Ik heb al gereageerd op je pmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef buffelmaster het volgende:
Viro, vinden jullie het erg als de wedstrijd van vanaaf wordt verplaatst naar morgen? Want merendeel van de buffels kan niet of weet niet of ze op tijd zijn dus dan moeten we voor het merendeel met invallers spelen.
Je hebt weer pmtjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef buffelmaster het volgende:
lol al was mij het antwoord niet helemaal duidelijk
begrijpbaar, in dat raam zit een vent op de wcquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef Galdemon het volgende:
united scum doet niet meer mee, niemand wil ineens meer...![]()
(ff over waarom ik wegging op de map rooftops, mustisuc en ik deden als enigste nog serieus, de andere 2 probeerde onder andere smokegranades door een raam aan de overkant te gooien, dat irriteerde me. het lukte de hele dag al niet om goed te spelen. was al geirriteerd. maar dat was de druppel...)
oja... hoezo ik ben een spuitelf op dit moment![]()
dat heeft iedereen nou toch al wel eens gezien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:07 schreef ach het volgende:
[..]
begrijpbaar, in dat raam zit een vent op de wc
Doe es normaal ofzo, die jonge doet er toch niemand kwaad mee, jezusquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Aquila heeft hier welgeteld één post. Jij alweer twee sinds je niet meer meedoet.
En ik ga hier verder geen discussie houden. Dat houdt het topic schoon.
K heb een berichtje gestuurd via xbox live. Mad JK ligt eruit als de zelfde reden van terror sqaud. Onderlinge meningsverschillenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:10 schreef buffelmaster het volgende:
viro waar ben je?????
Weer een team eruit dus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
K heb een berichtje gestuurd via xbox live. Mad JK ligt eruit als de zelfde reden van terror sqaud. Onderlinge meningsverschillenIk heb moet ik zeggen wel genoten van de gespeelde wedstrijden
![]()
3 september werden de nieuwe maps toch gratis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef Timmetjuh. het volgende:
Goed punt, maar ik denk dat er weinig animo voor is in de zomerperiode.. Dat zou dan na de zomer moeten worden, maar dan is GoW voor veel mensen denk ik niet meer zo interessant.
Eind september/begin oktober jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Timmetjuh. het volgende:
Maar tegen die tijd komen volgens mij toch ook Halo 3 en GTA IV uit? Of vergis ik me nu?
maar waarvoor wil je reeds gespeelde wedstrijden overnieuw spelen dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef cool_pinguin het volgende:
de killers doen nog mee maar stellen alleen voor opnieuw te beginnen met deze teams en dan 4 wedstrijden per week dan zijn we in 2 weken klaar
score is verwerkt. Zal zo even een nieuw tussenstand postenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef RobinhoReal het volgende:
Bang-Bang-Clan vs Killers:
7-1
7-2
7-3
Nee, dan wordt de match verplaatst, zo kan iedereen het toernooi wel winnen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef TombaHawk het volgende:
duck or die kwam niet opdagen dus wij winnen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gewoon een overwinning krijgt waren wij alleen kampioen geweest.
Mijn (ooit dan) Gears Of Wars dvd doet wel mee aan het toernooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:09 schreef Heintje het volgende:
Aquila heeft nog geen eens Gears of War en die mag hier wel posten.
En volgens mij is het ook geen eis dat je nog actief mee moet doen in het toernooi om hier te mogen posten.
de duck or die persoon die er was zei dat we wonnen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee, dan wordt de match verplaatst, zo kan iedereen het toernooi wel winnen!
Net zoals de rest van het buffelteam en duck or die team zo te zienquote:Op zondag 1 juli 2007 11:11 schreef Timmetjuh. het volgende:
Anne en ik kunnen vanavond niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |