het schema wat?

smorgens is me training, zo rond een uurtje of 11, vandaar smiddags wheyshake, dus daarom ook geen tussendoortjes daarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Voor zover ik met m'n weinig ervaring kan zien wel, alleen eet je 's morgens geen tussendoortje?

Je traint 7 dagen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
smorgens is me training, zo rond een uurtje of 11, vandaar smiddags wheyshake, dus daarom ook geen tussendoortjes daar![]()
Wat voor supplementen zouden jullie me aanraden? Wil dus meer eruit halen, sneller en optimaal groeien, lijkt mij creatine en flink wat whey?

Misschien gewoon te licht getrained ? Dat je lichaam beter gewend is en je nu echt je kracht kan zien.quote:

Kan ook in je hoofd zitten. Je bent zo te horen wel erg overtuigd van het "witte poeder"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee die shake lijkt me ook niet nee, beter gaan eten zeker wel, maar scheelt dat echt zoveel?

Ik ben nergens van overtuigt totdat ik het ook daadwerkelijk ziequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Kan ook in je hoofd zitten. Je bent zo te horen wel erg overtuigd van het "witte poeder"

Fugie, jij ook hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
Misschien gewoon te licht getrained ? Dat je lichaam beter gewend is en je nu echt je kracht kan zien.

Ik train 6 dagen per week iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je traint 7 dagen?Wat doe je op niet trainingsdagen? Creatine doe ik nog niet aan.. dat komt later

Door de weeks ook 6-7 uur, in het weekend langquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Skazminko het volgende:
Hoelang slapen jullie gemiddeld? Ik in het weekend minstens 10 uur soms zelfs meer dan 12 uur.![]()
Maar doordeweeks kom ik nauwelijks aan 7 uur. Soms zelfs nog geen 5 uur.![]()
Veel slapen schijnt goed te zijn voor groeien. Dus daar zit op dit moment mijn grootste fout denk ik zo.

Volgens mij was het niet zozeer slapen, maar rust.. rust is ook als je lekker in een stoel naar een muziekje luisterd..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Skazminko het volgende:
Hoelang slapen jullie gemiddeld? Ik in het weekend minstens 10 uur soms zelfs meer dan 12 uur.![]()
Maar doordeweeks kom ik nauwelijks aan 7 uur. Soms zelfs nog geen 5 uur.![]()
Veel slapen schijnt goed te zijn voor groeien. Dus daar zit op dit moment mijn grootste fout denk ik zo.

Daarvan herstellen je spieren niet hequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:07 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zozeer slapen, maar rust.. rust is ook als je lekker in een stoel naar een muziekje luisterd..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |