Haha, serieus, het lijkt meer dan het isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoow das best uitdagend!Wel vet lijkt me, buitenland trekt mij ook wel maar dan moet je altijd zo veel regelen, heb ik nooit geen zin in
!
Ach, schuldig nooit.. Ze krijgen er hier ook wat voor terug (lees: goed onderbouwd verslag) voor een prikkie!
Ben nu bezig met de enquete verwerken en er kruistabellen mee maken. Wel leuk werk!
Damzkieee is bezig een verkort communicatieplan..
Verslag is bij ons het rapport wat wij hier inleveren dus 2 vliegen in 1 klap! Wat voor verslag moet je nog maken dan
?
Sibculoooooooooooquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik heb in januari een weekje op een Landal park in Sibculo gebivakkeerd..da's ook in de buurt toch daar..
"Dames met een Twentse tongval zijn erg populair bij de 06-lijnen, die slikken namelijk alles in!"quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef Stienn het volgende:
Het valt me sowiezo op dat er in Twente meer mooie dames zijn dan elders..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zal thuis kijken of ik nog een goede, grotere foto heb
[..]
En sommige vrouwen kunnen ook minder zeiken en meer hun "vrouwelijke taken" doen.
jaaazeker! en volgende week ook nog eens Pfingstmontag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Hebben de buitenlandse stagiairs hier morgen en vrijdag ook vrij? Himmelfahrt?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Dames met een Twentse tongval zijn erg populair bij de 06-lijnen, die slikken namelijk alles in!"Herman Finkers
Wist je trouwens dat we in Nederland veel meer buitenland hebben dan andere landen zoals Duitsland en Frankrijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Dames met een Twentse tongval zijn erg populair bij de 06-lijnen, die slikken namelijk alles in!"Herman Finkers
Morgen wel, vrijdag nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Het belangrijkste als je je ouders na 2 maanden weer zietquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Morgen wel, vrijdag niet![]()
Maar mijn ouders komen dit weekend op bezoek, yaaay! Heb ze al 2 maanden niet gezien en dat betekent, gratis uit eten!![]()
Goed zo! Aan jou heb ik wat!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon wat ik van die jongen vind
Geen idee, maar waarom zou je dat dan zeggen als reactie op wat ik zei?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh je voelt je aangesproken als ik "sommige vrouwen" zeg?
Dat jij direct denkt aan gratis eten en niet aan de warmte die je familie meebrengt zegt genoegquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Morgen wel, vrijdag niet![]()
Maar mijn ouders komen dit weekend op bezoek, yaaay! Heb ze al 2 maanden niet gezien en dat betekent, gratis uit eten!![]()
Uhu, internet komt steeds meer in en wordt als maar meer gebruikt. Zeker een interessante branchequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, serieus, het lijkt meer dan het is. Maar het is best leuk, en een markt waar ik best in verder zou willen, online marketing en de ontwikkeling van internet trekt sowieso wel mijn interesse.
Ok, ik moet meer denken in de zin van, zoveel doen als dat ik betaalt krijg, dus, weinig haha. Maar goed, daar ben ik te braaf voor denk ik. We willen misschien met ons concept naar oostenrijk, vandaar het kleine marktonderzoekje. Soms met de marketingafdelign wat knutselen aan flyers, geinig wel.
Ik moet over mijn ervaringen schrijven, over het bedrijf, swot analyse, destep anaylse en dan ook nog over een opdracht. dus mijn marktonderzoek (JE) kan ik daar wel voor gebruiken.
Dat van jou klinkt ook best oke toch!
Precies mijn gedachtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het belangrijkste als je je ouders na 2 maanden weer ziet
Nou omdat sommige vrouwen eenmaal zeikwijfen zijn, en blijven doorzeuren over sommige dingen. gelukkig is mijn vriendin niet zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goed zo! Aan jou heb ik wat!![]()
[..]
Geen idee, maar waarom zou je dat dan zeggen als reactie op wat ik zei?
Geen gevoel voor sarcasme... heel jammerquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat jij direct denkt aan gratis eten en niet aan de warmte die je familie meebrengt zegt genoeg![]()
Morgen wel, vrijdag niet zo het nu lijkt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
Zullen je ouders ook tof vinden om te horen dat je dat gratis kunt etenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat jij direct denkt aan gratis eten en niet aan de warmte die je familie meebrengt zegt genoeg![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Geen gevoel voor sarcasme... heel jammer![]()
Ach, Cuckoo begrijpt die dingen niet zo goed. Kan hij ook niks aan doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Geen gevoel voor sarcasme... heel jammer![]()
Nu volg ik je niet meer! We hadden het toch over de foto van jouw vriendin, toen zei ik dat ik dr leuk vond, met als kleine toevoeging geen lesbo te zijn en dat ik er niet tegen kan dat sommige mensen niet over hetzelfde geslacht durven te zeggen of ze wel of niet leuk zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nou omdat sommige vrouwen eenmaal zeikwijfen zijn, en blijven doorzeuren over sommige dingen. gelukkig is mijn vriendin niet zo![]()
Tohooofff, kunnen wij er rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Leinonlein het volgende:
Haha, ik ben dol op mijn ouders, begrijp me ajb niet verkeerd. Ik moet echt eens stoppen met sarcatisch zijn geloof ik(dus bij deze, als ik iets zeg kan het nog wel eens, lees heel vaak, sarcasme zijn... tic van me)
Mannen die niet over andere mannen oordelen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nu volg ik je niet meer! We hadden het toch over de foto van jouw vriendin, toen zei ik dat ik dr leuk vond, met als kleine toevoeging geen lesbo te zijn en dat ik er niet tegen kan dat sommige mensen niet over hetzelfde geslacht durven te zeggen of ze wel of niet leuk zijn.
En dan heb jij het ineens over zeiken?? Zeur ik ergens op door?
Goed werkquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef Casual-T het volgende:
FBECLR0133 FBE CLR 01 33 2.6 0 2007-05-14
Controleleer![]()
Nee! Ik ben nu eenmaal wat anders dan de doorsnee persoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, Cuckoo begrijpt die dingen niet zo goed. Kan hij ook niks aan doen![]()
![]()
Miss, trek t je niet aan!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nu volg ik je niet meer! We hadden het toch over de foto van jouw vriendin, toen zei ik dat ik dr leuk vond, met als kleine toevoeging geen lesbo te zijn en dat ik er niet tegen kan dat sommige mensen niet over hetzelfde geslacht durven te zeggen of ze wel of niet leuk zijn.
En dan heb jij het ineens over zeiken?? Zeur ik ergens op door?
Klopt, minder haar enzeau maar laten we t daar niet over hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee! Ik ben nu eenmaal wat anders dan de doorsnee persoon![]()
Kom op ik zit haar nou net een beetje te stangenquote:
playahquote:
Is dat zeuren? Hmmmm...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mannen die niet over andere mannen oordelen...
Maar het slaat nergens op wattie allemaal zegt! Mag mijzelf best verdedigen!quote:
Omdat je het zelf ook allemaal niet meer weet, lul je maar watquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kom op ik zit haar nou net een beetje te stangen
En nee ik doe niet aan "meisjes plagen zoentjes vragen"![]()
dankuquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef ETA het volgende:
[..]
goed goed, er was intresse hier, dus vandaarIk zal er over ophouden (of op zn minst niet meer zoveel over posten
)
terug naar dagelijks leven van stagair... Ik wil ook een schoonmaker voor mijn kamer![]()
Ik doe wat anders met mij lulquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Is dat zeuren? Hmmmm...
[..]
Maar het slaat nergens op wattie allemaal zegt! Mag mijzelf best verdedigen!
[..]
Omdat je het zelf ook allemaal niet meer weet, lul je maar wat![]()
Ja Skype is echt geweldig als je in het buitenland zien. De webcam gebruik ik vaker met vriendliefquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgende week komen mijn ouders op bezoek, dat gaat ook meer om het gratis eten dan om hun te zien...:o ze hebben een webcam, ik 'zie' ze dus geregeld en we skypen wel eens.
hey Leinonlein, heb jij ook zo'n kut duits toetsenbord? zoeen dat als je een kater hebt een niet meer blind kan typen omdat alles er dan yo üit komt te yienß
In Duitsland hebben ze meer van dat soort dagen dan in Nederland, maar minder van die langere vakanties (Mei-, herfstvakantie). Toen ik in Duitsland zat hebben we minstens 2 dagen gehad dat heel Duitsland vrij was maar in Nederland iedereen gewoon moets werken. (Allerheiligen was zoon dag)quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef DaFan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |