quote:Plassende bezoekers bezorgen zwembad dwangsom
Uitgegeven: 16 mei 2007 14:30
Laatst gewijzigd: 16 mei 2007 14:36
ONSTWEDDE - Plassende bezoekers hebben het zwembad De Sikkenberg in het Groningse dorp Onstwedde een dwangsom bezorgd. In het zwembad wordt al jaren te veel geplast waardoor er meer urine in het water zit dan wettelijk is toegestaan.
ANP2
De provincie Groningen heeft daarom woensdag besloten de eigenaar van het bad, dat onderdeel is van een christelijke camping, een dwangsom van 250 euro op te leggen voor elke nieuwe overtreding.
Eigenaar Willems zegt geen idee te hebben waarom er in zijn zwembad zoveel geürineerd wordt. Met de afstand naar de toiletten kan het volgens hem in ieder geval niets te maken hebben. "Want die zitten 30 meter verderop."
Zonder resultaat
De eerste keer dat er een te hoog urinegehalte in het water werd geconstateerd in het zwembad en bijbehorende kleuterbadje was drie jaar geleden. Sinds die tijd heeft Willems het water vaker ververst dan is voorgeschreven, maar tot nu toe zonder resultaat. "En dan zou je denken dat men op een christelijke camping beschaafder is dan op een openbare camping, maar vergeet het maar."
Hij overweegt nu om borden bij het zwembad te plaatsen waarop de zwemmers verzocht wordt niet in het water te plassen. Als ook dat niet helpt kan de boete uiteindelijk oplopen tot 1250 euro.
(c) ANP
Je kwam in problemen met de tijd oid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eng: Ik heb gedeeltelijk hetzelfde examen, en het was inderdaad een gevalletje waar je heel voorzichtig moest zijn.
Dan ben ik weer te voorzichtig en ja, dan weet i khet wel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie was jij Sientje ? Faas Wilkes ?
Wie was jij bij het straatvoetballen ?
neequote:
Klasse zit je op het Gym ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij heb ik met Wiskunde alles goed![]()
Misschien 1 beredeneervraag niet helemaal.
Mooi topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie was jij Sientje ? Faas Wilkes ?
Wie was jij bij het straatvoetballen ?
Soms weet je na 10 seconden al dat het topic een succes wordtquote:
Jaquote:
Succes!quote:
Ja, zag het staan. Leuk gebaar van Billy!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef Eilanden het volgende:
Column al op de FP gelezen MM?
Maar wel de Huishoudschool afgemaakt Tong?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben namelijk hoogbegaafd en gezakt voor de HAVO. Hoe heb jij het wel gered ?
Jaquote:
Pieken op het juiste moment.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben namelijk hoogbegaafd en gezakt voor de HAVO. Hoe heb jij het wel gered ?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Legolas :
Wie was jij bij het straatkorfballen ?
Ik was te jong aan het neuken.quote:
Dat ontken, noch bevestig ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was te jong aan het neuken.
Jij bent nog maagd hé ?
ROSA!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:die tt
Maar hallo allemaal
Het wijvenbier was op
Maar wat ik wel weet is dat sex er niet veel mee te maken heeft. Of je moet het tijdens school/les/examens doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd hé ?
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tongquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd hé ?
De tong van nu is heel iemand anders als de tong van 25 jaar terug hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tong
Monopoly spelen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tong
Is wel te hopen. Sorry voor m'n rare vragen. Ik wilde leuk zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De tong van nu is heel iemand anders als de tong van 25 jaar terug hoor
Geeft niks, ik loop niet al te graag met mn complete privéleven te koopquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is wel te hopen. Sorry voor m'n rare vragen. Ik wilde leuk zijn
Ook een sportquote:
echt vermoeiend soms drie of vier wedstrijden op een dag live kijkenquote:
Ik las net een discussie van een tijdje geleden tussen jou en een ion ofzo. Was wel mooi om te lezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, zag het staan. Leuk gebaar van Billy!
quote:
je moet natuurlijk klaar zijn om weer een lange zit monopoly te spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een beloofte gemaakt tegenover appeldinnetje... (en mezelf)
Dat ik mijn vorm van een paar jaar geleden weer terug krijg.
De hele nacht langquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet natuurlijk klaar zijn om weer een lange zit monopoly te spelen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:18 schreef borisz het volgende:
[..]
je moet natuurlijk klaar zijn om weer een lange zit monopoly te spelen
Ik ben ook al bijgekomen hoorquote:
Nee, ik begon lekker met Nederlands,wat best meeviel. Jij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook al bijgekomen hoorIk had er wel 2 vandaag, jij niet toch?
Zaterdag mag je wel een aantal keer op en neer naar de bar lopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een beloofte gemaakt tegenover appeldinnetje... (en mezelf)
Dat ik mijn vorm van een paar jaar geleden weer terug krijg.
Klinkte zeker als muziek in je oren?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik begon lekker met Nederlands,wat best meeviel. Jij?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klinkte zeker als muziek in je oren?
Nja, je werd wel angstig van de tekstenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klinkte zeker als muziek in je oren?
Nederlands ging redelijk, wiskunde ging ordinair goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik begon lekker met Nederlands,wat best meeviel. Jij?
Examen Nederlands, klinkte.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik snap em nog niet, wtf heeft een powermix met jou te maken?
ooh, klonk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Examen Nederlands, klinkte.
Laat maar.
Eindelijk eens een keer een goed nummer IPV van Tiesto en consortenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:37 schreef VoreG het volgende:
It's a crack, I'm back yeah standing on the rooftops shouting out, Baby I'm ready to go
Ik heb een hele goede muzieksmaakquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een keer een goed nummer IPV van Tiesto en consorten
http://www.arseweb.com/99-00/reports/170500.htmlquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef borisz het volgende:
in de uefa cup finale wordt over het algemeen veel gescoord![]()
dat is de welbekende uitzondering op de regelquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.arseweb.com/99-00/reports/170500.html
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef dndiek het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15226/b12264c2/index.html![]()
Alles is gewoon een groot drama .. hoe sneller die vette harses van de TV is verdwenen hoe beter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Doet me een beetje denken aan Badger Badger Badger Badger als ik die clip zo zie
Wat een dramatische tekst ook, en wat een dramatisch dansje.
Ik denk, ik doe nog een beetje positief...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alles is gewoon een groot drama .. hoe sneller die vette harses van de TV is verdwenen hoe beter!
Die kerel die irriteert me echt mateloos, ik kan het in de verste verte niet eens grappig vinden ... ik vind het heel zielig. Amenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe nog een beetje positief...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die kerel die irriteert me echt mateloos, ik kan het in de verste verte niet eens grappig vinden ... ik vind het heel zielig. Amen
daar is ie goed inquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zaterdag mag je wel een aantal keer op en neer naar de bar lopen
jajajajajquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Bjoro het volgende:Hola ...is er wat aan die spaanse finale ?
Na die penalserie helemaal...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
jajajajaja = hahahaha (in het Spaans)
Zondag ook al!quote:
Jij bent toch voor AZ, zondag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
U heeft een glazen bol voor komende zondag?
1 ding is zeker AZ is niet voor AZquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent toch voor AZ, zondag?
Ik bedoelde SCH, SCH.
Sinds wanneer zeg jij geen u meer tegen mij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent toch voor AZ, zondag?
Ik bedoelde SCH, SCH.
Sinds 22 oktober 2006 ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij geen u meer tegen mij?
Welk gaatje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef SCH het volgende:
Driemaal in de rondte ofzo?
Als dat bij jou gebeurd, doe je het niet goed denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, daar ga ik nat.
Of hoort dat erbij?
En bovenal een mooie finale gemist.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Terug van schaken.
2 keer door m'n tijd gegaan, 1 keer remise.
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als dat bij jou gebeurd, doe je het niet goed denk ik.
of juist wel....
Dat lees ik nu, maar ja.quote:
En je hebt je rust hard nodig na alle FB-onrustquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef RayMania het volgende:
Een Heroesje kijken dan maar, morgen toch uitslapen!
Wel 3 keer gespeeld, die zet, ja.quote:
Moet je voorstellen als je het voetbal wel intensief had gevolgd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:Leuke avond gehad en maar amper voetbal gezien.
Wel goed hoor en noem me maar bos of bossie of boske. Vind ik veel leuker.quote:
Wou je zeggen dat je niet labiel bent?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Met mij gaat het wel oke, voel me lichtelijk labiel alleen
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je niet labiel bent?
Ik heb er veel zin in, wordt sowieso een leuke happening.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Grulez het volgende:
Al een beetje zenuwachtig voor je eigen bekerfinale as zaterdag?
Niets mis met labiele mensen, though.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]bedankt he
nu word ik nog labieler
Waarom zijn ze dan labiel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niets mis met labiele mensen, though.
Gelukkig zegquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is inmiddels geregeld. Voor de mensen die in spanning zaten. (potje poker)
Reageer dan verdomme eens.!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef RayMania het volgende:
Nooit.
Twee keer de helft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wel ooit, maar hoeveel notes heb ik nou?
Het was ook een ruime schattig, toen ik mod af werd had je er 51, per maand haal je er ongeveer 5.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee want het is een mooi rond getal zie fb
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat echt waar? dan schat ik nu 70 of 80 ofzo. Alhoewel fok mods kennende... 90 a 100.
Heremetiet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een boefje ben ik toch.
Ik houd je niet tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
ga nou eens weg ik wil slapen.
Axel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 06:35 schreef Againzender het volgende:
Kan je eens uitslapen, besluit iemand dat dat totaal niet nodig is
Nou ja, dan maar lekker vroeg richting kust straks
Omdat 'society' dat vindt.quote:
meneer heeft niet z'n beste humeur vanochtend neequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Vraag me niet waarom, maar we mogen al om 10 uur in de bus naar Utreg. Al wakker dus
heb het helaas niet af kunnen zien.....ik trok het echt niet langer dan 40 secquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2545645794970743284&hl=nl![]()
![]()
hhmmm...apart, wij liggen naast elkaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:13 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Heeeeerlijk geslapenruim 10 uur achter elkaar!! Dat is een tijd geleden..
Wat raar. Wij op elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmm...apart, wij liggen naast elkaar
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmm...apart, wij liggen naast elkaar
In jouw geval is het eerder WAOquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:37 schreef SCH het volgende:
Is homoseksualiteit een ziekte? Dat lees ik in POL...
Kan ik dan in de ziektewet???
Volgens mij functioneer je nog wel als 'housesitter'quote:
Het is hier de hele week best mooi weer, in de Ardennen bij Bluezz en golfer regent hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij functioneer je nog wel als 'housesitter'
Maar wel een beetje jammer dat je het water moet kokenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is hier de hele week best mooi weer, in de Ardennen bij Bluezz en golfer regent het
Ik ben het er niet mee eensquote:
Mietje, living on the edge, ik ga het echt niet koken hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef Bjoro het volgende:
kan ik hier een flesje water krijgen dat niet besmet is ?
dat gekookte water is echt niet te zuipen !
zoveel ruimte heb ik niet op mijn moppiequote:
bij jullie hoeft het ook echt niet.....wij staan lekker op www.crisis.nlquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Mietje, living on the edge, ik ga het echt niet koken hoor
Ik zit een weekje in huize Bluezz moppiequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij jullie hoeft het ook echt niet.....wij staan lekker op www.crisis.nl![]()
dat weet ik toch ook niet....je vertelt mij toch nooit watquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit een weekje in huize Bluezz moppie![]()
Nee, alles wat ik tegen jou zeg, wordt tegen me gebruiktquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat weet ik toch ook niet....je vertelt mij toch nooit wat![]()
SCH is living on the edge zei íe toch alquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:52 schreef RayMania het volgende:
Pas je op Trudie, SCH?
Dacht dat jij niks van poesjes wilde weten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Vraag me niet waarom, maar we mogen al om 10 uur in de bus naar Utreg. Al wakker dus
oja ik denk steeds dat het seizoen op 29 april afgelopen was........ maarja dat krijg je als je fan bent van de kampioen!quote:
Playboybunny?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bossie![]()
kijk eend, badeendjes in de douche en op mn kast
[afbeelding]
Schattig en sexy onder elkaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
oja die staat ook standaard op t bed
ik heb ook badeendjes bij de wastafel en op de spoelbak van de wc staan
Ze verstaan je niet he...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef Messenga het volgende:
Zeg je eens lief hoi tegen een brabander
Nederlands - Brabo's woordenboek uit je hoofd leren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hé verdomme toch!
Hoe moet dat dan als ik in Tilbrug op kamers ga?
Heremetiet,da's veulste veel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlands - Brabo's woordenboek uit je hoofd leren.
Ach dè hedde zo gelirdquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlands - Brabo's woordenboek uit je hoofd leren.
dan word je vanzelf verstotenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hé verdomme toch!
Hoe moet dat dan als ik in Tilbrug op kamers ga?
Daar kan voor gezorgd worden. Hoe wilt u het?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Forget the fucking azijn ... ik wil zoutzuur![]()
Puur ..... niks verdunnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar kan voor gezorgd worden. Hoe wilt u het?
Shaken? Stirred? Met of zonder ijs? Limoenschijfje erbij misschien?quote:
Wilt u hetzelfde als Eilanden?quote:
Ijs = verdunnen .. ik wil het gewoon puurquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shaken? Stirred? Met of zonder ijs? Limoenschijfje erbij misschien?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Bossie![]()
kijk eend, badeendjes in de douche en op mn kast
[afbeelding]
Jorien zou dit 4 keer hebben aangevuld met "MILF"quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef pascalheister het volgende:
hoi
Myrna Goossen ziet er weer top uit op tv![]()
Het zit vol BN'ers in B'daal natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef SCH het volgende:
Zaten net op het terras hier en zagen hoe een auto achteruit tegen paaltje werd geparkeerd.
Stapt Boudewijn de Groot uit
sms terug dat hij op de meet komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Eilanden het volgende:
En dan loopt die blije Noca me nog te sms'en ook![]()
![]()
Welke kleur wil je erbij?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ijs = verdunnen .. ik wil het gewoon puur
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef SCH het volgende:
Zaten net op het terras hier en zagen hoe een auto achteruit tegen paaltje werd geparkeerd.
Stapt Boudewijn de Groot uit
dat is nog iets positiefs aan die jongenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jorien zou dit 4 keer hebben aangevuld met "MILF"
jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:01 schreef rubbereend het volgende:
middag weer terug uit Tiel
[..]zo te zien heb ik een fan
![]()
![]()
Rubber is breder bij de heupenquote:
Ook voor boriszquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Messenga het volgende:
rubber, is dit niks voor jou?
nu op www.di.fm , A state of Trance 300 live, Menno de Jong
Trance Channel.
dank uquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Messenga het volgende:
rubber, is dit niks voor jou?
nu op www.di.fm , A state of Trance 300 live, Menno de Jong
Trance Channel.
Ok, nouja, alsjeblieft. Het staat op de bar.quote:
quote:
quote:
nee helaas niet.quote:
Jij bent altijd zo negatief...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een een bredere harses en een grotere bek.....
wat is daar negatief aan?quote:
Sonja Bakker zou nachten van je wakker liggen danquote:
van zo'n stem zou ik ook nachten wakker liggen brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sonja Bakker zou nachten van je wakker liggen dan
Irritant kutwijf inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van zo'n stem zou ik ook nachten wakker liggen brrrrrrrrrr
Dat zeker.quote:
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef borisz het volgende:
ik weet geen leuke TT, TT met Armin zou wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |