quote:Plassende bezoekers bezorgen zwembad dwangsom
Uitgegeven: 16 mei 2007 14:30
Laatst gewijzigd: 16 mei 2007 14:36
ONSTWEDDE - Plassende bezoekers hebben het zwembad De Sikkenberg in het Groningse dorp Onstwedde een dwangsom bezorgd. In het zwembad wordt al jaren te veel geplast waardoor er meer urine in het water zit dan wettelijk is toegestaan.
ANP2
De provincie Groningen heeft daarom woensdag besloten de eigenaar van het bad, dat onderdeel is van een christelijke camping, een dwangsom van 250 euro op te leggen voor elke nieuwe overtreding.
Eigenaar Willems zegt geen idee te hebben waarom er in zijn zwembad zoveel geürineerd wordt. Met de afstand naar de toiletten kan het volgens hem in ieder geval niets te maken hebben. "Want die zitten 30 meter verderop."
Zonder resultaat
De eerste keer dat er een te hoog urinegehalte in het water werd geconstateerd in het zwembad en bijbehorende kleuterbadje was drie jaar geleden. Sinds die tijd heeft Willems het water vaker ververst dan is voorgeschreven, maar tot nu toe zonder resultaat. "En dan zou je denken dat men op een christelijke camping beschaafder is dan op een openbare camping, maar vergeet het maar."
Hij overweegt nu om borden bij het zwembad te plaatsen waarop de zwemmers verzocht wordt niet in het water te plassen. Als ook dat niet helpt kan de boete uiteindelijk oplopen tot 1250 euro.
(c) ANP
Je kwam in problemen met de tijd oid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eng: Ik heb gedeeltelijk hetzelfde examen, en het was inderdaad een gevalletje waar je heel voorzichtig moest zijn.
Dan ben ik weer te voorzichtig en ja, dan weet i khet wel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie was jij Sientje ? Faas Wilkes ?
Wie was jij bij het straatvoetballen ?
neequote:
Klasse zit je op het Gym ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij heb ik met Wiskunde alles goed![]()
Misschien 1 beredeneervraag niet helemaal.
Mooi topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie was jij Sientje ? Faas Wilkes ?
Wie was jij bij het straatvoetballen ?
Soms weet je na 10 seconden al dat het topic een succes wordtquote:
Jaquote:
Succes!quote:
Ja, zag het staan. Leuk gebaar van Billy!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef Eilanden het volgende:
Column al op de FP gelezen MM?
Maar wel de Huishoudschool afgemaakt Tong?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben namelijk hoogbegaafd en gezakt voor de HAVO. Hoe heb jij het wel gered ?
Jaquote:
Pieken op het juiste moment.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben namelijk hoogbegaafd en gezakt voor de HAVO. Hoe heb jij het wel gered ?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Legolas :
Wie was jij bij het straatkorfballen ?
Ik was te jong aan het neuken.quote:
Dat ontken, noch bevestig ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was te jong aan het neuken.
Jij bent nog maagd hé ?
ROSA!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Memento-Mori het volgende:die tt
Maar hallo allemaal
Het wijvenbier was op
Maar wat ik wel weet is dat sex er niet veel mee te maken heeft. Of je moet het tijdens school/les/examens doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd hé ?
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tongquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd hé ?
De tong van nu is heel iemand anders als de tong van 25 jaar terug hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tong
Monopoly spelen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met neuken bedoelen we niet met een opblaaspop tong
Is wel te hopen. Sorry voor m'n rare vragen. Ik wilde leuk zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De tong van nu is heel iemand anders als de tong van 25 jaar terug hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |