abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 00:34:07 #121
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_50563975
[Wii 203]

Iemand die SteelDogg gozer in de gaten houden? Hij komt met allerlei onzin verhalen. Eerst vertelt hij dat z'n Wii is gestolen, daarna vertelt hij dat hij hem weer heb gevonden, dan heeft 'ie opeens een nieuwe... dat komt bij mij als spam over. Ik heb geen zin in dat soort shit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_50569272
Oké, het is inderdaad een raar verhaal, maar ik kan hem niet echt verbieden om niet te liegen aangezien ik niet kan ruiken wat de waarheid is .

Dus, negeer 'm, lees er overheen. Meer kan ik er ook niet aan doen, hij doet immers niet echt iets verkeerds aangezien hij gewoon ontopic post enzo .
  maandag 18 juni 2007 @ 15:06:28 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50578679
[Xbox360 centraal] # 234 Waar minion's terreur zaaien!

Wil iemand even de ' weghalen bij minion's want het moet minions zijn
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 18 juni 2007 @ 15:15:55 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50579027
check
  maandag 18 juni 2007 @ 15:24:01 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50579309
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
check
Danku
  maandag 18 juni 2007 @ 15:56:56 #126
65330 Ruzbeh
pi_50580547
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[Xbox360 centraal] # 234 Waar minion's terreur zaaien!

Wil iemand even de ' weghalen bij minion's want het moet minions zijn
Mierenneuker.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:46:57 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50588384
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Mierenneuker.
Dat haakje had verregaande gevolgen voor dat hele topic dus het moest echt weg!
  Lieve Belg dinsdag 19 juni 2007 @ 21:17:28 #128
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_50629219
tvp
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:33:30 #129
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50644475
Waar vind ik hier het topic met de nieuwste pc spellen en dergelijke?
pi_50644539
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
Waar vind ik hier het topic met de nieuwste pc spellen en dergelijke?
Ik kan niet echt iets vinden wat er op lijkt. Dus open er zelf maar eentje?
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:37:00 #131
2964 Armageddon
pi_50644583
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:35 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik kan niet echt iets vinden wat er op lijkt. Dus open er zelf maar eentje?
Dacht al dat het aan mij lag.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:59:41 #132
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50725718
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Het zal mij aan mijn reet roesten.

Ontopic.
Waarom verwijder je die posts dan?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50725850
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Wat een panisch gemod zeg Het wordt hier net een brave speeltuin
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
De gemodde posts gingen gewoon over een (sarcastisch) grapje.
Dát zal mij aan mijn reet roesten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:09:52 #134
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50726073
Hallo, je bent een mod hier.
Dan kun je mijn inziens niet met zulke antwoorden komen.
pi_50726090
Ook dát zal mij aan mijn reet roesten.
pi_50726096
.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:18:14 #137
2964 Armageddon
pi_50726343
Je zal wat roest aan je reet hebben ijsmeis.
pi_50726385
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Je zal wat roest aan je reet hebben ijsmeis.
Elke dag schraap ik er weer een kilootje of 2 af .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:11 #139
65330 Ruzbeh
pi_50727312
forum.fok.nl/topic/1025250/3/50#50726385

Iemand deze persoon waarschuwen? Ze gaat te ver off-topic.
pi_50727783
Oké, foei ijsmeis . Nog één keer en je hebt naast dat roest ook een ban aan je reet hangen .
pi_50728275
Mag ik een topic maken in GAM met gamerchicks, geen vagoo, wel tits?
pi_50728303
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mag ik een topic maken in GAM met gamerchicks, geen vagoo, wel tits?
Van mij wel.

Zolang er maar geen mannentits gepost worden.
pi_50728380
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Van mij wel.

Zolang er maar geen mannentits gepost worden.
Its awwwwwwwwwwwwwright.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:30:03 #144
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_50782947
Uit het soul calibur topic:
Voor nieuwssubmits waarom gebruiken jullie niet het zelfde systeem als voor de mainpage gebruikt wordt.
Het voordeel hiervan is dat je ziet dat iets aan komt en ook bekeken is. Sannr gaf aan dat nu niet altijd alles door komt en de persoon die zeker weet dat hij iets gesubmit heeft zich belachelijk gemaakt voelt, omdat het wel geplaatst wordt zonder submitter.Terwijl het niemands schuld is.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_50784208
Hoi depax, daarvoor moet je even in dit topic posten:

Het grote FOK!games complimenten en klachten topic #6

.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:07:39 #146
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_50810736
kunnen jullie even alles in dit topic in een post gooien en de rest verwijderen. Maken er een centraal topic van als kan. Graag zelfde volgorde houden.
[Wii] Metroid Prime Corruption
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_50811913
Done.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:57:06 #148
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50889232
We hebben last van een vervelend persoon in het Popomundotopic:

Popomundo #24: op naar de eeuwige roem! => vanaf pagina 6
Popomundo #25: Fok!pop is near!

Persoon in kwestie is Cleo98

Om het kort te houden. Er is het een en ander gepasseerd in game tussen BlackRebel en zijn "popomundopartner":
quote:
ik zeg het één keer, en daarna heb ik het er nooit meer over...
ik heb een meid waar ik vijf kids mee had en die lang bij mij in de band zat aangegeven omdat ze verschillende clones had. Buiten het feit dat clonen tegen de regels is, vielen deze clones ook regelmatig vrienden van mij lastig. Na diverse waarschuwingen sloeg mijn bandgenoot dit nog steeds in de wind, en toen het uit de hand begon te lopen heb ik na lang wikken en wegen besloten haar uit de band te kicken. Ik heb haar erbij gezegd als ze mij of een van mijn vrienden ooit nog eens lastig valt dat ze direct doei kon zeggen naar haar karakters. Kennelijk was deze dame hardleers en kon zich niet inhouden, met als gevolg enkele bliksemflitsen. Nu had ik dat ook liever niet gedaan, maar deze persoon had duidelijk het woord roleplay niet in haar woordenboek staan, en hing mij echt op een serieuze manier de keel uit. Dat mens vindt het nu ineens nodig om op allerlei manieren te laten weten wat voor freaks er in popomundo zitten etc etc, terwijl ze er zelf dus nu nog steeds speelt met enkele nieuwe karakters en gigantisch zelf de freak uithangt. Dat is mijn verhaal, oordeel zelf.
Dit is het allerallerallerlaatste wat ik over deze kwestie zeg, en ik hoop voor haar dat ze mij nooit meer lastig valt, op welke manier dan ook.

dikke punt.
Sinds deze gebeurtenis is Cleo98 op het forum wazig shit aan het vertellen en mensen persoonlijk aan het aanvallen. Wij zijn niet gecharmeerd van deze actie. Of het nu zijn "expopopartner" is of iemand anders dat doet er niet toe... ik neem aan dat bij verdere vervelende reacties die OT zijn deze persoon gewoon wordt aangesproken. 2 dagen op Fok! en dan zo irritant zitten doen, duidelijk een troll.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50891138
Ik was het aan het volgen, maar nu post ze niet meer. Dus vandaar dat ik als mod niks meer heb gezegd. Zodra ze er weer is, gil even, dan kijken we weer even.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:16:07 #150
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50891612
Sinds wanneer zijn er topic specifieke eisen waar je aan moet voldoen om in een topic te mogen posten?
pi_50891655
Sinds nu.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:18:25 #152
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50891687
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
Sinds wanneer zijn er topic specifieke eisen waar je aan moet voldoen om in een topic te mogen posten?
Die zijn er niet, maar het moet wel on topic blijven... bovendien, iemand die doelbewust een Fok!Account aanmaakt puur om 1 topic te veruineren omdat er een "ruzie" is mag wat mij betreft geweerd worden

(ik heb vast weer d's en t's vaud ).

Maar bedankt ijsmeis
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50891774
. Heintje had het niet over jouw post .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:52:10 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50957854
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds nu.
Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.
pi_50957922
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef twi het volgende:

[..]

Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijk :
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Heintje het volgende:

[..]

dat heeft iedereen nou toch al wel eens gezien.
Dat ga je dan toch niet kijken tijdens een toernooi?

Als je zo gaat spelen kun je idd maar beter stoppen.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gewoon een overwinning krijgt waren wij alleen kampioen geweest.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

pi_50957954
Oh en omdat ik geen zin meer heb om in Heintje in te gaan (hij is eigenwijs, ik ben eigenwijs) en daarom maar een Sinds nu post ligt wellicht ook een klein beetje aan hemzelf. Erop ingaan geeft namelijk ellenlange discussies waar uiteindelijk ook niks uitkomt.

Edit: oh, en morgenvroeg verwijder ik 'die posts' in het topic, aangezien ze totaal niet relevant zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 01:06:14 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50958083
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef ijsmeis het volgende:
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijk :
Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.

Dat er vervolgens na een aantal domme reacties wat meer posts worden gezet om op te happen, dat is meer een gevolg van de afslag die in lijkt te zijn geslagen hier op GAM en alle eerdere opmerkingen die vanuit diverse hoeken richting deze gequote heren zijn geschoten.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:58 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en omdat ik geen zin meer heb om in Heintje in te gaan (hij is eigenwijs, ik ben eigenwijs) en daarom maar een Sinds nu post ligt wellicht ook een klein beetje aan hemzelf. Erop ingaan geeft namelijk ellenlange discussies waar uiteindelijk ook niks uitkomt.

Edit: oh, en morgenvroeg verwijder ik 'die posts' in het topic, aangezien ze totaal niet relevant zijn.
Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.
pi_50958243
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.

Dat er vervolgens na een aantal domme reacties wat meer posts worden gezet om op te happen, dat is meer een gevolg van de afslag die in lijkt te zijn geslagen hier op GAM en alle eerdere opmerkingen die vanuit diverse hoeken richting deze gequote heren zijn geschoten.
Niet in GAM, alleen in dat topic. Ik zie verder geen gezeik of gezeur op GAM zelf (uitzonderingen daargelaten, maar ze duren nooit langer dan een paar posts Hier duurt het al 2 á 3 topics). Mede doordat er gezeur en gezeik was tussen teams, waar of niet waar?
Nu zijn er dan wat teams gestopt, dus ik dacht, rust in de tent. Wat op deze manier dus niet gaat werken als die teams gewoon door blijven posten terwijl ze er gewoonweg niets meer te zoeken hebben. Ze doen immers niet meer mee! En dan zijn het wellicht humor-posts, maar wel posts waar inderdaad op gehapt kan worden. En dan krijg je dat geruzie weer opnieuw.

Enne, Aquila, van wat ik heb terug gelezen, had één post. En ik mag toch hopen, dat als ik tegen Heintje zeg dat ie niet meedoet en er dus eigenlijk niks meer heeft te zoeken, de rest die niet meedoet dan toch ook wel snapt dat ze maar even ergens anders gaan posten?
quote:
Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.
Neeheeee, want daar kunnen jullie lekker jullie ei kwijt. In plaats van bijvoorbeeld het Team Toernooi Topic.

Goed idee toch ?

Jullie blij, ik blij, zij blij, wij blij, iedereen blij.
pi_50958261
En trouwens, ik heb jullie reeks niet gestart. Blame Heintje .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 02:04:58 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50959027
Dat gezeur en gezeik in dat topic op de vorige pagina's was veelal toernooigerelateerd. Speelstijl, gedrag in lobbies, organisatie etc. De posts die jij quotte staan daar los van en komen meer voort uit de opmerking dat Heintje er niet meer zou mogen posten. Dat wordt wat te persoonlijk opgepakt, maar dat mag ook wel gezien Heintje op dat moment geen woord verkeerd had geplaatst in die twee posts die hij "teveel" zou hebben gepost.

En zelfs met teams die er uit zijn gestapt is het prima te discussieren, zo blijkt uit de discussie ingezet door Gamedemon die opgepikt wordt door Timmetjuh en buffelmaster. Als de heren nu hadden gaan lachen nadat er nog twee teams waren uitgestapt of door hadden gegaan tegen aightzz en anemidingus, dan had het wat anders geweest.

Aquila had overigens wel meer posts in de diverse topics, over hoeveel beter deze reeks wel niet was dan de gemiddelde soapserie. Dat is gewoon stoken en hopen dat er meer troep naar boven komt.

Oh, en over die clantopics blame ik Heintje elke avond wel een paar keer Forumvervuiling. Niet dat 't veel uitmaakt, door de subfora zie ik door de bomen het bos al lang niet meer
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:16 #161
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50961778
Ik ben dus ook van mening dat het fout gegaan is vanaf de post waarin ijsmeis mij vertelde dat ik niks te zoeken had in dat topic. Ik reageerde gewoon netjes ontopic zonder ook maar enige intentie om te rellen. Als dat dan verboden wordt....

En over de clan topics. Ik roep al een paar maanden dat ik het de grootste onzin vind, maar als de mogelijkheid tot dat topic er is waarom zou ik er dan geen gebruik van maken? Van mij mogen alle topics in het clan gedeelte dicht, en het clan sub sub weer weg.
pi_50963320
Als je het clantopic idee onzin vindt, vraag ik me echt af waarom je er een opent .

Oh en twi, Aquila postte dat volgens mij in het centrale 360-topic meen ik mij te herinneren.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:26:36 #163
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964100
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Nah, maar twi, vertel eens, waarom moet die eerste reactie geplaatst worden door Heintje? Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.

En daarom zei ik "volgens mij probeer je er gewoon weer een rel uit te lokken", iets waar ik in ieder geval geen zin meer in heb. (en bij Heintje denk ik ook dat het om zijn postcount gaat, aangezien ie altijd bovenaan wil staat in de GAM-stats en dus overal zoveel mogelijk probeert te posten als ie de kans krijgt).

En die discussie tussen Gamedemon en Timmetjuh. is prima. Maar probeer ook dat een beetje te beperken, aangezien het toernooi nog steeds bezig is en het topic dus een beetje overzichtelijk moet blijven, aangezien niemand nooit weet wanneer ze moeten spelen en dit dus tussen neus en lippen door wordt gepost en wat dus verwaterd door al die shit er omheen.

Ik bedoel, ik post ook niet in het Forza 2 en Worm toernooi topics . Waarom jullie hier nog wel? Dat is me nog even ontgaan.
Ik heb het idee dat juist jij de gene bent die OF probeerd een rel uit te lokken OF ons probeerd weg te werken. Op FOK! mag iedereen in elk topic posten (behalve achter de schermen) zolang de posts maar binnen de policy vallen.

Misschien dat mijn post count ook wel mee speeld maar het viel mij gewoon op dat er van de 12 teams die mee wouden doen er nog maar 6 over waren, inmiddels 4. iets wat ik wel heel jammer vind aangezien het mij een leuk idee leek het tournooi. Al zag ik dit soort dingen (teams die stoppen) al wel van het begin heb zien aankomen.

En als je dan nog wel met het toernooi mee doet maar je gaat maar een beetje lopen kloten dan kun je mijn inziens beter stoppen want op die manier heeft het ook geen zin.

Gewoon compleet normale reacties dus waar ik dan een voor mijn gevoel rel uit lokkende reactie op krijg. En vanwege mijn persoonlijkheid kan ik het dan niet laten om daar op in te gaan. Dat moet je inmiddels toch wel weten.

Daarbij heb ik het idee dat je soms vergeet dat jij hier mod bent en dus een soort voorbeeld functie hebt. Ik heb de laatste tijd regelmatig berichten gezien van jouw die ik niet netjes vind. En dus voor een mod gewoon niet kunnen.

Als jij in de supermarkt aan een medewerken vraagt waar de suiker staat verwacht ook een net antwoord en niet "In de winkel" of "niet hier". Dan kan het best zijn dat die medewerker zijn dag niet heeft enzo. Dan nog hoort iemand zich netjes te gedragen. En dat geld mijn inziens ook voor modjes op FOK!

En dat jij niet in het worms of forza topic post wil nog niet zeggen dat dat niet mag. Dan zou ik ook niet meer in het crackdown topic mogen posten omdat ik die verkocht heb.

En waarom ik het hoeren topic heb aangemaakt. Een beetje om te laten zien dat het onzin is. Als ik echt graag met de andere hoeren een topic wil hebben zet ik zelf wel een forum op. Zo moeilijk is dat niet. En ook om het nieuwe idee te testen, dit keer vrijwillig en niet opgedrongen zoals de vorige keer. (oja, mochten julie het met me eens zijn. meld dan dat ze dicht gaan VOORDAT julie ze dicht gooien. Komt ook netter over.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:28:34 #164
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964165
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Omdat er hier verder wordt gereageerd en ik het liever in één topic hou, dan overal en nergens. Dan maar hier. Het topic zit toch 'bijna' op slot.
Jij als mod bent juist de aangewezen persoon om dat soort oftopic dingen te verplaatsen naar het topic waar ze horen.
pi_50964220
Kijk. Dit bedoel ik. Ik zeg dat we toch maar in het andere topic verder gaan.
Maar meneer moet weer dwars liggen door gewoon weer hier te posten.

Afijn, ik ga xboxen.
pi_50964369
Rellen!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:47 #167
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964606
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk. Dit bedoel ik. Ik zeg dat we toch maar in het andere topic verder gaan.
Maar meneer moet weer dwars liggen door gewoon weer hier te posten.

Afijn, ik ga xboxen.
Eerst zit je te zeuren dat het topic vervuilt wordt door dit soort dingen en dat het overzichtelijk moet blijven en vervolgens wil je juist in dat topic door gaan. Een beetje consequent zijn is wel fijn hoor.

En daarbij, dit topic is hier voor bedoeld dus waarom zou ik dit niet hier mogen posten?
pi_50972931
Sorry, ik wist niet dat van gedachte veranderen niet meer mocht .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:49:03 #169
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50973057
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry, ik wist niet dat van gedachte veranderen niet meer mocht .
je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.
Alleen in dit geval is het wel ineens heel tegenstrijdig, dus dan moet je het niet gek vinden dat ik het niet meer snap.
Daarbij gaat je veranderde gedachte ook nog eens tegen de policy in.
pi_50973138
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:

[..]

je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.
Alleen in dit geval is het wel ineens heel tegenstrijdig, dus dan moet je het niet gek vinden dat ik het niet meer snap.
Daarbij gaat je veranderde gedachte ook nog eens tegen de policy in.
Mên . Ten eerste, wat in de policy? Haal het er maar eens bij dan.

En ten tweede, ik probeerde de discussie hierheen te halen, maar het gaat daar óók gewoon verder. Dus dan heb ik zoiets van "oké, laat maar, we gaan daar wel verder". Wtf is daar nu weer mis mee?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:04:04 #171
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50973588
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mên . Ten eerste, wat in de policy? Haal het er maar eens bij dan.

En ten tweede, ik probeerde de discussie hierheen te halen, maar het gaat daar óók gewoon verder. Dus dan heb ik zoiets van "oké, laat maar, we gaan daar wel verder". Wtf is daar nu weer mis mee?
quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.
Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:38 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50973808
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:

[..]

[..]

Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.
Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:22:13 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50974369
Het doet er verder niet toe. Straks gaan we op elke slak zout leggen. De discussie was dat iedereen overal mag posten zolang de post de policy niet overschrijdt. Dat jij in 't geval van Heintje z'n post:
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
En inmiddels is er nog maar 50% over.
er zo over denkt:
quote:
Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.
Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:32:27 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50974704
Het toernooi is gewoon slecht georganiseerd, punt. Dat er users offtopic in reageren valt op te lossen met opschoning/verwijderen, maar er word nu in twee topics discussie gevoerd over het zelfde onderwerp, dat heeft nog minder zin lijkt mij.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:34:57 #175
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50974784
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.
Tuurlijk mag er wel over doorgegeaan worden.
Maar als julie de topics zelf juist schoon willen houden moet je na de waarschuwing alle posts werweideren die op de waarschuwing ingaan en door verwijzen naar het feedback topic.
Als julie ook in een topic door gaan met zo'n discussie zal het er niet schoner en overzichtelijker op worden en zou het uiteindelijk zelfs beter zijn als er niet gemod wordt dan dat er op deze manier gemod wordt.

Bovenstaande nog los van de discussie of mijn posts nou wel oftopic en rellend waren.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:37:39 #176
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50974864
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het toernooi is gewoon slecht georganiseerd, punt. Dat er users offtopic in reageren valt op te lossen met opschoning/verwijderen, maar er word nu in twee topics discussie gevoerd over het zelfde onderwerp, dat heeft nog minder zin lijkt mij.
Laten we dan de discussie hier verder zetten zodat het toernooi topic er zo min mogelijk last van heeft. Ik gun de overgebleven teams wel een goed einde. Daar hoeft het conflict tussen het hoerenteam en de organisatie niet tussen te staan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:40:54 #177
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50974972
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:

[..]

Tuurlijk mag er wel over doorgegeaan worden.
Maar als julie de topics zelf juist schoon willen houden moet je na de waarschuwing alle posts werweideren die op de waarschuwing ingaan en door verwijzen naar het feedback topic.
Als julie ook in een topic door gaan met zo'n discussie zal het er niet schoner en overzichtelijker op worden en zou het uiteindelijk zelfs beter zijn als er niet gemod wordt dan dat er op deze manier gemod wordt.

Bovenstaande nog los van de discussie of mijn posts nou wel oftopic en rellend waren.
Om eerlijk te zeggen was dit topic mij tot gisteren avond niet onder ogen gekomen, omdat ik dacht dat het dat toernooi was dat ijs georganiseerd had, das dan weer een zwaktebod van mij en ik heb ook nergens in die reeks een reactie geplaatst ofzo.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:41:22 #178
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50974984
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:

[..]

Laten we dan de discussie hier verder zetten zodat het toernooi topic er zo min mogelijk last van heeft. Ik gun de overgebleven teams wel een goed einde. Daar hoeft het conflict tussen het hoerenteam en de organisatie niet tussen te staan.
is goed en ik heb het topic opgeschoond btw

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-06-2007 16:49:27 ]
pi_50975269
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef twi het volgende:
Het doet er verder niet toe. Straks gaan we op elke slak zout leggen. De discussie was dat iedereen overal mag posten zolang de post de policy niet overschrijdt. Dat jij in 't geval van Heintje z'n post:
[..]

er zo over denkt:
[..]

Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.
Ik ben niet de enige twi, buffelmaster vat hem bijvoorbeeld ook zo op.
pi_50975320
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mja, niet echt heel erg handig aangezien er nu een hoop posts foetsie zijn die wel relevant waren in de discussie.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:52:14 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50975341
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef twi het volgende:
En waarom word dat dan weer als gebruikelijk niet buiten het topic gemeld?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:52:57 #182
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50975371
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Om eerlijk te zeggen was dit topic mij tot gisteren avond niet onder ogen gekomen, omdat ik dacht dat het dat toernooi was dat ijs georganiseerd had, das dan weer een zwaktebod van mij en ik heb ook nergens in die reeks een reactie geplaatst ofzo.
In principe zou het voldoende moeten zijn als 1 mod, in dit geval dus ijsmeis, het topic volgt. Reageren puur omdat je mod bent is mijn inziens ook helemaal niet vereist.
Het gaat er nou alleen om dat volgens mij ijsmeis in het topic even niet goed gehandeld heeft.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Goed bezig. is dat probleem iig opgelost.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:53:10 #183
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50975381
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mja, niet echt heel erg handig aangezien er nu een hoop posts foetsie zijn die wel relevant waren in de discussie.
En was dat wel het geval geweest als ik ze gisteren weggehaald had?
pi_50975450
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

En was dat wel het geval geweest als ik ze gisteren weggehaald had?
Toen was er nog geen discussie.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:56:35 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50975509
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef Heintje het volgende:

[..]

In principe zou het voldoende moeten zijn als 1 mod, in dit geval dus ijsmeis, het topic volgt. Reageren puur omdat je mod bent is mijn inziens ook helemaal niet vereist.
Het gaat er nou alleen om dat volgens mij ijsmeis in het topic even niet goed gehandeld heeft.
ik denk meer dat het aan de manier waarop ligt dan aan de ingreep zelf.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:58:21 #186
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50975557
Ik denk dat er inmiddels in dit topic ook al wel gezegt is wat er gisteren in dat topic is gezegt. Zo niet dan moet de persoon in kwestie maar de moeite nemen om zijn post nog een keer te plaatsen, alleen dan wel in het goede topic.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat was omdat er op dat moment al een mod had gereageerd dus het niet echt meer nodig is om het nog naar dit topic te brengen. Dan wel een topic report te doen.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:04:17 #187
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50975720
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:58 schreef Heintje het volgende:
Dat was omdat er op dat moment al een mod had gereageerd dus het niet echt meer nodig is om het nog naar dit topic te brengen. Dan wel een topic report te doen.
ja, maar op het moment dat er een mod 'naar jouw opvatting' een foutje maakt heb je er denk ik weinig aan om daar een ander topic mee te belasten en zou je die discussie zoals nou gevoerd idd in FB kunnen gooien, of een TR/PM naar alledrie de mods kunnen doen, zodat ze ook meteen kunnen zien wat er speelt.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:06:12 #188
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50975781
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is alsof je de politie belt voor een winkeldief, terwijl er een agent naast je staat.
Ijsmeis is al de hele tijd aanwezig in het topic, elke topic report die we doen of post die we er hier over maken wordt door haar behandelt dan.
Er is al een mod aanwezig dus, waarom dan nog 1 erbij roepen?

Bovendien vind ik dat ijsmeis zich wat vriendelijk mag opstellen tegenover de users, ik ben het een beetje zat dat er dingen aan haar reet kunnen roesten en dat wij gewoon als vuil behandelt worden, omdat je naam blauw is betekent het nog niet dat ik je slaaf bent.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50975939
Daarnaast heb ik achter de schermen ook gemeld dat er bij de 360-ers wat aan de hand was. En gisteren dus ook op het specifieke topic gewezen.
pi_50980211
Hoi, kan een mod de titel van dit topic Insurgency Mod veranderen in Insurgency Mod (Half-Life 2 mod)?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2007 19:32:54 ]
pi_50980293
Done .
pi_50980424
Bedankt.
  maandag 2 juli 2007 @ 10:54:14 #193
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51051630
Bernie.

[Wii 205]

Dat ging helemaal niet over illegale shit. Je overdrijft. Niet alles wat _GDR_ plaatst is illegaal ofzo. Maargoed, dat bericht van Oksel daarboven verwijder je dan weer niet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 2 juli 2007 @ 22:55:16 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51077263
Wil iemand even in het Worms topic die laatste 2 posts van mij weghalen, Ging ff iets gruwelijk verkeerd
  maandag 2 juli 2007 @ 22:57:27 #195
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51077373
sure.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:58:15 #196
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51077413
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sure.
Dankjewel
pi_51130875
Wilt iemand mijn loze berichten van gisteravond weghalen?
Een vriend van mij dacht dat ie grappig was

Popomundo #25: Fok!pop is near!
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:28:54 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51133201
gedaan.
pi_51133485
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gedaan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:52:55 #200
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51161873
Sinds wanneer zijn NFO's verboden?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51162602
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef DarkShine het volgende:
Sinds wanneer zijn NFO's verboden?
Jonge Het ging niet om die NFO's, maar om je link. Die website is speciaal ontworpen voor mensen die een gemodde Wii hebben, en het is heel simpel: Daar doen wij op Fok! niet aan mee. Het mag gewoon niet, dus daarom heb ik je link verwijderd
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:21:26 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51162806
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jonge Het ging niet om die NFO's, maar om je link. Die website is speciaal ontworpen voor mensen die een gemodde Wii hebben, en het is heel simpel: Daar doen wij op Fok! niet aan mee. Het mag gewoon niet, dus daarom heb ik je link verwijderd
D'r staan alleen verzamelde NFO's op.

Als ik nu een legale Wii heb en die NFO's gebruik om te kijken wanneer de games uitkomen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51163033
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

D'r staan alleen verzamelde NFO's op.

Als ik nu een legale Wii heb en die NFO's gebruik om te kijken wanneer de games uitkomen?
Het gaat er om waar de website voor gemaakt is, niet wat tie nou uiteindelijk doet. Je postte die website voor mensen met een gemodde Wii. En dat mag gewoon niet Klaar. Als je de GAM FAQ had gelezen wist je ook wel dat dat niet mocht.
pi_51163238
pi_51163443
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
Wat?
pi_51165574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:41 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wat?
sorry, negeer maar, ik probeerde mijn ongenoegen over het beleid van fok!GAM uit te spreken... maar die discussie is al vaak genoeg besproken....
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:39:42 #207
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51167703
Een console modden is niks mis mee (behalve dat je de garantie verliest ).
Planning:
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:48:38 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_51168043
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Het is ongewenst op FOK!, huisregels enzo. Dat je het doet prima, maar we willen dat hier gewoon niet zien. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:50:32 #209
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51168103
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is ongewenst op FOK!, huisregels enzo. Dat je het doet prima, maar we willen dat hier gewoon niet zien. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

Ik vraag alleen waar ik over illegale dingen praat. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Planning:
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:51:05 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_51168119
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]

En jij bent?
De man die op zondag altijd het vlees snijdt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:55:02 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51168265
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik vraag alleen waar ik over illegale dingen praat. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Hoe dik is die plaat eigenlijk voor je kop?
The truth was in here.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:56:47 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51168316
Zinloze discussie tegen het kliekje dus.
Planning:
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:00:07 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51168419
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef DarkShine het volgende:
dit vond ik op brein erover:
quote:
Mag ik mijn Playstation spelcomputer om laten bouwen met een zogenaamde modchip?

Indien u een modchip in laat bouwen in uw PlayStation spelcomputer geeft u opdracht tot het verrichten van een strafbare handeling. De modchip wordt namelijk ingebouwd om daarmee de beveiliging van PlayStationspellen te omzeilen. Het verspreiden van dit soort middelen is strafbaar gesteld in art. 32a van de auteurswet. Dit geldt overigens niet alleen voor PlayStation maar ook voor andere beveiligde spelcomputers.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:02:19 #214
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51168491
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
Zinloze discussie tegen het kliekje dus.
Dat het modden zelf misschien wel legaal is maakt niet uit.
Jij gaat mij niet wijs maken dat meer dan 1% van iedereen die zijn console mod dat niet doet zodat hij ilegale games kan spelen.

Dus daarmee loopt modden eigenlijk zeker wel over in iets illegaals. En dat mag niet op FOK!
Ik geef ze overigens gelijk dat ze het bij de wortel aanpakken.

Als je over je modchip wil praten zoek je maar een ander forum, er zijn er zat waar het wel mag.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:02:58 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51168512
Stichting Brein
Planning:
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:03:31 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51168526
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Heintje het volgende:

[..]
Als je over je modchip wil praten zoek je maar een ander forum, er zijn er zat waar het wel mag.
Er werd dus gepraat over NFO's
Planning:
-
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:05:12 #217
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51168581
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

[..]
Ik zou brein niet echt als een betrouwbare bron nemen.

Er staat in je quote ook niet dat je geen modchip in je console mag hebben. Alleen dat je geen modchips mag versprijden.
Dus als jij een printplaatje koopt en daar zelf alle chips op gaat solderen en die vervolgens in je console soldeerd heb je niks strafbaars gedaan.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:11:53 #218
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51168825
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik zou brein niet echt als een betrouwbare bron nemen.

Er staat in je quote ook niet dat je geen modchip in je console mag hebben. Alleen dat je geen modchips mag versprijden.
Dus als jij een printplaatje koopt en daar zelf alle chips op gaat solderen en die vervolgens in je console soldeerd heb je niks strafbaars gedaan.
mwoah als je op welke manier dan ook beveilingscodes, die om bepaalde redenen in consoles zitten, probeert te omzeilen ben je sowieso al niet op zo'n legale manier bezig denk ik.

en tsja, ik was ff snel aan het zoeken en kwam toen op brein uit
pi_51168901
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mag ik mijn Playstation spelcomputer om laten bouwen met een zogenaamde modchip?

Indien u een modchip in laat bouwen in uw PlayStation spelcomputer geeft u opdracht tot het verrichten van een strafbare handeling. De modchip wordt namelijk ingebouwd om daarmee de beveiliging van PlayStationspellen te omzeilen. Het verspreiden van dit soort middelen is strafbaar gesteld in art. 32a van de auteurswet. Dit geldt overigens niet alleen voor PlayStation maar ook voor andere beveiligde spelcomputers.

laat is het code woord, je mag het niet in laten bouwen... .wat je je zelf doet, mag je nog altijd zelf weten...

edit: wat Heintje zegt dus...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2007 15:15:01 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:13:47 #220
2964 Armageddon
pi_51168912
Versprijden heintje?
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:15:24 #221
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51168966
Ogja, ik zal het wel niet meer over een NFO of modchip hebben

MAME zal hier ook wel niet toegestaan zijn dan?
Planning:
-
pi_51169092
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Ogja, ik zal het wel niet meer over een NFO of modchip hebben

MAME zal hier ook wel niet toegestaan zijn dan?
MAME -> ROMS -> ROMS mogen hier niet toch?
Of werkt MAME niet met ROMS?
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:25:22 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51169329
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef Bambitch het volgende:

[..]

MAME -> ROMS -> ROMS mogen hier niet toch?
Of werkt MAME niet met ROMS?
volgensmij werkt zowat ieder console/arcade emulator mer cas/dsk/rom images,sterker nog een groot deel van die emulatoren worden vaak zelfs aangeboden met system/diskroms. dus dat hebben idd liever niet.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:30:21 #224
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51169502
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

mwoah als je op welke manier dan ook beveilingscodes, die om bepaalde redenen in consoles zitten, probeert te omzeilen ben je sowieso al niet op zo'n legale manier bezig denk ik.

en tsja, ik was ff snel aan het zoeken en kwam toen op brein uit
Ik ben het er ook niet mee eens, en ik vind ook dat het niet mag.
Maar volgens mij is er niet zoiets als algemene voorwaarde waar je mee akkoord gaat door iets te kopen. Dus volgens mij mag je doen met het product wat je wil, binnen de wet natuurlijk.
Als jij een console koopt zelf verbouwd zodat je er je eigen programma's op kan draaien ben je volgens mij niet strafbaar.

Maar ja, of het wel of niet mag staat eigenlijk ook weer los van de FOK! policy, daarin staat gewoon dat je er niet over mag praten, en omdat het in 99% ook om ilegale dingen gaat ben ik het daar ook helemaal mee eens.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:13 schreef Armageddon het volgende:
Versprijden heintje?
Lijer of leier!
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:32:46 #225
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51169581
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

volgensmij werkt zowat ieder console/arcade emulator mer cas/dsk/rom images,sterker nog een groot deel van die emulatoren worden vaak zelfs aangeboden met system/diskroms. dus dat hebben idd liever niet.
Emulators voor spellen die al meer dan 10 jaar uit zijn vind ik niet zo ergen moet ook gewoon kunnen. Maar het is lastig een grens trekken daarmee..
pi_51169666
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
Lijer of leier!
Spiegeleieren.
pi_51169693
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:

[..]

Emulators voor spellen die al meer dan 10 jaar uit zijn vind ik niet zo ergen moet ook gewoon kunnen. Maar het is lastig een grens trekken daarmee..
Spellen meer dan tien jaar oud kun je vast, als je heel goed zoekt, nog steeds legaal krijgen. Tweedehands, dat wel. Maar wel legaal als een.. een.. dinges.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:38:36 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51169766
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:

[..]

er valt geen grens te trekken, daarnaast is het kopieren van gelicenseerde software altijd illegaal, tenzij dat deze vrijgegeven word, en zijn rom files dat dus ook. Een grens trekken op leeftijd van de games is ook niet te doen, zeker met alle ports/remakes van de desbetreffende games die in collectievorm danwel via downloadservices aangeboden worden.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:43:08 #229
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51169896
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

er valt geen grens te trekken, daarnaast is het kopieren van gelicenseerde software altijd illegaal, tenzij dat deze vrijgegeven word, en zijn rom files dat dus ook. Een grens trekken op leeftijd van de games is ook niet te doen, zeker met alle ports/remakes van de desbetreffende games die in collectievorm danwel via downloadservices aangeboden worden.
Daarom moet dat soort software ook gewoon vrijgegeven worden, na een bepaalde tijd kun je toch niks meer aan een spel verdienen.
En ik heb het idee dat als een ROM van Mario 1 nou legaal te downloaden zou zijn dat dat de verkopen van Mario op de Wii niet eens in de weg zit.

Maar het is hier dat ik het niet eens ben met de uitgevers en niet zozeer met de wet.
pi_51169996
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:

[..]

Daarom moet dat soort software ook gewoon vrijgegeven worden, na een bepaalde tijd kun je toch niks meer aan een spel verdienen.
En ik heb het idee dat als een ROM van Mario 1 nou legaal te downloaden zou zijn dat dat de verkopen van Mario op de Wii niet eens in de weg zit.

Maar het is hier dat ik het niet eens ben met de uitgevers en niet zozeer met de wet.
Open er een topic over.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:09:49 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51170753
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in ja, Rockstar die heeft ook gewoon GTA 1 en geloof ook 2 en nog wat spellen gratis downloadbaar op de site staan. Dat is alleen maar mooi en op die spellen valt toch niets meer te verdienen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:19:17 #232
35662 Heintje
Gears of War.
pi_51171067
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef Bambitch het volgende:

[..]

Open er een topic over.
Goed idee:
Discussie: Oude spellen moeten gratis worden?
pi_51193319
-laamaa, flauwe grap-

[ Bericht 95% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 06-07-2007 10:57:05 ]
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:42:34 #234
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_51193397
-never mind-

[ Bericht 91% gewijzigd door Morpheus2002 op 06-07-2007 10:59:04 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_51193431
-laamaa-

[ Bericht 96% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 06-07-2007 11:00:46 ]
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51193630
-sorry voor de overlast hier-

[ Bericht 80% gewijzigd door ENlarge_YourPenisNOW op 06-07-2007 10:57:25 ]
pi_51222240
Kan [360] Forza 2 toernooi deel 3, afterparty een slotje krijgen? X-fi heeft een nieuw toernooi gestart en zo kunnen we het wat duidelijk houden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 09:26:05 #238
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_51224836
done.
pi_51224850
Deze kan dicht: De Wii vandaag op iBOOD!
pi_51225628
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 09:27 schreef Bambitch het volgende:
Deze kan dicht: De Wii vandaag op iBOOD!
Done
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')