als je niet weet waar ik het over heb dan ben je er zelf 1quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef static het volgende:
Waar héb je het over beschimmeld stuk roadkill?
mooi gezegdquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef static het volgende:
Waar héb je het over beschimmeld stuk roadkill?
in je ondertitel staat: zoekt seksdate.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef CodeCaster het volgende:
Is dit een Piovanbashtopic?
Je floreert in infantiliteit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef Straatneger het volgende:
[..]
als je niet weet waar ik het over heb dan ben je er zelf 1![]()
Echte G's zitten niet op Internet, die zitten in "da Hood" op de hoek van de straat stoer te doen.quote:[b]Op woensdag 16 mei 2007 00:17
Wat kan je nou doen als G tegen dit soort mensen?
doe normaal ja, redneckquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Echte G's zitten niet op Internet, die zitten in "da Hood" op de hoek van de straat stoer te doen.
Oplossing:
[afbeelding]
ja ik, kom maar op dikke drankorgelquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Armageddon het volgende:
Grote bek tegen nikky mensen? Try me! I fuck you up!
Moet je d'r nog overheen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Armageddon het volgende:
Grote bek tegen nikky mensen? Try me! I fuck you up!
Wat had je verder? Ik poep op mensen zoals jij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ja ik, kom maar op dikke drankorgel
Je bent een homoseksuele poepfetisjist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat had je verder? Ik poep op mensen zoals jij.
je weet niet eens wie ik ben pendejo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat had je verder? Ik poep op mensen zoals jij.
Heb je hem ook weer. Met jou ben ik allang uitgepraat triangeljosti.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je bent een homoseksuele poepfetisjist?
Kom maar op met je slaande ruzie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je weet niet eens wie ik ben pendejo.
Zoek je soms slaande ruzie?
Wat, haal je je grote broer en zijn vriendjes erbij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Straatneger het volgende:
Ik ken je niet eens.... Wtf?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer. Met jou ben ik allang uitgepraat triangeljosti.
wat doe jij nou stoer aan de andere kant van de oceaan, je durft wel hequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat, haal je je grote broer en zijn vriendjes erbij?
pm je adres en telefoonnummer maarquote:
Is niet zo moeilijk.quote:
quote:
Je vraagt om zelfkastijding. Persoonlijk werk ik daar graag aan mee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ja ik, kom maar op dikke drankorgel
How sad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Mozartweg 93cquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:10 schreef Straatneger het volgende:
[..]
pm je adres en telefoonnummer maar
Lijkt me niet verstandig, Monno.quote:
Dat jij nou te arm bent om een paar niggah's uit Compton in te huren, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:10 schreef Straatneger het volgende:
wat doe jij nou stoer aan de andere kant van de oceaan, je durft wel he
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mozartweg 93c
3816LN Amersfoort
06.46193303
Kom je nu?
Kreeg er net al één aan de lijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:13 schreef static het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, Monno.
Edit je het zelf even?
Piru street bloodz homeboyquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat jij nou te arm bent om een paar niggah's uit Compton in te huren, daar kan ik ook niets aan doen.
Hahahaha wat de vliegende neuk... Ik wou eigenlijk een gaydating site zoeken en je opgeven met je nummer. Maar volgens google is dat niet meer nodigquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mozartweg 93c
3816LN Amersfoort
06.46193303
Kom je nu?
zoek je de publiciteit weer door je 06 online te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben jij die nepneger die ik net aan de lijn had? Ga slapen mongool. Je bent bezopen.
EIgenlijk zou ik je een nekschot moeten geven. Maar je bent te zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hahahaha wat de vliegende neuk... Ik wou eigenlijk een gaydating site zoeken en je opgeven met je nummer. Maar volgens google is dat niet meer nodig!!!
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GFRC_nlNL205NL206&q=gaydating+06+nummer
3e en 3e hit
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
arma moet weten dat hij met da real deal hier te maken heeft
Een puisterige puber van 17 die zich aftrekt op plaatjes van ernstige ongevallen om zodoende toch nog enig gevoel van opwinding in z'n leven te krijgen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
ik ben echt een neger hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een puisterige puber van 17 die zich aftrekt op plaatjes van ernstige ongevallen om zodoende toch nog enig gevoel van opwinding in z'n leven te krijgen?
Hahahahaha wanneer kom je langs mafkees?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
Mijn nummer 06- 3202030.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:21 schreef Straatneger het volgende:
arma is nu de 9de die zomaar zijn 06 geeft op een openbaar forum, dat noem ik pas sad
je bent dus echt serieus lijkt het mij zo, ik moet uitkijken dat ik niet in jilla belandt dus ik zeg niet wanneer ik kom.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hahahahaha wanneer kom je langs mafkees?![]()
Je komt maar ouwe. Trieste gast ben je. Je moet gaan slapen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:23 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je bent dus echt serieus lijkt het mij zo, ik moet uitkijken dat ik niet in jilla belandt dus ik zeg niet wanneer ik kom.
ik raad je aan om dat niet zomaar op een openbaar forum je adresgegevens te plaatsen als je zo doet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je komt maar ouwe. Trieste gast ben je. Je moet gaan slapen.
Wat wil je doen dan? Kom je met al je vrienden? Hahahahaha! Ik poep op je gek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik raad je aan om dat niet zomaar op een openbaar forum je adresgegevens te plaatsen als je zo doet.
ik laat me geen ban uitlokkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Kom je met al je vrienden? Hahahahaha! Ik poep op je gek.
Ik zit nu echt in mijn stoel te trillen of ie langs komt met al zijn "vrienden"quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Sukkels die hun zelfvertouwen aan internet verbinden stellen dit soort vragen in een openingszin :
1 van de jongens zijn
ik heb vaak het idee dat jij autistisch bent en dan ben ik serieus, maar goed je hebt het naar je zin lijkt het vaak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Sukkels die hun zelfvertouwen aan internet verbinden stellen dit soort vragen in een openingszin :
1 van de jongens zijn
het zou me wel beroemd maken he, 'de forumkiller'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit nu echt in mijn stoel te trillen of ie langs komt met al zijn "vrienden"![]()
Wat is je vraag ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat jij autistisch bent en dan ben ik serieus, maar goed je hebt het naar je zin lijkt het vaak.
*proest*quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
ja, je bent in ieder topic te vinden maar vindt het zo ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef zarGon het volgende:
Joepie, weer een topic.
Jochie ik moet zo lachen hier op het moment/ Doe nog eens een paar van die uitspraken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het zou me wel beroemd maken he, 'de forumkiller'.
Alleen is de pakkans wel erg hoog.
Ja, ONZ is dood.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:33 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ja, je bent in ieder topic te vinden maar vindt het zo erg
Vergeet vooral niet om kennis te maken met zijn buurman.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
ik ben 28 met je 'jochie'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jochie ik moet zo lachen hier op het moment/ Doe nog eens een paar van die uitspraken.![]()
Vertel jij hem even dat hen GEEN goed plan is om langs te komen, Ook al neemt ie zijn hele gang mee.quote:
Joopquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:34 schreef static het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om kennis te maken met zijn buurman.
vertel evenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel jij hem even dat hen GEEN goed plan is om langs te komen, Ook al neemt ie zijn hele gang mee.![]()
Pipa? ROTFLOLCOPTERLOL! !!!! 1111quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef Straatneger het volgende:
ja maar ja maar, wat ga je doen tegen de pipa gek
Laat denken maar aan anderen over, de zitbank die mijn honden elke dag neerschijten hebben meer potentie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat jij autistisch bent en dan ben ik serieus, maar goed je hebt het naar je zin lijkt het vaak.
Jochie dus, knul.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:34 schreef static het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om kennis te maken met zijn buurman.
Er is een zeer duidelijk verschil tussen biologisch volwassen en mentaal volwassen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef Straatneger het volgende:
ik ben 28 met je 'jochie'.
ANPquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
het zou me wel beroemd maken he, 'de forumkiller'.
Alleen is de pakkans wel erg hoog.
Ja en? Ben jij level 70? Nee dus.quote:
quote:
dit gaat zeker over WoWquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja en? Ben jij level 70? Nee dus.
Je moet gewoon ff weten wanneer je mag lullen gast, je bent gewoon een n00b, kom pas praten als je hoger level bent gek
Heb je Joop gezien? Die heeft poep aan Surinamers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
ik heb 5 jaar bij de commandos gezeten hoor, in het Surinaamse leger
Die zijn als een broodje pindakaas, licht verteerbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
Man jij kan nog niet eens zelfstandig zonder mammies hulp plassen of poepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
En dat geldt dus voor zowel die fopneger als Armageddon.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is een zeer duidelijk verschil tussen biologisch volwassen en mentaal volwassen.
Ow daar kwam ome static mee. Was ik alweer vergeten. Altijd handig zo'n buurman. Wanneer kom je?quote:
je ziet me niet aankomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow daar kwam ome static mee. Was ik alweer vergeten. Altijd handig zo'n buurman. Wanneer kom je?
Post ie foto's van het tweede van Feijenoordquote:
surinaamse commando's?quote:
ROFLOL!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ie foto's van het tweede van Feijenoord
+1 grappigquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post ie foto's van het tweede van Feijenoord
Ga aub slapen en val me verder niet lastig. Je bent te zielig voor woorden.quote:
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga aub slapen en val me verder niet lastig. Je bent te zielig voor woorden.Ik ga lekker slapen.
ga je lekker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.
Binnen nu en een paar jaar
Kun je iets concreter zijn. Zeg maar een datum. Ik ga slapen namelijk. En lijkt me wel reëel dat ik weet wanneer de crematie is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Dit is geen directe bedreiging, maar ik achtervolg je van je huis ergens naar toe en schiet dan je hersens uit je kop.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Klonen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Straatneger het volgende:
Godverdomme wat heb ik daar een tyfus hekel aan zeg!
Van die nerdjes die niemand zag staan en elkaar onderling imponeerde met hun warcraft carddeck skills hoe het ook heet.
Nu zie je ze glorieus de man uithangen en om de tijd in te halen van vroeger.
Als echte G ben je haast helemaal niets online anders krijg je een ban, waar je ook komt.
Het ergste is wanneer ze moderator of admin worden van een gameserver, forum of wat dan ook.
Hier op fok valt het reuze mee, afgezien van een paar dan natuurlijk.
Wat kan je nou doen als G tegen dit soort mensen?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:51 schreef Armageddon het volgende:
Dit lijkt me een info van de provider waard dacht ik zo. Kom op Danny. Doe je best.
Kom maar ouwe. Duurt het nog lang?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
desert eagle vriend, klikkerdieklak.
Bang bang bang
Shotguns en revolvers .quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
Bang bang bang
maak me niet boosquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom maar ouwe. Duurt het nog lang?
Dat was ik. Le-zen.quote:
lezen is voor pennenlikkers Gquote:
je denkt echt dat he een grapje is hequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit hier te wachten. Ik zie nog niets. Ik wacht nog een uurtje dan ga ik slapen.![]()
Wil je ook bij mij langskomen?quote:
Kom morgen maar dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:00 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je denkt echt dat he een grapje is he![]()
nee hoor, je kan gaan slapen ik kom niet nu
nee, jij bent een modquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Wil je ook bij mij langskomen?
Hoop dat je goed verzekerd bent.
je denkt echt dat je populair bent hequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:03 schreef Armageddon het volgende:
Die straatneger kan nooit meer een topic openen nu zonder dat ie de vraag krijigt. "heb je Arnageddo ak vermoord?" Tijd voor een kloon straatneger.
Dat je met mij in discussie bent gegaan ging je al in de fout. Ken je FOK historie ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:04 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je denkt echt dat je populair bent he
ik zou dribbel al van kant maken cabron
dat denk jij, ik heb je 06 nr jongen. Ken de nieuwe gardequote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat je met mij in discussie bent gegaan ging je al in de fout. Ken je FOK historie ouwe.
PANG!
Ken je de ADO aanhang ouwe? Wanneer bel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dat denk jij, ik heb je 06 nr jongen. Ken de nieuwe garde
ik doe niet aan veldslagen ouwe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken je de ADO aanhang ouwe? Wanneer bel je?![]()
![]()
![]()
Ja, en?quote:
Wel filmen hè? Past mooi op de weblog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:13 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik doe niet aan veldslagen ouwe.
Ik zoek je op, achtervolg je en maak het klusje af.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
surinaamse commando's?
Moet ik je even in Detroit afzetten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
Bang bang bang
Maar Nederland is toch beter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
Klikkerdieklak...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
Bang bang bang
Hahahaha, kijk hem dan.. met hangende pootje vraagt onze straatneger om vergiffenis, maar gelukkig krijgt hij die niet... succes met je (door jezelf) verpest accounts.. hahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Straatneger het volgende:
ja maar ik wil dus een serieuze user worden zonder gekkigheid, nu neemt niemand me meer serieus. Ik wou al die users die ik had niet meer gebruiken.
hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Is die neger al wakker? Die ligt zeker nog in z'n nest?
ja, bijbaan.quote:
Grappig dat je nu niet meer tof doet straatneger.. waar is die toffe taal van je nu dan? Je weet zeker dat je al je 4 accounts al vervuild hebt.. en niemand je meer serieus neemt en iedereen op je kotst..quote:
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef scythica het volgende:
leeft armageddon nog?
t was een kwartier geleden armaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
je maakt me echt heel kwaad nu hequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
Vanavond sta ik bij Den Haag HS op je te wachten boyquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kwam je nou langs met je pipa?
beetje dom dan om toch te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef Straatneger het volgende:
zeg maar hoelaat en ik ben er, al kom jij toch niet
Ik snap al dat je dus niet in je eentje durft te komen??quote:
Yep.. uitlokken in je eentje, afmaken met z'n twintigenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:34 schreef scythica het volgende:
hij moet wel met zn "matties" komen, jweettog!
Met een sniper?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef Straatneger het volgende:
zonder dat ik wat zei kwam arma al met praatjes over zijn buurman 'joop kasteel' en de ado aanhang.
Mijn boys checken alleen de buurt rustig
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejoquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een kankerzure trolaccount. Als je de nigger probeert uit te hangen doe het dan goed, wannabee.
Wat wil je nou precies... je zegt dat je een ander account wil omdat je deze verneukt hebt.. niemand je meer serieus neem (eigen schuld btw) maar je gaat er toch vrolijk mee door..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejo
dus omdat ik een neger ben, ben ik nep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies... je zegt dat je een ander account wil omdat je deze verneukt hebt.. niemand je meer serieus neem (eigen schuld btw) maar je gaat er toch vrolijk mee door..
Kijk, ik weet ook wel dat jij vanavond niet komt opdagen.. gewoon om het feit dat je nep bent..
![]()
Je fobo is ook nep, die onderste pic is overduidelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejo
grappenmaker... je bent echt te dom voor woorden als jij die conclusie uit mijn verhaal trekt..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dus omdat ik een neger ben, ben ik nep.
Racist
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik ben nep omdat ik een neger ben
Nee duh, die gast heeft alleen zelfvertrouwen op internet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik snap al dat je dus niet in je eentje durft te komen??
Yep.. kijk zijn post historie maar eens.. je lacht je werkelijkwaar dood.. wat een sneu figuurquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee duh, die gast heeft alleen zelfvertrouwen op internet!
doe stoerquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Yep.. kijk zijn post historie maar eens.. je lacht je werkelijkwaar dood.. wat een sneu figuur
ik vind je apart.quote:
hahaha.. volgens mij zie je het een beetje verkeerd.. ik doe niet stoer.. ik reageer gewoon op jouw irritante gedrag. Wat is er mis met mijn FOBO dan.. ik heb er tenminste geen nep foto's instaan..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik vind je apart.
Je doet altijd stoer en dan ga ik weer naar je fobo en dan is het weer. Dus wat wil je nou?
hoezo heb ik nep foto's?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahaha.. volgens mij zie je het een beetje verkeerd.. ik doe niet stoer.. ik reageer gewoon op jouw irritante gedrag. Wat is er mis met mijn FOBO dan.. ik heb er tenminste geen nep foto's instaan..
Of is het omdat ik piano speel en niet zoals jij altijd met een emmer en sop in de weer ben?
Het is niet erg hoor dat je je schaamt voor jezelf.. ik heb medelijden met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |