gozer, niet om 't een of ander....maar damn, wat loop je toch te zeuren!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is tonijn toch goor dat vreet ik ook niet meer....
De 1e dag zonder vet/ suiker/ zuivel is zwaarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
gozer, niet om 't een of ander....maar damn, wat loop je toch te zeuren!
Cutten is niet makkelijk. En dingen die niet makkelijk zijn kosten nou eenmaal moeite.
Je weet toch wat je einddoel is? Je weet toch waar je 't voor doet?
Hou dat gewoon voor ogen en dan kom je er wel....en anders geef je 't gewoon op... Lekker makkelijk enzo![]()
Just stop the whining![]()
Nou ja, dan zou ik me eerder dáár druk om maken dan om die paar gramquote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je een blessure heb aan je onderrug gaat het nogal moeilijk![]()
Beter ga je gewoon lekker bulken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De 1e dag zonder vet/ suiker/ zuivel is zwaar![]()
Een vriend van mij heeft nooit getraint en kon 160kg deadliften bij 90kg eigen gewichtquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
ik denk dat de gemiddelde man 80kg dl'ed(voor 1 keer dan)
probeer eens 5x5 met wat hoger gewicht![]()
Sambalquote:Op maandag 21 mei 2007 11:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die gore rijst smakelijk maak? Ik zit in de cut, maar droge rijst + tonijn/ kipfilet/ ei is niet te vreten. Welke saus kan ik er veilig doorheen gooien zonder me cut te verpesten ?
Piepert.. na een paar keer zeur je niet meer..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is tonijn toch goor dat vreet ik ook niet meer....
Daarna nog wat upper body maar inderdaad 6 sets van 3 zware reps (+90% van je max)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef DjMark het volgende:
je hebt dus in totaal maar 6 sets gedaan? van 3 reps per keer??
Wat zouden anders de gevolgen kunnen zijn? Chronische beschadigingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef Snatched het volgende:
Geef je lichaam altijd minimaal 48-72 uur voordat je weer een sessie doet, zeker als je geen 'ervaren' trainer bent.
Na 72 uur mag je best door de spierpijn heen trainen, maar geef het wel de tijd om te rusten en herstellen.
Negatieve groei.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Wat zouden anders de gevolgen kunnen zijn? Chronische beschadigingen?
Wtf is dat voor achterlijk systeem, heb ik nog nooit gehoord. Er staat niet gewoon op die dingen hoeveel ze wegen als ik het goed begrijp?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
(ze nummerde de schijven van a-z en ik zat overal boven de r)
Ok, voor mijn gevoel is dat wat weinig om echt zo kapot van te zijn...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:56 schreef no-look het volgende:
[..]
Daarna nog wat upper body maar inderdaad 6 sets van 3 zware reps (+90% van je max)
Squats doen voor je hams?!?!??quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Fugie het volgende:
Ik denk dat ik nog even in de smith ga squatten, merkte wel dat het makkelijker is om je squat goed vanuit je hams te doen.
nja 3*3 is voor de werksets. Bijvoorbeeld bij squat, als ik dan 3*3*60 doe, is het in de praktijk misschien 5*stang, 5*40, 5*50, 3*3*60. Warming up tel ik dus niet mee, same for deadlift.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:48 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ok, voor mijn gevoel is dat wat weinig om echt zo kapot van te zijn...
Zeker iemand met zo'n goed conditie als jij(je speelt baskelball namelijk) zou dan nog niet echt moe moeten zijn lijkt me...
Spier Eccentric (%) Concentric (%)quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef DjMark het volgende:
[..]
Squats doen voor je hams?!?!??
Squats is een Quads+Glute oefening, hams doen niet heel veel.
ik zei toch.. gemiddeldquote:Op maandag 21 mei 2007 17:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft nooit getraint en kon 160kg deadliften bij 90kg eigen gewicht
Ikzelf begon met 80kg en was in 4 maanden op de 200kg. Voor de rest wel bovenlichaam getraint.
Ok, dan is het dus heel wat meer eigenlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 22:04 schreef no-look het volgende:
[..]
nja 3*3 is voor de werksets. Bijvoorbeeld bij squat, als ik dan 3*3*60 doe, is het in de praktijk misschien 5*stang, 5*40, 5*50, 3*3*60. Warming up tel ik dus niet mee, same for deadlift.
nopequote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wtf is dat voor achterlijk systeem, heb ik nog nooit gehoord. Er staat niet gewoon op die dingen hoeveel ze wegen als ik het goed begrijp?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |