Oke, dit schema ga ik volgen. School, werk en mijn leven verschuif ik wel naar zondag.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef LedZep het volgende:
Monday, Wednesday, and Friday
09:00-10:00 am: Snatch
10:30-11:30 am: Clean and Jerk
11:30-12:30 pm: Clean pulls
05:00-06:00 pm: Clean and Jerk
06:30-07:30 pm: Snatch
07:30-08:00 pm: Front Squat
08:00-08:30 pm: Snatch Pulls
Tuesday, Thursday, and Saturday
09:00-10:00 am: Snatch from the hang
10:30-11:30 am: Partial Jerks
11:30-12:00 pm: Back Squat
12:00-12:30 pm: Power Clean
12:30-01:30 pm: Snatch and Clean Pulls
Ik vond deze wel redelijk hardcore.
![]()
Met zo'n echt stoer heteroschema hoef je iig niet maar naar de gaybar toe dus daar bespaar je dan tijd mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oke, dit schema ga ik volgen. School, werk en mijn leven verschuif ik wel naar zondag.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoeveel nachten heeft MrJ je gegeven voor zo'n gay schema?
Hij bedoelt hoeveel nachten je gebatst hebt voor je dat schema voorstelde.quote:
Hey, hey, ik sta achter je man, alleen iemand die bereid alles op te offeren volgt dat schema. En zelfs dan nog is er veel te veel kans op overtrainen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Skazminko het volgende:
Wtf, ik bats niet met MrJ, ik heb alleen maar een split schema omdat dat het beste voor mij werkt. En ik durf te wedden dat niemand hier dat hardcore schema volgt of gevolgd heeft.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hij bedoelt hoeveel nachten je gebatst hebt voor je dat schema voorstelde.
Idd matige opmerking weer.quote:Ik vond hem ook niet geweldig ofzo.
Waar moet je zijn in Rdam?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:13 schreef Fugie het volgende:
Weet iemand hier nog een degelijke sportschool in r'dam ? Moet morgen toch echt trainen aangezien ik vandaag geen tijd had. Enige wat ik ken is een fitness first bij de willemsbrug, maarja fitness first
Ik zit midden in kralingen, echt gooiafstand van die fitnessfirstquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
Waar moet je zijn in Rdam?
Ik train op het randje van RdamHiero om precies te zijn
hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik doe t nu dus een klein maandje
Hier zijn wat stats tot nu toe dan:
Deadlift 12*40kg (pas 2 keer gedaan zwaarder dan 40 nog niet gepakt)
Benchpress 8*50kg
Squat 8*50kg
owja srry dat was ik vergeten.. 't is al zo lang geledenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:04 schreef Rubbish11 het volgende:
ja ik pakte hem echt heel ligt, want ik moest de techniek eerst onder de knie krijgen (volgende keer pak ik hem zwaarder)
Ik ben net 17
Haha daaromquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
owja srry dat was ik vergeten.. 't is al zo lang geleden![]()
EERST OEFENEN EN WENNEN MET LAAG GEWICHT
Okido. Mocht je van gedachten veranderen dan weet je me te vindenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef Fugie het volgende:
Ik zit midden in kralingen, echt gooiafstand van die fitnessfirstHeb sowieso geen zin om ver te rijden, ben ik te lui voor
Ik train nu 3 jaar, 140kg squat, maar DL kom ik niet boven de 70kg met me &U()#$DFL onderrug...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
ik denk dat de gemiddelde man 80kg dl'ed(voor 1 keer dan)
probeer eens 5x5 met wat hoger gewicht![]()
Halterbankje bij mij in de kamer werkt lekker. Squaten, deadliften, kan allemaal. Bij squaten moet je hem wel van de grond af tillen aangezien een squatrek niet iets te groot wordt...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef no-look het volgende:
mijn plannen voor een home gym zijn op de lange baan geschoven. De tuin is verbouwd en de schuur staat voller dan ooit. Oftewel: nergens ruimte. Maar zodra die schuur is opgeruimd ga ik écht voor het squatrek en de olympische halter. Deadliften, squaten, rowen en pressen. Daar kun je echt leuk mee aan de gang
ratatouille! aubergine, courgette, ui, paprika, op smaak brengen met knoflook en peper.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die gore rijst smakelijk maak? Ik zit in de cut, maar droge rijst + tonijn/ kipfilet/ ei is niet te vreten. Welke saus kan ik er veilig doorheen gooien zonder me cut te verpesten ?
Is ketjap slecht? Vet?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef BertV het volgende:
[..]
ratatouille! aubergine, courgette, ui, paprika, op smaak brengen met knoflook en peper.
Normaal met rundergehakt, maar met stukjes kip kan het ook.
ketjap is enorm zout (al zou je dat niet zeggen) en bevat ook nog 's alleen maar suiker.quote:
Kut...word nu al strontziek van die rijst....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:21 schreef BertV het volgende:
[..]
ketjap is enorm zout (al zou je dat niet zeggen) en bevat ook nog 's alleen maar suiker.
Lijkt mij een voorbeeld van wat je niet moet nemen in de cut.
ohja, ook met soja, wat ook nog eens in negatief daglicht staat.
Suiker, sojasaus 26% (water, sojaboon, zout, tarwe), water, melasse, zout, gebrande suikerstroop, conserveermiddel E202, aroma.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kut...word nu al strontziek van die rijst....
ketjap 1 eetl. 1gram eiwit 4gram koolhydraten 0 gram vet...
dus die 4 gram koolhydraten zijn voornamlijk suikers?
ik zou me meer zorgen maken om een echt ronduit waardeloze DL dan dat ik me zorgen zou maken om 'n paar gram... just my 2 centsquote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kut...word nu al strontziek van die rijst....
ketjap 1 eetl. 1gram eiwit 4gram koolhydraten 0 gram vet...
dus die 4 gram koolhydraten zijn voornamlijk suikers?
Als je een blessure heb aan je onderrug gaat het nogal moeilijkquote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik zou me meer zorgen maken om een echt ronduit waardeloze DL dan dat ik me zorgen zou maken om 'n paar gram... just my 2 cents![]()
volgens mij is dat gewoon een kort zuurstofgebrekjequote:Op maandag 21 mei 2007 14:44 schreef Handschoen het volgende:
Bij mij komt het wel eens voor dat ik tijdens een training spontaan een beetje duizelig wordt en me niet helemaal 100% voel. Meestal stop ik dan, want het lijkt me nou niet echt gezond. Zou dat ook aan voeiding kunnen liggen? Afgelopen zondag had ik het ook, maar toen was ik pas anderhalf uur wakker waarbij ik gewoon brood op heb... mischien toch te snel na het eten gesport oid?
Ik wil er wel wat aan doen, want het is echt irritant als dat gebeurt.
gozer, niet om 't een of ander....maar damn, wat loop je toch te zeuren!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is tonijn toch goor dat vreet ik ook niet meer....
De 1e dag zonder vet/ suiker/ zuivel is zwaarquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
gozer, niet om 't een of ander....maar damn, wat loop je toch te zeuren!
Cutten is niet makkelijk. En dingen die niet makkelijk zijn kosten nou eenmaal moeite.
Je weet toch wat je einddoel is? Je weet toch waar je 't voor doet?
Hou dat gewoon voor ogen en dan kom je er wel....en anders geef je 't gewoon op... Lekker makkelijk enzo![]()
Just stop the whining![]()
Nou ja, dan zou ik me eerder dáár druk om maken dan om die paar gramquote:Op maandag 21 mei 2007 14:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je een blessure heb aan je onderrug gaat het nogal moeilijk![]()
Beter ga je gewoon lekker bulken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De 1e dag zonder vet/ suiker/ zuivel is zwaar![]()
Een vriend van mij heeft nooit getraint en kon 160kg deadliften bij 90kg eigen gewichtquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
ik denk dat de gemiddelde man 80kg dl'ed(voor 1 keer dan)
probeer eens 5x5 met wat hoger gewicht![]()
Sambalquote:Op maandag 21 mei 2007 11:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die gore rijst smakelijk maak? Ik zit in de cut, maar droge rijst + tonijn/ kipfilet/ ei is niet te vreten. Welke saus kan ik er veilig doorheen gooien zonder me cut te verpesten ?
Piepert.. na een paar keer zeur je niet meer..quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is tonijn toch goor dat vreet ik ook niet meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |