Maar Nederland is toch beter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:39 schreef Straatneger het volgende:
ik heb 5 jaar bij de commandos gezeten hoor, in het Surinaamse leger
Klikkerdieklak...quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef Straatneger het volgende:
desert eagle vriend, klikkerdieklak.
Bang bang bang
Hahahaha, kijk hem dan.. met hangende pootje vraagt onze straatneger om vergiffenis, maar gelukkig krijgt hij die niet... succes met je (door jezelf) verpest accounts.. hahahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Straatneger het volgende:
ja maar ik wil dus een serieuze user worden zonder gekkigheid, nu neemt niemand me meer serieus. Ik wou al die users die ik had niet meer gebruiken.
hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Is die neger al wakker? Die ligt zeker nog in z'n nest?
ja, bijbaan.quote:
Grappig dat je nu niet meer tof doet straatneger.. waar is die toffe taal van je nu dan? Je weet zeker dat je al je 4 accounts al vervuild hebt.. en niemand je meer serieus neemt en iedereen op je kotst..quote:
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef scythica het volgende:
leeft armageddon nog?
t was een kwartier geleden armaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
je maakt me echt heel kwaad nu hequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik de hele ochtend al aan het posten.
Vanavond sta ik bij Den Haag HS op je te wachten boyquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kwam je nou langs met je pipa?
beetje dom dan om toch te gaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef Straatneger het volgende:
zeg maar hoelaat en ik ben er, al kom jij toch niet
Ik snap al dat je dus niet in je eentje durft te komen??quote:
Yep.. uitlokken in je eentje, afmaken met z'n twintigenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:34 schreef scythica het volgende:
hij moet wel met zn "matties" komen, jweettog!
Met een sniper?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef Straatneger het volgende:
zonder dat ik wat zei kwam arma al met praatjes over zijn buurman 'joop kasteel' en de ado aanhang.
Mijn boys checken alleen de buurt rustig
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejoquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een kankerzure trolaccount. Als je de nigger probeert uit te hangen doe het dan goed, wannabee.
Wat wil je nou precies... je zegt dat je een ander account wil omdat je deze verneukt hebt.. niemand je meer serieus neem (eigen schuld btw) maar je gaat er toch vrolijk mee door..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejo
dus omdat ik een neger ben, ben ik nep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies... je zegt dat je een ander account wil omdat je deze verneukt hebt.. niemand je meer serieus neem (eigen schuld btw) maar je gaat er toch vrolijk mee door..
Kijk, ik weet ook wel dat jij vanavond niet komt opdagen.. gewoon om het feit dat je nep bent..
![]()
Je fobo is ook nep, die onderste pic is overduidelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ahhh weer een stoer iemand, je hebt dus geen fobo pendejo
grappenmaker... je bent echt te dom voor woorden als jij die conclusie uit mijn verhaal trekt..quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
dus omdat ik een neger ben, ben ik nep.
Racist
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:48 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik ben nep omdat ik een neger ben
Nee duh, die gast heeft alleen zelfvertrouwen op internet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik snap al dat je dus niet in je eentje durft te komen??
Yep.. kijk zijn post historie maar eens.. je lacht je werkelijkwaar dood.. wat een sneu figuurquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee duh, die gast heeft alleen zelfvertrouwen op internet!
doe stoerquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Yep.. kijk zijn post historie maar eens.. je lacht je werkelijkwaar dood.. wat een sneu figuur
ik vind je apart.quote:
hahaha.. volgens mij zie je het een beetje verkeerd.. ik doe niet stoer.. ik reageer gewoon op jouw irritante gedrag. Wat is er mis met mijn FOBO dan.. ik heb er tenminste geen nep foto's instaan..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ik vind je apart.
Je doet altijd stoer en dan ga ik weer naar je fobo en dan is het weer. Dus wat wil je nou?
hoezo heb ik nep foto's?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahaha.. volgens mij zie je het een beetje verkeerd.. ik doe niet stoer.. ik reageer gewoon op jouw irritante gedrag. Wat is er mis met mijn FOBO dan.. ik heb er tenminste geen nep foto's instaan..
Of is het omdat ik piano speel en niet zoals jij altijd met een emmer en sop in de weer ben?
Het is niet erg hoor dat je je schaamt voor jezelf.. ik heb medelijden met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |