lienelien, er ligt werk voor je op tafel.. ga es braaf zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Grappig, je zegt 'ie', dat afgeleid is van hij.. en vervolgens komt: 'mijn vriendin', wat dus (hopelijk) vrouwelijk is.
Je doelt met 'ie' natuurlijk op de foto. Maar toch staat het erg raar,
Daar is ie, mijn vriendin.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ligt bij Enschede in de buurt toch?
te laatquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Damzkieee het volgende:
En de watersnood was in 1953, ken je klassiekers vlegel!
Wij hebben de andere kant van de Deldensestraatquote:
Boeit mij dat nou? ik leef nu! en ik kijk naar de toekomst! het verleden is om te vergeten jeweet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Damzkieee het volgende:
En de watersnood was in 1953, ken je klassiekers vlegel!
Strooi dan ook niet met je niet-aanwezige kennisquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou? ik leef nu! en ik kijk naar de toekomst! het verleden is om te vergeten jeweet!![]()
![]()
Dude, wie? en echt OMFG! Dat is niet echt normaal ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot van 20 was tot een jaar geleden nog nooit in Amsterdam geweest. De trams hadden de meeste indruk gemaakt!
Ach niks mis mee. 2 Schnitzelsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow trouwens... vandaag geen poll...doordat ik me verslapen heb... hebben ze Pommes en 2 snitzels voor me besteld! ik h ou zo van mn werk!
"Borne, station Borne"...... ik hoor het nog steeds in mijn hoofd..... elke keer toen ik voor stage naar Hengelo moest in die kutboemeltje.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Stienn het volgende:
Ja, naast hengelo. en hengelo ligt naast Enschede
ik ben druk bezig op mn stage, ik kan dan niet ook nog alle data gaan onthouden, op een gegeven moment moet ik gewoon ruimte maken in mn hoofd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Strooi dan ook niet met je niet-aanwezige kennis
mwah... als je een kater hebt kan het nog wel eens een probleem geven denk ikquote:
Weheehe die hebben wij nu nogsteedsquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef ETA het volgende:
[..]
"Borne, station Borne"...... ik hoor het nog steeds in mijn hoofd..... elke keer toen ik voor stage naar Hengelo moest in die kutboemeltje.....
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nais nais.. ik vestig, as we speak, een nieuw record.. had nooit langer dan 3 weken gehad.
een jaar nadat een relatie is verbroken worden beschuldigd van verkrachting/aanranding is niet zo goed voor je zelfvertrouwen als je in de pubertijd zit![]()
![]()
(zie hieronder, daisy is díe ex)
@ piet.. kwam gisteren én claudia, én daisy tegen.. 2 meiden dat je zegt van uhm...![]()
ik denk dat ik in m'n pauze over 54 minuten even langs de Bakker Bart loop voor een broodje gezond oid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb gewoon weer een broodje kipkerry en Roycooooo een broodje filet zonder ui
Kloptquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Stienn het volgende:
Er wonen trouwens wel mooie dames in Borne!
Beetje jong hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
maarja wat vonden jullie van de foto's van mijn vriendin?![]()
http://img168.imageshack.us/my.php?image=nonamepc8.jpg
ik had al eenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
je heb nu 8 mnd met haar. dan heb je vast wel spannendere foto's..!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
bekend plaatjequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Cuckoo het volgende:
Om het voor eens en altijd uit de wereld te helpen!: En Twente is dus ook géén Achterhoek, dat ligt er namelijk schuin linksonder!
[afbeelding]
En dan verwacht jij dat ik die ga posten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je heb nu 8 mnd met haar. dan heb je vast wel spannendere foto's..!
alles verder dan utrecht (vanuit het westen gezien) is gewoon bijna duitslandquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Cuckoo het volgende:
Om het voor eens en altijd uit de wereld te helpen!: En Twente is dus ook géén Achterhoek, dat ligt er namelijk schuin linksonder!
[afbeelding]
Als je t zelf maar weet!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
ja roycoo.. wat moet je ermee.. kind bleek achteraf geestelijk beetje instabiel te zijn.. ik weet zelf dat ik niet schuldig ben (je mag er zelf over denken/praten wat je wil) maarja.. heb me er enigszins bij neergelegd..
heb zelf wel theorieen die ik denk wat en waarom ze erbij gekomen is. long story..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand een vergrootglas? Ik kan delden niet vinden
Ik zie maar één foto ipv van de foto's waar jij op doelt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
mwah, ik kan het altijd proberenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dan verwacht jij dat ik die ga posten?
Ik weet niet of je getelt hebt, maar ik geloof dat je je op glad ijs begeeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
alles verder dan utrecht (vanuit het westen gezien) is gewoon bijna duitsland![]()
Ik heb in januari een weekje op een Landal park in Sibculo gebivakkeerd..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Cuckoo het volgende:
[afbeelding]
lesbo? nee joh.. POT!! :pquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik zie maar één foto ipv van de foto's waar jij op doelt.
Verder leuk hoor! Voorzover ik dat mag zeggen zonder voor lesbo uitgescholden te worden. Mannen kunnen tenslotte ook niet over elkaar zeggen of ze er leuk uitzien, zonder homo te zijn.
![]()
Pheuw, dan woon ik gelukkig niet in Duitslandquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
alles verder dan utrecht (vanuit het westen gezien) is gewoon bijna duitsland![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Verder leuk hoor! Voorzover ik dat mag zeggen zonder voor lesbo uitgescholden te worden. Mannen kunnen tenslotte ook niet over elkaar zeggen of ze er leuk uitzien, zonder homo te zijn.
![]()
uhm, er was iig een aanklacht bij de politie binnen gekomen. (kwam ik achter nadat mn tas gestolen was, en ik aangifte deed.. stond al in de pcquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je t zelf maar weet!!
Maar je zal altijd wel in sommige gevallen met de nek worden aangekeken als die jongen die een meisje heeft verkracht! Wat dus gewoon niet zo is..
Je wordt er nooit vrolijker van als je zulke dingen te horen krijgt!![]()
jammerdebammer.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal thuis kijken of ik nog een goede, grotere foto hebquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah, ik kan het altijd proberen
uhm, hoeft niet een naaktfoto te zijn ofzo, maar iig een grotere foto.
En sommige vrouwen kunnen ook minder zeiken en meer hun "vrouwelijke taken" doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Dat je geen antwoord wil geven omdat je geen homo bent.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]mijn vriendin, of iemand anders, vraagt ook wel eens wat ik van iemand vind (een jongen dan) en dan zeg ik dat meestal ook wel
![]()
Soms zou ik nog liever bij Duitsland horen dan bij dat zootje ten westen van de Ijssel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry?!?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En sommige vrouwen kunnen ook minder zeiken en meer hun "vrouwelijke taken" doen.
dan zeg ik gewoon wat ik van die jongen vindquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat je geen antwoord wil geven omdat je geen homo bent.
Of wat bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |