www.bodystore.nlquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
Kan iemand mij het voordeel uitleggen van Creatine Ethyl Ester tov. Creatine Monohydraat. En is het dat prijsverschil waard?

Na de training geen cardio?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:11 schreef Semargofni het volgende:
Tsja ik drink melk voornamelijk voor de eiwitten + het zijn easy kcals.
Ik train meestal 1 uur tot anderhalf, cardio voor mijn training heb ik al gehad in de vorm van 30/40 min fietsen voordat ik er ben.

Hij was laatst nog wel op DBB.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Skazminko het volgende:
Nog steeds geen ivo te bekennen, is hij gestopt met trainen ofzo?

Melk drink ik voor de eiwitten en de kcal, netzoals Semargofni. En ik heb niet echt een beter alternatief. Water vind ik niet te drinken en frisdank... tjsa...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
www.bodystore.nl
Kwam ik toevallig ook tegen, daar staat bij CEE een heel verhaaltje namelijk. Doe nog niet aan Creatine, begin net namelijk, maar in de toekomst zit dat er vast in, vroeg het me ook af dus
Verder, de discussie over melk vorig topic. Waar is melk goed voor? Calcium? Heb je dat echt zoveel nodig?
Vanavond trouwens weer lekker getraind, loop vooralsnog alleen aan apparaten te slingeren, want moet nog een schema incl losse oefeningen maken, denk dat dat maandag of woensdag komt
Nog iets: hoe vaak traint de gemiddelde user hier? En hoe bouw je een training op? Ik doe 10/15 minuten cardio als warming up en sluit ook weer af met 10/15 minuten cardio. Goed?

Ik dacht dat jij fullbody of UB/LB trainde? Dan kan je onmogelijk in 30-60 minuten klaar zijn. Eerder 1,5 - 2 uur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Melk drink ik voor de eiwitten en de kcal, netzoals Semargofni. En ik heb niet echt een beter alternatief. Water vind ik niet te drinken en frisdank... tjsa...En de hele dag thee zetten zie ik ook niet zitten.
![]()
Dan toch maar melk.
Ik fiets meestal 10 minuten naar mijn gym, dan ga ik trainen, 30 minuten tot een uur duurt dat meestal, dan fiets ik weer naar huis 10 minuten. Maar in de gym zelf ga ik niet op zo'n cardio apparaat staan. Nog nooit zo'n ding aangeraakt zelfs in de 7-8 maanden dat ik train.En ik train 3-4 keer per week.
![]()

Ik heb ook chocoladekoekjes van de aldi ondekt, ik ben er verslaafd aan maar ik mag ze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is cutten toch, kut nu al 3 vreetaanvallen gehad. Kan echt niet leven op kipfilet/ tonijn/ eieren en rijst.
Geen suiker meer , geen vet meer, geen zuivel meer....ik ga dood....

ik train bijna altijd fullbody, en ben echt altijd rond de 60 minuten helemaal klaar ermee. Moet er niet aan denken om nog langer door te gaan, ben echt helemaal leeg na 60 minuten...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij fullbody of UB/LB trainde? Dan kan je onmogelijk in 30-60 minuten klaar zijn. Eerder 1,5 - 2 uur.

Nee dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij fullbody of UB/LB trainde? Dan kan je onmogelijk in 30-60 minuten klaar zijn. Eerder 1,5 - 2 uur.

Een ei bevat zo'n 7 gram eiwit. Waarom vind je 4 gram al veel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.calorietabel.nl/
Alleen klopt dit:
ei (gekookt) 4.0 gram eiwit
kipfilet (geroosterd) 31.0 gram eiwit
kipfilet (vers) 23.1 gram eiwit
Ik vind 4 gram wel veel voor een ei en klopt het dat als ik me kipfilet rooster meer eiwit over houd?

Dat is 4 gram dan ja volgens mij, maar dat is toch zonde, gooi je zo bijna de helft aan eiwitten weg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik eet alleen het eiwit van een gekookt ei. Hoeveel eiwit is dit dan?

Hoeveel nachten heeft MrJ je gegeven voor zo'n gay schema?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:44 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.![]()
dag 1: borst triceps onderarmen
dag 2: rug biceps traps
dag 3 rust
dag 4 quads kuiten hams
dag 5: schouders buik sowieso, en dan nog een spiergroep waar ik zin in heb. ()
dag 6 + 7: rust

10 eieren inclusief geel eten lijkt me niet zo'n goed plan elke dag....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is 4 gram dan ja volgens mij, maar dat is toch zonde, gooi je zo bijna de helft aan eiwitten weg.

quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoeveel nachten heeft MrJ je gegeven voor zo'n gay schema?

It works for me.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoeveel nachten heeft MrJ je gegeven voor zo'n gay schema?
@fugie / m_p: omdat volume tov is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |